Damn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:45 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zijn ze nog niet eens allemaal.
die hebben veel geld?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, je weet wat ze zeggen van jongens met een grote schoenencollectie![]()
![]()
Niemand die dat kan weerstaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Die investeren in sneakers, sneakers houden hun waarde vast (als je ze niet draagt)
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:45 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zijn ze nog niet eens allemaal.
Hoe zit dat eigenlijk bij die Avengers, waarom is er een reeks met patentleather en een reeks met "normaal" leer? Vind persoonlijk die met normaal leer een stuk mooier maar als je ze langs ziet komen op nsb.org dan zijn ze eigenlijk altijd met patentleather. Heeft dat met regiouitgaves te maken ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
1 paar, die blauwe mis ik.
En dan reken ik idd die patentleathers niet mee
@buitenwesten:
joh
yes! nog meer diamond/tiff achtige schoenen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef Cloud_SB het volgende:
Sqaures henk, sqaures
Ik zeg je sqaures zijn de nieuwe polka dots.
En aqau gaat het nieuwe oranje worden.
da's idd de enige die nog redelijk is!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef Stansfield het volgende:
Die air max 1's met dat grijze cement/olifantenprint zijn wel erg vet. Weet je ook wanneer die uitgebracht worden?
squarequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef Cloud_SB het volgende:
Sqaures henk, sqaures
Ik zeg je sqaures zijn de nieuwe polka dots.
En aqau gaat het nieuwe oranje worden.
gaan we heen dan, morgen pas happy hour...?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
square [afbeelding]
Maar ik vond dots/blocks gewoon lekker klinken man.
en verder ga ik met floyd mee. De rest is echt poeplelijk
die zijn nice! Floyd, komt deze binnenkort in je shop?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
Daar kan ik wel een rondje op skaten
hehe, die Cliché Classic bedoel ik jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hij bedoelt die classics, die komen niet uit 2002
Kost da? 79euro?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef floydvisser het volgende:
a-h!
tja classics komen eind van de maand bij ons aan, volgens mij!
bronquote:This is a sneak peek at the Air Assault Retro which is due for release sometime next year. Before all the hardcore OG heads start screaming foul play, we have spoken to our contacts and the midsole on this sample will not be the one that goes into production. Hopefully when the finished sample comes out, it will resemble the original shoe.
de meeste van die CW's waren zeer vet geweest zonder die stip/square/blokjes shit, nu is alleen die cement/blauw/zwarte am1 mooi.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:27 schreef Modus het volgende:
Enkele upcoming runningmodellen:
-foto's-
Nicequote:Op donderdag 18 januari 2007 15:31 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
Ik vind deze echt héél héél ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |