quote:Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
even snel op google gezocht, 7 april is de releasedatum van de europese versie
Hehe ja ik moest kiezen voor een TT...quote:
Wachten tot april is het waardquote:Op maandag 15 januari 2007 12:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jaaaaa Metal slug,dat is toch wel een musthave
![]()
UK RELEASE
16-Mar-2007
NORDIC RELEASE
16-Mar-2007
US RELEASE
06-Feb-2007
Portable Ops ben ik inmiddels 8 uur bezig.
Wachten tot April...........Ben met de 2e Boss battle bezig ,verdomde moeilijk
![]()
[afbeelding]
gamer.nl hèquote:Op maandag 15 januari 2007 14:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Wachten tot april is het waard
Exclusieve content voor Europa.
Killzone liberation is een absolute topperquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
O ja, Tekken moet ik ook niet vergeten, lekker met zn allen via WiFi
Alleen de plastic behuizing? Dan hoef je alleen maar een replacement te zoeken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:50 schreef Vegnagun het volgende:
Zucht... ik heb vandaag de domste daad uit mn leven gedaan...
Door een woede aanval heb ik mn pspscherm kapotgeslagen, nu lijkt het net een verlicht spinnenweb met een zwarte achtergrond.
Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan![]()
![]()
![]()
![]()
sjezus man... welke spel heeft jou tot zo iets aangezet?quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:50 schreef Vegnagun het volgende:
Door een woede aanval heb ik mn pspscherm kapotgeslagen, nu lijkt het net een verlicht spinnenweb met een zwarte achtergrond.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:57 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Alleen de plastic behuizing? Dan hoef je alleen maar een replacement te zoeken.
En anders als je een mooi prijsje hebt, dan wil ik die wel van je overnemen.![]()
wat een zonde zeg ...quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:35 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07044/DSC00729.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zo ziet het er ongeveer uit![]()
Op deze foto lijkt het ook alsof de plastic behuizing het is maar het is echt het lcdscherm zelf van binnenuit...
En de game was fifa worldcup, tijdens een potje via infrastructure
Hoeveel klappen heb je uitgedeeld? Lijkt wel of je hem minutenlang heb zitten slaan en schoppenquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:50 schreef Vegnagun het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, geef Sony hier nog ff de schuld van.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef Vegnagun het volgende:
1 klein tikje was eigenlijk al genoeg. Als ik mn DS zo'n klap gaf had die het waarschijnlijk wel overleeft![]()
Maar zowiezo gaan spullen van sony bij mij snel kapot
Als sony er niet geweest was dan had ik ook geen kapotte pspquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, geef Sony hier nog ff de schuld van..
Of wegdoen voor een mooi prijsje aan mijquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Als sony er niet geweest was dan had ik ook geen kapotte psp![]()
Ik denk dat ik mn scherm ga repareren met zo'n lcd replace schermpje, ik vind het zonde om zo'n ding weg te gooien en weer een nieuwe (of 2e hands) te kopen.
yep! alleen films zijn regio gebondenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:32 schreef beautiful_world het volgende:
Ik heb ook een psp gekocht!!
Vraagje.. is het mogelijk om op een Nederlandse PSP een spelletje te spelen die in america over amanzon is gekocht??
Ja, PSP games zijn regiovrij.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:32 schreef beautiful_world het volgende:
Vraagje.. is het mogelijk om op een Nederlandse PSP een spelletje te spelen die in america over amanzon is gekocht??
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hoi. Mijn PSP is een brick. Downgraden ging helemaal goed enzo, totdat ik een game probeerde te draaien. data corrupt psp dood. Morgen/maandag ff sony bellen. Hij deed al raar toen ik die demo disc bekeek toen ik m nog niet gedowngrade had trouwens. 2x vastgelopen en 2x BSOD. Geef Sony gewoon de schuld (al doet Sony sowieso niet moeilijk over een nieuwe op sturen las ik op verschillende fora omdat ze niet kunnen zien welke firmware de psp heeft gesloopt en het dus ook met Sony's eigen firmware verkeerd kan zijn gegaan).
De nieuwe prince is zeker veelbelovend!quote:
Dat is mogelijk, MAAR:quote:Op maandag 29 januari 2007 14:32 schreef beautiful_world het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |