Ik neem geen papagaai meer hoor. die beesten moeten teveel aandacht hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb er wel een topic over gezien bij MTS2...
Iets met een schilderij en iets met constant eten geven![]()
In het echt niet, maar bij de Sims wel altijdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef berney het volgende:
og heb jij geen poes Troel?
wat een gedoe een Op maken. hopelijk komt er een modje langs.
De plaatjes gingen niet mee met kopie/plakken. Maar goed ik heb het weer gered zonder modjes.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
In het echt niet, maar bij de Sims wel altijd
mijne gaan ook altijd doodquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:35 schreef Troel het volgende:
Mijn papegaaien zijn dus gewoon raar dat ze blijven leven
I know. Ik sla de links van de spullen die ik tof vind ook op bij Favorieten en dan download ik ze laterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef berney het volgende:
@Elvi,
Heel veel downloads van dat kavel wat je gaf komen van de modsims en die doet het brak momenteel.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:26 schreef releaze het volgende:
Jullie ook altijd met die papegaaien!!!
Drie keer raden waar ik vannacht over heb gedroomd
Die gebruik ik niet meer omdat het immers fout ging met die ondergrondse garage. Na unintallleren/opnieuw installeren heb ik die code niet meer gebruikt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:29 schreef releaze het volgende:
Ohja berney, speel jij met de boolprop cheat aan? Ik geloof dat dat nl gelijk de toegang is tot de debugmode, wellicht dat een van je downloads conflicten geeft met de papegaai/kooi oid en misschien dat de sims dus een errorschermpje laat zien wanneer dat gebeurt. Ergens maakt ie een errorlog aan en ik geloof (maar dat weet ik niet zeker) dat je dan kan achterhalen uit welk package dat komt (of niet, en dan moet je gewoon je hele downloadsmap gaan filteren)
Ik sla de link van jou op bij mijn favorieten en spit dat lijstje later wel eens door.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
I know. Ik sla de links van de spullen die ik tof vind ook op bij Favorieten en dan download ik ze laterDoe ik wel vaker bij hun
![]()
Dat huis is inderdaad heel slecht speelbaar aangezien de grote.. Maar WOW! Wat een gigantisch groot & mooi huis!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:06 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211252 Dit is echt een belachelijk groot huis... Niet speelbaar volgens mij...
Heb daar ook last van. Weet niet hoe het komt, maar ik leer ze praten en geef ze (bijna) constant eten. Toch gaan ze om onverklaarbare reden ineens de pijp uit. Misschien omdat ze een hekel hebben aan de naam 'Mus'?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef fresta het volgende:
*iets over die *#&$ papegaaien die altijd doodgaan*
Ja met iets meer geduld kom jij al heel wat verder!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef _-my-_ het volgende:
troel sorry dat ik zo 'drammerig' doe hoor
Danaa bedankt om dat te zeggen nog 1 of 2 keer proberen en ze is zwanger want ze is zwanger xx
En WooHoo in de pashokjes helpt ook heel vaakquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef Danaa het volgende:
Ja met iets meer geduld kom jij al heel wat verder!
Dan hebben ze ook een hekel aan de namen Tinkiebinkie en Simmiebimmie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Heb daar ook last van. Weet niet hoe het komt, maar ik leer ze praten en geef ze (bijna) constant eten. Toch gaan ze om onverklaarbare reden ineens de pijp uit. Misschien omdat ze een hekel hebben aan de naam 'Mus'?
Volgens mij heeft ze dat niet zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja met iets meer geduld kom jij al heel wat verder!
Of in de lift oja jaen, dan komt er vuurwerk uit en als er bezoekers zijn komen ze kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:02 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
En WooHoo in de pashokjes helpt ook heel vaakBij mijn simmetjes tenminste wel...
Ik ga ook eens Ara proberen of daarna als die dood gaat Lorre.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:19 schreef Troel het volgende:
Ik noem ze altijd Ara. De ratten heten altijd Rat. Er is ooit 1 rat doodgegaan, toen kwam Rat II
met jouw geluk met die beesten zou ik alvast maar wat meer namen verzinne..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:32 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ga ook eens Ara proberen of daarna als die dood gaat Lorre.
Waar heb je het in vredesnaam overquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:47 schreef _-my-_ het volgende:
@berney&danaa: neej ik heb geen geduld =D
enkel voor hetgeen waaar bijna niemand geduld voor heeft: knoopjes uiteen halen =D
Volgens mij wil ik het niet eens weten...quote:
Vampier krijg je door goed bevriend te raken met 1 van de 2 vampieren, een man een een vrouw, die rondlopen in het nachtleven gebied (vaak in kleding winkels en soms in die griezelig gezellige nachtclub, bij mij dan tenminste). En dan net zo vaak uitnodigen tot je een keer word gebeten en naja, that's itquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef seeya_40 het volgende:
OT: Hoe krijg je eigenlijk een vampier? Heb nou al heel vaak met allerlei sims gespeeld enzo, maar nog nooit een vreemd wezen gehad. Kan het dat dat bij mij uitstaat of ben ik gewoon te naarstig op zoek?
Jep. Zie je ook aan de vampieren dat ze vampier zijn? Dan weet ik tegen wie ik overdreven aardig moet doen!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef Purky het volgende:
[..]
Vampier krijg je door goed bevriend te raken met 1 van de 2 vampieren, een man een een vrouw, die rondlopen in het nachtleven gebied (vaak in kleding winkels en soms in die griezelig gezellige nachtclub, bij mij dan tenminste). En dan net zo vaak uitnodigen tot je een keer word gebeten en naja, that's itAls je er vanaf wil moet je een drankje kopen bij die koppelende zigeunerin (bellen via de telefoon -> service om haar langs te laten komen). Snappie?
Stel je niet aan joh. Troel blaft je niet af.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef _-my-_ het volgende:
wel troel misscihen moet jij dat doen ik kom hier op fok zoals de rest dat doet en jij zit me af te blaffen dus antwoord niet op MIJN reacties
nee, je komt zeker niet op fok zoals de rest. Je bent enorm aan het drammen als je niet direct je zin krijgt en gedraagt je niet als een twaalfjarige maar meer als een kleuter. Het kan gebeuren dat je niet direct een reactie krijgt of dat je Sim niet meteen zwanger raakt, in het eerste geval wacht je dan rustig in plaats van tig keer dezelfde reactie te plaatsen en in het tweede geval moet je gewoon blijven proberen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef _-my-_ het volgende:
wel troel misscihen moet jij dat doen ik kom hier op fok zoals de rest dat doet en jij zit me af te blaffen dus antwoord niet op MIJN reacties
Sorry -my- maar dit is juist wat Troel probeert uit te leggen. Dat je geen geduld hebt zegt niks. Zelf heb ik ook weinig geduld, maar je moet accepteren dat er soms geen antwoord voor je is. Vraag eerst even aan iemand in je eigen omgeving of die je soms kan helpen. Want sowieso met de vraag dat je je niet kan aanmelden kan ik niks aan. Zeg dan bij waarom niet, wat er fout gaat enzo. En gebruik alsjeblieft interpunctie als je iets zegt!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef _-my-_ het volgende:
ok troel sorry maar zoals bij de insiminator weet iemand waarom ik me niet kan aanmelden?
troel ik gedraag me zo omdat ik geen geduld heb oke?
Zoals ik al eerder tegen je op msn zei: je bent nog geen 13... En waarschijnlijk lukt t ook niet met een Hotmail-adres...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef _-my-_ het volgende:
ok troel sorry maar zoals bij de insiminator weet iemand waarom ik me niet kan aanmelden?
troel ik gedraag me zo omdat ik geen geduld heb oke?
Uhm ja.. ze zijn een soort blauw-grijs achtig en ze kijken heel 'eng' en lelijk op die foto in de contacten lijst zeg maarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:04 schreef seeya_40 het volgende:
Jep. Zie je ook aan de vampieren dat ze vampier zijn? Dan weet ik tegen wie ik overdreven aardig moet doen!!
Mijn Documenten -> EA games -> The Sims -> Neighborhood -> Story Telling.. daar staan ze ergens tussen als het goed is.. Goed zoeken, ik kijk er ook altijd overheenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef Canisfire het volgende:Nu trouwens van mij ook een vraagje kan je de foto's die je in de game maakt nog ergens bekijken ? Ik zou ze graag willen uploaden en hier posten met een leuk verhaaltje.
Heb je de skins uit het spel gebruikt of gedownloaded? In geval van het laatste ligt het daaraan. Anders weet ik het ook niet. Heb het zelf bij bepaalde kledingstukken. Die doen het de ene keer wel en de andere keer niet, heel irritant.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef izzypizzy het volgende:
Heeft iemand ook last van sims die tijdens het douchen geen lichaam meer hebben maar alleen een hoofd?Ik heb dit nu sinds een tijdje en het is bij al m'n sims...
![]()
Ik heb met de simcleaninstaller al m'n foute downloads gewist en aan m'n hacks kan t ook niet liggen geloof ik....
Heeft iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?![]()
Ik heb het bij verschillende gedownloade skins, verder had ik er eerst ook geen last van dus ik denk niet dat dat het isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Heb je de skins uit het spel gebruikt of gedownloaded? In geval van het laatste ligt het daaraan. Anders weet ik het ook niet. Heb het zelf bij bepaalde kledingstukken. Die doen het de ene keer wel en de andere keer niet, heel irritant.
Ik heb een soort vergelijkbaar probleem als een sim voor de spiegel staat en zijn uiterlijk veranderd heeft hij bij sommige geen haar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef izzypizzy het volgende:
Heeft iemand ook last van sims die tijdens het douchen geen lichaam meer hebben maar alleen een hoofd?Ik heb dit nu sinds een tijdje en het is bij al m'n sims...
![]()
Ik heb met de simcleaninstaller al m'n foute downloads gewist en aan m'n hacks kan t ook niet liggen geloof ik....
Dat komt waarschijnlijk omdat je haar gedownload hebt zonder mesh...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb een soort vergelijkbaar probleem als een sim voor de spiegel staat en zijn uiterlijk veranderd heeft hij bij sommige geen haar.
Berney hoe verwijder jij dan je dooie papegaai, mijn sim kan deze niet schoonmakenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:32 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ga ook eens Ara proberen of daarna als die dood gaat Lorre.
met sims cleaninstaller filter je niet de downloads die conflicten geven in je spel. op modthesims2 staat een tutorial over hoe je je downloads kan filteren. dit is een proces dat echt uren in beslag neemt, maar dan filter je wel die downloads eruit die het conflict geven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef izzypizzy het volgende:
![]()
Mwa in The Sims kost dat toch iets van 1000 Simoleans?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:30 schreef _-my-_ het volgende:
thewitch mn moeder wol dat zowiezo niet doen ze wil niets weten van de sims en zeker niet van de downloads en mn zus ook niet
k ga beginnen sparen voor een computer zoals deze computer exact hetzelfde +breed scherm is 649 euro en dan nog een draadloos toetsenbord met draadloze muis voor 19.99cent dat is 668.99cent is dat veel??ik wil een eigen computer dan heb ik er een
cheat move_objects onquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:20 schreef thewitch het volgende:
[..]
Berney hoe verwijder jij dan je dooie papegaai, mijn sim kan deze niet schoonmaken![]()
-MY- laat je moeder ff inloggen om die download te kunnen krijgen, want je moet echt wel 18 jaar zijn voor zulke sites en ongelijk geven doe ik ze niet![]()
ik vind het overigens geweldig om te zien hoe 'volwassenen' zo opgefokt raken van de aanwezigheid van kinderenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:47 schreef berney het volgende:
Ik heb een idee voor je Bieke, ga naar het prikbord van the sims pagina.
Stel daar je vragen. (En hier niet)
het hoeft niet perse over de sims te gaan. Als er bij jou iemand in de klas zit die echt ook helemaal verslaafd is aan computerspellen (dus geen playstation of xbox, maar echt voor de computer) die weet meestal ook wel iets af van het installeren en het hele gezeur om een game heen. Die kent misschien de sims niet maar die snapt het spel en windows wel véél beter dan iemand die nooit naar de computer omkijkt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:53 schreef _-my-_ het volgende:
releaze ik ben de enige die het meeste van de sims afweet behalve mn beste vriendin die weet er evenveel van af
Van mij mag ze blijven hoor, maar daar zijn meer van "haar" leeftijd zeg maar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:53 schreef releaze het volgende:
[..]
ik vind het overigens geweldig om te zien hoe 'volwassenen' zo opgefokt raken van de aanwezigheid van kinderen
Deze misschien: http://www.parsimonious.o(...)incess_Bedroom.shtml ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:27 schreef berney het volgende:
Jongens, bij mijn vorige downloads had ik een prinsesenkamer. Helaas is die pleitos. Nu weet ik niet meer waar ik hem gedownload had.![]()
![]()
Iemand een idee?
(ik heb gezocht trouwens.)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Deze misschien: http://www.parsimonious.o(...)incess_Bedroom.shtml ?
Misschien zijn het dezequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:58 schreef berney het volgende:
[..]. Die ik had was 'echter'. Volgens mij had ik die bij de tsr maar kan m niet weer terug vinden.
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:07 schreef thewitch het volgende:
[..]
Misschien zijn het deze![]()
TSR
http://www.thesimsresourc(...)rch_princess%20room/ 8e / 10e plaatje
Ik denk dat ik ook weet waarom mijn papegaaien dood gingenik moet op het voerbakje klikken om het bakje weer te vullen, ik dacht dat ik alleen op de kooi moest klikken
maar lorre leeft nog dus tot nu toe gaat het goed
![]()
volgens mij wel Elvi.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:40 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211413 Geen disney-prinsessen maar wel een prinsessenkamer![]()
Nee hoor ik maak me geen zorgen dat het een paysite wordquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:37 schreef berney het volgende:
volgens mij wel Elvi.Alleen is de site weer uit de lucht.
Ben toch bang aan het worden dat, dat ook een paysite wordt mensen.
Modjes en de rest,
Is het niet iets om een pagina aan te maken over de sims bij fokwikpedia?
Ja, holysimoly is lief!! De zwart/witte Amarante lounge suite is mijn favoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.holysimoly.com
Voor in de OP
Gelukkig maar dan!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee hoor ik maak me geen zorgen dat het een paysite wordDe maker van MTS2 is fel tegen paysites namelijk
Die is in het Engels, en het leek me wel handig dat het in het Nederlands is. Bovendien heeft fok die wikpedia niet voor niets.quote:Er is btw al een SimWiki van MTS2![]()
Wat is dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:05 schreef releaze het volgende:
Mijn qxpress werkt al een paar dagen niet
dat is het programma waarmee ik dingen van modthesims2 download (dat rooie icoontje). Die zet het dan in een wachtlijst en als je klaar bent met het uitzoeken van de downloads die je wilt hebben dan downloadt en installeert ie het automatisch. Nooit geen gezeik meer met zipjesquote:
Heej, dat is handig!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:33 schreef releaze het volgende:
[..]
dat is het programma waarmee ik dingen van modthesims2 download (dat rooie icoontje). Die zet het dan in een wachtlijst en als je klaar bent met het uitzoeken van de downloads die je wilt hebben dan downloadt en installeert ie het automatisch. Nooit geen gezeik meer met zipjes
Kijk maar eens in het vorige deel van het topic. Heb ik om de haverklap last van. Krijg je de foutmelding dat 'ie niet goed is afgesloten? Zo ja, bij mij helpt het dan alleen als ik Qxpress verwijder.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:05 schreef releaze het volgende:
Mijn qxpress werkt al een paar dagen niet
ik krijg een error 13. Is de tweede keer in een jaartje tijd dat ie zo vastloopt.. mwah, ik zie het wel..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Kijk maar eens in het vorige deel van het topic. Heb ik om de haverklap last van. Krijg je de foutmelding dat 'ie niet goed is afgesloten? Zo ja, bij mij helpt het dan alleen als ik Qxpress verwijder.
Is dit het???quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:27 schreef berney het volgende:
Jongens, bij mijn vorige downloads had ik een prinsesenkamer. Helaas is die pleitos. Nu weet ik niet meer waar ik hem gedownload had.![]()
![]()
Iemand een idee?
(ik heb gezocht trouwens.)
Nou, volgens mij de bovenste. Weet het niet meer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:16 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Is dit het???
[afbeelding]
Of dit???
[afbeelding]
Of beide natuurlijk... Anyway, je vind het hier!
Tof dat ga ik downloadenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:16 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Is dit het???
[afbeelding]
Of dit???
[afbeelding]
Of beide natuurlijk... Anyway, je vind het hier!
Gewoon unzippen naar downloads en klaar lijkt mijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:56 schreef Troel het volgende:
Ja en bedankt, nu heb ik ook downloads
Maar wat moet ik ermee doen, unzippen en dan in de map downloads plaatsen of moet er nog meer mee gebeuren?
Over welke karakters heb je het Elvi? kan je effe niet volgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:37 schreef Elvi het volgende:
Ik vind dat soort 'echte karakters' nooit zo leuk in mn spel![]()
Ook 'gewone' letters en teksten niet. Dat past niet bij het Simstaaltje![]()
Graag gedaan, maar downloaden doe je toch echt helemaal zelf!quote:
Die disney karakters op de plaatjes misschien???quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef berney het volgende:
[..]
Over welke karakters heb je het Elvi? kan je effe niet volgen.
Ach, ja wat zal ik zeggen he. Smaken verschillen gelukkig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef Elvi het volgende:
Ja ik vind t niet leuk als mn Sims iets hebben wat ook in het "echte leven" bestaat zeg maar![]()
Disney-karakters idd, of gewone letters ipv Simlish![]()
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef Elvi het volgende:
Ja ik vind t niet leuk als mn Sims iets hebben wat ook in het "echte leven" bestaat zeg maar![]()
Disney-karakters idd, of gewone letters ipv Simlish![]()
Ik had dat setje ook niet van die site gehaald trouwens.quote:Op zondag 7 januari 2007 10:01 schreef Troel het volgende:
Helemaal lekker werken die downloads niet. Er zijn een aantal van die dingen met zo'n Sims icoontje, die heb ik kunnen installeren, maar als ik de anderen wil installeren, dan krijg ik gewoon kladblok voor mijn snufferd. Kortom, mijn leuke nieuwe wiegjes en nieuwe badkamer werken dus niet. Doe ik iets verkeerd?
Heb je van de badkamer de blauwe versie gedownload en van de wiegjes de roze versie? Want die moet je hebben om de rest te laten werkenquote:Op zondag 7 januari 2007 10:11 schreef Troel het volgende:
http://www.vitasims2.com/sims2objects_33.htm
http://www.vitasims2.com/sims2objects_1a.htm
Deze twee.
Het stomme is dat de vloeren enzo dus wel werken
Thnxquote:Op zondag 7 januari 2007 16:29 schreef Canisfire het volgende:
Een topper:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=208730
[afbeelding]
Ja, ik heb alle kleuren (K3 enzo hequote:Op zondag 7 januari 2007 11:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je van de badkamer de blauwe versie gedownload en van de wiegjes de roze versie? Want die moet je hebben om de rest te laten werken![]()
En heb je de CEP-files?
.Package-bestanden hoe je trouwens niet te installeren!Ik las dat die dan openden in Kladblok
![]()
.sims2pack moet je dubbelklikken om te installeren. .package-bestanden moet je gewoon in je Download-folder zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |