Ook al upgrade je wel, 3.10 is al te downgraden. Al zie ik gewoon niet in waarom je de update zou doen, er zitten geen of nauwelijks verbeteringen in...quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
Upgrade V 3.10 is trouwens beschikbaar. ga hem maar eens upgraden, denk ik. Ik gebruik toch geen emulators e.d. en dat gebeurt ws ook niet in de toekomst.
En je kunt op de PSP-site demo's downloaden van LocoRoco, ApeAcademy en RidgeRacer.
Mijn laatste update was 2.6, dus dat was best een grote stapquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al upgrade je wel, 3.10 is al te downgraden. Al zie ik gewoon niet in waarom je de update zou doen, er zitten geen of nauwelijks verbeteringen in...
Ik blijf het zonde vinden, ik zou mijn PSP zonder "aanpassing" allang in de kast gelegd hebben. Er kan zoveel meer meequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn laatste update was 2.6, dus dat was best een grote stap.
Ik ben van mening dat de PSP puur en alleen geschikt is voor gamen. En wel om de volgende redenen:quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf het zonde vinden, ik zou mijn PSP zonder "aanpassing" allang in de kast gelegd hebben. Er kan zoveel meer mee.
En dan doel ik niet alleen op "backups" spelen, maar ook gewoon aanpassen van de look, leuke programma's als agenda's, email-clients etc etc. (niets illegaals dus).
Staat ook nog op mijn verlanglijstje, er zijn eigenlijk teveel vette spellen die ik nog moet spelen. Heb vanmiddag World Series of Poker: tournament of champions gepreorderd (via play.com slechts 27 E). Daar verwacht ik nog wel even zoet mee te zijn i.c.m. Fifa 06 die ik ook nog niet zo lang heb. In de tussen tijd zal de online modus van Killzone wel weer verschenen zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:56 schreef Isegrim het volgende:
LocoRoco is wel een beetje te makkelijk. Ben al in wereld 4 van 5 en ben nog niet één keer doodgegaan...
Ik snap niet echt wat er leuk is aan poker games voor een handheld/console.. het is gewoon een spel kaarten en niet om geldquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn verlanglijstje, er zijn eigenlijk teveel vette spellen die ik nog moet spelen. Heb vanmiddag World Series of Poker: tournament of champions gepreorderd (via play.com slechts 27 E). Daar verwacht ik nog wel even zoet mee te zijn i.c.m. Fifa 06 die ik ook nog niet zo lang heb. In de tussen tijd zal de online modus van Killzone wel weer verschenen zijn![]()
EDIT: Ik kan WIFI MAX iedereen aanraden, die geen draadloze route heeft. Heel simpel te installeren en je kan lekker online gamen![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand Pirates! al?
Ik heb m gisteren uren zitten spelen en ik vind m echt geweldigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand Pirates! al?
quote:Sid Meier's Pirates!
New status: Shipped
De Makro had m gister al binnenquote:
100%, alles gevonden etc.?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb Loco Roco al uitgespeeld.Echt te makkelijk...
Dat niet, dus dat kan ik nog gaan doen, maar ik ben niet één keer doodgegaan (ja, een keertje expres om te kijken of het wel konquote:
Metal Slug?quote:
Nee, Mario Galaxyquote:
Ik vind de demo iig al erg leukquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb Loco Roco al uitgespeeld.Echt te makkelijk...
Dat laatstequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je niet meer annuleren bij VGP? Of is de prijs dermate laag dat wachten een goeie optie is?
En hoe bevalt ie?quote:
Ik ben tot de eindbaas gekomen, maar er toen mee gekapt.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:58 schreef SToRM81 het volgende:
Daxter was wel leuk en ik was al behoorlijk ver. Alleen was ik zo slim om mijn memory stick te formatteren zonder een backup van mijn savegames te nemen...![]()
Ge-weld-igquote:En hoe bevalt ie?![]()
www.vgp.caquote:Op zondag 11 februari 2007 12:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg importeren jullie je spellen, zo ja waar?
Huhm wat zijn de verzendkosten als ik mag vragen? Ratchet and Clank is daar voor 32,50 euro te pre-orderenquote:
Verzendkosten zijn iets van 5 euro, en binnen 4 dagen heb ik het meestal wel in huis.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Huhm wat zijn de verzendkosten als ik mag vragen? Ratchet and Clank is daar voor 32,50 euro te pre-orderenEn hoelang zijn de wachttijden?
![]()
Wat biedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Wie o wie kan me hiermee helpen? Niet al te duur aub
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |