Oeh, graagquote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Je hebt het nu over die blauwe he? Zoja, gewoon bestellen.
En als je wilt kan ik wel wat duidelijkere foto's maken?
Oke ik zal straks dan even wat foto's maken, want de batterij is nog leeg.quote:
Waarom pak je niet gewoon je oude post?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:09 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Oke ik zal straks dan even wat foto's maken, want de batterij is nog leeg.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:49 schreef Luie-princes het volgende:
Vandaag binnen gekregen.
Zijn al wat ouder, maar ik vind ze echt te vet.
deze waren 80 bij de footlockerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:16 schreef _petjan het volgende:
Die kan je toch voor een tientje bij de schoenenreus halen?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:16 schreef _petjan het volgende:
Die kan je toch voor een tientje bij de schoenenreus halen?
aha, hier staan twee goede foto's van de HH.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:29 schreef Luie-princes het volgende:
Nou ik wil nóg duidelijkere foto's maken.
Dus ook van dichterbij enzo.
Dan is jovink goed getild voor 70 euro.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef _petjan het volgende:
Nee maar serieuseen vriend van me heeft schoenen die zie er precies zo uit bij de scapino ofzo gekocht voor een tientje.
Heb ff snel gezocht maar zijn daar mail adressen van?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:30 schreef thaWarhead het volgende:
Ben G en Tom's hebben ze nog, Frisco heeft ze niet gehad. Kosten 120 euro.
thanx m8.quote:
Wat is er omslachtig aan een mailtje sturen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef thaWarhead het volgende:
Bel die shops gewoon, mailen is zo omslachtig.
[edit] Laat maar, verkeerde schoenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:00 schreef parselmouth het volgende:
En dan wil ik graag weten of iemand hier toevallig weet of deze ergens te krijgen zijn in NL:
[afbeelding]
Wat is dat voor onzin?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:10 schreef Cloud_SB het volgende:
Maar bellen is eng he warhead!
Straks worden ze boos op je over de telefoon!
Volgens mij zag ik deze vandaag bij de E-zone. Je zou ze even moeten mailen denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef fretclick het volgende:
iemand enig idee waar ik deze vans kan krijgen?
[afbeelding]
vans black authentics
rodolfo's is geen optie
Dat is toch die winkel in Utrecht? Daar werk (en zit ik nu dus ook) vlakbij. Kan morgen wel ff voor je kijken. Als je zegt welke maat je wil.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:38 schreef _petjan het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik deze vandaag bij de E-zone. Je zou ze even moeten mailen denk ik.
Als je mailt i.p.v belt naar een zaak ziet dat er in mijn ogen uit als telefoonvrees.quote:
Die waren bij de release 150 als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:27 schreef Stansfield het volgende:
haha ik gok de amsterdams. Hoe kom je daar zo goedkoop aan dan? Erg vette collectie moet ik zeggen.
US10,5quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is toch die winkel in Utrecht? Daar werk (en zit ik nu dus ook) vlakbij. Kan morgen wel ff voor je kijken. Als je zegt welke maat je wil.
Ziet er netjes uit fretclick!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:21 schreef fretclick het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07083/DSCI000223.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
ga ze maar zoeken
Je kan sblaces.com proberen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef Qlubtempo het volgende:
Misschien al eens eerder gevraagd maar ik zoek voor mijn Nike's de "officiele" Nike veters.
Ben bij de plaatselijke schoenmaker geweest voor veters maar die leken er allemaal niet op.
Te dun, de "ribbelig" e.d.
Dus, waar haal ik "echte" Nike Air Max 1 veters op internet of in het land?
Zal morgen ff kijken. Weet je eigenlijk hoe duur ze zijn? Zit er over te denken om ze ook te halen. Heb maat 11 dus dat is geen probleem.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef fretclick het volgende:
iemand enig idee waar ik deze vans kan krijgen?
[afbeelding]
vans black authentics
rodolfo's is geen optie
Vandaag even gekeken bij E-zone. Maar ik zag ze niet liggen. Waar had je ze precies zien liggen dan petjan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:38 schreef _petjan het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik deze vandaag bij de E-zone. Je zou ze even moeten mailen denk ik.
Op een skate bord. Dat waren ze niet. Die hadden een witte zool.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef _petjan het volgende:
Ik weet niet zeker of het die waren hoor, maar als je binnenkomt heb je aan links en voor je een muur vol met schoenen. Bij die muur die recht voor je staat, daar staan ze onderaan op de grond.
Dat is een maat 9, geen 10.5. 10.5 is de vrouwenmaat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/Vans-C(...)tem#ebayphotohosting
Besteld Rodolfo's ze niet bij vans dan als iemand ze via de site besteld???quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef fretclick het volgende:
uitverkocht, ze staan nog wel op de site enzo.. boardlordpraktijken
quote:Goedenmiddag Hr.Geluk,
Zojuist heeft U ten onrechte een bevestiging ontvangen van een paar Vans Authentic black mt 10,5.
Op dit moment is die maat van dat model helaas uitverkocht maar zal zeker binnenkort weer leverbaar zijn.
Bestellingen welke niet direct leverbaar zijn komen te vervallen, misschien dat U het binnenkort nog eens probeert?
Vriendelijke groeten,
Iwan Kutin
jo fretclickquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef fretclick het volgende:
uitverkocht, ze staan nog wel op de site enzo.. boardlordpraktijken
Damn die de la souls zijn vetquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:32 schreef En_ieka het volgende:
Net binnengekregen:
East Coast Lunars.
[afbeelding]
&
De La Soul Low.
[afbeelding]![]()
De Large?? Wat is dat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:19 schreef jovink het volgende:
[..]
jo fretclick
k zag ze geloof ik in de large, moet je ff kijken.
Thanks!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:05 schreef Snever het volgende:
[..]
Damn die de la souls zijn vet
Waar heb je die gehaald? Ebay?
Daar staan ze niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
http://www.large.nl/ hét bedrijf voor: Bandmerchandise etc..
Slickrick, check even outlawz onder re-orders voor de Midnight Fogs.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:30 schreef Slickrick het volgende:
Iemand een idee waar ze deze nog verkopen, heb al bij een aantal online shops gekeken maar krijg ze niet gevonden?
[afbeelding]
meen je dat is nie de bedoelingquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:14 schreef En_ieka het volgende:
Ik heb geen idee.
In Amerika zijn iig zeer gewild en gaan ze al voor meer dan $200.
Waar dan? Je maakt een grap.quote:Op donderdag 22 februari 2007 07:40 schreef cinemaskoop het volgende:
Waar heb je die amsterdams gehaald dan fretclick? Ik heb ze ook voor 150 gekocht maand of 7 terug :-)
Das niet duurquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
109,95 . Had ze duurder geschat eerlijk gezegd.
Geweldig!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:39 schreef Snever het volgende:
Ik dus vanmiddag deze email gestuurd naar Frisco:
Goededag,
Ik loop nu al 2 weken elke dag jullie winkel binnen om te vragen of jullie de Linoleums al binnen hebben. Maar steeds wordt ik weer teleurgesteld. Nu kijk ik vandaag op jullie site en zie ik dat ze er zijn.
Maar ik moet helaas vandaag werken. Zou het mogelijk zijn dat jullie een paartje van deze fantastische schoenen voor me achter kunnen houden in maat 9.5. Dan kom ik ze maandag ophalen. Ik hoop het wel want heb hier heel lang op wachten. Laat het me weten!
Alvast Bedankt
Met vriendelijke groet,
Kevin Kleijn
Krijg ik deze terug:
Sorry man ze zijn allemaal uitverkocht....Nee geintje ik zet ze wel ffweg...je wachten wordt beloond ouwe
Laters
![]()
Niek, ik haal ze maandag op en doe ze meteen die dag op de bus. Je hebt ze als het goed is dinsdag in huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |