abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45033469
Welkom in het Sims 2 (PC) Topic!

TE VERWACHTEN!

Hij komt!! Hij komt!! Die lieve goede Sims!! 23 februari 2007[/b]
Seasons/Seizoenen

Geniet van de vier seizoenen met je Sims in De Sims™ 2 Seizoenen.
Ga naar buiten en geniet van alle seizoenen met je Sims! Je Sims kunnen nieuwe seizoensgebonden activiteiten ondernemen, waaronder sneeuwbalgevechten houden, vuurvliegjes vangen of in bladerhopen springen. Haal de familiebanden aan in de winter, laat de romantiek de vrije teugel in de lente, verdiep vriendschappen in de zomer of geef je carrière een boost in de herfst. Je Sims kunnen nu het hele jaar door nieuwe loopbanen verkennen en nieuwe talenten ontwikkelen, maar pas op voor bevriezing, niesbuien, verbranding door de zon of andere onverwachte effecten die het gevolg kunnen zijn van het weer! Trek je Sims de juiste kleren aan of accepteer de gevolgen!

Nieuwste Expansion/Special Packs:
Glamour Life Stuff/Glamour Accessoires (31 Augustus 2006)

* [Screens]
* [Video's]
* [Nieuwe objecten + skins]
* [Systeemeisen]

Je Sims kunnen nu een leven vol glamour leiden, met behulp van deze collectie luxe meubels, trendy kleding en extravagante voorwerpen voor in huis. Creëer dure huizen met modern ingerichte slaapkamers, huiskamers en eetkamers. Laat de hele buurt op feestjes naar je Sim staren als je verschijnt in de meest elegante jurken, stijlvolle avondkleding of coole vrijetijdskleding. 60 nieuwe voorwerpen waaronder pop-art-schilderijen, aanbouwbanken, luxe stereo-installaties en bontjassen zorgen ervoor dat je Sims helemaal bij de jetset horen!

Pets/Huisdieren (17 Oktober 2006)

* [Screens]
* [Video's]
* [Systeemeisen]

Zet je klauwen in het uitbreidingspakket De Sims™ 2 Huisdieren! Van vrolijk dartelende puppy’s tot snoezige kittens, je hebt allerlei mogelijkheden om nieuwe harige of gevederde vriendjes toe te voegen aan het leven van je Sims. Kies uit tientallen populaire honden- en kattenrassen zoals dalmatiërs en de Amerikaanse korthaar. Of creëer je eigen unieke kat of hond door de lichaamsbouw, de vorm van kop en snuit, de kleur, de tekening en vele andere kenmerken te bepalen. Ook kun je het karakter van een huisdier vastleggen: slim, schattig, dom of slonzig. Je Sims kunnen hun huisdieren kunstjes leren, meenemen naar het park en nog allerlei andere dingen doen die het leven met een viervoeter verrijken. Maar onthoud een ding: Sim-huisdieren hebben een eigen wil. Kijk niet vreemd op als je kat aan de bank krabt, je hond een gat in de tuin graaft, een vermoeid dier op het bed van je Sim gaat liggen of nog erger. Verwacht altijd het onverwachte!

[afbeelding] Downloads, extra spulletjes en kleding en hacks om je spel nog leuker te maken. [afbeelding]
Hieronder staan wat links waar ze te vinden zijn, maar waar moeten ze?
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D. .

Sims 2 Download Sites

Pay sites (betaal sites)
* AroundTheSims2
* Peggysims
* SiMHz
* The Sims Resource

Gratis sites
* 3D Consortium
* 4ever Sim Fantasy
* Boutique Emilie
* Choti Designs
* Helaene
* La jeunesse
* Lueppiline
* ModtheSims2 (!)
* Noukie Sims
* Open House
* Organza
* Parsimonious
* Pimp My Sims
* Poison Pink Lemons
* Reflexsims
* Rosesims
* Sexy Sims
* Sims 24 Ever
* Sims 2 Bits n Pieces
* SimGuys
* Simply Stiling
* Simsquirts
* Sim Wardrobe
* Strawberry-patch
* StudioB43
* Sunair
* VitaSims2
* XM Sims

Elke dag updates

* Reflexsimsforum
* SimsArena

Penishack
* 1 en * 2

* The InSimenator

Patch voor OFB/Gaan het maken
* Hier

(Meer links zijn welkom!)

Oude Topics

#01 | #02 | #03 | #04 | #05 | #06 | #07 | #08 | #09 | #10
#11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19 | #20 |
#21 | #22 | #23 | #24 | #25 | #26 | #27 | #28 | #29 | #30 |
#31 | #32 | #33 | #34 |

Credits:
OP gemaakt door: Chanty87
Link bijdrage: izzypizzy, zoeperzazke, SEMTEX, peri, lotjeb, Elvi, berney.
Logo's: TheSims2.EA.com
Teksten: TheSims2.nl
The Sims™ is eigendom van Maxis/Electronic Arts.

Game ON!

[ Bericht 50% gewijzigd door berney op 05-01-2007 11:51:47 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:35:52 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_45033484
Mijn papegaaien zijn dus gewoon raar dat ze blijven leven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45033547
Ik heb er wel een topic over gezien bij MTS2...

Iets met een schilderij en iets met constant eten geven
pi_45033552
Of heb jij geen poes Troel?

wat een gedoe een Op maken. hopelijk komt er een modje langs.

[ Bericht 1% gewijzigd door berney op 05-01-2007 12:19:51 ]
pi_45033557
troel sorry dat ik zo 'drammerig' doe hoor
Danaa bedankt om dat te zeggen nog 1 of 2 keer proberen en ze is zwanger want ze is zwanger xx
pi_45033603
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb er wel een topic over gezien bij MTS2...

Iets met een schilderij en iets met constant eten geven
Ik neem geen papagaai meer hoor. die beesten moeten teveel aandacht hebben.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:47:00 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_45033769
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef berney het volgende:
og heb jij geen poes Troel?

wat een gedoe een Op maken. hopelijk komt er een modje langs.
In het echt niet, maar bij de Sims wel altijd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45033813
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef Troel het volgende:

[..]

In het echt niet, maar bij de Sims wel altijd
De plaatjes gingen niet mee met kopie/plakken. Maar goed ik heb het weer gered zonder modjes.
pi_45034605
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:35 schreef Troel het volgende:
Mijn papegaaien zijn dus gewoon raar dat ze blijven leven
mijne gaan ook altijd dood
pi_45034729
@Elvi,

Heel veel downloads van dat kavel wat je gaf komen van de modsims en die doet het brak momenteel.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:26:31 #11
81237 releaze
best of both worlds
pi_45035138
Jullie ook altijd met die papegaaien!!!
Drie keer raden waar ik vannacht over heb gedroomd
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:27:34 #12
47102 Elvi
miemkwien
pi_45035190
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef berney het volgende:
@Elvi,

Heel veel downloads van dat kavel wat je gaf komen van de modsims en die doet het brak momenteel.
I know. Ik sla de links van de spullen die ik tof vind ook op bij Favorieten en dan download ik ze later Doe ik wel vaker bij hun
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:29:57 #13
81237 releaze
best of both worlds
pi_45035284
Ohja berney, speel jij met de boolprop cheat aan? Ik geloof dat dat nl gelijk de toegang is tot de debugmode, wellicht dat een van je downloads conflicten geeft met de papegaai/kooi oid en misschien dat de sims dus een errorschermpje laat zien wanneer dat gebeurt. Ergens maakt ie een errorlog aan en ik geloof (maar dat weet ik niet zeker) dat je dan kan achterhalen uit welk package dat komt (of niet, en dan moet je gewoon je hele downloadsmap gaan filteren)
pi_45035297
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:26 schreef releaze het volgende:
Jullie ook altijd met die papegaaien!!!
Drie keer raden waar ik vannacht over heb gedroomd
pi_45035327
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:29 schreef releaze het volgende:
Ohja berney, speel jij met de boolprop cheat aan? Ik geloof dat dat nl gelijk de toegang is tot de debugmode, wellicht dat een van je downloads conflicten geeft met de papegaai/kooi oid en misschien dat de sims dus een errorschermpje laat zien wanneer dat gebeurt. Ergens maakt ie een errorlog aan en ik geloof (maar dat weet ik niet zeker) dat je dan kan achterhalen uit welk package dat komt (of niet, en dan moet je gewoon je hele downloadsmap gaan filteren)
Die gebruik ik niet meer omdat het immers fout ging met die ondergrondse garage. Na unintallleren/opnieuw installeren heb ik die code niet meer gebruikt.
pi_45035350
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef Elvi het volgende:

[..]

I know. Ik sla de links van de spullen die ik tof vind ook op bij Favorieten en dan download ik ze later Doe ik wel vaker bij hun
Ik sla de link van jou op bij mijn favorieten en spit dat lijstje later wel eens door.
pi_45035525
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:06 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211252 Dit is echt een belachelijk groot huis... Niet speelbaar volgens mij...
Dat huis is inderdaad heel slecht speelbaar aangezien de grote.. Maar WOW! Wat een gigantisch groot & mooi huis!!! :D
pi_45036288
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef fresta het volgende:
*iets over die *#&$ papegaaien die altijd doodgaan*
Heb daar ook last van. Weet niet hoe het komt, maar ik leer ze praten en geef ze (bijna) constant eten. Toch gaan ze om onverklaarbare reden ineens de pijp uit. Misschien omdat ze een hekel hebben aan de naam 'Mus'?

Dat millionairs-huis is trouwens echt gaaf. Kan het niet downloaden, weet zeker dat mn laptopje dat niet trekt (heeft al genoeg moeite met Sims 2 en alle updates, behalve glamour) maar toch. Zal vanavond eens proberen wat leuke spulletjes te downloaden want MTS ligt weer eens plat.

Maja, ik moet weer aan het werk. Zal in de trein (ruime 3 uur!!) weer eens veel aandacht aan mn simmetjes geven. Is er de afgelopen dagen een beetje bij ingeschoten. Jeej
pi_45036291
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef _-my-_ het volgende:
troel sorry dat ik zo 'drammerig' doe hoor
Danaa bedankt om dat te zeggen nog 1 of 2 keer proberen en ze is zwanger want ze is zwanger xx
Ja met iets meer geduld kom jij al heel wat verder!
pi_45036357
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef Danaa het volgende:
En WooHoo in de pashokjes helpt ook heel vaak Bij mijn simmetjes tenminste wel...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:03:27 #21
47102 Elvi
miemkwien
pi_45036379
Bij mij zijn die slettebakken altijd meteen na 1 keer zwanger...
pi_45036924
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Heb daar ook last van. Weet niet hoe het komt, maar ik leer ze praten en geef ze (bijna) constant eten. Toch gaan ze om onverklaarbare reden ineens de pijp uit. Misschien omdat ze een hekel hebben aan de naam 'Mus'?
Dan hebben ze ook een hekel aan de namen Tinkiebinkie en Simmiebimmie. .
pi_45036987
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef Danaa het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze dat niet zo.
pi_45037011
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:02 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

En WooHoo in de pashokjes helpt ook heel vaak Bij mijn simmetjes tenminste wel...
Of in de lift oja jaen, dan komt er vuurwerk uit en als er bezoekers zijn komen ze kijken. .
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:19:41 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_45037025
Ik noem ze altijd Ara. De ratten heten altijd Rat. Er is ooit 1 rat doodgegaan, toen kwam Rat II
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45037517
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:19 schreef Troel het volgende:
Ik noem ze altijd Ara. De ratten heten altijd Rat. Er is ooit 1 rat doodgegaan, toen kwam Rat II
Ik ga ook eens Ara proberen of daarna als die dood gaat Lorre.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:44:13 #27
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45037895
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:32 schreef berney het volgende:

[..]

met jouw geluk met die beesten zou ik alvast maar wat meer namen verzinne..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_45037991
@berney&danaa: neej ik heb geen geduld =D
enkel voor hetgeen waaar bijna niemand geduld voor heeft: knoopjes uiteen halen =D
pi_45038104
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:47 schreef _-my-_ het volgende:
@berney&danaa: neej ik heb geen geduld =D
enkel voor hetgeen waaar bijna niemand geduld voor heeft: knoopjes uiteen halen =D
Waar heb je het in vredesnaam over
pi_45038124
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef Danaa het volgende:

[..]

Dat ze goed knoopjes uit elkaar kan halen.
pi_45038200
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:50 schreef Danaa het volgende:

[..]

Volgens mij wil ik het niet eens weten...

OT: Hoe krijg je eigenlijk een vampier? Heb nou al heel vaak met allerlei sims gespeeld enzo, maar nog nooit een vreemd wezen gehad. Kan het dat dat bij mij uitstaat of ben ik gewoon te naarstig op zoek?
pi_45038319
@Danaa: wel je zegt daar moet je geduld voor hebben en ik zeg ik heb geen geduld nou wel voor een ding en dat is knoopjes uiteen halen
pi_45038474
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef seeya_40 het volgende:
OT: Hoe krijg je eigenlijk een vampier? Heb nou al heel vaak met allerlei sims gespeeld enzo, maar nog nooit een vreemd wezen gehad. Kan het dat dat bij mij uitstaat of ben ik gewoon te naarstig op zoek?
Vampier krijg je door goed bevriend te raken met 1 van de 2 vampieren, een man een een vrouw, die rondlopen in het nachtleven gebied (vaak in kleding winkels en soms in die griezelig gezellige nachtclub, bij mij dan tenminste). En dan net zo vaak uitnodigen tot je een keer word gebeten en naja, that's it Als je er vanaf wil moet je een drankje kopen bij die koppelende zigeunerin (bellen via de telefoon -> service om haar langs te laten komen). Snappie?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:02:10 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_45038497
-my- misschien kun je dat wat meer knoopjes uiteen gaan halen en wat minder op FOk! doorbrengen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45038565
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef Purky het volgende:

[..]

Vampier krijg je door goed bevriend te raken met 1 van de 2 vampieren, een man een een vrouw, die rondlopen in het nachtleven gebied (vaak in kleding winkels en soms in die griezelig gezellige nachtclub, bij mij dan tenminste). En dan net zo vaak uitnodigen tot je een keer word gebeten en naja, that's it Als je er vanaf wil moet je een drankje kopen bij die koppelende zigeunerin (bellen via de telefoon -> service om haar langs te laten komen). Snappie?
Jep. Zie je ook aan de vampieren dat ze vampier zijn? Dan weet ik tegen wie ik overdreven aardig moet doen!!

Vind het wel jammer dat er bij nooit vreemde dingen gebeuren (op de stervende papegaaien na). Mijn Sims blijven gewoon leven en ontmoeten nooit vampieren of wolven. Zucht, ze moeten wat interessanter worden.
pi_45038612
wel troel misscihen moet jij dat doen ik kom hier op fok zoals de rest dat doet en jij zit me af te blaffen dus antwoord niet op MIJN reacties
pi_45038662
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef _-my-_ het volgende:
wel troel misscihen moet jij dat doen ik kom hier op fok zoals de rest dat doet en jij zit me af te blaffen dus antwoord niet op MIJN reacties
Stel je niet aan joh. Troel blaft je niet af. Dan doet ze wel anders hoor. .

Ze heeft wel een punt.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:09:48 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_45038743
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef _-my-_ het volgende:
nee, je komt zeker niet op fok zoals de rest. Je bent enorm aan het drammen als je niet direct je zin krijgt en gedraagt je niet als een twaalfjarige maar meer als een kleuter. Het kan gebeuren dat je niet direct een reactie krijgt of dat je Sim niet meteen zwanger raakt, in het eerste geval wacht je dan rustig in plaats van tig keer dezelfde reactie te plaatsen en in het tweede geval moet je gewoon blijven proberen.

Het kan compleet geen kwaad om eerst zelf dingen te gaan proberen of op te zoeken voor hier te vragen wat of hoe. Dat doet de rest namelijk ook. In de meeste gevallen proberen we het vragen stellen hier zelfs tot een minimum te beperken zodat we het meer over de Sims in het algemeen kunnen hebben.

En geloof me, ik ben echt niet de enige die er zo over denkt, maar ik ben wel degene die mijn bek opentrekt omdat je je juist een tijd rustig hield (wat dus goed is) en je nu helaas weer in je oude postgebeuren vervalt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45038904
ok troel sorry maar zoals bij de insiminator weet iemand waarom ik me niet kan aanmelden?
troel ik gedraag me zo omdat ik geen geduld heb oke?
pi_45039125
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef _-my-_ het volgende:
ok troel sorry maar zoals bij de insiminator weet iemand waarom ik me niet kan aanmelden?
Sorry -my- maar dit is juist wat Troel probeert uit te leggen. Dat je geen geduld hebt zegt niks. Zelf heb ik ook weinig geduld, maar je moet accepteren dat er soms geen antwoord voor je is. Vraag eerst even aan iemand in je eigen omgeving of die je soms kan helpen. Want sowieso met de vraag dat je je niet kan aanmelden kan ik niks aan. Zeg dan bij waarom niet, wat er fout gaat enzo. En gebruik alsjeblieft interpunctie als je iets zegt!!

Nou dat was mijn bitch-mode weer. Heb echt zin om vanavond eens screens te gaan plaatsen. De inbelverbinding dat ik de afgelopen tijd ontving begon me echt mn keel uit te hangen!! Kunnen jullie mijn (amateur) sim-ervaringen delen
pi_45039679
_-my-_,

Mag ik vragen hoe oud ben je? Nog geen 13.
Is er iemand in de buurt die je kan begeleiden met de sims en op het forum?

[ Bericht 18% gewijzigd door berney op 05-01-2007 15:22:15 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:48:08 #42
47102 Elvi
miemkwien
pi_45040028
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef _-my-_ het volgende:
Zoals ik al eerder tegen je op msn zei: je bent nog geen 13... En waarschijnlijk lukt t ook niet met een Hotmail-adres...

En zorg maar dat je geduld krijgt want zo heeft niemand nog zin om je te helpen.
pi_45040562
Ooh my
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45040634
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:04 schreef Canisfire het volgende:
Ooh my
Ik moest lachen
pi_45041116
Nu trouwens van mij ook een vraagje kan je de foto's die je in de game maakt nog ergens bekijken ? Ik zou ze graag willen uploaden en hier posten met een leuk verhaaltje.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45042510
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:04 schreef seeya_40 het volgende:
Jep. Zie je ook aan de vampieren dat ze vampier zijn? Dan weet ik tegen wie ik overdreven aardig moet doen!!
Uhm ja.. ze zijn een soort blauw-grijs achtig en ze kijken heel 'eng' en lelijk op die foto in de contacten lijst zeg maar
pi_45042581
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef Canisfire het volgende:
Nu trouwens van mij ook een vraagje kan je de foto's die je in de game maakt nog ergens bekijken ? Ik zou ze graag willen uploaden en hier posten met een leuk verhaaltje.
Mijn Documenten -> EA games -> The Sims -> Neighborhood -> Story Telling.. daar staan ze ergens tussen als het goed is.. Goed zoeken, ik kijk er ook altijd overheen
pi_45042603
Foute post, nvm
pi_45042634
Ja ofcourse, dat zijn de zogenaamde screens. Open de folder waar deze in staan (bij mij bijv: Mijn documenten - EA Games - De Sims 2 - Neighborhoods - buurt - Storytelling). Weet niet of dat normaal is dat ze daar staan.
Maar als je gewoon een beetje zoekt vind je ze wel!! Daarna uploaden et voila.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:13:38 #50
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_45043233
Heeft iemand ook last van sims die tijdens het douchen geen lichaam meer hebben maar alleen een hoofd? Ik heb dit nu sinds een tijdje en het is bij al m'n sims...

Ik heb met de simcleaninstaller al m'n foute downloads gewist en aan m'n hacks kan t ook niet liggen geloof ik....
Heeft iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?
Oh yes i did!
pi_45043454
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef izzypizzy het volgende:
Heeft iemand ook last van sims die tijdens het douchen geen lichaam meer hebben maar alleen een hoofd? Ik heb dit nu sinds een tijdje en het is bij al m'n sims...

Ik heb met de simcleaninstaller al m'n foute downloads gewist en aan m'n hacks kan t ook niet liggen geloof ik....
Heb je de skins uit het spel gebruikt of gedownloaded? In geval van het laatste ligt het daaraan. Anders weet ik het ook niet. Heb het zelf bij bepaalde kledingstukken. Die doen het de ene keer wel en de andere keer niet, heel irritant.
pi_45043777
Jongens, bij mijn vorige downloads had ik een prinsesenkamer. Helaas is die pleitos. Nu weet ik niet meer waar ik hem gedownload had.

Iemand een idee?

(ik heb gezocht trouwens. )
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:40:31 #53
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_45044291
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Heb je de skins uit het spel gebruikt of gedownloaded? In geval van het laatste ligt het daaraan. Anders weet ik het ook niet. Heb het zelf bij bepaalde kledingstukken. Die doen het de ene keer wel en de andere keer niet, heel irritant.
Ik heb het bij verschillende gedownloade skins, verder had ik er eerst ook geen last van dus ik denk niet dat dat het is Maar ik zal voor de grap is een skin uit het spel gebruiken voor een sim en het dan proberen...
Oh yes i did!
pi_45047990
quote:

Ik heb een soort vergelijkbaar probleem als een sim voor de spiegel staat en zijn uiterlijk veranderd heeft hij bij sommige geen haar.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:52:18 #55
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_45048785
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:30 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ik heb een soort vergelijkbaar probleem als een sim voor de spiegel staat en zijn uiterlijk veranderd heeft hij bij sommige geen haar.
Dat komt waarschijnlijk omdat je haar gedownload hebt zonder mesh...
Oh yes i did!
pi_45049810
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:32 schreef berney het volgende:

[..]

Berney hoe verwijder jij dan je dooie papegaai, mijn sim kan deze niet schoonmaken

-MY- laat je moeder ff inloggen om die download te kunnen krijgen, want je moet echt wel 18 jaar zijn voor zulke sites en ongelijk geven doe ik ze niet
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:28:04 #57
81237 releaze
best of both worlds
pi_45050116
quote:

met sims cleaninstaller filter je niet de downloads die conflicten geven in je spel. op modthesims2 staat een tutorial over hoe je je downloads kan filteren. dit is een proces dat echt uren in beslag neemt, maar dan filter je wel die downloads eruit die het conflict geven.
http://www.modthesims2.com/help.php voor verschillende tutorials.
pi_45050209
thewitch mn moeder wol dat zowiezo niet doen ze wil niets weten van de sims en zeker niet van de downloads en mn zus ook niet
k ga beginnen sparen voor een computer zoals deze computer exact hetzelfde +breed scherm is 649 euro en dan nog een draadloos toetsenbord met draadloze muis voor 19.99cent dat is 668.99cent is dat veel??ik wil een eigen computer dan heb ik er een
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:32:20 #59
47102 Elvi
miemkwien
pi_45050295
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:30 schreef _-my-_ het volgende:
thewitch mn moeder wol dat zowiezo niet doen ze wil niets weten van de sims en zeker niet van de downloads en mn zus ook niet
k ga beginnen sparen voor een computer zoals deze computer exact hetzelfde +breed scherm is 649 euro en dan nog een draadloos toetsenbord met draadloze muis voor 19.99cent dat is 668.99cent is dat veel??ik wil een eigen computer dan heb ik er een
Mwa in The Sims kost dat toch iets van 1000 Simoleans? Dus nu ben je goedkoper uit
pi_45050387
=D jep ik vind het ook goedkoop en trouwens jullie mogen me ook noemen zoals ik echt noem en mn naam is :Bieke
pi_45050802
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:20 schreef thewitch het volgende:

[..]

Berney hoe verwijder jij dan je dooie papegaai, mijn sim kan deze niet schoonmaken

-MY- laat je moeder ff inloggen om die download te kunnen krijgen, want je moet echt wel 18 jaar zijn voor zulke sites en ongelijk geven doe ik ze niet
cheat move_objects on
vogelkooi verwijderen
cheat move_objects off

En weg isie.

Ik heb een vraagje m.b,t screens maken. Ik krijg het niet voor elkaar met de muren omhoog binnen screens te maken. Beneden wil nog wel maar boven niet.

Iemand tips voor me? tutorials?

[ Bericht 7% gewijzigd door berney op 05-01-2007 19:50:25 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:45:56 #62
81237 releaze
best of both worlds
pi_45050849
Zitten er bij jou in de klas geen mensen die echt helemaal gamefreak zijn? (Meestal jongens) ik denk dat zij jou op een gegeven moment beter kunnen helpen dan wij, want wij kunnen achter ons pctje niets voor je voordoen en niet in jouw computer duiken om te kijken wat er nou aan schort. Dat kunnen we bij Berney en d'r dode papegaai ook niet, dat is iets waar we gewoon een tip over kunnen geven en dan moet ze het helemaal zelf uitzoeken met de kennis die ze al heeft en alles dat er op internet staat. We zijn daar gewoon heel zelfstandig en dat moet ook wel omdat we over zulke afstanden met elkaar praten. Als jij dingen niet zelfstandig kan (en dat is natuurlijk helemaal niet erg, dat komt wel) dan kunnen wij je vanaf hier niet veel verder helpen. Dan heb je de keuze om of toch proberen ZELF zoveel mogelijk informatie ergens vandaan te halen (hebben ze geen forum op de nederlandse ea site?), iemand in je omgeving op te zoeken die net iets meer van games en computers afweet dan jij, die samen met jou naar je spel kan kijken, of het gewoon te laten rusten. Dat moeten wij ook als we problemen hebben. Meestal als het mij niet lukt dan gooi ik alles van de computer af en dan begin ik helemaal opnieuw.
Maar goed, dit is je moeders computer, alles erafhalen gaat niet! Maar als je toestemming van je moeder hebt alles van de sims van je computer af te halen en het dan weer opnieuw erop te zetten dan kunnen we je daarbij wel helpen, maar de kans blijft gewoon heel groot aanwezig dat dat je problemen niet oplost.
pi_45050911
Ik heb een idee voor je Bieke, ga naar het prikbord van the sims pagina.

Stel daar je vragen. (En hier niet)
pi_45051173
releaze ik ben de enige die het meeste van de sims afweet behalve mn beste vriendin die weet er evenveel van af
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:53:51 #65
81237 releaze
best of both worlds
pi_45051183
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:47 schreef berney het volgende:
Ik heb een idee voor je Bieke, ga naar het prikbord van the sims pagina.

Stel daar je vragen. (En hier niet)
ik vind het overigens geweldig om te zien hoe 'volwassenen' zo opgefokt raken van de aanwezigheid van kinderen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:59:27 #66
81237 releaze
best of both worlds
pi_45051387
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:53 schreef _-my-_ het volgende:
releaze ik ben de enige die het meeste van de sims afweet behalve mn beste vriendin die weet er evenveel van af
het hoeft niet perse over de sims te gaan. Als er bij jou iemand in de klas zit die echt ook helemaal verslaafd is aan computerspellen (dus geen playstation of xbox, maar echt voor de computer) die weet meestal ook wel iets af van het installeren en het hele gezeur om een game heen. Die kent misschien de sims niet maar die snapt het spel en windows wel véél beter dan iemand die nooit naar de computer omkijkt.
En als die er ook niet zijn, of je vindt het moeilijk om te vragen, dan houdt het voor nu even op. Dan is het enige dat je kan doen zoveel mogelijk zelf uitzoeken en van dat uitzoeken leer je ook langzaam hoe het spel werkt en meestal kom je dan ook wel op plekken met mensen die je een klein beetje extra kunnen helpen.
Maar niemand online kan het echt voor je doen, zodat je echt kan zien hoe het werkt. Dat is gewoon het internet.
pi_45052028
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:53 schreef releaze het volgende:

[..]

ik vind het overigens geweldig om te zien hoe 'volwassenen' zo opgefokt raken van de aanwezigheid van kinderen
Van mij mag ze blijven hoor, maar daar zijn meer van "haar" leeftijd zeg maar.
pi_45053362
@ Bieke: http://www.desims.nl Als je je daar aanmeld en op het forum je problemen plaats word je sneller geholpen. Wij weten er veel van maar daar zitten écht sims-freaks en vaak met dezelfde problemen.. Voor iedereen een aanrader om er eens te kijken want er worden echt mega veel problemen besproken en vaak veel irritante mensen die 10 dezelfde topics aanmaken maar daar moet je even langsheen kijken Je moet je wel registreren maar da's ook zo gebeurd en er staat veel informatie op.
pi_45054335

Mijn geelectrocuteerde toekomstige-vampier-sim
pi_45055105
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:27 schreef berney het volgende:
Jongens, bij mijn vorige downloads had ik een prinsesenkamer. Helaas is die pleitos. Nu weet ik niet meer waar ik hem gedownload had.

Iemand een idee?

Deze misschien: http://www.parsimonious.o(...)incess_Bedroom.shtml ?
pi_45055828
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Deze misschien: http://www.parsimonious.o(...)incess_Bedroom.shtml ?
. Die ik had was 'echter'. Volgens mij had ik die bij de tsr maar kan m niet weer terug vinden.
pi_45061235
Mijn bewoners in de Denver buurt:

Twee gebroeders.
Een met de popi wens en een met de kennis wens

Face shot

En daar is Tommy:

De wolven roedel op visite

Tweede familie: Vader Zoon en een Vrouw

Gluren bij de buren

Trampoline springen:

Nog een gezin :
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45067559
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:58 schreef berney het volgende:

[..]

. Die ik had was 'echter'. Volgens mij had ik die bij de tsr maar kan m niet weer terug vinden.
Misschien zijn het deze
TSR
http://www.thesimsresourc(...)rch_princess%20room/ 8e / 10e plaatje

Ik denk dat ik ook weet waarom mijn papegaaien dood gingen ik moet op het voerbakje klikken om het bakje weer te vullen, ik dacht dat ik alleen op de kooi moest klikken maar lorre leeft nog dus tot nu toe gaat het goed
pi_45067672
Base For House with Basement garage
http://www.thesimsresourc(...)al/page2in7120items/ 2e plaatje
pi_45067770
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 10:07 schreef thewitch het volgende:

[..]

Misschien zijn het deze
TSR
http://www.thesimsresourc(...)rch_princess%20room/ 8e / 10e plaatje

Ik denk dat ik ook weet waarom mijn papegaaien dood gingen ik moet op het voerbakje klikken om het bakje weer te vullen, ik dacht dat ik alleen op de kooi moest klikken maar lorre leeft nog dus tot nu toe gaat het goed

Mijn Ara leeft ook nog. . Heb m op een andere plek gezet en nu is het ok. Misschien stond ie op de tocht ofzo.

Oh, en ik weet ook hoe je weerwolven op je lot kunt krijgen. Heb effe gegoogled en gevonden dat je veel onkruid&bomen op je lot moet hebben.

De tuinman maar eerst effe ontslaan.
pi_45067804
@ Berney: volgens mij weet ik welke je bedoeld... Was het die met disney-prinsessen?
pi_45067830
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211413 Geen disney-prinsessen maar wel een prinsessenkamer
pi_45067905

Ik wil alle ongebruikte huizen verwijderen maar als ik dit doe blijven de goederen dan nog in het spel of worden die ook verwijderd.

Ik bedoel dus de huizen die je in het scherm kunt kiezen
pi_45069759
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 10:40 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211413 Geen disney-prinsessen maar wel een prinsessenkamer
volgens mij wel Elvi. Alleen is de site weer uit de lucht.

Ben toch bang aan het worden dat, dat ook een paysite wordt mensen.

Modjes en de rest,

Is het niet iets om een pagina aan te maken over de sims bij fokwikpedia?
pi_45070216
pi_45070330
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:37 schreef berney het volgende:

volgens mij wel Elvi. Alleen is de site weer uit de lucht.

Ben toch bang aan het worden dat, dat ook een paysite wordt mensen.

Modjes en de rest,

Is het niet iets om een pagina aan te maken over de sims bij fokwikpedia?
Nee hoor ik maak me geen zorgen dat het een paysite word De maker van MTS2 is fel tegen paysites namelijk Er is btw al een SimWiki van MTS2
pi_45070374
Ja, heb ik eindelijk een fijne verbinding, ligt MTS er weer eens uit. Om gek van te worden.
En dat terwijl ik net een My Chemical Romance drumstel wilde downloaden
pi_45070506
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.holysimoly.com

Voor in de OP
Ja, holysimoly is lief!! De zwart/witte Amarante lounge suite is mijn favo

Wil trouwens heel graag zo'n koelkast als die in Donation Pack 1 zit: The 50's refridgerator.
Fifties koelkast
Iemand een idee waar zo'n koelkast gratis te downloaden is?

[ Bericht 26% gewijzigd door seeya_40 op 06-01-2007 13:11:40 ]
pi_45070606
Hier nog wat Simplaatjes! Erop klikken voor een beter beeld

Dit is de peuter die ik in een vorig topic ook al postte (volgens mij heet ze Morta omdat ze t kind van Magere Hein is):

In de zandbak

De Senseo

Dingetje (whats-his-name...)

Ik vind m erg goed gelukt ondanks dat ik m in CAS heb gemaakt! Ik heb nu pas BodyShop ontdekt en daar kan je pas écht mooie sims mee maken

SUSHI!
pi_45070729
Gaaf hoor Elvi. Vooral die Sushi, hoe kom je daar aan?
pi_45070806
Die sushi komt van MTS2. Daar download ik toch wel het meeste
pi_45071259
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:58 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee hoor ik maak me geen zorgen dat het een paysite word De maker van MTS2 is fel tegen paysites namelijk
Gelukkig maar dan!!!
quote:
Er is btw al een SimWiki van MTS2
Die is in het Engels, en het leek me wel handig dat het in het Nederlands is. Bovendien heeft fok die wikpedia niet voor niets.

Het hoeft niet hoor.
pi_45071303
@Elvi: Zucht, dan ga ik die wel een andere keer zoeken. Nu op MTS2 iets proberen te downloaden maakt me gestoord.

Misschien is het een idee om deze link boven de Penishack te zetten: http://simsky.parsimonious.org/ensimsky.php
Die kan namelijk de censor weghalen (plus nog wat andere dingetjes). Of staat die al in de OP en heb ik er keihard overheen gekeken?
pi_45071587
Heugelijk nieuws mijn sim Tommy is vandaag in het huwelijk getreden met vrouwtje Larsson van de sims gaan het maken uitbreidings set.
Misschien volgen er nog foto's
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:05:19 #90
81237 releaze
best of both worlds
pi_45072302
Mijn qxpress werkt al een paar dagen niet
pi_45074831
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:05 schreef releaze het volgende:
Wat is dat?
pi_45076859
http://www.sims2wiki.info/Main_Page

Kan iemand deze in de OP zetten?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:33:15 #93
81237 releaze
best of both worlds
pi_45077427
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:23 schreef berney het volgende:

[..]

Wat is dat?
dat is het programma waarmee ik dingen van modthesims2 download (dat rooie icoontje). Die zet het dan in een wachtlijst en als je klaar bent met het uitzoeken van de downloads die je wilt hebben dan downloadt en installeert ie het automatisch. Nooit geen gezeik meer met zipjes
pi_45078228
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 16:33 schreef releaze het volgende:

[..]

dat is het programma waarmee ik dingen van modthesims2 download (dat rooie icoontje). Die zet het dan in een wachtlijst en als je klaar bent met het uitzoeken van de downloads die je wilt hebben dan downloadt en installeert ie het automatisch. Nooit geen gezeik meer met zipjes
Heej, dat is handig!!

btw ik heb wéér een Ara dood. Terwijl ik ze om de haveklap voer en aandacht geef. . Deze had het wel langer vol gehouden. Ik zoek naar een oplossing als ik die vind plaats ik die hier wel.
pi_45079166
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:05 schreef releaze het volgende:
Kijk maar eens in het vorige deel van het topic. Heb ik om de haverklap last van. Krijg je de foutmelding dat 'ie niet goed is afgesloten? Zo ja, bij mij helpt het dan alleen als ik Qxpress verwijder.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:13:15 #96
81237 releaze
best of both worlds
pi_45081053
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Kijk maar eens in het vorige deel van het topic. Heb ik om de haverklap last van. Krijg je de foutmelding dat 'ie niet goed is afgesloten? Zo ja, bij mij helpt het dan alleen als ik Qxpress verwijder.
ik krijg een error 13. Is de tweede keer in een jaartje tijd dat ie zo vastloopt.. mwah, ik zie het wel..
pi_45083300
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:27 schreef berney het volgende:

Iemand een idee?

Is dit het???

Of dit???

Of beide natuurlijk... Anyway, je vind het hier!
pi_45083487
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:16 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Is dit het???
[afbeelding]

Of dit???
[afbeelding]

Nou, volgens mij de bovenste. Weet het niet meer.

bedankt voor de linken allemaal, mijn simmetje moet er maar tevreden mee zijn. . Ik ben het iig wel.
pi_45084010
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:16 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Is dit het???
[afbeelding]

Of dit???
[afbeelding]

Tof dat ga ik downloaden

*dat zou ik doen als ik ze kon vinden op de site
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:37:16 #100
47102 Elvi
miemkwien
pi_45084162
Ik vind dat soort 'echte karakters' nooit zo leuk in mn spel
Ook 'gewone' letters en teksten niet. Dat past niet bij het Simstaaltje
pi_45084304
Maar op welke pagina staat het nou ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:45:16 #102
81237 releaze
best of both worlds
pi_45084486
http://www.vitasims2.com/sims2objects_30a.htm

via de mainpage onder objects, free downloads
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:56:08 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_45084923
Ja en bedankt, nu heb ik ook downloads

Maar wat moet ik ermee doen, unzippen en dan in de map downloads plaatsen of moet er nog meer mee gebeuren? En kan ik in ddie map weer mapjes aanmaken met slaapkamer/woonkamer en dergelijke of moet het echt in die map?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45084986
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:56 schreef Troel het volgende:

Maar wat moet ik ermee doen, unzippen en dan in de map downloads plaatsen of moet er nog meer mee gebeuren?
Gewoon unzippen naar downloads en klaar lijkt mij
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45087111
quote:
pi_45087142
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:37 schreef Elvi het volgende:
Ik vind dat soort 'echte karakters' nooit zo leuk in mn spel
Ook 'gewone' letters en teksten niet. Dat past niet bij het Simstaaltje
Over welke karakters heb je het Elvi? kan je effe niet volgen.
pi_45087965
quote:
Graag gedaan, maar downloaden doe je toch echt helemaal zelf!
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef berney het volgende:

[..]

Over welke karakters heb je het Elvi? kan je effe niet volgen.
Die disney karakters op de plaatjes misschien???
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:12:09 #108
47102 Elvi
miemkwien
pi_45088334
Ja ik vind t niet leuk als mn Sims iets hebben wat ook in het "echte leven" bestaat zeg maar

Disney-karakters idd, of gewone letters ipv Simlish
pi_45088970
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef Elvi het volgende:
Ja ik vind t niet leuk als mn Sims iets hebben wat ook in het "echte leven" bestaat zeg maar

Ach, ja wat zal ik zeggen he. Smaken verschillen gelukkig.
pi_45089688
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef Elvi het volgende:

Je bent niet de enige
  zondag 7 januari 2007 @ 10:01:41 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_45102159
Helemaal lekker werken die downloads niet. Er zijn een aantal van die dingen met zo'n Sims icoontje, die heb ik kunnen installeren, maar als ik de anderen wil installeren, dan krijg ik gewoon kladblok voor mijn snufferd. Kortom, mijn leuke nieuwe wiegjes en nieuwe badkamer werken dus niet. Doe ik iets verkeerd?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 januari 2007 @ 10:02:45 #112
47102 Elvi
miemkwien
pi_45102167
Welke heb je gedownload? Dan download ik m ook ff en kijk ik welke files je nou moet installeren

http://www.webworker-cologne.de/ww-c/angelina/index.php?Seite=down&Gruppe=objekte&Ugruppe=sets&U2gruppe=set8 Dit is trouwens een hele mooie badkamer!
pi_45102175
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:01 schreef Troel het volgende:
Helemaal lekker werken die downloads niet. Er zijn een aantal van die dingen met zo'n Sims icoontje, die heb ik kunnen installeren, maar als ik de anderen wil installeren, dan krijg ik gewoon kladblok voor mijn snufferd. Kortom, mijn leuke nieuwe wiegjes en nieuwe badkamer werken dus niet. Doe ik iets verkeerd?
Ik had dat setje ook niet van die site gehaald trouwens.

Ben nog steeds de echte niet tegen gekomen die ik toen had gedownload.

Zal nog eens de tsr doorspitten.

Alhoewel ik met de linken ook dik tevreden ben hoor daar niet van.

[ Bericht 10% gewijzigd door berney op 07-01-2007 10:17:02 ]
  zondag 7 januari 2007 @ 10:11:47 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_45102219
http://www.vitasims2.com/sims2objects_33.htm

http://www.vitasims2.com/sims2objects_1a.htm

Deze twee.

Het stomme is dat de vloeren enzo dus wel werken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 januari 2007 @ 11:07:41 #115
47102 Elvi
miemkwien
pi_45102755
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:11 schreef Troel het volgende:
http://www.vitasims2.com/sims2objects_33.htm

http://www.vitasims2.com/sims2objects_1a.htm

Deze twee.

Het stomme is dat de vloeren enzo dus wel werken
Heb je van de badkamer de blauwe versie gedownload en van de wiegjes de roze versie? Want die moet je hebben om de rest te laten werken
En heb je de CEP-files?

.Package-bestanden hoe je trouwens niet te installeren! Ik las dat die dan openden in Kladblok

.sims2pack moet je dubbelklikken om te installeren. .package-bestanden moet je gewoon in je Download-folder zetten!
pi_45110699
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45112021
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45112919
quote:
Thnx Die zocht ik nog, omdat ik 'm kwijt was na 't opnieuw installeren van mn sims
  zondag 7 januari 2007 @ 18:15:33 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_45115210
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:07 schreef Elvi het volgende:

[..]

Heb je van de badkamer de blauwe versie gedownload en van de wiegjes de roze versie? Want die moet je hebben om de rest te laten werken
En heb je de CEP-files?

.Package-bestanden hoe je trouwens niet te installeren! Ik las dat die dan openden in Kladblok

.sims2pack moet je dubbelklikken om te installeren. .package-bestanden moet je gewoon in je Download-folder zetten!
Ja, ik heb alle kleuren (K3 enzo he )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45115787
ik ben hard op zoek, maar is het mogelijk om achteraf nog een zwembad in de kelder te maken?
  zondag 7 januari 2007 @ 18:58:46 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_45116731
Geen idee, ik maak nooit kelders.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45126445
Oh yes, deze link is zooooo geweldig!!
http://www.exnemsims.com/forum/showthread.php?t=442
pi_45126657
Die heb ik al wel tof ja.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 8 januari 2007 @ 22:18:03 #124
81237 releaze
best of both worlds
pi_45161107
Bleh, schijtzooi. Ik wilde m'n neighbourhood weer eens flink gaan reorganiseren, dus poppetjes back-uppen, huisjes inpakken, neigbourhood verwijderen en nieuwe aanmaken. Maar voor die poppetjes backup heb ik simpe nodig en laat dat ding sinds een tijdje kuren hebben! Hij herkent al die characters niet en simsurgery werkt daardoor ook niet Nu moet ik maar eens gaan kijken hoe ik dat ga doen...
pi_45170355
Releaze, jij hebt ook veel extra programmatjes voor je Sims. Ik heb Cleaninstaller, that's all Wat doet Simpe en wat doet Simsurgery dan?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:24:48 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_45170998
LOL

Mannen kunnen ook tegen struiken aan pissen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45172170
Sim-mannen Troel? Hoe heb je dat uitgevonden?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:24:54 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_45172197
Nou, mijn mannetje moest naar het toilet, maar ik wilde dat hij de struiken ging snoeien. En toen kon ik ook kiezen voor gebruiken en toen dacht ik van huh, wat is dat, laten we dat eens proberen, en toen ging hij er tegenaanplassen.

En toen werd ie weggejaagd door de schoonmaker want die ging meteen dweilen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45172380
Haha omg, da's ook niet netjes Weer iets nieuws geleerd!
pi_45181564
Honden/Sims die tegen struiken pissen geven onkruid volgens mij!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')