quote:Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
even snel op google gezocht, 7 april is de releasedatum van de europese versie
Hehe ja ik moest kiezen voor een TT...quote:
Wachten tot april is het waardquote:Op maandag 15 januari 2007 12:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jaaaaa Metal slug,dat is toch wel een musthave
![]()
UK RELEASE
16-Mar-2007
NORDIC RELEASE
16-Mar-2007
US RELEASE
06-Feb-2007
Portable Ops ben ik inmiddels 8 uur bezig.
Wachten tot April...........Ben met de 2e Boss battle bezig ,verdomde moeilijk
![]()
[afbeelding]
gamer.nl hèquote:Op maandag 15 januari 2007 14:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Wachten tot april is het waard
Exclusieve content voor Europa.
Killzone liberation is een absolute topperquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
O ja, Tekken moet ik ook niet vergeten, lekker met zn allen via WiFi
Alleen de plastic behuizing? Dan hoef je alleen maar een replacement te zoeken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:50 schreef Vegnagun het volgende:
Zucht... ik heb vandaag de domste daad uit mn leven gedaan...
Door een woede aanval heb ik mn pspscherm kapotgeslagen, nu lijkt het net een verlicht spinnenweb met een zwarte achtergrond.
Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan![]()
![]()
![]()
![]()
sjezus man... welke spel heeft jou tot zo iets aangezet?quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:50 schreef Vegnagun het volgende:
Door een woede aanval heb ik mn pspscherm kapotgeslagen, nu lijkt het net een verlicht spinnenweb met een zwarte achtergrond.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:57 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Alleen de plastic behuizing? Dan hoef je alleen maar een replacement te zoeken.
En anders als je een mooi prijsje hebt, dan wil ik die wel van je overnemen.![]()
wat een zonde zeg ...quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:35 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07044/DSC00729.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zo ziet het er ongeveer uit![]()
Op deze foto lijkt het ook alsof de plastic behuizing het is maar het is echt het lcdscherm zelf van binnenuit...
En de game was fifa worldcup, tijdens een potje via infrastructure
Hoeveel klappen heb je uitgedeeld? Lijkt wel of je hem minutenlang heb zitten slaan en schoppenquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:50 schreef Vegnagun het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, geef Sony hier nog ff de schuld van.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef Vegnagun het volgende:
1 klein tikje was eigenlijk al genoeg. Als ik mn DS zo'n klap gaf had die het waarschijnlijk wel overleeft![]()
Maar zowiezo gaan spullen van sony bij mij snel kapot
Als sony er niet geweest was dan had ik ook geen kapotte pspquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, geef Sony hier nog ff de schuld van..
Of wegdoen voor een mooi prijsje aan mijquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Als sony er niet geweest was dan had ik ook geen kapotte psp![]()
Ik denk dat ik mn scherm ga repareren met zo'n lcd replace schermpje, ik vind het zonde om zo'n ding weg te gooien en weer een nieuwe (of 2e hands) te kopen.
yep! alleen films zijn regio gebondenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:32 schreef beautiful_world het volgende:
Ik heb ook een psp gekocht!!
Vraagje.. is het mogelijk om op een Nederlandse PSP een spelletje te spelen die in america over amanzon is gekocht??
Ja, PSP games zijn regiovrij.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:32 schreef beautiful_world het volgende:
Vraagje.. is het mogelijk om op een Nederlandse PSP een spelletje te spelen die in america over amanzon is gekocht??
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hoi. Mijn PSP is een brick. Downgraden ging helemaal goed enzo, totdat ik een game probeerde te draaien. data corrupt psp dood. Morgen/maandag ff sony bellen. Hij deed al raar toen ik die demo disc bekeek toen ik m nog niet gedowngrade had trouwens. 2x vastgelopen en 2x BSOD. Geef Sony gewoon de schuld (al doet Sony sowieso niet moeilijk over een nieuwe op sturen las ik op verschillende fora omdat ze niet kunnen zien welke firmware de psp heeft gesloopt en het dus ook met Sony's eigen firmware verkeerd kan zijn gegaan).
De nieuwe prince is zeker veelbelovend!quote:
Dat is mogelijk, MAAR:quote:Op maandag 29 januari 2007 14:32 schreef beautiful_world het volgende:
Ook al upgrade je wel, 3.10 is al te downgraden. Al zie ik gewoon niet in waarom je de update zou doen, er zitten geen of nauwelijks verbeteringen in...quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
Upgrade V 3.10 is trouwens beschikbaar. ga hem maar eens upgraden, denk ik. Ik gebruik toch geen emulators e.d. en dat gebeurt ws ook niet in de toekomst.
En je kunt op de PSP-site demo's downloaden van LocoRoco, ApeAcademy en RidgeRacer.
Mijn laatste update was 2.6, dus dat was best een grote stapquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al upgrade je wel, 3.10 is al te downgraden. Al zie ik gewoon niet in waarom je de update zou doen, er zitten geen of nauwelijks verbeteringen in...
Ik blijf het zonde vinden, ik zou mijn PSP zonder "aanpassing" allang in de kast gelegd hebben. Er kan zoveel meer meequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn laatste update was 2.6, dus dat was best een grote stap.
Ik ben van mening dat de PSP puur en alleen geschikt is voor gamen. En wel om de volgende redenen:quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf het zonde vinden, ik zou mijn PSP zonder "aanpassing" allang in de kast gelegd hebben. Er kan zoveel meer mee.
En dan doel ik niet alleen op "backups" spelen, maar ook gewoon aanpassen van de look, leuke programma's als agenda's, email-clients etc etc. (niets illegaals dus).
Staat ook nog op mijn verlanglijstje, er zijn eigenlijk teveel vette spellen die ik nog moet spelen. Heb vanmiddag World Series of Poker: tournament of champions gepreorderd (via play.com slechts 27 E). Daar verwacht ik nog wel even zoet mee te zijn i.c.m. Fifa 06 die ik ook nog niet zo lang heb. In de tussen tijd zal de online modus van Killzone wel weer verschenen zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:56 schreef Isegrim het volgende:
LocoRoco is wel een beetje te makkelijk. Ben al in wereld 4 van 5 en ben nog niet één keer doodgegaan...
Ik snap niet echt wat er leuk is aan poker games voor een handheld/console.. het is gewoon een spel kaarten en niet om geldquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn verlanglijstje, er zijn eigenlijk teveel vette spellen die ik nog moet spelen. Heb vanmiddag World Series of Poker: tournament of champions gepreorderd (via play.com slechts 27 E). Daar verwacht ik nog wel even zoet mee te zijn i.c.m. Fifa 06 die ik ook nog niet zo lang heb. In de tussen tijd zal de online modus van Killzone wel weer verschenen zijn![]()
EDIT: Ik kan WIFI MAX iedereen aanraden, die geen draadloze route heeft. Heel simpel te installeren en je kan lekker online gamen![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand Pirates! al?
Ik heb m gisteren uren zitten spelen en ik vind m echt geweldigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand Pirates! al?
quote:Sid Meier's Pirates!
New status: Shipped
De Makro had m gister al binnenquote:
100%, alles gevonden etc.?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb Loco Roco al uitgespeeld.Echt te makkelijk...
Dat niet, dus dat kan ik nog gaan doen, maar ik ben niet één keer doodgegaan (ja, een keertje expres om te kijken of het wel konquote:
Metal Slug?quote:
Nee, Mario Galaxyquote:
Ik vind de demo iig al erg leukquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb Loco Roco al uitgespeeld.Echt te makkelijk...
Dat laatstequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je niet meer annuleren bij VGP? Of is de prijs dermate laag dat wachten een goeie optie is?
En hoe bevalt ie?quote:
Ik ben tot de eindbaas gekomen, maar er toen mee gekapt.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:58 schreef SToRM81 het volgende:
Daxter was wel leuk en ik was al behoorlijk ver. Alleen was ik zo slim om mijn memory stick te formatteren zonder een backup van mijn savegames te nemen...![]()
Ge-weld-igquote:En hoe bevalt ie?![]()
www.vgp.caquote:Op zondag 11 februari 2007 12:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg importeren jullie je spellen, zo ja waar?
Huhm wat zijn de verzendkosten als ik mag vragen? Ratchet and Clank is daar voor 32,50 euro te pre-orderenquote:
Verzendkosten zijn iets van 5 euro, en binnen 4 dagen heb ik het meestal wel in huis.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Huhm wat zijn de verzendkosten als ik mag vragen? Ratchet and Clank is daar voor 32,50 euro te pre-orderenEn hoelang zijn de wachttijden?
![]()
Wat biedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Wie o wie kan me hiermee helpen? Niet al te duur aub
Alvast bedankt
Geld teveel ofzoquote:Op maandag 12 februari 2007 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zo koop je bijna een jaar niks, en zo 4 games in een maand.
Na Sid Meier's Pirates! ook maar Lemmings (nog meer nostalgie), Lumines (erg goedkoop) en Killzone (klotedemo) besteld.
Ach ja zolang er maar 2 gig op staat ben ik een tevreden mensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmm ben je toch wel een beetje genept![]()
ik ontvang deze week mijn 4 gig stick uit hong kong voor ¤ 45![]()
nieuw in de verpakking.....en origineel Sony.........tenminste..dat staat erop![]()
dingen zakken echt snel in prijs.......heb 4 maanden geleden precies hetzelfde betaald voor mijn 2 gig
![]()
wat betreft de bestanden.......gewoon even alles van je oude stick op je pc parkeren
en dan alles weer van je pc op de nieuwe stick kopieren![]()
je kan je nieuwe memory stick formaterenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach ja zolang er maar 2 gig op staat ben ik een tevreden mensMaar wat de bestanden betreft, moet ik dan eerst een nieuwe map aanmaken? Zo ja, kan ik dit dan gewoon vanaf mijn computer doen?
Ja sorry voor de vele noob vragen, maar ik heb hier amper mee gewerkt![]()
![]()
Neej, maar je wordt ouder in het spel. Op een gegeven moment ben je een oude piraat met een stoma en moet je met pensioen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:41 schreef SToRM81 het volgende:
Moeten stoppen?
Is het dan game over ofzo
Klote tijdje geleden mijn psp verkocht Pirates leek me wel leukquote:Op maandag 12 februari 2007 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zo koop je bijna een jaar niks, en zo 4 games in een maand.
Na Sid Meier's Pirates! ook maar Lemmings (nog meer nostalgie), Lumines (erg goedkoop) en Killzone (klotedemo) besteld.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neej, maar je wordt ouder in het spel. Op een gegeven moment ben je een oude piraat met een stoma en moet je met pensioen.
Nee, nutteloos idd. GPS zou nog wel leuk kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
weet alleen dat hij 1,3 megapixel is![]()
ik zou het er al niet meer voor doen![]()
Goh wat verrassendquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik voel me toch wel een beetje genaaid![]()
als ik 2 originele Sony 4 gig sticks koop![]()
en er op allebij maar 3877 mb beschikbaar is![]()
Ruim 250 mb..gewoon weg![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
toch niet op je 4 gig zkr![]()
op mijn 2 gig zat ook 1940 ofzo![]()
maar toch..je mag toch wel verwachten dat je dan de volledige capaciteit krijgt![]()
Ik heb LocoRoco uitgespeeld; ergens tegen ruilen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:11 schreef renz0r het volgende:
Ik speel al sinds de herst niet meer op mn PSP, hoogstens een filmpje
Ik heb nu dik een jaar GTA: LCS en ben nog steeds op eiland 2....Spel boeit me niet echt.
Alle leuke games zijn nog steeds 40 of 50 euro. Wacht gewoon totdat die dadelijk 25 a 30 euro zijn. Zoals Locoroco, Killzone, Jack & huppelepup etc
Je moet toch wat als je vriendin geen genoeg krijg van Wii Play.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hey mark , nou hebbie een Wii en dan zit je met de psp te spelen![]()
![]()
welke achterlijke mongool wordt dan ook zo boos om een spelletje die niet af loopt zoals je wilt, echt triest als je zo met je spullen omgaat. als of je niet jezelf in de hand kan houden, loserquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Als sony er niet geweest was dan had ik ook geen kapotte psp![]()
Ik denk dat ik mn scherm ga repareren met zo'n lcd replace schermpje, ik vind het zonde om zo'n ding weg te gooien en weer een nieuwe (of 2e hands) te kopen.
Pfff man... iedereen wordt wel eens pissig als er iets niet lukt, dit was gewoon een niet zo handig ongelukje. Normaal gesproken ga ik altijd rustig met mijn spullen om.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
welke achterlijke mongool wordt dan ook zo boos om een spelletje die niet af loopt zoals je wilt, echt triest als je zo met je spullen omgaat. als of je niet jezelf in de hand kan houden, loser![]()
Hij werkt primaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Apekoek het volgende:
iemand trouwens ervaring met Dark Alex firmware 3.10OE-A ? werkt het goed?
Hoeft ook niet die discussie, maar wou wel ff zeggen dat ik het al net geinstalleerd heb en het werkt als een tiet! ik heb nog nooit zoveel uit mijn psp kunnen halenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:07 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Hij werkt prima, maar aangezien de modjes hier niet zo dol zijn op alternatieve firmwares dan Sony's offciele, zou ik hier verder niet over discussieren.
http://psp.ign.com/index/games.htmlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:02 schreef Isegrim het volgende:
Is er ook ergens een lijst te vinden waar alle voor de PSP uitgebrachte games op staan? Of zijn dat er zoveel dat zo'n lijst onmogelijk wordt?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://psp.ign.com/index/games.html
ja, gek is datquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik voel me toch wel een beetje genaaid![]()
als ik 2 originele Sony 4 gig sticks koop![]()
en er op allebij maar 3877 mb beschikbaar is![]()
Ruim 250 mb..gewoon weg![]()
Over GoW II gesproken, hebben jullie de review van Gametrailers al bekeken?quote:Er zijn al verschillende geruchten geweest dat Ready At Dawn werkt aan een PSP God of War. Een officiële aankondiging is er nog niet, maar Cory Barlog, Director van God of War II, vindt het in ieder geval een fantastisch idee. Hij wil de serie op zoveel mogelijk platforms uitbrengen en het is dan ook zeker mogelijk dat er een PSP versie komt. Intern werd een PSP versie al besproken, maar echt actief zijn ze er nog niet mee bezig geweest. Voorlopig lijkt dus dat men nog niet aan God of War PSP werkt.
Holy shit dat meen je niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF ik kan geen spellen meer opslaan![]()
elke x als ik wat opsla , dan slaat hij hem op onder beschadigde dataook zie ik geen foto meer van de savedata
![]()
verwijderen kan ik hem ook nieten net terwijl ik mijn usb kabel heb uitgeleend
![]()
Heb ik ook een keer gehad, moet je de Memorystick formatteren (nadat je natuurlijk eerst alle data naar je pc hebt gekopieerd) en daarna alles weer terugzetten.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF ik kan geen spellen meer opslaan![]()
elke x als ik wat opsla , dan slaat hij hem op onder beschadigde dataook zie ik geen foto meer van de savedata
![]()
verwijderen kan ik hem ook nieten net terwijl ik mijn usb kabel heb uitgeleend
![]()
hij doet het weerquote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad, moet je de Memorystick formatteren (nadat je natuurlijk eerst alle data naar je pc hebt gekopieerd) en daarna alles weer terugzetten.
is natuurlijk wel lastig als je je usb kabel uitgeleend hebt, maar die is voor nog geen tientje te koop bij de gemiddelde computerzaak
picturesquote:Op zondag 11 maart 2007 18:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Domme vraag misschien, maar ik heb mijn PSP nu aan mijn computer hangen. In welke map moet ik achtergronden donderen? Ik vind het een beetje onverzichtelijk met al die kutnamen.
wat ik heb begrepen v/d trailers is dat je zoveel mogelijk op moet blazen met zo min mogelijk keer BOEM te gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef zquing het volgende:
snapt iemand iets van Every Extend Extra? Ik heb het vandaag een half uurtje gespeeld maar snap er nog niet zoveel van. Het is iig wel tof om te spelen
dat heb ik er ook van begrepen, heb 't vandaag nog wat meer gespeeld en 't is eigenlijk best wel tof gedaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:14 schreef PatrickSkim het volgende:
[..]
wat ik heb begrepen v/d trailers is dat je zoveel mogelijk op moet blazen met zo min mogelijk keer BOEM te gaan![]()
![]()
![]()
Dat valt op zich wel mee, hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:06 schreef Falcon4ever het volgende:
Smots: dat word de komende maand op droog brood leven.
Wel een mooie games lijst
Had ik ook, stiekem best veel leuke games voor die console.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:53 schreef Smots het volgende:
lekker op tijd... Ik heb eindelijk ook een PSP.
Ben meteen als een dolle aan het kopen geslagen.
De schade?
Need for Speed Underground Rivals (zat erbij toen ik 'm kocht)
Metal Gear Acid 1 (zat erbij toen ik 'm kocht)
Metal Gear Acid 2 (I'm a sucker for stereovision)
Metal Gear Portable Ops (2e handsje voor ¤20, dus dat viel mee)
Midnight Club 3
Darkstalkers Chronicle
Prince of Persia: revelations (gekregen)
Lumines I (zat erbij toen ik 'm kocht)
Lumines II
Mercury (zat erbij toen ik 'm kocht)
Burnout Legends (zat erbij toen ik 'm kocht)
GTA: Vice City Stories (LCS had ik al op de PS2)
Killzone, maar da's een pre-releaseversie die nog niet helemaal af is.
ebay.comquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef luciferist het volgende:
hey ik zat te denken om een 1-2-4 gig kaartje te halen, waar zijn deze goedkoop en snel genoeg? ;o
Die ga ik zeker ook halen. Mijn vriendin zal LocoRoco ook wel kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had ik ook, stiekem best veel leuke games voor die console.
Vergeet niet:
LocoRoco
Metal Slug Anthology
Mwoaah.... Kweenie.quote:Lemmings
Sid Meier's Pirates
Ja! die wil ik ook nog halen. Lijkt me erg coolquote:Daxter
Hmz... Golf games hebben me nooit echt kunnnen boeien. Ik vraag me af of dat bij dit spel anders uitvalt.quote:Everybody's Golf
Hij is echt heel erg stoer. Zie ook deze cijfers:quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef Smots het volgende:
Mwoaah.... Kweenie.
Hij is erg goedkoop te krijgen, en dan is het best leuk. Af en toe een rondje.quote:Hmz... Golf games hebben me nooit echt kunnnen boeien. Ik vraag me af of dat bij dit spel anders uitvalt.
Ik ben momenteel bezig met OutRun2.quote:Op dit moment speel ik bijna ALLEEN maar Burnout Legends. Ik wil erg graag alle gouden medailles halen.
Ik heb Pirates op de PC gespeeld en ook al vond ik het een geinige game, toch was het niet iets waarvan ik dacht dat ik 'm nog een keer zou willen spelen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij is echt heel erg stoer. Zie ook deze cijfers:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/936843.asp
[..]
Hij is erg goedkoop te krijgen, en dan is het best leuk. Af en toe een rondje.
[..]
Ik ben momenteel bezig met OutRun2.Burnout, Ridge Racer en Wipeout moet ik ook nog een keer halen.
Is die al uit voor de PSP dan? Ik heb m nog nergens gezien...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
Sid Meier's Pirates
waar heb je die gekocht? ben ook op zoek naar een 2de handsjequote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef luciferist het volgende:
ik krijg er morgen 1 voor 100 euro met 2 games
was een klasgenoot van mijn broertje, die had ruzie en trapte iemand, hij viel vervolgens door een glazen tafel die hij moest vergoedenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:15 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht? ben ook op zoek naar een 2de handsje
Ik heb hem geimporteerd, maar ik heb hem ook al gezien bij de plaatselijke FRS.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:04 schreef McDBigMac het volgende:
Is die al uit voor de PSP dan? Ik heb m nog nergens gezien...
Ik ga zo even kijken of het die set er nog ligtquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:58 schreef luciferist het volgende:
bij lidl voor 13 euro:
autolaadsnoer
bescherm/draagtas![]()
poetsdoek
3 analoge sticks![]()
laad dockingstation
+ laadsnoer usb
display protectie
4 spelhoesjes
draagband
handgreep![]()
datakabel
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe screens Final Fantasy VII: Crisis Core
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Ok en welke packs zijn er dan en wat zijn de prijzen hiervoor (ongeveer)quote:Op maandag 19 maart 2007 15:24 schreef SToRM81 het volgende:
Wat erbij zit ligt eraan welke pack je neemt en met oordopjes spelen is mogelijk ja
Dus base pack is zowiezo geen optie, omdat zo'n memorystick ook nodig hebt?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:05 schreef __Saviour__ het volgende:
base pack is alleen de psp.
value pack is o.a. met memorystick, die je nodig hebt om te kunnen saven.
bedankt __Saviour__ voor al je informaitequote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat gaat over de kleur v/d psp, die is er wit en zwart. De valuepacks verschillen in het spel dat er bij zit. Die packs zijn er om de zoveel tijd in een andere samenstelling, met een ander spel erbij.
ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar volgens mij kan je demo's downloaden van de psp homepagequote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:24 schreef KumA het volgende:
zijn er sites waar je free games kan downloaden voor de psp? en ik bedoel niet homebrew ofzo.
ja die grip is master!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:33 schreef DarkChylde het volgende:
lidl set is trouwens heel ok.
die grip is erg fijn...
off-topic. heeft iemand in regio amsterdam GTA:LCS te leen?
die doorzichtige cover heeft zojuist mijn psp bekrast, er zat een zandkorrel tussenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef DarkChylde het volgende:
je kan trouwens de plakkertjes, die op de doorzichtige cover van de lidl set zitten, misbruiken als een screenprotector
heb je iets minder last van reflectie. je krijg de bubbels niet helemaal weg, maar daar merk je weinig van
* DarkChylde weet dat dit een tijdelijke oplossing is
dan had je ook de screenprotectors moeten gebruiken, die erbij zatenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:54 schreef luciferist het volgende:
[..]
die doorzichtige cover heeft zojuist mijn psp bekrast, er zat een zandkorrel tussen
Het is zeker zn geld meer dan waard. De dockingstation is ook perfectquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:33 schreef DarkChylde het volgende:
lidl set is trouwens heel ok.
die grip is erg fijn...
off-topic. heeft iemand in regio amsterdam GTA:LCS te leen?
tijdens spelen niet echt last van, echter mt film kijken en iets zon welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:25 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
dan had je ook de screenprotectors moeten gebruiken, die erbij zaten![]()
maar nu serieus, vervelend. is het echt een heel zichtbare kras?
Ik hoop dat je een grap maakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanochtend onder de douche schoot mij nog een vraag te binnen. En toen ik dit topic weer zag, herinnerde ik die vraag weer
Maakt het uit of je een witte of zwarte PSP hebt?
Aangezien zwart over het algemeen de warmte vasthoudt en wit juist de warmte afstoot. Dacht ik dat dit wellicht de prestaties van de PSP kan beïnvloeden. Bij koud weer (zoals nu of nog kouder) kan ik mij vorstellen dat een witte PSP er meer moeite mee heeft dan een zwarte. Terwijl straks als de zomer begint dat temperaturen boven de 30 graden geen uitzondering zijn dan wegens oververhitting een zwarte PSP weer moeite ermee heeft dan een witte.
Graag zou ik van jullie willen weten of de kleur uitmaakt.
uhh, nee eigenlijk was ik bloedserieusquote:
yep, het maakt uit. met een witte psp ben je cool.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanochtend onder de douche schoot mij nog een vraag te binnen. En toen ik dit topic weer zag, herinnerde ik die vraag weer
Maakt het uit of je een witte of zwarte PSP hebt?
Aangezien zwart over het algemeen de warmte vasthoudt en wit juist de warmte afstoot. Dacht ik dat dit wellicht de prestaties van de PSP kan beïnvloeden. Bij koud weer (zoals nu of nog kouder) kan ik mij vorstellen dat een witte PSP er meer moeite mee heeft dan een zwarte. Terwijl straks als de zomer begint dat temperaturen boven de 30 graden geen uitzondering zijn dan wegens oververhitting een zwarte PSP weer moeite ermee heeft dan een witte.
Graag zou ik van jullie willen weten of de kleur uitmaakt.
Dan schaf ik ook maar een witte PSP aan, want een zwarte iPod heb ik alquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
yep, het maakt uit. met een witte psp ben je cool.
moet je natuurlijk wel een zwarte ipod hebben
* DarkChylde is cool![]()
mijn umd klepje sluit trouwens niet meer goed. het schuifje blijft hangen.
dus moet hem handmatig sluiten![]()
Een roze PSP hoef ik niet. Vind ik niet echt iets voor mij. Ik persoonlijk vind het een meiden of homo kleur. Niet dat ik iets tegen beide groepen heb, maar ik behoor er niet toe.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb een witte![]()
bij het beginnen met spelen is hij 23 graden
en als ik een tijdje speel loopt dat op naar 33 / 34 graden![]()
maar nooit hoger![]()
wit / zwart / roze maakt niks uit![]()
En die roze is nog duurder ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Die roze is ook gewoon lelijk. Wit en zwart ziet er ok uit, die roze is echt heel cheap uitgevoerd.
Dat is mooi om te lezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef DarkChylde het volgende:
uhm, het probleem kwam dus door de screen protector van de lidl. hij zat er kennelijk iets te strak op geschroefd
maar mijn psp werk weer helemaal
haal ff zo'n pack bij de lidl ;-)quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar kan ik trouwens zo'n mini-5 usb kabeltje halen om mijn PSP aan mijn PC te hangen? Want dat zat er niet bij in het value pack
must havequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:35 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuwe WipeOut game voor de PSP: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=74611
Screens
![]()
Absoluut. Augustus komt hij in de US uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
must have
Dat is GTA 1 (1e op de PSP) toch? Ja ik vind hem erg leuk, hoewel wat moeilijk op sommige punten. En geen game voor 'ff snel een spelletje'quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Is Liberty Stories trouwens een beetje de moeite waard?
Speel em dan op de PS2. Heb je kortere laadtijden, betere graphics en geluid en een betere all round speelervaring. Ik heb de PSP versie gespeeld... Het is een console game.. En dat wil ik iig niet op een handheld spelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga hem morgen halen, zou wel met je wllen racen :pquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef PatrickSkim het volgende:
Heeft iemand al Test Drive Unlimited? Game is iig echt sick :|. Wil wat mensen om tegen te racen:D
Ik vind het eigenlijk een grote tegenvallerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Mond houden, jij heiden!quote:
1UPquote:PlayStation Portable Price Drops to $169.99
Sony's handheld pricing drops starting tomorrow.
Edit: 1UP has confirmed that Sony intends to make a significant announcement tomorrow, further lending credence to this report.
Original Story: According to Kotaku, Sony's PlayStation Portable will drop from $199 to $169 tomorrow. Previously, we speculated that something, anything had to happen with Sony's handheld, with a price drop and/or redesign being the two most likely scenarios. Last month, we reported that major retailers were considering pulling the system from store shelves if there wasn't a price drop -- whether or not retail had to play hardball with Sony, now stores (and consumers) have their price drop.
Dat heb ik dus ook. Waarschijnlijk zit er geen system batterij in en moeten tijdinstellingen en dergelijke door de normale batterij vast gezet wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:47 schreef Strolie75 het volgende:
Is het trouwens normaal dat de PSP toch nog stroom verbruikt als hij uit is? Ik heb nu al een paar keer gehad dat hij helemaal leeg is als ik hem een tijdje niet heb gebruikt.
alleen in Stand-by modus als het goed is. Zet je de PSP echt helemaal uit (je powerknopje een seconde of 3 omhooghouden) dan gebruikt de psp geen stroom als het goed is temminstequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:47 schreef Strolie75 het volgende:
Is het trouwens normaal dat de PSP toch nog stroom verbruikt als hij uit is? Ik heb nu al een paar keer gehad dat hij helemaal leeg is als ik hem een tijdje niet heb gebruikt.
Als ik uit die lijst moest kiezen:quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:19 schreef Sargon het volgende:
Ik ga op vakantie maar zit niet zo in het game wereldje maar welke game moet ik kopen? Heb al fifa 2007, gta, field commander en dexter
Loco Roco is een mooie game om te kopen, misschien een leuke racer erbij, Ridge Racers heeft me erg vermaaktquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:19 schreef Sargon het volgende:
Ik ga op vakantie maar zit niet zo in het game wereldje maar welke game moet ik kopen? Heb al fifa 2007, gta, field commander en dexter
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:29 schreef jojomen4 het volgende:
In het instructie boekje staat dat het normaal is dat de batterij leeg is na een tijdje, ook al staat de PSP uit.
Kan iemand mijn vraag misschien beantwoorden?
zal wel te maken hebben met de datum + tijd op je PSPquote:
die van mij is gedowngrade....is cannon fodder psx spel?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef Digixz het volgende:
jah, zoiets zou ik ook wel willen hebben... Cannon Fodder kan je wel doen maar alleen als je em downgrade, en dat mag niet hier ^^
vind ik ook. In dat geval kan je een RTS beter op de DSquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:45 schreef Falcon4ever het volgende:
vraag me wel af of je een RTS als C&C wel zou kunnen besturen, imo is een RTS zonder muis gewoon niet te doen...
Iemand???? Zo lastig is deze vraag toch niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:32 schreef jojomen4 het volgende:
Wat voor een batterij hebben jullie bij jullie PSP? Ik heb een PSP uit CHina waarin staat dat de batterij 5V en 1.2A moet zijn idem voor oplader.
Op m'n batterij staat 3.6V en 1800ma. Hij doet het dus niet op de batterij.
Als ik er aan denk dat ik vanavond, zodra ik weer thuis ben eens kijken watvoor batterij ik heb in mijn PSP. Daarna moet ik het niet vergeten, zodat ik het morgen hier weer kan geven. Aangezien mijn PC het thuis niet meer doetquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Iemand???? Zo lastig is deze vraag toch niet.![]()
hier een foto van mijn PSP batterij:quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Iemand???? Zo lastig is deze vraag toch niet.![]()
nouja, ik ben het wel gewend van de warcrafts en de C&Cs op de oude bekende psx! dus heel goed te doen, zoals ik dat zie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:45 schreef Falcon4ever het volgende:
vraag me wel af of je een RTS als C&C wel zou kunnen besturen, imo is een RTS zonder muis gewoon niet te doen...
Dank je wel kerel!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:51 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
hier een foto van mijn PSP batterij:
http://img150.imagevenue.com/img.php?image=74057_1_122_114lo.jpg
en hier de adapter:
http://img34.imagevenue.com/img.php?image=74619_2_122_745lo.jpg
Weekje of 2 kan het wel duren ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:34 schreef SqueaK het volgende:
vorige week Killzone bij play.com besteld....
date posted: 4-4-07
nu nog niks binnen...duurt het altijd zo lang daar?
gefeliciteerdquote:Op maandag 16 april 2007 20:44 schreef Wessiej het volgende:
Nou, niet dat hier wordt gepost, maar toch even melden, ben nu ook bezitter van een PSP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |