Uit ervaring weet ik dat iets bestellen bij Nike vaak niet in een week geregeld is. Als ze de schoen nog in de winkel hebben liggen is die week geen probleem, maar als ze de schoen bij Nike moeten bestellen, binnen krijgen en weer versturen lukt dat echt niet in die tijd. Vandaar dat ik ook vraag of zn maat bij de opruiming stond of niet... Boardlords staat, en echt niet alleen bij mij, nogal bekend om loze beloftes en slechte communicatie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:05 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat gekanker op boardlords. We weten nu wel dat jij het geen toffe winkel vind, dus zeur er niet zo over.
Klopt, een vriend van mij heeft 3 weken moeten wachten op zijn schoenen en steeds kreeg hij te horen dat er iets was misgegaan en ze de volgende dag zouden worden verstuurd. Zelf heb ik afgelopen woensdag een paar schoenen bij de Shop Clean Up besteld, via Paypal betaald, en ze waren vrijdag binnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:57 schreef thaWarhead het volgende:
Elke Nike SB shop kan een maat bijbestellen, zolang Nike ze nog heeft liggen.
[..]
Boardlords staat, en echt niet alleen bij mij, nogal bekend om loze beloftes en slechte communicatie.
en?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:41 schreef MFPascal het volgende:
Hmmm, vanmiddag na vergadering weer ff langs bij de Ben-G, kijken of ze die Linoleums al hebben en anders of ze al een releasedate kennen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef thaWarhead het volgende:
Beetje domme vraag ook, natuurlijk hebben ze daar geen SB's... Skateboardshops only weetjewel. Er is wel een SB dealer in Enschede trouwens.
Jij ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef Luigi_ het volgende:
Sneakers zoooo lelijk
die Mids staat bij Caliroots.com, ¤120,77 (excl verzendkosten)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:41 schreef MFPascal het volgende:
Hmmm, vanmiddag na vergadering weer ff langs bij de Ben-G, kijken of ze die Linoleums al hebben en anders of ze al een releasedate kennen.
Dat is aardig duur voor midsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:56 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die Mids staat bij Caliroots.com, ¤120,77 (excl verzendkosten)
geen idee, ik heb bij cali nog nooit iets besteld. Lees wel op NSB.org dat hun service "Very Satisfied" is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat een beetje een relaxte shop?
26 euro verzendkosten en ze accepteren geen Paypal. Dat zuigt nogal, want ik wil nog een paartje Carhartt Dunk SB's bestellen maar heb geen CC.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat een beetje een relaxte shop?
Da's wel aan de hoge kant idd, maar je moet er iets voor over hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:03 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
26 euro verzendkosten en ze accepteren geen Paypal. Dat zuigt nogal, want ik wil nog een paartje Carhartt Dunk SB's bestellen maar heb geen CC.
Goed ideequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:25 schreef thaWarhead het volgende:
Dikke kans dat je ze wel in Arnhem kunt vinden. Hou de Frisco site gewoon in de gaten, ze bloggen nu netjes de nieuwste shit die ze binnenkrijgen.
Ik woon ook in Limburg maar haal ze meestal in A'dam, maar waar scoor jij ze dan in Limbolandquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef En_ieka het volgende:
Nee, ik woon in Limburg. Er ligt niks in de buurt, helaas. Ik stuur wel ff een mailtje nu.
Thanks!
Ja ik kom gemiddeld 1 keer per 2 weken in Amsterdam, omdat ik voetbal ga kijken dusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:35 schreef En_ieka het volgende:
Nergens, er is geen fuck hier. Eindhoven is het dichtste bij voor mij, en dat is al 50 km. Alles via het internet. Ga je ze ook halen?
Dat kan nooit een HIGH dunk zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef En_ieka het volgende:
Nike.
Is trouwens een paarse zool...
Nike Dunk High Mita.
Ze zullen rond de ¤120 kosten denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:56 schreef En_ieka het volgende:
Wat is nou de precieze of maximale prijs van de Linoleums en waneer komen ze in de winkels?
Thanks!
Bedanktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef seto het volgende:
[..]
Ze zullen rond de ¤120 kosten denk ik.
Wanneer ze uitkomen weet ik niet.
Dan ga ik elke dag bij Frisco campenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef thaWarhead het volgende:
Een dezer dagen, zal niet lang meer duren. Caliroots heeft ze binnen, dus er zijn al Euro shipments geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |