Ik ga zo even kijken of het die set er nog ligtquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:58 schreef luciferist het volgende:
bij lidl voor 13 euro:
autolaadsnoer
bescherm/draagtas![]()
poetsdoek
3 analoge sticks![]()
laad dockingstation
+ laadsnoer usb
display protectie
4 spelhoesjes
draagband
handgreep![]()
datakabel
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe screens Final Fantasy VII: Crisis Core
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Ok en welke packs zijn er dan en wat zijn de prijzen hiervoor (ongeveer)quote:Op maandag 19 maart 2007 15:24 schreef SToRM81 het volgende:
Wat erbij zit ligt eraan welke pack je neemt en met oordopjes spelen is mogelijk ja
Dus base pack is zowiezo geen optie, omdat zo'n memorystick ook nodig hebt?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:05 schreef __Saviour__ het volgende:
base pack is alleen de psp.
value pack is o.a. met memorystick, die je nodig hebt om te kunnen saven.
bedankt __Saviour__ voor al je informaitequote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat gaat over de kleur v/d psp, die is er wit en zwart. De valuepacks verschillen in het spel dat er bij zit. Die packs zijn er om de zoveel tijd in een andere samenstelling, met een ander spel erbij.
ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar volgens mij kan je demo's downloaden van de psp homepagequote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:24 schreef KumA het volgende:
zijn er sites waar je free games kan downloaden voor de psp? en ik bedoel niet homebrew ofzo.
ja die grip is master!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:33 schreef DarkChylde het volgende:
lidl set is trouwens heel ok.
die grip is erg fijn...
off-topic. heeft iemand in regio amsterdam GTA:LCS te leen?
die doorzichtige cover heeft zojuist mijn psp bekrast, er zat een zandkorrel tussenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef DarkChylde het volgende:
je kan trouwens de plakkertjes, die op de doorzichtige cover van de lidl set zitten, misbruiken als een screenprotector
heb je iets minder last van reflectie. je krijg de bubbels niet helemaal weg, maar daar merk je weinig van
* DarkChylde weet dat dit een tijdelijke oplossing is
dan had je ook de screenprotectors moeten gebruiken, die erbij zatenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:54 schreef luciferist het volgende:
[..]
die doorzichtige cover heeft zojuist mijn psp bekrast, er zat een zandkorrel tussen
Het is zeker zn geld meer dan waard. De dockingstation is ook perfectquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:33 schreef DarkChylde het volgende:
lidl set is trouwens heel ok.
die grip is erg fijn...
off-topic. heeft iemand in regio amsterdam GTA:LCS te leen?
tijdens spelen niet echt last van, echter mt film kijken en iets zon welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:25 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
dan had je ook de screenprotectors moeten gebruiken, die erbij zaten![]()
maar nu serieus, vervelend. is het echt een heel zichtbare kras?
Ik hoop dat je een grap maakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanochtend onder de douche schoot mij nog een vraag te binnen. En toen ik dit topic weer zag, herinnerde ik die vraag weer
Maakt het uit of je een witte of zwarte PSP hebt?
Aangezien zwart over het algemeen de warmte vasthoudt en wit juist de warmte afstoot. Dacht ik dat dit wellicht de prestaties van de PSP kan beïnvloeden. Bij koud weer (zoals nu of nog kouder) kan ik mij vorstellen dat een witte PSP er meer moeite mee heeft dan een zwarte. Terwijl straks als de zomer begint dat temperaturen boven de 30 graden geen uitzondering zijn dan wegens oververhitting een zwarte PSP weer moeite ermee heeft dan een witte.
Graag zou ik van jullie willen weten of de kleur uitmaakt.
uhh, nee eigenlijk was ik bloedserieusquote:
yep, het maakt uit. met een witte psp ben je cool.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanochtend onder de douche schoot mij nog een vraag te binnen. En toen ik dit topic weer zag, herinnerde ik die vraag weer
Maakt het uit of je een witte of zwarte PSP hebt?
Aangezien zwart over het algemeen de warmte vasthoudt en wit juist de warmte afstoot. Dacht ik dat dit wellicht de prestaties van de PSP kan beïnvloeden. Bij koud weer (zoals nu of nog kouder) kan ik mij vorstellen dat een witte PSP er meer moeite mee heeft dan een zwarte. Terwijl straks als de zomer begint dat temperaturen boven de 30 graden geen uitzondering zijn dan wegens oververhitting een zwarte PSP weer moeite ermee heeft dan een witte.
Graag zou ik van jullie willen weten of de kleur uitmaakt.
Dan schaf ik ook maar een witte PSP aan, want een zwarte iPod heb ik alquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
yep, het maakt uit. met een witte psp ben je cool.
moet je natuurlijk wel een zwarte ipod hebben
* DarkChylde is cool![]()
mijn umd klepje sluit trouwens niet meer goed. het schuifje blijft hangen.
dus moet hem handmatig sluiten![]()
Een roze PSP hoef ik niet. Vind ik niet echt iets voor mij. Ik persoonlijk vind het een meiden of homo kleur. Niet dat ik iets tegen beide groepen heb, maar ik behoor er niet toe.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb een witte![]()
bij het beginnen met spelen is hij 23 graden
en als ik een tijdje speel loopt dat op naar 33 / 34 graden![]()
maar nooit hoger![]()
wit / zwart / roze maakt niks uit![]()
En die roze is nog duurder ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Die roze is ook gewoon lelijk. Wit en zwart ziet er ok uit, die roze is echt heel cheap uitgevoerd.
Dat is mooi om te lezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef DarkChylde het volgende:
uhm, het probleem kwam dus door de screen protector van de lidl. hij zat er kennelijk iets te strak op geschroefd
maar mijn psp werk weer helemaal
haal ff zo'n pack bij de lidl ;-)quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar kan ik trouwens zo'n mini-5 usb kabeltje halen om mijn PSP aan mijn PC te hangen? Want dat zat er niet bij in het value pack
must havequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:35 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuwe WipeOut game voor de PSP: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=74611
Screens
![]()
Absoluut. Augustus komt hij in de US uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
must have
Dat is GTA 1 (1e op de PSP) toch? Ja ik vind hem erg leuk, hoewel wat moeilijk op sommige punten. En geen game voor 'ff snel een spelletje'quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Is Liberty Stories trouwens een beetje de moeite waard?
Speel em dan op de PS2. Heb je kortere laadtijden, betere graphics en geluid en een betere all round speelervaring. Ik heb de PSP versie gespeeld... Het is een console game.. En dat wil ik iig niet op een handheld spelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga hem morgen halen, zou wel met je wllen racen :pquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:13 schreef PatrickSkim het volgende:
Heeft iemand al Test Drive Unlimited? Game is iig echt sick :|. Wil wat mensen om tegen te racen:D
Ik vind het eigenlijk een grote tegenvallerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Mond houden, jij heiden!quote:
1UPquote:PlayStation Portable Price Drops to $169.99
Sony's handheld pricing drops starting tomorrow.
Edit: 1UP has confirmed that Sony intends to make a significant announcement tomorrow, further lending credence to this report.
Original Story: According to Kotaku, Sony's PlayStation Portable will drop from $199 to $169 tomorrow. Previously, we speculated that something, anything had to happen with Sony's handheld, with a price drop and/or redesign being the two most likely scenarios. Last month, we reported that major retailers were considering pulling the system from store shelves if there wasn't a price drop -- whether or not retail had to play hardball with Sony, now stores (and consumers) have their price drop.
Dat heb ik dus ook. Waarschijnlijk zit er geen system batterij in en moeten tijdinstellingen en dergelijke door de normale batterij vast gezet wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:47 schreef Strolie75 het volgende:
Is het trouwens normaal dat de PSP toch nog stroom verbruikt als hij uit is? Ik heb nu al een paar keer gehad dat hij helemaal leeg is als ik hem een tijdje niet heb gebruikt.
alleen in Stand-by modus als het goed is. Zet je de PSP echt helemaal uit (je powerknopje een seconde of 3 omhooghouden) dan gebruikt de psp geen stroom als het goed is temminstequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:47 schreef Strolie75 het volgende:
Is het trouwens normaal dat de PSP toch nog stroom verbruikt als hij uit is? Ik heb nu al een paar keer gehad dat hij helemaal leeg is als ik hem een tijdje niet heb gebruikt.
Als ik uit die lijst moest kiezen:quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:19 schreef Sargon het volgende:
Ik ga op vakantie maar zit niet zo in het game wereldje maar welke game moet ik kopen? Heb al fifa 2007, gta, field commander en dexter
Loco Roco is een mooie game om te kopen, misschien een leuke racer erbij, Ridge Racers heeft me erg vermaaktquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:19 schreef Sargon het volgende:
Ik ga op vakantie maar zit niet zo in het game wereldje maar welke game moet ik kopen? Heb al fifa 2007, gta, field commander en dexter
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:29 schreef jojomen4 het volgende:
In het instructie boekje staat dat het normaal is dat de batterij leeg is na een tijdje, ook al staat de PSP uit.
Kan iemand mijn vraag misschien beantwoorden?
zal wel te maken hebben met de datum + tijd op je PSPquote:
die van mij is gedowngrade....is cannon fodder psx spel?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef Digixz het volgende:
jah, zoiets zou ik ook wel willen hebben... Cannon Fodder kan je wel doen maar alleen als je em downgrade, en dat mag niet hier ^^
vind ik ook. In dat geval kan je een RTS beter op de DSquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:45 schreef Falcon4ever het volgende:
vraag me wel af of je een RTS als C&C wel zou kunnen besturen, imo is een RTS zonder muis gewoon niet te doen...
Iemand???? Zo lastig is deze vraag toch niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:32 schreef jojomen4 het volgende:
Wat voor een batterij hebben jullie bij jullie PSP? Ik heb een PSP uit CHina waarin staat dat de batterij 5V en 1.2A moet zijn idem voor oplader.
Op m'n batterij staat 3.6V en 1800ma. Hij doet het dus niet op de batterij.
Als ik er aan denk dat ik vanavond, zodra ik weer thuis ben eens kijken watvoor batterij ik heb in mijn PSP. Daarna moet ik het niet vergeten, zodat ik het morgen hier weer kan geven. Aangezien mijn PC het thuis niet meer doetquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Iemand???? Zo lastig is deze vraag toch niet.![]()
hier een foto van mijn PSP batterij:quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Iemand???? Zo lastig is deze vraag toch niet.![]()
nouja, ik ben het wel gewend van de warcrafts en de C&Cs op de oude bekende psx! dus heel goed te doen, zoals ik dat zie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:45 schreef Falcon4ever het volgende:
vraag me wel af of je een RTS als C&C wel zou kunnen besturen, imo is een RTS zonder muis gewoon niet te doen...
Dank je wel kerel!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:51 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
hier een foto van mijn PSP batterij:
http://img150.imagevenue.com/img.php?image=74057_1_122_114lo.jpg
en hier de adapter:
http://img34.imagevenue.com/img.php?image=74619_2_122_745lo.jpg
Weekje of 2 kan het wel duren ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:34 schreef SqueaK het volgende:
vorige week Killzone bij play.com besteld....
date posted: 4-4-07
nu nog niks binnen...duurt het altijd zo lang daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |