abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 januari 2007 @ 17:13:11 #151
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_45584328
Mja ik snap wat je bedoeld, ik vind het de laatste tijd ook maar wat slapjes. Al heb ik wel een goed gevoel voor 2007
pi_45584846
Floyd, val je Vans rep eens even heel snel lastig over deze:

Zitten er nog meer van deze collabo's aan te komen of blijft het bij AWS en Anti Hero? Flip en Baker versies lijken me ook logisch. Die Anti Hero's staan in ieder geval nu meteen al hoog op het lijstje.

[ Bericht 8% gewijzigd door thaWarhead op 22-01-2007 22:02:37 ]
  maandag 22 januari 2007 @ 20:02:22 #153
155698 _petjan
jan met de pet
pi_45584975
Oh shit. Die vans zijn keihard.
pi_45588624
Ik vind ze standaard eigenlijk. Het is gewoon een standaard Vans-model dat naar mijn weten al jarenlang uit is; maar dan met een minuscuul stukje 'Anti hero' erop. Nou ben ik al niet zo'n skateschoenfan (snap de hele hype om NikeSB ook niet), maar deze schoenen ophemelen ga ik zeker niet doen.
pi_45588754
Het is een TNT mid, en nee die bestaat niet al jaren. Verder ben ik wel een skateschoen fan, en vind ik Anti Hero een tof merk dus vind ik deze wel zeer tof. Plus geel is zeker wel een frisse kleur aan je voeten.

Ze staan trouwens gepland voor Fall 2007, er komt ook nog een zwarte versie van die TNT en een Baker versie van de DD66.
pi_45596689
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:19 schreef seto het volgende:
Nou, mijn SB Classics zijn vandaag binnengekomen, en ze passen

Nog bedankt voor de tips HenkBenzinetank en thaWarhead.

Fototje met de gouden veters erin voor de mensen die ze nog niet kennen:

[afbeelding]
Tof, de gouden veters doen wonderen inderdaad.
quote:
Op maandag 22 januari 2007 19:57 schreef thaWarhead het volgende:

[afbeelding]

Zitten er nog meer van deze collabo's aan te komen of blijft het bij AWS en Anti Hero? Flip en Baker versies lijken me ook logisch. Die Anti Hero's staan in ieder geval nu meteen al hoog op het lijstje.
Ben niet echt van de vans, maar dit verslaat in ieder geval die emopantoffels.
En ze zijn geel. Altijd goed, al ben ik benieuwd naar de zwarte versies.

Trouwens. Iemand een idee hoe moeilijk het gaat worden om de MF Dunks te bemachtigen, als ze deze lente uitkomen? Ik móet ze hebben, maar weet iemand of en waar ze geimporteerd gaan worden?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45596928
Zal wel meevallen, Premium Nike SB release, dus ietsje moeilijker te krijgen. Andere premium releases waren oa de Hawaii's, de blauwe Taxi´s en de Mork & Mindy's. Meeste shops krijgen ze wel, anders is het even een plaats verderop kijken. Gok trouwens maar op een zomerrelease.
pi_45597015
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:56 schreef thaWarhead het volgende:
Zal wel meevallen, Premium Nike SB release, dus ietsje moeilijker te krijgen. Andere premium releases waren oa de Hawaii's, de blauwe Taxi´s en de Mork & Mindy's. Meeste shops krijgen ze wel, anders is het even een plaats verderop kijken. Gok trouwens maar op een zomerrelease.
Oeh, zomer komt eigenlijk nog beter uit.

En bedankt, goed om te horen. Eigenlijk de enige paar schoenen waar ik écht naar uitkijk, al was het maar door dat maskertje op de lip.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45597221
Ik blijf toch meer van de gewone Speed Cat. Simpel maar wel een heel mooi model.
o.a. te verkrijgen bij sportstore.nl.
Odol in the morning, idol during the day, idle by night!!!!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:08:22 #160
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45597284
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:06 schreef L3bundy het volgende:
Ik blijf toch meer van de gewone Speed Cat. Simpel maar wel een heel mooi model.
[afbeelding] o.a. te verkrijgen bij sportstore.nl.

Iemand toevallig die Constar ox al ergens gespot?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_45599471
Speedcat puma's
yoyoyoyoyo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:09:34 #162
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_45599581
"Heel mooi model" zegt hij dan...
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:11:01 #163
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_45603848
quote:
Dude zelf in 2005 waren die lelijk.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_45605932
quote:
Mygod
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:11:56 #165
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_45606012
Die dingen zijn echt worse, ga ff ergens anders posten ofzo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:16:27 #166
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_45608822
Hoej, eindelijk bericht dat mn Team Editions geshipped zijn. Wel balen da thet geen skateweer is
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:39:20 #167
155698 _petjan
jan met de pet
pi_45609830
quote:
Op maandag 22 januari 2007 19:57 schreef thaWarhead het volgende:

[afbeelding]

Bestaan er ook andere colorways van dit model? Ik vind dit echt een geweldig model.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:43:29 #168
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_45610032
Jup, TNT-model.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:47:22 #169
155698 _petjan
jan met de pet
pi_45610220
Waar zijn die te koop?
pi_45610282
TNT mids zijn volgens mij nog niet uit, de lage versie ligt bij elke Vans dealer.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:55:04 #171
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_45610553
Vriend van me had ze laatst nog gewonnen bij http://www.rootdown.nl/ (lage dus)
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:55:47 #172
155698 _petjan
jan met de pet
pi_45610579
Ah, die lage vind ik echt niks. De mids vind ik geweldig
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:23:04 #173
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_45618570
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:47 schreef _petjan het volgende:
Waar zijn die te koop?
Die speedcats? . Prachtig hoe eens in de zoveel tijd er iemand aankomt met 13 in een dozijn schoenen wat "hele mooie schoenen" zijn. .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_45618714
Iemand die weet waar ik in Arnhem SB's kan vinden?
Mijn dank is groot

http://www.outlawz.nl/upload/shop/normaal/127.jpg
Zoek die eigkenlijk
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:49:46 #175
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_45619176
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Mijn dank is groot

http://www.outlawz.nl/upload/shop/normaal/127.jpg
Zoek die eigkenlijk
Die zijn echt mad op-gehyped, beetje jammer, iedereen zoekt díé schoen. Over opgehypete schoenen gesproken ( ) Floyd heb je nog taxi's maat 11?
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_45620990
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Mijn dank is groot
Frisco
pi_45623899
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 07:03 schreef thaWarhead het volgende:

[..]

Frisco
Stonden ze laatst idd nog. De winkel zit tussen Halfords en The Globe for men in
pi_45624047
hahah, zo grappig in dit topic, om de zoveel tijd komt iemand zn nieuwe puma's of k-swiss schoentjes posten, en wordt die gelijk de grond in geramd. Ik wil wedden dat de helft van jullie toen jullie jonger waren op dat soort schoenen liepen, maar omdat jullie nu sneakerheads zijn jullie alle schoenen behalve true-e sb's etc afkraken. Is wel erg makkelijk niet?
pi_45625947
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:03 schreef Viper88 het volgende:
hahah, zo grappig in dit topic, om de zoveel tijd komt iemand zn nieuwe puma's of k-swiss schoentjes posten, en wordt die gelijk de grond in geramd. Ik wil wedden dat de helft van jullie toen jullie jonger waren op dat soort schoenen liepen, maar omdat jullie nu sneakerheads zijn jullie alle schoenen behalve true-e sb's etc afkraken. Is wel erg makkelijk niet?
Ik heb hem niet afgekraakt, dus ik mag hier wel even op reageren. Sneakers horen een bepaalde waarde te hebben, vind ik. Een schoen zoals puma's of k-swiss zijn zó gigantisch 'ingeburgerd' dat echt letterlijk elke josti met die schoenen loopt. Dat is zonde. Zo'n model wordt daardoor gewoon aanzienlijk minder 'waard' (althans, in mijn ogen). Ik heb zelf ook een paar K-Swiss gehad, ze lopen inderdaad lekker. Maar om dan hier te gaan posten dat je een paar K-Swiss hebt gekocht is een beetje over the top: Ik post toch ook niet in een exclusief cuisine-topic dat ik een frikandel heb gekocht toch .
pi_45626009
quote:
Heel makkelijk
pi_45626826
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:19 schreef Snever het volgende:

[..]

Heel makkelijk
Maar je antwoord niet mijn vraag of je er zelf ook op liep vroeger..
pi_45626865
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik heb hem niet afgekraakt, dus ik mag hier wel even op reageren. Sneakers horen een bepaalde waarde te hebben, vind ik. Een schoen zoals puma's of k-swiss zijn zó gigantisch 'ingeburgerd' dat echt letterlijk elke josti met die schoenen loopt. Dat is zonde. Zo'n model wordt daardoor gewoon aanzienlijk minder 'waard' (althans, in mijn ogen). Ik heb zelf ook een paar K-Swiss gehad, ze lopen inderdaad lekker. Maar om dan hier te gaan posten dat je een paar K-Swiss hebt gekocht is een beetje over the top: Ik post toch ook niet in een exclusief cuisine-topic dat ik een frikandel heb gekocht toch .
Je hebt gelijk dat het een oud model is, maar ga me niet vertellen dat dat met de Nike SB niet het geval is. Dit is een schoen die ook al jaren in alle winkels te krijgen is in meerdere kleuren. De exclusiviteit is hier ondertussen ook al wel vanaf. Puma Speed Cat blijft gewoon een mooi model.

Dat ik hiermee jouw exclusieve topic verknal, moet je zelf weten. Volgens mij gaat dit topic nog steeds over Sneakers enzo...... Puma valt hier nog steeds onder.
Odol in the morning, idol during the day, idle by night!!!!
pi_45627002
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:47 schreef L3bundy het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat het een oud model is, maar ga me niet vertellen dat dat met de Nike SB niet het geval is. Dit is een schoen die ook al jaren in alle winkels te krijgen is in meerdere kleuren. De exclusiviteit is hier ondertussen ook al wel vanaf. Puma Speed Cat blijft gewoon een mooi model.
Naja, feit blijft dat er wel veel sb uitvoeringen zijn, waarvan er een paar dodelijk mooi zijn, dat geef ik ook toe, maar om nou minder exclusieve schoenen te gaan bashen...
pi_45628280
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:46 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Maar je antwoord niet mijn vraag of je er zelf ook op liep vroeger..
Ik begon met Puma's idd

Daarna k-swiss.

En toen kwamen de Asics
pi_45629134
quote:
Ik loop nog steeds regelmatig op hele simpele schoenen (reebok classics), dus wat dat betreft hoor je mij niks zeggen.

Alleen, sneakers moeten iets bijzonders hebben, iets wat ze boven het maaiveld uit doen steken. Kan ontwerp zijn, kleurencombinaties, malle gimmicks of materiaalkeuze. Om dan verbaasd op te kijken dat simpele Puma's (wat ik sowieso altijd al de meest lelijke schonen heb gevonden, omdat ze eigenlijk nergens bij staan) weinig indruk maken vind ik een beetje naief.

Zoals al gezegd: het is net zoals in een Librije-topic melden dat jij lekker naar de Febo gaat.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45629156
Kunnen het topic misschien beter het Nike sb enzo noemen want dat is nog het enige wat hier voorbij komt. En idd iemand afkraken omdat die "maar" asics ofzo heeft is erg makkelijk. En om even op Henkmanz te reageren. Veel personen hebben vaak maar een paar sneakers die ze een half jaar ofzo aandoen en vervolgens nieuwe kopen omdat die andere versleten zijn, ik denk dat deze mensen niet erg geintresseerd zijn in de "waarde" van een schoen.

Ik heb zelf Adidas superstars 35th anniversary en mijn volgende schoenen worden waarschijnlijk van Ed hardy
Koning.
pi_45629207
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:05 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik loop nog steeds regelmatig op hele simpele schoenen (reebok classics), dus wat dat betreft hoor je mij niks zeggen.

Alleen, sneakers moeten iets bijzonders hebben, iets wat ze boven het maaiveld uit doen steken. Kan ontwerp zijn, kleurencombinaties, malle gimmicks of materiaalkeuze. Om dan verbaasd op te kijken dat simpele Puma's (wat ik sowieso altijd al de meest lelijke schonen heb gevonden, omdat ze eigenlijk nergens bij staan) weinig indruk maken vind ik een beetje naief.

Zoals al gezegd: het is net zoals in een Librije-topic melden dat jij lekker naar de Febo gaat.
Ik ben ook altijd opzoek naar schoenen die net wat anders zijn en die gewoon opvallen maar sommige mensen zijn ook blij met hun asics ofzo. En als ze die dan hier willen laten zien moet dat toch ook kunnen zonder meteen negatieve reacties. Laat iedereen gewoon zelf weten wat voor schoenen ze willen en als ze die hier willen laten zien dan laat ze gewoon.
Koning.
pi_45629224
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:06 schreef tha_dark het volgende:
Kunnen het topic misschien beter het Nike sb enzo noemen want dat is nog het enige wat hier voorbij komt. En idd iemand afkraken omdat die "maar" asics ofzo heeft is erg makkelijk. En om even op Henkmanz te reageren. Veel personen hebben vaak maar een paar sneakers die ze een half jaar ofzo aandoen en vervolgens nieuwe kopen omdat die andere versleten zijn, ik denk dat deze mensen niet erg geintresseerd zijn in de "waarde" van een schoen.

Ik heb zelf Adidas superstars 35th anniversary en mijn volgende schoenen worden waarschijnlijk van Ed & hardy
Welke superstars heb je??

En dat merk heet toch ed hardy?? Ik zou ze dan niet hier posten haha.
pi_45629245
quote:

Ik heb zelf Adidas superstars 35th anniversary en mijn volgende schoenen worden waarschijnlijk van Ed & hardy
Onzin, ik lurk hier voornamelijk, maar met name skateschoenen komen hier ook met enige regelmaat voorbij, en op deze pagina staat nog een paar exclusieve Vans.

Gaat niet om het merk, als Puma opeens met iets tofs aan komt zetten: prima, maar doorsnee (naar mijn mening foeilelijke) schoenen doen hier nu eenmaal weinig. En dan laat ik bullshit als 'waarde van schoenen' buiten beschouwing.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45629298
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:57 schreef Snever het volgende:

[..]

Stonden ze laatst idd nog. De winkel zit tussen Halfords en The Globe for men in
Vandaag naar Frisco geweest, wilde eerst die groenen halen, maar die bleken al aardig oud te zijn. Heb nu andere sb's gekocht die ze een week binnenhadden. Zal ff een piccie schieten zo
Ze heten iig. Nike Dunk High Premium.
pi_45629329
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:09 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Welke superstars heb je??

En dat merk heet toch ed hardy?? Ik zou ze dan niet hier posten haha.
Klopt
Maar ik heb deze:
Koning.
pi_45629428
quote:

Ik heb zelf Adidas superstars 35th anniversary en mijn volgende schoenen worden waarschijnlijk van Ed hardy
SB's komen gewoon erg vaak uit met erg leuke colourways.
Vind je het dan gek dat er niks anders voorbij komt? Als er niks anders dan sb's wordt uitgebracht kan je toch ook niks anders posten?
En er komt vaak genoeg, jordan, air max 1, air max 90 en nog wat dingen langs.

zolang andere merken niks dopes uitbrengen zal je ook niks anders tegenkomen.
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:22:16 #193
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_45629585
Check de afgelopen pagina's eens, genoeg pics van opkomende nike releases. Dat gejank op SB altijd .
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:21:00 #194
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_45631561
quote:

Wat henkmanz bedoeld is dat je hier speciale meuk moet posten, niet schoenen waar half nederland op loopt. En wat speciaal is mag je helemaal zelf bedenken. Dat kunnen de ietwat exclusievere schoenen zijn maar ook schoenen die je weinig ziet oud zijn of je puma speedcatsm aar verwacht niet dat daar erg enthousiast op gereageerd word, ómdat iedereen die schoenen heeft. Ik heb m'n asics hier gepost en die werden goed ontvangen, ik heb hier Jordan 5's gepost die werden goed ontvangen, Henkmanz met zn stussies even goed. Het gaat echt niet alleen om SB's. Mensen die daarover zeuren moeten maar een standaard schoenen topic openen ofzo. .
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_45631643
New Balance, Adidas, Converse alle sneaker merken zijn welkom alleen gaat het erom dat het een beetje buiten het assortiment van de pro sport en andere standaard sneakerwinkels.
pi_45631985
Deze net gehaald bij de outlet:

Vans Sk8 Hi LX, lekker stevig leer. 60 euro, normale retail 120, dus ik klaag niet. Vooral niet vanwege die frisse NY colorway. Wel een hele maat naar beneden gegaan. Misschien een halve gedaan als ze die nog hadden, ze zitten nu precies pas, maar 12 was echt veel te groot.
pi_45632415

Deze dus vanmiddag gekocht
Beetje wazig foto, maar komt door telefoon kwaliteit
pi_45632616
Paul Urichs, die zijn idd erg nice.
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:09:22 #199
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_45633313
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:47 schreef Elwood1802 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Deze dus vanmiddag gekocht
Beetje wazig foto, maar komt door telefoon kwaliteit
Lijkt het maar zo of heb je ze erg strak zitten? Wel netjes verder.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_45633930
Nee die zitten echt strak volgens mij. Damn doet dat geen pijn?

Die urich's vind ik maar niks, had de hele schoen zoals het voorste deel gedaan en dan was het dope maar die regenboog pinstripes en dat dierenhuid printje kunnen echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')