quote:Op woensdag 14 februari 2007 schreef Frisco het volgende in de mail:
Sorry man we doen niet aan opsturen want dat is teveel hassle als we daar
aan beginnen, kom gewoon langs is ook dope Laterss
Misschien morgen? Als ze vandaag bij BenG lagen..quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:27 schreef En_ieka het volgende:
Ze zijn idd dope! Ze kosten dus 115 euro? Bij Frisco lagen ze vandaag nog niet..
Moet je die gasten eens in de winkel spreken. Kom je binnen vraag je wanneer een schoen uitkomt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:07 schreef Elwood1802 het volgende:
Wat een taal ook voor een mail van een winkel
Ik ben vandaag langs geweest bij Frisco. Ze zouden deze week binnen komen. Morgen maar weer even langs danquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien morgen? Als ze vandaag bij BenG lagen..
Zou wel makkelijk zijn ivm mijn werk en koopavond morgen enzo.
Tja, je hebt verschillende verkopers daar. Die kale gast praat iig zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef Elwood1802 het volgende:
Toen ik daar was praten ze normaal, maar dat zal wel door mij komen omdat ik geen skater ben
Hehe ik heb ze ooit gebeld en ze hebben toen mn hawaiis verstuurd onder rembours (volgens mij ook alleen maar omdat ie toch naar het postkantoor moestquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef En_ieka het volgende:
Ligt eraan waar je ze haalt hè.
Ik heb er ¤50,- voor betaald.
kickz.com kijk eens rond.
[..]
nu nog met die Rasta jacket erbij en een grote jonko in je hand:quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:30 schreef bleiblei het volgende:
Ik kreeg een mailtje van een "nieuwe" Adidas lijn.
Adidas Superstars
[afbeelding]
Ik vind ze wel tof.
matig!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:30 schreef bleiblei het volgende:
Adidas Superstars
[afbeelding]
Ik vind ze wel tof.
Had ik maar OV, nu doe ik zowat alles via internet. Treinkaartjes zijn me gewoonweg te duur.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hehe ik heb ze ooit gebeld en ze hebben toen mn hawaiis verstuurd onder rembours (volgens mij ook alleen maar omdat ie toch naar het postkantoor moest). Ik heb inmiddels een OV, en arnhem is opzich nog een soort van leuk. Beetje ver alleen
Slap aftreksel van de Hemp Superstars met precies dezelfde colorway.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:30 schreef bleiblei het volgende:
Adidas Superstars
[afbeelding]
Ik vind ze wel tof.
Ik doe alsnog heel veel via internet, ne zo makkelijk en vaak goedkoper als je je toch je maat al weetquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Had ik maar OV, nu doe ik zowat alles via internet. Treinkaartjes zijn me gewoonweg te duur.
Een mens moet iets te doen hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:12 schreef En_ieka het volgende:
Klopt, maar er zijn amper Nederlandse webshops (voor sneakers).
Zit je al gauw op een Amerikaanse site wat natuurlijk ook weer verzendkosten kost, en het is natuurlijk de vraag of je het goeie binnenkrijgt.
But hey, wat zeik ik?
Nee idd, had vanmiddag ook al even gebeld, voordat ik deze post had gelezen..quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:22 schreef En_ieka het volgende:
De Linoleums liggen nog steeds niet bij Frisco, helaas.
Haha, ik ook. En ik heb sowieso weinig tijd volgende week dus misschien vis ik achter het netquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:39 schreef En_ieka het volgende:
Ik hoop niet dat het lang gaat duren, ben namelijk erg ongeduldig.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:39 schreef En_ieka het volgende:
Ik hoop niet dat het lang gaat duren, ben namelijk erg ongeduldig.
*Slaat kruisjequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:11 schreef En_ieka het volgende:
Laten we gaan duimen dat ze er morgen liggen, kan amper wachten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |