Geld teveel ofzoquote:Op maandag 12 februari 2007 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zo koop je bijna een jaar niks, en zo 4 games in een maand.
Na Sid Meier's Pirates! ook maar Lemmings (nog meer nostalgie), Lumines (erg goedkoop) en Killzone (klotedemo) besteld.
Ach ja zolang er maar 2 gig op staat ben ik een tevreden mensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmm ben je toch wel een beetje genept![]()
ik ontvang deze week mijn 4 gig stick uit hong kong voor ¤ 45![]()
nieuw in de verpakking.....en origineel Sony.........tenminste..dat staat erop![]()
dingen zakken echt snel in prijs.......heb 4 maanden geleden precies hetzelfde betaald voor mijn 2 gig
![]()
wat betreft de bestanden.......gewoon even alles van je oude stick op je pc parkeren
en dan alles weer van je pc op de nieuwe stick kopieren![]()
je kan je nieuwe memory stick formaterenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach ja zolang er maar 2 gig op staat ben ik een tevreden mensMaar wat de bestanden betreft, moet ik dan eerst een nieuwe map aanmaken? Zo ja, kan ik dit dan gewoon vanaf mijn computer doen?
Ja sorry voor de vele noob vragen, maar ik heb hier amper mee gewerkt![]()
![]()
Neej, maar je wordt ouder in het spel. Op een gegeven moment ben je een oude piraat met een stoma en moet je met pensioen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:41 schreef SToRM81 het volgende:
Moeten stoppen?
Is het dan game over ofzo
Klote tijdje geleden mijn psp verkocht Pirates leek me wel leukquote:Op maandag 12 februari 2007 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zo koop je bijna een jaar niks, en zo 4 games in een maand.
Na Sid Meier's Pirates! ook maar Lemmings (nog meer nostalgie), Lumines (erg goedkoop) en Killzone (klotedemo) besteld.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neej, maar je wordt ouder in het spel. Op een gegeven moment ben je een oude piraat met een stoma en moet je met pensioen.
Nee, nutteloos idd. GPS zou nog wel leuk kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
weet alleen dat hij 1,3 megapixel is![]()
ik zou het er al niet meer voor doen![]()
Goh wat verrassendquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik voel me toch wel een beetje genaaid![]()
als ik 2 originele Sony 4 gig sticks koop![]()
en er op allebij maar 3877 mb beschikbaar is![]()
Ruim 250 mb..gewoon weg![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
toch niet op je 4 gig zkr![]()
op mijn 2 gig zat ook 1940 ofzo![]()
maar toch..je mag toch wel verwachten dat je dan de volledige capaciteit krijgt![]()
Ik heb LocoRoco uitgespeeld; ergens tegen ruilen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:11 schreef renz0r het volgende:
Ik speel al sinds de herst niet meer op mn PSP, hoogstens een filmpje
Ik heb nu dik een jaar GTA: LCS en ben nog steeds op eiland 2....Spel boeit me niet echt.
Alle leuke games zijn nog steeds 40 of 50 euro. Wacht gewoon totdat die dadelijk 25 a 30 euro zijn. Zoals Locoroco, Killzone, Jack & huppelepup etc
Je moet toch wat als je vriendin geen genoeg krijg van Wii Play.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hey mark , nou hebbie een Wii en dan zit je met de psp te spelen![]()
![]()
welke achterlijke mongool wordt dan ook zo boos om een spelletje die niet af loopt zoals je wilt, echt triest als je zo met je spullen omgaat. als of je niet jezelf in de hand kan houden, loserquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Als sony er niet geweest was dan had ik ook geen kapotte psp![]()
Ik denk dat ik mn scherm ga repareren met zo'n lcd replace schermpje, ik vind het zonde om zo'n ding weg te gooien en weer een nieuwe (of 2e hands) te kopen.
Pfff man... iedereen wordt wel eens pissig als er iets niet lukt, dit was gewoon een niet zo handig ongelukje. Normaal gesproken ga ik altijd rustig met mijn spullen om.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
welke achterlijke mongool wordt dan ook zo boos om een spelletje die niet af loopt zoals je wilt, echt triest als je zo met je spullen omgaat. als of je niet jezelf in de hand kan houden, loser![]()
Hij werkt primaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Apekoek het volgende:
iemand trouwens ervaring met Dark Alex firmware 3.10OE-A ? werkt het goed?
Hoeft ook niet die discussie, maar wou wel ff zeggen dat ik het al net geinstalleerd heb en het werkt als een tiet! ik heb nog nooit zoveel uit mijn psp kunnen halenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:07 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Hij werkt prima, maar aangezien de modjes hier niet zo dol zijn op alternatieve firmwares dan Sony's offciele, zou ik hier verder niet over discussieren.
http://psp.ign.com/index/games.htmlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:02 schreef Isegrim het volgende:
Is er ook ergens een lijst te vinden waar alle voor de PSP uitgebrachte games op staan? Of zijn dat er zoveel dat zo'n lijst onmogelijk wordt?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://psp.ign.com/index/games.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |