Heb je de skins uit het spel gebruikt of gedownloaded? In geval van het laatste ligt het daaraan. Anders weet ik het ook niet. Heb het zelf bij bepaalde kledingstukken. Die doen het de ene keer wel en de andere keer niet, heel irritant.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef izzypizzy het volgende:
Heeft iemand ook last van sims die tijdens het douchen geen lichaam meer hebben maar alleen een hoofd?Ik heb dit nu sinds een tijdje en het is bij al m'n sims...
![]()
Ik heb met de simcleaninstaller al m'n foute downloads gewist en aan m'n hacks kan t ook niet liggen geloof ik....
Heeft iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?![]()
Ik heb het bij verschillende gedownloade skins, verder had ik er eerst ook geen last van dus ik denk niet dat dat het isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Heb je de skins uit het spel gebruikt of gedownloaded? In geval van het laatste ligt het daaraan. Anders weet ik het ook niet. Heb het zelf bij bepaalde kledingstukken. Die doen het de ene keer wel en de andere keer niet, heel irritant.
Ik heb een soort vergelijkbaar probleem als een sim voor de spiegel staat en zijn uiterlijk veranderd heeft hij bij sommige geen haar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef izzypizzy het volgende:
Heeft iemand ook last van sims die tijdens het douchen geen lichaam meer hebben maar alleen een hoofd?Ik heb dit nu sinds een tijdje en het is bij al m'n sims...
![]()
Ik heb met de simcleaninstaller al m'n foute downloads gewist en aan m'n hacks kan t ook niet liggen geloof ik....
Dat komt waarschijnlijk omdat je haar gedownload hebt zonder mesh...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb een soort vergelijkbaar probleem als een sim voor de spiegel staat en zijn uiterlijk veranderd heeft hij bij sommige geen haar.
Berney hoe verwijder jij dan je dooie papegaai, mijn sim kan deze niet schoonmakenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:32 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ga ook eens Ara proberen of daarna als die dood gaat Lorre.
met sims cleaninstaller filter je niet de downloads die conflicten geven in je spel. op modthesims2 staat een tutorial over hoe je je downloads kan filteren. dit is een proces dat echt uren in beslag neemt, maar dan filter je wel die downloads eruit die het conflict geven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef izzypizzy het volgende:
![]()
Mwa in The Sims kost dat toch iets van 1000 Simoleans?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:30 schreef _-my-_ het volgende:
thewitch mn moeder wol dat zowiezo niet doen ze wil niets weten van de sims en zeker niet van de downloads en mn zus ook niet
k ga beginnen sparen voor een computer zoals deze computer exact hetzelfde +breed scherm is 649 euro en dan nog een draadloos toetsenbord met draadloze muis voor 19.99cent dat is 668.99cent is dat veel??ik wil een eigen computer dan heb ik er een
cheat move_objects onquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:20 schreef thewitch het volgende:
[..]
Berney hoe verwijder jij dan je dooie papegaai, mijn sim kan deze niet schoonmaken![]()
-MY- laat je moeder ff inloggen om die download te kunnen krijgen, want je moet echt wel 18 jaar zijn voor zulke sites en ongelijk geven doe ik ze niet![]()
ik vind het overigens geweldig om te zien hoe 'volwassenen' zo opgefokt raken van de aanwezigheid van kinderenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:47 schreef berney het volgende:
Ik heb een idee voor je Bieke, ga naar het prikbord van the sims pagina.
Stel daar je vragen. (En hier niet)
het hoeft niet perse over de sims te gaan. Als er bij jou iemand in de klas zit die echt ook helemaal verslaafd is aan computerspellen (dus geen playstation of xbox, maar echt voor de computer) die weet meestal ook wel iets af van het installeren en het hele gezeur om een game heen. Die kent misschien de sims niet maar die snapt het spel en windows wel véél beter dan iemand die nooit naar de computer omkijkt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:53 schreef _-my-_ het volgende:
releaze ik ben de enige die het meeste van de sims afweet behalve mn beste vriendin die weet er evenveel van af
Van mij mag ze blijven hoor, maar daar zijn meer van "haar" leeftijd zeg maar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:53 schreef releaze het volgende:
[..]
ik vind het overigens geweldig om te zien hoe 'volwassenen' zo opgefokt raken van de aanwezigheid van kinderen
Deze misschien: http://www.parsimonious.o(...)incess_Bedroom.shtml ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:27 schreef berney het volgende:
Jongens, bij mijn vorige downloads had ik een prinsesenkamer. Helaas is die pleitos. Nu weet ik niet meer waar ik hem gedownload had.![]()
![]()
Iemand een idee?
(ik heb gezocht trouwens.)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Deze misschien: http://www.parsimonious.o(...)incess_Bedroom.shtml ?
Misschien zijn het dezequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:58 schreef berney het volgende:
[..]. Die ik had was 'echter'. Volgens mij had ik die bij de tsr maar kan m niet weer terug vinden.
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:07 schreef thewitch het volgende:
[..]
Misschien zijn het deze![]()
TSR
http://www.thesimsresourc(...)rch_princess%20room/ 8e / 10e plaatje
Ik denk dat ik ook weet waarom mijn papegaaien dood gingenik moet op het voerbakje klikken om het bakje weer te vullen, ik dacht dat ik alleen op de kooi moest klikken
maar lorre leeft nog dus tot nu toe gaat het goed
![]()
volgens mij wel Elvi.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:40 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211413 Geen disney-prinsessen maar wel een prinsessenkamer![]()
Nee hoor ik maak me geen zorgen dat het een paysite wordquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:37 schreef berney het volgende:
volgens mij wel Elvi.Alleen is de site weer uit de lucht.
Ben toch bang aan het worden dat, dat ook een paysite wordt mensen.
Modjes en de rest,
Is het niet iets om een pagina aan te maken over de sims bij fokwikpedia?
Ja, holysimoly is lief!! De zwart/witte Amarante lounge suite is mijn favoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.holysimoly.com
Voor in de OP
Gelukkig maar dan!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee hoor ik maak me geen zorgen dat het een paysite wordDe maker van MTS2 is fel tegen paysites namelijk
Die is in het Engels, en het leek me wel handig dat het in het Nederlands is. Bovendien heeft fok die wikpedia niet voor niets.quote:Er is btw al een SimWiki van MTS2![]()
Wat is dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:05 schreef releaze het volgende:
Mijn qxpress werkt al een paar dagen niet
dat is het programma waarmee ik dingen van modthesims2 download (dat rooie icoontje). Die zet het dan in een wachtlijst en als je klaar bent met het uitzoeken van de downloads die je wilt hebben dan downloadt en installeert ie het automatisch. Nooit geen gezeik meer met zipjesquote:
Heej, dat is handig!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:33 schreef releaze het volgende:
[..]
dat is het programma waarmee ik dingen van modthesims2 download (dat rooie icoontje). Die zet het dan in een wachtlijst en als je klaar bent met het uitzoeken van de downloads die je wilt hebben dan downloadt en installeert ie het automatisch. Nooit geen gezeik meer met zipjes
Kijk maar eens in het vorige deel van het topic. Heb ik om de haverklap last van. Krijg je de foutmelding dat 'ie niet goed is afgesloten? Zo ja, bij mij helpt het dan alleen als ik Qxpress verwijder.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:05 schreef releaze het volgende:
Mijn qxpress werkt al een paar dagen niet
ik krijg een error 13. Is de tweede keer in een jaartje tijd dat ie zo vastloopt.. mwah, ik zie het wel..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Kijk maar eens in het vorige deel van het topic. Heb ik om de haverklap last van. Krijg je de foutmelding dat 'ie niet goed is afgesloten? Zo ja, bij mij helpt het dan alleen als ik Qxpress verwijder.
Is dit het???quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:27 schreef berney het volgende:
Jongens, bij mijn vorige downloads had ik een prinsesenkamer. Helaas is die pleitos. Nu weet ik niet meer waar ik hem gedownload had.![]()
![]()
Iemand een idee?
(ik heb gezocht trouwens.)
Nou, volgens mij de bovenste. Weet het niet meer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:16 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Is dit het???
[afbeelding]
Of dit???
[afbeelding]
Of beide natuurlijk... Anyway, je vind het hier!
Tof dat ga ik downloadenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:16 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Is dit het???
[afbeelding]
Of dit???
[afbeelding]
Of beide natuurlijk... Anyway, je vind het hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |