Dope ja.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:31 schreef Chrishop het volgende:knip
Ik vind deze echt héél héél ziek.
Geruchten waren in 1e instantie eind 2006. Ze staan nu op de site van Size? Londen als coming soon. Meestal is dat binnen een maandje of 3 ongeveer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef Stansfield het volgende:
Die air max 1's met dat grijze cement/olifantenprint zijn wel erg vet. Weet je ook wanneer die uitgebracht worden?
dus iedereen die zulke schoenen draagt is een "wannabee gangster" ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:52 schreef thaWarhead het volgende:
Trek er een rood shirt, een rode pet en een rode bandana bij aan en je bent helemaal de man.
27 januari las ik maar weet het niet, misschien weet flllloyd hetquote:
die zijn echt erg fijn!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:31 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind deze echt héél héél ziek.
Maar zou je ze alsnog kopen als er geen "The Game" op stond?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:58 schreef fusionfake het volgende:
[..]
dus iedereen die zulke schoenen draagt is een "wannabee gangster" ?
ik vind die schoenen persoonlijk mooi daarom draag ik ze en niet omdat die kerel gangster of wtf je het wil noemen is
er waren ook g unit sneakers maar die waren zo lelijk als ik weet niet wat. betekent dat dat ik g unit ook als een artiesten groep haat ?
Ik hoop het oprecht voor jequote:Op donderdag 18 januari 2007 22:58 schreef fusionfake het volgende:
betekent dat dat ik g unit ook als een artiesten groep haat ?
Ze zijn lelijk en die gast is nep. Goed antwoord?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:58 schreef fusionfake het volgende:
[..]
dus iedereen die zulke schoenen draagt is een "wannabee gangster" ?
ik vind die schoenen persoonlijk mooi daarom draag ik ze en niet omdat die kerel gangster of wtf je het wil noemen is
er waren ook g unit sneakers maar die waren zo lelijk als ik weet niet wat. betekent dat dat ik g unit ook als een artiesten groep haat ?
Dat wordt even een paar centen achterhouden voor deze classics, * SHOOOTO houdt outlawz.nl in de gaten..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:13 schreef floydvisser het volgende:
voor de cliche classic sb, volgens mij issie of 69 of 79 euro
Die dingen waren hier in enschede al te koop! 79 euro waren ze.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:32 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Dat wordt even een paar centen achterhouden voor deze classics, * SHOOOTO houdt outlawz.nl in de gaten..
Enschede is voor mij niet om de hoek, outlawz is een half uurtje met de bus vanaf mijn huisquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:49 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Die dingen waren hier in enschede al te koop! 79 euro waren ze.
Heb deze meteen gereseveerd:
[afbeelding]
En tot die tijd moet ik het met mn nieuwe Globe Logic Acoustics doen. (plaatje kon ik helaas niet vinden)
6 van de 10 paar was al de winkel uit, en ze waren pas gister binnen gekomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Enschede is voor mij niet om de hoek, outlawz is een half uurtje met de bus vanaf mijn huis
dat is idd wat beter. dat je ze niet mooi vindt kan ik accepteren iedereen zijn meningquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ze zijn lelijk en die gast is nep. Goed antwoord?
Kijk, schoenen hebben een bepaalde 'ziel' nodig. Vind ik dan. En Hurricanes (:'), de naam alleen al) hebben dat absoluut niet. Een bepaalde charme is nodig. Die band heb ikzelf met mijn Chuck Taylor 2000's. Maar die zou ik nóóóóit kunnen krijgen met deze monsters, sorry.
MC Hammerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:51 schreef floydvisser het volgende:
k heb die witte niet besteld, wel mooie schoentjes!
Blijkbaar wel, want alleen op de doos zelf staat "The Game'' gedrukt, op de schoen zelf niet. Ik vind ze wel tof.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Maar zou je ze alsnog kopen als er geen "The Game" op stond?
jup. zoals eerder vermeldt staat dat er niet eens op, alleen een H tje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Maar zou je ze alsnog kopen als er geen "The Game" op stond?
http://www.slamjamstore.it/product_info.php?cPath=123_124&products_id=1840quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:45 schreef Jordii het volgende:
Iemand een idee waar deze te krijgen zijn? Behalve dan bij pickyourshoes.com
[afbeelding]
jammer : (quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:57 schreef thaWarhead het volgende:
Nergens meer. Tier 0 release, flink gelimiteerde oplage bij enkele geselecteerde shops. Alleen Patta heeft ze gekregen in NL, maar dat is al weer een tijdje geleden en dus uitverkocht.
Een gast met pratende stoelen, geflipte characters, en manische dansjes krijgt grijze dunks?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:06 schreef thaWarhead het volgende:
En PeeWee Herman een Dunk High:
[afbeelding]
En dat is het Fallen Heroes Pack.
Damn, wel lekker snel. Floyd, nog info over de releasedate misschien?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:00 schreef Chrishop het volgende:
[..]
27 januari las ik maar weet het niet, misschien weet flllloyd het.
Nice.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:19 schreef seto het volgende:
Nou, mijn SB Classics zijn vandaag binnengekomen, en ze passen
Nog bedankt voor de tips HenkBenzinetank en thaWarhead.
Fototje met de gouden veters erin voor de mensen die ze nog niet kennen:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |