quote:Op maandag 29 januari 2007 16:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
jup. Maar ik vond de colourway iets te matig
Thanksss, weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Buy it now
hebben ze ze daar nog steeds? Geez die liggen daar ook al meer dan een jaarquote:Op maandag 29 januari 2007 16:58 schreef Cloud_SB het volgende:
Die van mij woensdag even ophalen en dan gooi ik er meteen paarse veters in en zal ik jullie verblijden met een aande voet pic en de rest van mijn pickups.
@Henk, kickz.com
Nice ff onthouden dus, 65 inc. is kost niet duur!!1!1quote:Op maandag 29 januari 2007 17:04 schreef Cloud_SB het volgende:
Ja maar zijn sinds een 2tal weken ofzo gedropt naar 50 euro.
Voor 90 euro wilde ik ze niet hebben, 50 is een mooie prijs.
Beetje saaie kleuren.quote:
Nicequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:44 schreef thaWarhead het volgende:
Nieuw schoeisel:
[afbeelding]
Nike SB Shanghai 1
Nope, bij de Ben-G naar binnen gelopen gisteren(wist niet dat Ben-G en Patta dezelfde winkel waren, zocht me een ongeluk en had die post van Warhead niet meer gelezenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:27 schreef SHOOOTO het volgende:
Zijn de Linoleum Mids al ergens gespot?
Hmm, wist niet dat er ook daadwerkelijk van die zogenaamde "Barcelona FC" dunks bestonden. Ben benieuwd dus zal zo ff gaan googlen en kijken wat voor pics ik kan vinden. De swoosh moest eigenlijk goud zijn maar ik kon blijkbaar toch niet helemaal de juiste kleur vinden. Matgoud(Goud komt ook o.a. terug in de kit van dit seizoen). Wat betreft die swoosh die in de weg zit, persoonlijk vind ik dat wel meevallen bij de Pete & Perq's. Bij die Wu's geef ik je wel een beetje gelijk, en zat daar ookal over te twijfelen. Denk dat dat nu gewoon een midpanel wordt met grijs en die barsten die je nu ookal kunt zien om de Wu vlag heen. Dan gebruik ik denk ik voor rechtsachter bij de hiel het linker gedeelte van deze banner van de officiële Wu-Tang site:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:48 schreef thaWarhead het volgende:
Op zich wel tof, toch wat op- en/of aanmerkingen.Vind de Barcelona FC's net iets stylisher dan jouw Dunk, het geel doet het net niet. Toebox op je Monkey Islands zou wat donkerder/blauwer mogen zijn. Detail dingen op het midpanel komen er vaak niet echt goed uit, vooral vanwege de swoosh. Vandaar dat ze voor de Iron Maiden's ook een doorzichtige swoosh hebben genomen:
[afbeelding]
Ook niet superclean, maar net wat beter.
Morgen wou ik sowieso even langs Frisco gaan om daar een kijkje te nemen, geef ze wel eerst een belletje. Morgen lekker vrij van school, dus even touren met m'n OV. Nog bedankt voor de info.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:28 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Nope, bij de Ben-G naar binnen gelopen gisteren(wist niet dat Ben-G en Patta dezelfde winkel waren, zocht me een ongeluk en had die post van Warhead niet meer gelezen) en ze zeiden midden Februari pas weer. Ff wachten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |