Nee, nutteloos idd. GPS zou nog wel leuk kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
weet alleen dat hij 1,3 megapixel is![]()
ik zou het er al niet meer voor doen![]()
Goh wat verrassendquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik voel me toch wel een beetje genaaid![]()
als ik 2 originele Sony 4 gig sticks koop![]()
en er op allebij maar 3877 mb beschikbaar is![]()
Ruim 250 mb..gewoon weg![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
toch niet op je 4 gig zkr![]()
op mijn 2 gig zat ook 1940 ofzo![]()
maar toch..je mag toch wel verwachten dat je dan de volledige capaciteit krijgt![]()
Ik heb LocoRoco uitgespeeld; ergens tegen ruilen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:11 schreef renz0r het volgende:
Ik speel al sinds de herst niet meer op mn PSP, hoogstens een filmpje
Ik heb nu dik een jaar GTA: LCS en ben nog steeds op eiland 2....Spel boeit me niet echt.
Alle leuke games zijn nog steeds 40 of 50 euro. Wacht gewoon totdat die dadelijk 25 a 30 euro zijn. Zoals Locoroco, Killzone, Jack & huppelepup etc
Je moet toch wat als je vriendin geen genoeg krijg van Wii Play.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hey mark , nou hebbie een Wii en dan zit je met de psp te spelen![]()
![]()
welke achterlijke mongool wordt dan ook zo boos om een spelletje die niet af loopt zoals je wilt, echt triest als je zo met je spullen omgaat. als of je niet jezelf in de hand kan houden, loserquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Als sony er niet geweest was dan had ik ook geen kapotte psp![]()
Ik denk dat ik mn scherm ga repareren met zo'n lcd replace schermpje, ik vind het zonde om zo'n ding weg te gooien en weer een nieuwe (of 2e hands) te kopen.
Pfff man... iedereen wordt wel eens pissig als er iets niet lukt, dit was gewoon een niet zo handig ongelukje. Normaal gesproken ga ik altijd rustig met mijn spullen om.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
welke achterlijke mongool wordt dan ook zo boos om een spelletje die niet af loopt zoals je wilt, echt triest als je zo met je spullen omgaat. als of je niet jezelf in de hand kan houden, loser![]()
Hij werkt primaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Apekoek het volgende:
iemand trouwens ervaring met Dark Alex firmware 3.10OE-A ? werkt het goed?
Hoeft ook niet die discussie, maar wou wel ff zeggen dat ik het al net geinstalleerd heb en het werkt als een tiet! ik heb nog nooit zoveel uit mijn psp kunnen halenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:07 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Hij werkt prima, maar aangezien de modjes hier niet zo dol zijn op alternatieve firmwares dan Sony's offciele, zou ik hier verder niet over discussieren.
http://psp.ign.com/index/games.htmlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:02 schreef Isegrim het volgende:
Is er ook ergens een lijst te vinden waar alle voor de PSP uitgebrachte games op staan? Of zijn dat er zoveel dat zo'n lijst onmogelijk wordt?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://psp.ign.com/index/games.html
ja, gek is datquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik voel me toch wel een beetje genaaid![]()
als ik 2 originele Sony 4 gig sticks koop![]()
en er op allebij maar 3877 mb beschikbaar is![]()
Ruim 250 mb..gewoon weg![]()
Over GoW II gesproken, hebben jullie de review van Gametrailers al bekeken?quote:Er zijn al verschillende geruchten geweest dat Ready At Dawn werkt aan een PSP God of War. Een officiële aankondiging is er nog niet, maar Cory Barlog, Director van God of War II, vindt het in ieder geval een fantastisch idee. Hij wil de serie op zoveel mogelijk platforms uitbrengen en het is dan ook zeker mogelijk dat er een PSP versie komt. Intern werd een PSP versie al besproken, maar echt actief zijn ze er nog niet mee bezig geweest. Voorlopig lijkt dus dat men nog niet aan God of War PSP werkt.
Holy shit dat meen je niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF ik kan geen spellen meer opslaan![]()
elke x als ik wat opsla , dan slaat hij hem op onder beschadigde dataook zie ik geen foto meer van de savedata
![]()
verwijderen kan ik hem ook nieten net terwijl ik mijn usb kabel heb uitgeleend
![]()
Heb ik ook een keer gehad, moet je de Memorystick formatteren (nadat je natuurlijk eerst alle data naar je pc hebt gekopieerd) en daarna alles weer terugzetten.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF ik kan geen spellen meer opslaan![]()
elke x als ik wat opsla , dan slaat hij hem op onder beschadigde dataook zie ik geen foto meer van de savedata
![]()
verwijderen kan ik hem ook nieten net terwijl ik mijn usb kabel heb uitgeleend
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |