Ik neem geen papagaai meer hoor. die beesten moeten teveel aandacht hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb er wel een topic over gezien bij MTS2...
Iets met een schilderij en iets met constant eten geven![]()
In het echt niet, maar bij de Sims wel altijdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef berney het volgende:
og heb jij geen poes Troel?
wat een gedoe een Op maken. hopelijk komt er een modje langs.
De plaatjes gingen niet mee met kopie/plakken. Maar goed ik heb het weer gered zonder modjes.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
In het echt niet, maar bij de Sims wel altijd
mijne gaan ook altijd doodquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:35 schreef Troel het volgende:
Mijn papegaaien zijn dus gewoon raar dat ze blijven leven
I know. Ik sla de links van de spullen die ik tof vind ook op bij Favorieten en dan download ik ze laterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef berney het volgende:
@Elvi,
Heel veel downloads van dat kavel wat je gaf komen van de modsims en die doet het brak momenteel.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:26 schreef releaze het volgende:
Jullie ook altijd met die papegaaien!!!
Drie keer raden waar ik vannacht over heb gedroomd
Die gebruik ik niet meer omdat het immers fout ging met die ondergrondse garage. Na unintallleren/opnieuw installeren heb ik die code niet meer gebruikt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:29 schreef releaze het volgende:
Ohja berney, speel jij met de boolprop cheat aan? Ik geloof dat dat nl gelijk de toegang is tot de debugmode, wellicht dat een van je downloads conflicten geeft met de papegaai/kooi oid en misschien dat de sims dus een errorschermpje laat zien wanneer dat gebeurt. Ergens maakt ie een errorlog aan en ik geloof (maar dat weet ik niet zeker) dat je dan kan achterhalen uit welk package dat komt (of niet, en dan moet je gewoon je hele downloadsmap gaan filteren)
Ik sla de link van jou op bij mijn favorieten en spit dat lijstje later wel eens door.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
I know. Ik sla de links van de spullen die ik tof vind ook op bij Favorieten en dan download ik ze laterDoe ik wel vaker bij hun
![]()
Dat huis is inderdaad heel slecht speelbaar aangezien de grote.. Maar WOW! Wat een gigantisch groot & mooi huis!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:06 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211252 Dit is echt een belachelijk groot huis... Niet speelbaar volgens mij...
Heb daar ook last van. Weet niet hoe het komt, maar ik leer ze praten en geef ze (bijna) constant eten. Toch gaan ze om onverklaarbare reden ineens de pijp uit. Misschien omdat ze een hekel hebben aan de naam 'Mus'?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef fresta het volgende:
*iets over die *#&$ papegaaien die altijd doodgaan*
Ja met iets meer geduld kom jij al heel wat verder!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef _-my-_ het volgende:
troel sorry dat ik zo 'drammerig' doe hoor
Danaa bedankt om dat te zeggen nog 1 of 2 keer proberen en ze is zwanger want ze is zwanger xx
En WooHoo in de pashokjes helpt ook heel vaakquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef Danaa het volgende:
Ja met iets meer geduld kom jij al heel wat verder!
Dan hebben ze ook een hekel aan de namen Tinkiebinkie en Simmiebimmie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Heb daar ook last van. Weet niet hoe het komt, maar ik leer ze praten en geef ze (bijna) constant eten. Toch gaan ze om onverklaarbare reden ineens de pijp uit. Misschien omdat ze een hekel hebben aan de naam 'Mus'?
Volgens mij heeft ze dat niet zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja met iets meer geduld kom jij al heel wat verder!
Of in de lift oja jaen, dan komt er vuurwerk uit en als er bezoekers zijn komen ze kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:02 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
En WooHoo in de pashokjes helpt ook heel vaakBij mijn simmetjes tenminste wel...
Ik ga ook eens Ara proberen of daarna als die dood gaat Lorre.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:19 schreef Troel het volgende:
Ik noem ze altijd Ara. De ratten heten altijd Rat. Er is ooit 1 rat doodgegaan, toen kwam Rat II
met jouw geluk met die beesten zou ik alvast maar wat meer namen verzinne..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:32 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ga ook eens Ara proberen of daarna als die dood gaat Lorre.
Waar heb je het in vredesnaam overquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:47 schreef _-my-_ het volgende:
@berney&danaa: neej ik heb geen geduld =D
enkel voor hetgeen waaar bijna niemand geduld voor heeft: knoopjes uiteen halen =D
Volgens mij wil ik het niet eens weten...quote:
Vampier krijg je door goed bevriend te raken met 1 van de 2 vampieren, een man een een vrouw, die rondlopen in het nachtleven gebied (vaak in kleding winkels en soms in die griezelig gezellige nachtclub, bij mij dan tenminste). En dan net zo vaak uitnodigen tot je een keer word gebeten en naja, that's itquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef seeya_40 het volgende:
OT: Hoe krijg je eigenlijk een vampier? Heb nou al heel vaak met allerlei sims gespeeld enzo, maar nog nooit een vreemd wezen gehad. Kan het dat dat bij mij uitstaat of ben ik gewoon te naarstig op zoek?
Jep. Zie je ook aan de vampieren dat ze vampier zijn? Dan weet ik tegen wie ik overdreven aardig moet doen!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef Purky het volgende:
[..]
Vampier krijg je door goed bevriend te raken met 1 van de 2 vampieren, een man een een vrouw, die rondlopen in het nachtleven gebied (vaak in kleding winkels en soms in die griezelig gezellige nachtclub, bij mij dan tenminste). En dan net zo vaak uitnodigen tot je een keer word gebeten en naja, that's itAls je er vanaf wil moet je een drankje kopen bij die koppelende zigeunerin (bellen via de telefoon -> service om haar langs te laten komen). Snappie?
Stel je niet aan joh. Troel blaft je niet af.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef _-my-_ het volgende:
wel troel misscihen moet jij dat doen ik kom hier op fok zoals de rest dat doet en jij zit me af te blaffen dus antwoord niet op MIJN reacties
nee, je komt zeker niet op fok zoals de rest. Je bent enorm aan het drammen als je niet direct je zin krijgt en gedraagt je niet als een twaalfjarige maar meer als een kleuter. Het kan gebeuren dat je niet direct een reactie krijgt of dat je Sim niet meteen zwanger raakt, in het eerste geval wacht je dan rustig in plaats van tig keer dezelfde reactie te plaatsen en in het tweede geval moet je gewoon blijven proberen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef _-my-_ het volgende:
wel troel misscihen moet jij dat doen ik kom hier op fok zoals de rest dat doet en jij zit me af te blaffen dus antwoord niet op MIJN reacties
Sorry -my- maar dit is juist wat Troel probeert uit te leggen. Dat je geen geduld hebt zegt niks. Zelf heb ik ook weinig geduld, maar je moet accepteren dat er soms geen antwoord voor je is. Vraag eerst even aan iemand in je eigen omgeving of die je soms kan helpen. Want sowieso met de vraag dat je je niet kan aanmelden kan ik niks aan. Zeg dan bij waarom niet, wat er fout gaat enzo. En gebruik alsjeblieft interpunctie als je iets zegt!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef _-my-_ het volgende:
ok troel sorry maar zoals bij de insiminator weet iemand waarom ik me niet kan aanmelden?
troel ik gedraag me zo omdat ik geen geduld heb oke?
Zoals ik al eerder tegen je op msn zei: je bent nog geen 13... En waarschijnlijk lukt t ook niet met een Hotmail-adres...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef _-my-_ het volgende:
ok troel sorry maar zoals bij de insiminator weet iemand waarom ik me niet kan aanmelden?
troel ik gedraag me zo omdat ik geen geduld heb oke?
Uhm ja.. ze zijn een soort blauw-grijs achtig en ze kijken heel 'eng' en lelijk op die foto in de contacten lijst zeg maarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:04 schreef seeya_40 het volgende:
Jep. Zie je ook aan de vampieren dat ze vampier zijn? Dan weet ik tegen wie ik overdreven aardig moet doen!!
Mijn Documenten -> EA games -> The Sims -> Neighborhood -> Story Telling.. daar staan ze ergens tussen als het goed is.. Goed zoeken, ik kijk er ook altijd overheenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef Canisfire het volgende:Nu trouwens van mij ook een vraagje kan je de foto's die je in de game maakt nog ergens bekijken ? Ik zou ze graag willen uploaden en hier posten met een leuk verhaaltje.
Heb je de skins uit het spel gebruikt of gedownloaded? In geval van het laatste ligt het daaraan. Anders weet ik het ook niet. Heb het zelf bij bepaalde kledingstukken. Die doen het de ene keer wel en de andere keer niet, heel irritant.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef izzypizzy het volgende:
Heeft iemand ook last van sims die tijdens het douchen geen lichaam meer hebben maar alleen een hoofd?Ik heb dit nu sinds een tijdje en het is bij al m'n sims...
![]()
Ik heb met de simcleaninstaller al m'n foute downloads gewist en aan m'n hacks kan t ook niet liggen geloof ik....
Heeft iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?![]()
Ik heb het bij verschillende gedownloade skins, verder had ik er eerst ook geen last van dus ik denk niet dat dat het isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Heb je de skins uit het spel gebruikt of gedownloaded? In geval van het laatste ligt het daaraan. Anders weet ik het ook niet. Heb het zelf bij bepaalde kledingstukken. Die doen het de ene keer wel en de andere keer niet, heel irritant.
Ik heb een soort vergelijkbaar probleem als een sim voor de spiegel staat en zijn uiterlijk veranderd heeft hij bij sommige geen haar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef izzypizzy het volgende:
Heeft iemand ook last van sims die tijdens het douchen geen lichaam meer hebben maar alleen een hoofd?Ik heb dit nu sinds een tijdje en het is bij al m'n sims...
![]()
Ik heb met de simcleaninstaller al m'n foute downloads gewist en aan m'n hacks kan t ook niet liggen geloof ik....
Dat komt waarschijnlijk omdat je haar gedownload hebt zonder mesh...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb een soort vergelijkbaar probleem als een sim voor de spiegel staat en zijn uiterlijk veranderd heeft hij bij sommige geen haar.
Berney hoe verwijder jij dan je dooie papegaai, mijn sim kan deze niet schoonmakenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:32 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ga ook eens Ara proberen of daarna als die dood gaat Lorre.
met sims cleaninstaller filter je niet de downloads die conflicten geven in je spel. op modthesims2 staat een tutorial over hoe je je downloads kan filteren. dit is een proces dat echt uren in beslag neemt, maar dan filter je wel die downloads eruit die het conflict geven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef izzypizzy het volgende:
![]()
Mwa in The Sims kost dat toch iets van 1000 Simoleans?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:30 schreef _-my-_ het volgende:
thewitch mn moeder wol dat zowiezo niet doen ze wil niets weten van de sims en zeker niet van de downloads en mn zus ook niet
k ga beginnen sparen voor een computer zoals deze computer exact hetzelfde +breed scherm is 649 euro en dan nog een draadloos toetsenbord met draadloze muis voor 19.99cent dat is 668.99cent is dat veel??ik wil een eigen computer dan heb ik er een
cheat move_objects onquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:20 schreef thewitch het volgende:
[..]
Berney hoe verwijder jij dan je dooie papegaai, mijn sim kan deze niet schoonmaken![]()
-MY- laat je moeder ff inloggen om die download te kunnen krijgen, want je moet echt wel 18 jaar zijn voor zulke sites en ongelijk geven doe ik ze niet![]()
ik vind het overigens geweldig om te zien hoe 'volwassenen' zo opgefokt raken van de aanwezigheid van kinderenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:47 schreef berney het volgende:
Ik heb een idee voor je Bieke, ga naar het prikbord van the sims pagina.
Stel daar je vragen. (En hier niet)
het hoeft niet perse over de sims te gaan. Als er bij jou iemand in de klas zit die echt ook helemaal verslaafd is aan computerspellen (dus geen playstation of xbox, maar echt voor de computer) die weet meestal ook wel iets af van het installeren en het hele gezeur om een game heen. Die kent misschien de sims niet maar die snapt het spel en windows wel véél beter dan iemand die nooit naar de computer omkijkt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:53 schreef _-my-_ het volgende:
releaze ik ben de enige die het meeste van de sims afweet behalve mn beste vriendin die weet er evenveel van af
Van mij mag ze blijven hoor, maar daar zijn meer van "haar" leeftijd zeg maar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:53 schreef releaze het volgende:
[..]
ik vind het overigens geweldig om te zien hoe 'volwassenen' zo opgefokt raken van de aanwezigheid van kinderen
Deze misschien: http://www.parsimonious.o(...)incess_Bedroom.shtml ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:27 schreef berney het volgende:
Jongens, bij mijn vorige downloads had ik een prinsesenkamer. Helaas is die pleitos. Nu weet ik niet meer waar ik hem gedownload had.![]()
![]()
Iemand een idee?
(ik heb gezocht trouwens.)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Deze misschien: http://www.parsimonious.o(...)incess_Bedroom.shtml ?
Misschien zijn het dezequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:58 schreef berney het volgende:
[..]. Die ik had was 'echter'. Volgens mij had ik die bij de tsr maar kan m niet weer terug vinden.
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:07 schreef thewitch het volgende:
[..]
Misschien zijn het deze![]()
TSR
http://www.thesimsresourc(...)rch_princess%20room/ 8e / 10e plaatje
Ik denk dat ik ook weet waarom mijn papegaaien dood gingenik moet op het voerbakje klikken om het bakje weer te vullen, ik dacht dat ik alleen op de kooi moest klikken
maar lorre leeft nog dus tot nu toe gaat het goed
![]()
volgens mij wel Elvi.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:40 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211413 Geen disney-prinsessen maar wel een prinsessenkamer![]()
Nee hoor ik maak me geen zorgen dat het een paysite wordquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:37 schreef berney het volgende:
volgens mij wel Elvi.Alleen is de site weer uit de lucht.
Ben toch bang aan het worden dat, dat ook een paysite wordt mensen.
Modjes en de rest,
Is het niet iets om een pagina aan te maken over de sims bij fokwikpedia?
Ja, holysimoly is lief!! De zwart/witte Amarante lounge suite is mijn favoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.holysimoly.com
Voor in de OP
Gelukkig maar dan!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee hoor ik maak me geen zorgen dat het een paysite wordDe maker van MTS2 is fel tegen paysites namelijk
Die is in het Engels, en het leek me wel handig dat het in het Nederlands is. Bovendien heeft fok die wikpedia niet voor niets.quote:Er is btw al een SimWiki van MTS2![]()
Wat is dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:05 schreef releaze het volgende:
Mijn qxpress werkt al een paar dagen niet
dat is het programma waarmee ik dingen van modthesims2 download (dat rooie icoontje). Die zet het dan in een wachtlijst en als je klaar bent met het uitzoeken van de downloads die je wilt hebben dan downloadt en installeert ie het automatisch. Nooit geen gezeik meer met zipjesquote:
Heej, dat is handig!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:33 schreef releaze het volgende:
[..]
dat is het programma waarmee ik dingen van modthesims2 download (dat rooie icoontje). Die zet het dan in een wachtlijst en als je klaar bent met het uitzoeken van de downloads die je wilt hebben dan downloadt en installeert ie het automatisch. Nooit geen gezeik meer met zipjes
Kijk maar eens in het vorige deel van het topic. Heb ik om de haverklap last van. Krijg je de foutmelding dat 'ie niet goed is afgesloten? Zo ja, bij mij helpt het dan alleen als ik Qxpress verwijder.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:05 schreef releaze het volgende:
Mijn qxpress werkt al een paar dagen niet
ik krijg een error 13. Is de tweede keer in een jaartje tijd dat ie zo vastloopt.. mwah, ik zie het wel..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Kijk maar eens in het vorige deel van het topic. Heb ik om de haverklap last van. Krijg je de foutmelding dat 'ie niet goed is afgesloten? Zo ja, bij mij helpt het dan alleen als ik Qxpress verwijder.
Is dit het???quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:27 schreef berney het volgende:
Jongens, bij mijn vorige downloads had ik een prinsesenkamer. Helaas is die pleitos. Nu weet ik niet meer waar ik hem gedownload had.![]()
![]()
Iemand een idee?
(ik heb gezocht trouwens.)
Nou, volgens mij de bovenste. Weet het niet meer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:16 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Is dit het???
[afbeelding]
Of dit???
[afbeelding]
Of beide natuurlijk... Anyway, je vind het hier!
Tof dat ga ik downloadenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:16 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Is dit het???
[afbeelding]
Of dit???
[afbeelding]
Of beide natuurlijk... Anyway, je vind het hier!
Gewoon unzippen naar downloads en klaar lijkt mijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:56 schreef Troel het volgende:
Ja en bedankt, nu heb ik ook downloads
Maar wat moet ik ermee doen, unzippen en dan in de map downloads plaatsen of moet er nog meer mee gebeuren?
Over welke karakters heb je het Elvi? kan je effe niet volgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:37 schreef Elvi het volgende:
Ik vind dat soort 'echte karakters' nooit zo leuk in mn spel![]()
Ook 'gewone' letters en teksten niet. Dat past niet bij het Simstaaltje![]()
Graag gedaan, maar downloaden doe je toch echt helemaal zelf!quote:
Die disney karakters op de plaatjes misschien???quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef berney het volgende:
[..]
Over welke karakters heb je het Elvi? kan je effe niet volgen.
Ach, ja wat zal ik zeggen he. Smaken verschillen gelukkig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef Elvi het volgende:
Ja ik vind t niet leuk als mn Sims iets hebben wat ook in het "echte leven" bestaat zeg maar![]()
Disney-karakters idd, of gewone letters ipv Simlish![]()
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef Elvi het volgende:
Ja ik vind t niet leuk als mn Sims iets hebben wat ook in het "echte leven" bestaat zeg maar![]()
Disney-karakters idd, of gewone letters ipv Simlish![]()
Ik had dat setje ook niet van die site gehaald trouwens.quote:Op zondag 7 januari 2007 10:01 schreef Troel het volgende:
Helemaal lekker werken die downloads niet. Er zijn een aantal van die dingen met zo'n Sims icoontje, die heb ik kunnen installeren, maar als ik de anderen wil installeren, dan krijg ik gewoon kladblok voor mijn snufferd. Kortom, mijn leuke nieuwe wiegjes en nieuwe badkamer werken dus niet. Doe ik iets verkeerd?
Heb je van de badkamer de blauwe versie gedownload en van de wiegjes de roze versie? Want die moet je hebben om de rest te laten werkenquote:Op zondag 7 januari 2007 10:11 schreef Troel het volgende:
http://www.vitasims2.com/sims2objects_33.htm
http://www.vitasims2.com/sims2objects_1a.htm
Deze twee.
Het stomme is dat de vloeren enzo dus wel werken
Thnxquote:Op zondag 7 januari 2007 16:29 schreef Canisfire het volgende:
Een topper:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=208730
[afbeelding]
Ja, ik heb alle kleuren (K3 enzo hequote:Op zondag 7 januari 2007 11:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je van de badkamer de blauwe versie gedownload en van de wiegjes de roze versie? Want die moet je hebben om de rest te laten werken![]()
En heb je de CEP-files?
.Package-bestanden hoe je trouwens niet te installeren!Ik las dat die dan openden in Kladblok
![]()
.sims2pack moet je dubbelklikken om te installeren. .package-bestanden moet je gewoon in je Download-folder zetten!
SimPE is een programma waarmee je dingen van je spel zelf kan veranderen. Het is een enorm krachtig programma, waarvan ik maar een klein gedeelte gebruik. Het is echt een developmenttool, alle custom content enzo wordt via dit programma speelbaar gemaakt voor de sims2. Ikzelf gebruik het gedeelte waarmee je je neighbourhood en je characters kan aanpassen. Namen veranderen, leeftijden veranderen, familiebanden veranderen, ze een opleiding geven zonder naar uni te gaan, wensen en aspiraties veranderen, etc etc. Simsurgery is een tool in SimPE waarmee je de uiterlijke kenmerken van je sims kan veranderen/exporteren. Ik zelf gebruik simssurgery alleen maar om sims die in het spel geboren te zijn te kunnen extracten. Stel, je maakt in CAS (create a sim scherm) een poppetje dat perfect op jou lijkt, dan kan je die niet bewaren. Als die doodgaat dan gaat ie dood en kan je weer he-le-maal en als je alsnog wil spelen met een poppetje dat op jou lijkt dan kan je die weer from scratch gaan maken. Met simsurgery kan je van die sim een kopietje maken en bewaren op je hdd zodat je altijd het model van dat poppetje hebt. Is dat duidelijk?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:44 schreef Purky het volgende:
Releaze, jij hebt ook veel extra programmatjes voor je Sims. Ik heb Cleaninstaller, that's allWat doet Simpe en wat doet Simsurgery dan?
Ik heb het ook uitgeprobeerd en inderdaad mijn sim gaat ook plassen tegen een struik, ik krijg nu al 2 wolfenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:09 schreef vanillivi het volgende:
Ik heb nog nooit wildplassers gehad in mijn spel. Wel een doucheplasser![]()
@ seeya_40: Heb je het probleem met je pop en baby kunnen oplossen?
Yep, allebeiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:49 schreef thewitch het volgende:
Heb ik deze nodig voor SimPE en zoja welke van deze 2![]()
Needed Software to run SimPE
* Microsoft .NET Framework Version 2.0
* Managed Direct X 9c (only if you want to work with Meshes)
Februari pasquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:45 schreef seeya_40 het volgende:
Ben wel benieuwd naar Sims Levensverhalen. In Amerika is 'ie al uit. Denk dat ik 'm binnenkort maar eens 'koop'.
Nu het betreft niet alleen de downloads maar ook de grootte van het spel van the sims, ik heb 7 delen van thesims geinstalleerd en dat vreet ook genoegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:44 schreef Chanty87 het volgende:
Downloads hebben volgens mij alleen invloed op de laadtijden aan het begin...
dat lijkt dan dus weer meer op de ps2 versie van sims 2quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:44 schreef Clauw het volgende:
ja ik heb het te druk met mn stage! Maar ik kijk wel af en toe, bekijk de plaatjes etc![]()
Hebben jullie het al gehad over dat nieuwe spel van de sims?
Op bol staat dat ie op 8 februari uitkomt. The Sims levensverhalen heet het.
[afbeelding]
Een stukje:
De Sims Levensverhalen is het eerste deel van een splinternieuwe productlijn met de naam De Sims Verhalen. Beleef de hoogtepunten in het leven van je Sim in deze makkelijk speelbare versie van De Sims, die speciaal geschikt is voor laptops. In het nieuwe, meeslepende speltype 'Verhaal' leid je je Sim door een unieke, boeiende verhaallijn, die bol staat van de romantiek en onverwachte wendingen. In het speltype 'Vrij spelen' creëer je zelf je Sims, voor wie jij beslist of en hoe ze hun dromen waarmaken op de beslissende momenten in hun leven. Terwijl je speelt kun je via e-mail en je eigen instant messenger bereikbaar blijven. Kenmerken: - Tutorial. Hoe speel je deze game ? - 2 verhaallijnen : speel met Manon & Vincent - 12 hoofdstukken per speelbaar karakter - Ieder hoofdstuk bevat 9 tot 14 doelen om te bereiken - Beleef de grootste en belangrijkste momenten in het leven met jouw Sims - LET OP: je hebt hier geen Sims 2 basispakket voor nodig, het is dus geen uitbreiding. Achtergrond Sims Levensverhalen: - Eventueel in een klein scherm te spelen - Het buroblad blijft dan beschikbaar - Pick-up-and-Play - Voor beginners zeer speelbaar - Laptop-vriendelijk
Ik weet nog niet of ik em ga halen. Maar voor degene met laptops istie dus bedoeld.
Kan ook, maar ik weet dan nooit met welke volwassene ik dan moet spelenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:58 schreef Troel het volgende:
Ik pak er altijd meerdere tegelijkertijd zodat ik daarna weer wat meer volwassen heb.
Waar heb je die senseo vandaan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:09 schreef Elvi het volgende:
Hier nog wat Simplaatjes! Erop klikken voor een beter beeld![]()
De Senseo![]()
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/507053083.jpg]afbeelding][/URL]
Mwah, dat valt toch wel mee, gewoon allemaal hetzelfde pakket laten volgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:17 schreef Purky het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik weet dan nooit met welke volwassene ik dan moet spelen
Plus dat het afstuderen dan langer duurt omdat je meer sims onder controle moet houden.
ronde zwembaden, whoehoei!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:03 schreef vanillivi het volgende:
Op de officiële Sims 2 site staat een filmpje van Seasons![]()
Dat ziet er inderdaad wel gaaf uit!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:09 schreef releaze het volgende:
ronde zwembaden, whoehoei!
geldcheatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:16 schreef Purky het volgende:
Grote familie, hoe hou je dat onder controle als niemand werkt en ze allemaal de liefdeswens hebben?
Waarom heb je marleneke niet dik gemaakT?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geldcheat
behoorlijk groot huis inclusief loungeruimte, eigen kamer voor burgemeester en marléneke, chinees restaurant, iedereen een eigen badkamer, jacuzzi ruimte en zwembad ruimte, alleen onhandig dat iedereen een eigen slaapritme heeft als je niet iedereen tegelijk onder control kan hebben
ja nu is ze wel dik (in verwachting)quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:04 schreef Danaa het volgende:
[..]
Waarom heb je marleneke niet dik gemaakT?
inSiminatorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb trouwens een item nodig dat een sim van age kan veranderen mijn sim wordt binnenkort tiener maar ik heb geen zin om tijd te steken in haar vriendje om die ook te laten opgroeien. Die moet dus gewoon in 1 keer tiener zijn.
Zit in studenten- of nachtleven. Een carriere beloning waarmee je magere Hein kan bellen om een overleden familielid (waar je dus nog de grafsteen van hebt) te laten herrijzen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef Canisfire het volgende:
Wtf is de herijsofoon?
Wanneer je sims gaat aanmaken kun je ervoor kiezen om ze een dik postuur te geven of een slank postuur geven. Ben benieuwd naar je nieuwe screens!quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja nu is ze wel dik (in verwachting)deze foto is toen ik begon met de famillie
Maakte ook niet zoveel uit eigenlijk.. had toch maar 2 klanten ofzo (FM)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:52 schreef Purky het volgende:
Bij mij lukt dat wel, maar je moet goed in de gaten houden of je ze wel genoeg betaald. Had ik dus niet opgelet en werd een personeelslid kwaad en ging weg.. beetje balen want het was crisis
'k Heb zin in seizoenen!!!!
Dat kan niet..quote:Op zondag 28 januari 2007 09:12 schreef _-my-_ het volgende:
hoiizzz hoe kan je eigenlijk borstvoeding geven??
Jawel dat kan wel, ik had er iets voor gedownload. Maar ik weet niet meer wat en waar het stond!quote:
Die is over z'n bandwidth heen nuquote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
Nieuwe site met ontzettend veel mooie dingen: http://www.raonsims.com/
je moet je alleen even aanmelden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien heb je te weinig RAM geheugen of is je videokaart eigenlijk niet geschikt voor de nieuwste spellen?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:53 schreef sproetjes het volgende:
nog een verslaafde simmer hier, vooral de downloadsmaken het 10 keer leuker.
alleen loopt ie de laatste tijd na een uurtje ofzo spelen mee opvast lopen, of vaak hele computer in 1 keer uit
Had me gisteravond aangemeld, en nou kan ik vandaag niet meer inloggenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
Nieuwe site met ontzettend veel mooie dingen: http://www.raonsims.com/
je moet je alleen even aanmelden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Willkommen auf der Die Sims 2-Update-Websitequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:07 schreef vanillivi het volgende:
De patch voor Pets is eindelijk uit.
Ik ben echt blij dat ze het probleem met de "roofslopeangle" cheat hebben opgelost.
Nu dit zelfde probleem heb ik ook en ik ben er nu achter wat het is het is bij mij de koeler, want als ik de PC te lang aan heb of te lang Sims ga spelen dan slaat ie bij mij ook geheel uit. Maar ik kan dan na zeg maar 1 uurtje weer mijn pc aanzetten en weer verder spelen, dus er moet bij mij gewoon een grotere koeler inquote:Op zondag 28 januari 2007 17:53 schreef sproetjes het volgende:
nog een verslaafde simmer hier, vooral de downloadsmaken het 10 keer leuker.
alleen loopt ie de laatste tijd na een uurtje ofzo spelen mee opvast lopen, of vaak hele computer in 1 keer uit
Je kast in een open ruimte zetten (als het in een kast staat) wil ook wel eens helpenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:09 schreef thewitch het volgende:
[..]
Nu dit zelfde probleem heb ik ook en ik ben er nu achter wat het is het is bij mij de koeler, want als ik de PC te lang aan heb of te lang Sims ga spelen dan slaat ie bij mij ook geheel uit. Maar ik kan dan na zeg maar 1 uurtje weer mijn pc aanzetten en weer verder spelen, dus er moet bij mij gewoon een grotere koeler in![]()
ik zal vooral een grotere koeler kopen want als je systeem niet optimaal gekoeld wordt kan je binnen de kortste keren 'daaaaag!!' tegen je hardware zetten. Vermeld bij de computershop wat je allemaal in je PC hebt zitten (welk merk, hoe snel, hoeveel, cpu, koeling van cpu, ram, videokaart, hardeschijven) welk spel je speelt waar het mis gaat en dan kunnen ze een voeding *ik neem aan dat we het over de voeding hebben hier* aanpassen op je systeemeisen. Ik hoef werkelijk waar geen 300watt voeding in mijn pc te zetten of het dingetje ontploftquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je kast in een open ruimte zetten (als het in een kast staat) wil ook wel eens helpenOf anders een ventilator op de achterkant zetten; doe ik 's zomers ook altijd.
Zal wel meevallen hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:51 schreef releaze het volgende:
[..]
ik zal vooral een grotere koeler kopen want als je systeem niet optimaal gekoeld wordt kan je binnen de kortste keren 'daaaaag!!' tegen je hardware zetten. Vermeld bij de computershop wat je allemaal in je PC hebt zitten (welk merk, hoe snel, hoeveel, cpu, koeling van cpu, ram, videokaart, hardeschijven) welk spel je speelt waar het mis gaat en dan kunnen ze een voeding *ik neem aan dat we het over de voeding hebben hier* aanpassen op je systeemeisen. Ik hoef werkelijk waar geen 300watt voeding in mijn pc te zetten of het dingetje ontploftNee serieus, een voeding die aansluit op de rest van je PC is gewoon keihard nodig.
Als je het over koeling op je videokaart of cpu hebt, dan ook naar de winkel. Vooral de koeling op de cpu MOET blijven werken (anders brandt ie door) en hetzelfde geldt voor je videokaart. Als iets 'het niet doet' binnen je PC moet je naar een computerwinkel, niet de kast open zetten. (overigens is kast openzetten OOK funest voor je hardware, al dat stof. Daarnaast is de koeling binnen een pckast circulerend, wel koude lucht in, warme lucht eruit, terwijl als je je kast open hebt staan je PC ten alle tijden blootstaat aan de lucht in de huiskamer. Je kan er je pc soms zelfs mee opwarmen in plaats van verkoelen. vooral in de zomer!)
Dus hup, na laten kijken dat ding
Die van mij begint ook behoorlijk te ventileren zodra ik Sim. TheSims vraagt gewoon heel veel van je CPU, waarna die warm wordt en je ventilatoren aan de gang moeten. Ik moet er eigenlijk ook eentje bij plaatsen, want delen van mijn pc zijn er later bijgekomen, maar omdat mijn CPU nu een stuk sneller is, heb ik ook meer fans nodig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:09 schreef thewitch het volgende:
[..]
Nu dit zelfde probleem heb ik ook en ik ben er nu achter wat het is het is bij mij de koeler, want als ik de PC te lang aan heb of te lang Sims ga spelen dan slaat ie bij mij ook geheel uit. Maar ik kan dan na zeg maar 1 uurtje weer mijn pc aanzetten en weer verder spelen, dus er moet bij mij gewoon een grotere koeler in![]()
Dat vat het wel goed samen. De betreffende posts zijn verwijderd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:51 schreef releaze het volgende:
...omdat nocdCRACKS niet besproken mogen worden op het forum, want het valt onder illegaal.
Ik wou je PM-en maar ze zeggen dat je inbox niet beschikbaar isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:04 schreef seeya_40 het volgende:
Ja, strikt genomen wel. No cd cracks worden gebruikt om het spel ook illegaal te spelen. Je kunt mij PM-en voor meer info.
Ik heb deze weer gevondenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:51 schreef releaze het volgende:
En thewitch, ik had je eerder een paar weken terug een email daarover verstuurd. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Maar.. maar.. maar... mijn post ging er juist over dat het op een ander forum besproken moest worden en niet hierquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat vat het wel goed samen. De betreffende posts zijn verwijderd.
De lucht van de ventilatoren in de pc verkoelen je pc, je cpu, je videokaart maar ook je moederbord. Je pc is zo gebouwd dat de koude lucht langs alles gaat en daarna wordt afgedreven naar buiten. Er is dus een stroming van koud naar warm. Als je je pc openzet, dus open ruimte, dan vlucht de lucht het snelste weg. Het koelt je kast, je processoren, je videokaart en je moederbord gewoonweg niet adequaat en je hardware kan daardoor zeker eerder kapot gaan! Als wij onze kasten open hebben dan wordt de PC al snel een graad of 3-5 heter.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor! Ik heb 2 fans en nog eentje op m'n videokaart zitten; als dat ding warm wordt gaat de boel vanzelf blazen. Nooit een uitval gehad of crash bij het draaien van zware applicaties. Bovendien kun je bij een stoffige PC-kast gewoon stofzuigen (niet met de metalen buis erop, dat wel), maar ik had het over je kast in een open ruimte zetten zodat ie meer ruimte heeft om die uitgaande warme lucht kwijt te kunnen.
Geloof me, een kant en klare pc wil niet zeggen dat je voeding is afgestemd op de rest van de inhoud van de pc.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:05 schreef Chanty87 het volgende:
Dat bedoel ik nietIk bedoel, je pc-kast/toren/whatever ruimte geven zodat de warmte die eruit wordt geblazen niet rond blijft hangen, niet dat je de pc-kast moet openmaken. Bovendien is het sowieso volledig je eigen verantwoordelijkheid als je applicaties runt die niet aan de systeemeisen voldoen
Een voeding zal overigens wel aan systeemeisen voldoen aangezien de meeste mensen kant-en klare pc's hebben met onderdelen die op elkaar afgestemd zijn.
Ligt er helemaal aan waar je ze haalt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Chanty87 het volgende:
Voor low-end pc's misschien niet, maar multimedia-pc's zeker wel hoor.
Dat maakt ook weinig uit. Als je je kast een cm of 10/15 van de muur afhebt word je hardware voldoende gekoeld. Daarnaast hebben voedingen een beperkte levensduur. Vooral tijdens het runnen van heftige applicaties, stofvorming en de zomer kan je voeding gaan sputteren. Een beetje voeding gaat minimaal 3-4 jaar mee. Maar nogmaals, als de fans in de voeding niet draaien moet je linea recta naar de computershop voor een nieuwe wil je de kans op beschadiging van de rest van je PC zoveel mogelijk beperken. En ik geloof dat ik zoiets eerder heb gelezen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:05 schreef Chanty87 het volgende:
Dat bedoel ik nietIk bedoel, je pc-kast/toren/whatever ruimte geven zodat de warmte die eruit wordt geblazen niet rond blijft hangen, niet dat je de pc-kast moet openmaken. Bovendien is het sowieso volledig je eigen verantwoordelijkheid als je applicaties runt die niet aan de systeemeisen voldoen
Een voeding zal overigens wel aan systeemeisen voldoen aangezien de meeste mensen kant-en klare pc's hebben met onderdelen die op elkaar afgestemd zijn.
Als je een pc van een B-merk aanschaft, dan wel ja. Nogal logischquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan waar je ze haalt.
Dat zeg ik toch? De tower moet voldoende ruimte hebben om die warme lucht kwijt te kunnen. En nogal wiedes dat je meteen in actie moet komen als je voeding naar de gloria is...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:11 schreef releaze het volgende:
[..]
Dat maakt ook weinig uit. Als je je kast een cm of 10/15 van de muur afhebt word je hardware voldoende gekoeld. Daarnaast hebben voedingen een beperkte levensduur. Vooral tijdens het runnen van heftige applicaties, stofvorming en de zomer kan je voeding gaan sputteren. Een beetje voeding gaat minimaal 3-4 jaar mee. Maar nogmaals, als de fans in de voeding niet draaien moet je linea recta naar de computershop voor een nieuwe wil je de kans op beschadiging van de rest van je PC zoveel mogelijk beperken. En ik geloof dat ik zoiets eerder heb gelezen.
het beeldscherm staat ingesteld op 60Hzquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Chanty87 het volgende:
@ sproetjes; het is een beetje lastig te zien maar stond er bij tabblad Beeldscherm 50Hz staan of 60Hz? Misschien dat het spel ingesteld staat op 60 (bij beeldinstellingen) en dat je kaart dat niet aankan... Welke EP heb je het laatst geïnstalleerd en gebeurd dit op alle kavels die je speelt?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Elvi het volgende:
Ja ik heb echt een super-downloadsite gevonden: http://paysites.mustbedestroyed.org/
![]()
Geweldig!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Elvi het volgende:
Ja ik heb echt een super-downloadsite gevonden: http://paysites.mustbedestroyed.org/
![]()
Jammer dat het niet voor Internet Explorer is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:18 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.downthemall.net/
Perfecte FF plugin voor dit![]()
Fakk! Dit is serieus inderdaad een verzameling van ALLE donationdingen die er maar te krijgen zijn. Ik ga mijn pc eens ff helemaal vol downloaden. Enorm bedankt voor de link!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Elvi het volgende:
![]()
Same here. Kan ik eindelijk de donationpack van holysimoly downen. Mijn 50's fridgequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Fakk! Dit is serieus inderdaad een verzameling van ALLE donationdingen die er maar te krijgen zijn. Ik ga mijn pc eens ff helemaal vol downloaden. Enorm bedankt voor de link!
Ik heb al vrij veel donationpacks legaal gedownload (helaasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:09 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Same here. Kan ik eindelijk de donationpack van holysimoly downen. Mijn 50's fridge![]()
Ik heb ook al vele malen kwijlend naar die koelkast gekekenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:09 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Same here. Kan ik eindelijk de donationpack van holysimoly downen. Mijn 50's fridge![]()
Rukkerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:43 schreef RijstNatie het volgende:
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem voor sims 2 nude patch
Maar natuurlijk jochiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:58 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
komtie ook hoor, het is niet eens voor mij flapdrol![]()
welke sims heb je? (welke EP) en welke nudepatch? voor iedere EP is een nieuwe nudepatch nl.. en ik geloof (weet het niet zeker) dat je die in de map van de desbetreffende EP moet gooien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:43 schreef RijstNatie het volgende:
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem voor sims 2 nude patch
Als ik die patch installeer van bijv: Nude patch voor The Sims 2 gespot
iedere keer als ik m wil activeren geeft ie dit bericht:
Sims2.exe not found
make sure you copied this file into the The Sims 2TSBin folder where the Sims2.exe is located
Ik heb hem niet in de verkeerde map geplaatst !
Hoe kan dit? Wat doe ik fout?![]()
EP = Expension Packquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:56 schreef RijstNatie het volgende:
Wat is EP en ik heb die nudepatch gebruikt van die link : Nude patch voor The Sims 2 gespot
Same here. Zou 'm erg graag willen kopen, maar vind eten toch niet iets belangrijkerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:14 schreef Danaa het volgende:
Nog 10 dagen tot Seasons..!!
Veel plezier allemaal alvast met Seasons, voor mij zit het er even niet in.
dat was coolquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:35 schreef Purky het volgende:
http://thesims2.ea.com/about/ep5_videos.php?movieID=1&play=hi
Een walktrough van de sims seizoenenHeb d'r echt zin in als ik dat zie!! Snowangels!
![]()
Kan aan bepaalde downloads liggen. Heb het zelf sinds kort. Een van mijn bedden werkt niet. Dus zodra ik die wil 'kopen' sluit de Sims gewoon af (zonder te saven natuurlijkquote:Op maandag 19 februari 2007 11:42 schreef sproetjes het volgende:
ik word er zo sip van dat de sims en de pc steeds vastslaat na 10 min
(ik heb er trouwens last van sinds rond de tijd dat pets uitkwam, maar ik weet dus niet of het aan pets ligt, of aan bepaalde downloads (als dat er al mee te maken heeft)
bij mij nog gewoon wel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:56 schreef dennisw het volgende:
Die site met al die gratis downloads doet het niet meer?
Kom net dit tegen op de Sims 2 BBS:quote:Op maandag 19 februari 2007 11:42 schreef sproetjes het volgende:
ik waag nog 1 laatste poging, mocht niemand me hiermee kunnen helpen, dan wacht ik rustig af totdat over 2 weken seizoenen uit komt, en dan hoop ik dat die EP mn problemen oplost
(chanty87 was laatst al zo lief me te helpen,maar nog steeds loopt het vast)
probleem:
de sims loopt nog steeds vast met spelen, heb alles erafgegooid (dag lieve gezinnen) en alles opnieuw geinstalleerd, inclusief alle patches voor eventuele problemen die er waren.
de eerste keer weer spelen ging redelijk goed, hij sloeg pas vast na 2 uur. (ik krijg dan via windows dit te zien http://i2.photobucket.com/albums/y43/WildRomance/foutmelding.jpg als ik op foutenrapport verzenden klik), daarna meteen weer opgestart, wéer na 10 minuten helemaal vast, en hop pc weer uit.
ik zet zoveel mogelijk programma's op de achtergrond uit, disable norton, maak geheugen vrij via een speciaal programma, zowel beeldscherm als spel staan op 60 Hz en de grafische kaart (Nvidia GeForce 6700) heeft 128mb geheugen (dus genoeg aangezien er maar 32 mb nodig is)
ik word er zo sip van dat de sims en de pc steeds vastslaat na 10 min
(ik heb er trouwens last van sinds rond de tijd dat pets uitkwam, maar ik weet dus niet of het aan pets ligt, of aan bepaalde downloads (als dat er al mee te maken heeft)
quote:Thanks to posts on the BBS we have been made aware of an issue that a small number of players are experiencing with Pets. The issue causes the game to crash to a blue screen after anywhere from 5 to 90 minutes of gameplay. Although we have not determined what is causing the problem, a common thread we've found with each user affected has been an nVidia video card.
We are currently looking into what is causing the problem, and if it turns out the issue does involve nVidia we will solicit their assistance as well. Keep checking here for more information on a possible fix.
Thank you for your patience, and I sincerely apologize for your troubles.
-sam
Die van mij dus welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:39 schreef Chanty87 het volgende:
Niet alle nVidea kaarten hebben er last van hoor
quote:
dat is zeker vaag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:40 schreef sproetjes het volgende:
jep ook ik heb een nvidia ;_;
nu loopt mn game trouwens ineens ook vast als ik naar sanitair ga, en het tabblad baden aanklik en naar de 2e pagina wil gaan (op de laptop zelfs als als ik gewoon maar op baden klik)
ik word er echt gek van![]()
heb het gisteren voor m'n vriendin "gekocht" en geinstalleerd. Het valt me op dat als je vrij spelen kiest, je eigenlijk gewoon sims 2 aan het spelen bent.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:31 schreef Stratagem het volgende:
Heeft iemand hier al Life Stories uitgebrobeerd?
Ik ben er gisteren aan begonnen, en moet zeggen dat het wel het stukje roleplaying aan de game toevoegd dat ik altijd heb gemist. Ook draait het lekker op mijn laptop, maar veel playtime zal er niet inzitten vrees ik.![]()
Pas ermee opquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb net trouwens m'n voeding schoongemaakt, teeering dat was nodigHij begon al vreemde geluidjes te vertonen... Hij was dan ook nooit opengemaakt sinds ik m'n PC heb (november 2004) dus heel dat ding onder 't stof
Maarrr hij loopt weer lekker
![]()
Haha, zo''n voorgevoel had ik alquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:53 schreef Elvi het volgende:
Op Mod the Sims hadden ze de objecten van Life Stories omgezet naar de gewone Sims. Daar zijn ze vanaf gehaald omdat EA/ Maxis het niet echt kon waarderen...![]()
Jep, het was hoognodig... Had wel regelmatig de rest van m'n kast ontstoft enzo, maar nooit die voeding. M'n fans begonnen dan ook de laatste tijd nogal snel te draaien als ik TS2 aan het spelen was. Zal nu wel wat soepeler draaien danquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Pas ermee op
Mijn PC bereikte ook temperaturen tot 73 graden tijdens het gamen. Ik heb de kast opengegooid, stof gezogen met een plastic slang en de vans vrijgemaakt van dikke lagen stof en de temperaturen komen nu niet meer boven de 50 graden uit.
Een seizoen duurt 5 simdagen. Op Thesims2.com staat een verslag van een chatsessie over Seasons waar veel vragen beantwoord worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:13 schreef SnowDoggg het volgende:
Ik heb nog steeds niet gehoord/gelezen hoelang een seizoen in The Sims dan gaat duren? Iemand? Ben ik wel heel benieuwd naar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |