Vind die regenboog en print juist wel grappigquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:26 schreef Cloud_SB het volgende:
Nee die zitten echt strak volgens mij. Damn doet dat geen pijn?
Die urich's vind ik maar niks, had de hele schoen zoals het voorste deel gedaan en dan was het dope maar die regenboog pinstripes en dat dierenhuid printje kunnen echt niet.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:44 schreef Elwood1802 het volgende:
Hoe doen jullie de veters altijd bij sb's?
Gewoon strikken of in de schoen proppen?
Zo dus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:20 schreef _petjan het volgende:
[..]
Bij lows strik ik achter de tong, bij hi's strik ik ze niet.
voorbeeldje:quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik strik ze altijd, lows een gaatje lager dan normaal (dus niet in die 4 gaatjes)
Hopen, bidden, offers brengen. Of er wat langer in lopen en hopen dat ze wat soepeler worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:27 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding] ik heb vandaag deze gekocht
in de winkel leken ze te passen ik heb nu wel last van mn teneniemand tips ?
Een schaap werkt meestal, succesquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:50 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hopen, bidden, offers brengen. Of er wat langer in lopen en hopen dat ze wat soepeler worden.
blijkbaar heeft het gewerktquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:50 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hopen, bidden, offers brengen. Of er wat langer in lopen en hopen dat ze wat soepeler worden.
Dat zijn idd wel leuke schoenenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:02 schreef Snever het volgende:
Weet iemand waar ik deze schoenen online kan bestellen. Kleur maakt niet uit! Het gaat hier om de nieuwe collectie van Munich!
[afbeelding]
Heb deze wel online kunnen bestellen. Hoop ze zo snel mogelijk binnen te krijgen:
[afbeelding]
Bedankt!
www.munichshop.netquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dat zijn idd wel leuke schoenenwaar heb je die anderen besteld als ik vragen mag?
roze dozen? ja dat zijn neppequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
Team Editions om op te skaten (nu nog mooi weer bitte)
Sinds wanneer zitten ze in roze dozen?
ikrij brommerquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Elwood1802 het volgende:
Doen jullie ook aan skaten?
Volgens mij ben ik de enige die sb heeft die skaters niet plesant vind
quote:
Wat een graflelijke combinatiequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:26 schreef blrrrt het volgende:
Vanmiddag nieuwe OT gekocht!![]()
[afbeelding]
Heerlijk.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:02 schreef Snever het volgende:
Weet iemand waar ik deze schoenen online kan bestellen. Kleur maakt niet uit! Het gaat hier om de nieuwe collectie van Munich!
Niemand?![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:41 schreef Chrishop het volgende:
Iemand bekend met deze site? Volgens mij zo illegaal als de tering, gemiddelde schoen kost hier ¤70 en alles staat erop, van Jordan 1's tot weet ik hoeveel SB's.
Vermijden als de pest.quote:1) Western Union
Payee: First name: dai feng, Last name: fan
City: Guangzhou,
Country: P.R.China
Een goede vriend van mij kwam er mee aanzetten, die kende die gast van die site ofzo. Kocht schoenen buiten nike om van Fabrieken etc maar ze waren wel echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |