ja, gek is datquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik voel me toch wel een beetje genaaid![]()
als ik 2 originele Sony 4 gig sticks koop![]()
en er op allebij maar 3877 mb beschikbaar is![]()
Ruim 250 mb..gewoon weg![]()
Over GoW II gesproken, hebben jullie de review van Gametrailers al bekeken?quote:Er zijn al verschillende geruchten geweest dat Ready At Dawn werkt aan een PSP God of War. Een officiële aankondiging is er nog niet, maar Cory Barlog, Director van God of War II, vindt het in ieder geval een fantastisch idee. Hij wil de serie op zoveel mogelijk platforms uitbrengen en het is dan ook zeker mogelijk dat er een PSP versie komt. Intern werd een PSP versie al besproken, maar echt actief zijn ze er nog niet mee bezig geweest. Voorlopig lijkt dus dat men nog niet aan God of War PSP werkt.
Holy shit dat meen je niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF ik kan geen spellen meer opslaan![]()
elke x als ik wat opsla , dan slaat hij hem op onder beschadigde dataook zie ik geen foto meer van de savedata
![]()
verwijderen kan ik hem ook nieten net terwijl ik mijn usb kabel heb uitgeleend
![]()
Heb ik ook een keer gehad, moet je de Memorystick formatteren (nadat je natuurlijk eerst alle data naar je pc hebt gekopieerd) en daarna alles weer terugzetten.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF ik kan geen spellen meer opslaan![]()
elke x als ik wat opsla , dan slaat hij hem op onder beschadigde dataook zie ik geen foto meer van de savedata
![]()
verwijderen kan ik hem ook nieten net terwijl ik mijn usb kabel heb uitgeleend
![]()
hij doet het weerquote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad, moet je de Memorystick formatteren (nadat je natuurlijk eerst alle data naar je pc hebt gekopieerd) en daarna alles weer terugzetten.
is natuurlijk wel lastig als je je usb kabel uitgeleend hebt, maar die is voor nog geen tientje te koop bij de gemiddelde computerzaak
picturesquote:Op zondag 11 maart 2007 18:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Domme vraag misschien, maar ik heb mijn PSP nu aan mijn computer hangen. In welke map moet ik achtergronden donderen? Ik vind het een beetje onverzichtelijk met al die kutnamen.
wat ik heb begrepen v/d trailers is dat je zoveel mogelijk op moet blazen met zo min mogelijk keer BOEM te gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef zquing het volgende:
snapt iemand iets van Every Extend Extra? Ik heb het vandaag een half uurtje gespeeld maar snap er nog niet zoveel van. Het is iig wel tof om te spelen
dat heb ik er ook van begrepen, heb 't vandaag nog wat meer gespeeld en 't is eigenlijk best wel tof gedaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:14 schreef PatrickSkim het volgende:
[..]
wat ik heb begrepen v/d trailers is dat je zoveel mogelijk op moet blazen met zo min mogelijk keer BOEM te gaan![]()
![]()
![]()
Dat valt op zich wel mee, hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:06 schreef Falcon4ever het volgende:
Smots: dat word de komende maand op droog brood leven.
Wel een mooie games lijst
Had ik ook, stiekem best veel leuke games voor die console.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:53 schreef Smots het volgende:
lekker op tijd... Ik heb eindelijk ook een PSP.
Ben meteen als een dolle aan het kopen geslagen.
De schade?
Need for Speed Underground Rivals (zat erbij toen ik 'm kocht)
Metal Gear Acid 1 (zat erbij toen ik 'm kocht)
Metal Gear Acid 2 (I'm a sucker for stereovision)
Metal Gear Portable Ops (2e handsje voor ¤20, dus dat viel mee)
Midnight Club 3
Darkstalkers Chronicle
Prince of Persia: revelations (gekregen)
Lumines I (zat erbij toen ik 'm kocht)
Lumines II
Mercury (zat erbij toen ik 'm kocht)
Burnout Legends (zat erbij toen ik 'm kocht)
GTA: Vice City Stories (LCS had ik al op de PS2)
Killzone, maar da's een pre-releaseversie die nog niet helemaal af is.
ebay.comquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef luciferist het volgende:
hey ik zat te denken om een 1-2-4 gig kaartje te halen, waar zijn deze goedkoop en snel genoeg? ;o
Die ga ik zeker ook halen. Mijn vriendin zal LocoRoco ook wel kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had ik ook, stiekem best veel leuke games voor die console.
Vergeet niet:
LocoRoco
Metal Slug Anthology
Mwoaah.... Kweenie.quote:Lemmings
Sid Meier's Pirates
Ja! die wil ik ook nog halen. Lijkt me erg coolquote:Daxter
Hmz... Golf games hebben me nooit echt kunnnen boeien. Ik vraag me af of dat bij dit spel anders uitvalt.quote:Everybody's Golf
Hij is echt heel erg stoer. Zie ook deze cijfers:quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef Smots het volgende:
Mwoaah.... Kweenie.
Hij is erg goedkoop te krijgen, en dan is het best leuk. Af en toe een rondje.quote:Hmz... Golf games hebben me nooit echt kunnnen boeien. Ik vraag me af of dat bij dit spel anders uitvalt.
Ik ben momenteel bezig met OutRun2.quote:Op dit moment speel ik bijna ALLEEN maar Burnout Legends. Ik wil erg graag alle gouden medailles halen.
Ik heb Pirates op de PC gespeeld en ook al vond ik het een geinige game, toch was het niet iets waarvan ik dacht dat ik 'm nog een keer zou willen spelen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij is echt heel erg stoer. Zie ook deze cijfers:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/936843.asp
[..]
Hij is erg goedkoop te krijgen, en dan is het best leuk. Af en toe een rondje.
[..]
Ik ben momenteel bezig met OutRun2.Burnout, Ridge Racer en Wipeout moet ik ook nog een keer halen.
Is die al uit voor de PSP dan? Ik heb m nog nergens gezien...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
Sid Meier's Pirates
waar heb je die gekocht? ben ook op zoek naar een 2de handsjequote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef luciferist het volgende:
ik krijg er morgen 1 voor 100 euro met 2 games
was een klasgenoot van mijn broertje, die had ruzie en trapte iemand, hij viel vervolgens door een glazen tafel die hij moest vergoedenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:15 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht? ben ook op zoek naar een 2de handsje
Ik heb hem geimporteerd, maar ik heb hem ook al gezien bij de plaatselijke FRS.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:04 schreef McDBigMac het volgende:
Is die al uit voor de PSP dan? Ik heb m nog nergens gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |