abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:45:16 #102
81237 releaze
best of both worlds
pi_45084486
http://www.vitasims2.com/sims2objects_30a.htm

via de mainpage onder objects, free downloads
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:56:08 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_45084923
Ja en bedankt, nu heb ik ook downloads

Maar wat moet ik ermee doen, unzippen en dan in de map downloads plaatsen of moet er nog meer mee gebeuren? En kan ik in ddie map weer mapjes aanmaken met slaapkamer/woonkamer en dergelijke of moet het echt in die map?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45084986
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:56 schreef Troel het volgende:

Maar wat moet ik ermee doen, unzippen en dan in de map downloads plaatsen of moet er nog meer mee gebeuren?
Gewoon unzippen naar downloads en klaar lijkt mij
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45087111
quote:
pi_45087142
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:37 schreef Elvi het volgende:
Ik vind dat soort 'echte karakters' nooit zo leuk in mn spel
Ook 'gewone' letters en teksten niet. Dat past niet bij het Simstaaltje
Over welke karakters heb je het Elvi? kan je effe niet volgen.
pi_45087965
quote:
Graag gedaan, maar downloaden doe je toch echt helemaal zelf!
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef berney het volgende:

[..]

Over welke karakters heb je het Elvi? kan je effe niet volgen.
Die disney karakters op de plaatjes misschien???
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:12:09 #108
47102 Elvi
miemkwien
pi_45088334
Ja ik vind t niet leuk als mn Sims iets hebben wat ook in het "echte leven" bestaat zeg maar

Disney-karakters idd, of gewone letters ipv Simlish
pi_45088970
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef Elvi het volgende:
Ja ik vind t niet leuk als mn Sims iets hebben wat ook in het "echte leven" bestaat zeg maar

Ach, ja wat zal ik zeggen he. Smaken verschillen gelukkig.
pi_45089688
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef Elvi het volgende:

Je bent niet de enige
  zondag 7 januari 2007 @ 10:01:41 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_45102159
Helemaal lekker werken die downloads niet. Er zijn een aantal van die dingen met zo'n Sims icoontje, die heb ik kunnen installeren, maar als ik de anderen wil installeren, dan krijg ik gewoon kladblok voor mijn snufferd. Kortom, mijn leuke nieuwe wiegjes en nieuwe badkamer werken dus niet. Doe ik iets verkeerd?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 januari 2007 @ 10:02:45 #112
47102 Elvi
miemkwien
pi_45102167
Welke heb je gedownload? Dan download ik m ook ff en kijk ik welke files je nou moet installeren

http://www.webworker-cologne.de/ww-c/angelina/index.php?Seite=down&Gruppe=objekte&Ugruppe=sets&U2gruppe=set8 Dit is trouwens een hele mooie badkamer!
pi_45102175
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:01 schreef Troel het volgende:
Helemaal lekker werken die downloads niet. Er zijn een aantal van die dingen met zo'n Sims icoontje, die heb ik kunnen installeren, maar als ik de anderen wil installeren, dan krijg ik gewoon kladblok voor mijn snufferd. Kortom, mijn leuke nieuwe wiegjes en nieuwe badkamer werken dus niet. Doe ik iets verkeerd?
Ik had dat setje ook niet van die site gehaald trouwens.

Ben nog steeds de echte niet tegen gekomen die ik toen had gedownload.

Zal nog eens de tsr doorspitten.

Alhoewel ik met de linken ook dik tevreden ben hoor daar niet van.

[ Bericht 10% gewijzigd door berney op 07-01-2007 10:17:02 ]
  zondag 7 januari 2007 @ 10:11:47 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_45102219
http://www.vitasims2.com/sims2objects_33.htm

http://www.vitasims2.com/sims2objects_1a.htm

Deze twee.

Het stomme is dat de vloeren enzo dus wel werken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 januari 2007 @ 11:07:41 #115
47102 Elvi
miemkwien
pi_45102755
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:11 schreef Troel het volgende:
http://www.vitasims2.com/sims2objects_33.htm

http://www.vitasims2.com/sims2objects_1a.htm

Deze twee.

Het stomme is dat de vloeren enzo dus wel werken
Heb je van de badkamer de blauwe versie gedownload en van de wiegjes de roze versie? Want die moet je hebben om de rest te laten werken
En heb je de CEP-files?

.Package-bestanden hoe je trouwens niet te installeren! Ik las dat die dan openden in Kladblok

.sims2pack moet je dubbelklikken om te installeren. .package-bestanden moet je gewoon in je Download-folder zetten!
pi_45110699
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45112021
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45112919
quote:
Thnx Die zocht ik nog, omdat ik 'm kwijt was na 't opnieuw installeren van mn sims
  zondag 7 januari 2007 @ 18:15:33 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_45115210
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:07 schreef Elvi het volgende:

[..]

Heb je van de badkamer de blauwe versie gedownload en van de wiegjes de roze versie? Want die moet je hebben om de rest te laten werken
En heb je de CEP-files?

.Package-bestanden hoe je trouwens niet te installeren! Ik las dat die dan openden in Kladblok

.sims2pack moet je dubbelklikken om te installeren. .package-bestanden moet je gewoon in je Download-folder zetten!
Ja, ik heb alle kleuren (K3 enzo he )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45115787
ik ben hard op zoek, maar is het mogelijk om achteraf nog een zwembad in de kelder te maken?
  zondag 7 januari 2007 @ 18:58:46 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_45116731
Geen idee, ik maak nooit kelders.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45126445
Oh yes, deze link is zooooo geweldig!!
http://www.exnemsims.com/forum/showthread.php?t=442
pi_45126657
Die heb ik al wel tof ja.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 8 januari 2007 @ 22:18:03 #124
81237 releaze
best of both worlds
pi_45161107
Bleh, schijtzooi. Ik wilde m'n neighbourhood weer eens flink gaan reorganiseren, dus poppetjes back-uppen, huisjes inpakken, neigbourhood verwijderen en nieuwe aanmaken. Maar voor die poppetjes backup heb ik simpe nodig en laat dat ding sinds een tijdje kuren hebben! Hij herkent al die characters niet en simsurgery werkt daardoor ook niet Nu moet ik maar eens gaan kijken hoe ik dat ga doen...
pi_45170355
Releaze, jij hebt ook veel extra programmatjes voor je Sims. Ik heb Cleaninstaller, that's all Wat doet Simpe en wat doet Simsurgery dan?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:24:48 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_45170998
LOL

Mannen kunnen ook tegen struiken aan pissen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45172170
Sim-mannen Troel? Hoe heb je dat uitgevonden?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:24:54 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_45172197
Nou, mijn mannetje moest naar het toilet, maar ik wilde dat hij de struiken ging snoeien. En toen kon ik ook kiezen voor gebruiken en toen dacht ik van huh, wat is dat, laten we dat eens proberen, en toen ging hij er tegenaanplassen.

En toen werd ie weggejaagd door de schoonmaker want die ging meteen dweilen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45172380
Haha omg, da's ook niet netjes Weer iets nieuws geleerd!
pi_45181564
Honden/Sims die tegen struiken pissen geven onkruid volgens mij!!
pi_45188530
Nou, om het topic maar ff een schopje te geven, wat plaatjes van mij.
Niet denderend mooi ofzo sorry daarvoor. Wilde toch ff mijn gave mannetje laten zien.

Tieske van der Stee:

Een romantische nacht met liefde Nina (een origineel karakter):

Maar nadat ze getrouwd zijn raakt Nina in een psychose:

Nu moet ik maar eens zien hoe ze verder gaan. Nina is namelijk afgeknapt omdat haar zus Tieske probeerde te zoenen. Toen ze dat zag gaf ze Tieske de schuld. Om haar wat vrolijker te maken heb ik het huis wat uitgebouwd en opnieuw ingericht. Van haar geld, dat wel, want ik speel Tieske zonder cheats...
pi_45189963
Oh en een mega bizar plaatje. Mijn gezinnetje dat 10 kinderen wil heeft er pas drie. De oudste twee zijn het huis uit (naar de uni) en de moeder is nu weer zwanger van een tweeling.
Laatst had ik een pop gekocht en toen zag ik dat ze kon buikspreken. Dus ik proberen, zit die pop ineens 'in' haar. Nou ja, gaat zo wel weer over, dacht ik. Haar een beetje uit het oog verloren en toen zag ik ineens dat ze de baby had opgepakt. Maar niet in haar armen. Hij ligt op de pop die ze in haar buik heeft. Gisteren vanalles geprobeerd om de baby weer terug te zetten maar dat lukte niet. Nu moet de baby dus al keilang een schone luier maar dat lukt ook niet.

Hmmm m'n volgende stap is dat ik in SimPE de baby ga laten opgroeien. Kijken of dat helpt. En anders weet ik het ook niet meer.

Plaatje van Lindsay van der Beek en de baby Laura:
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:13:19 #133
81237 releaze
best of both worlds
pi_45197185
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 09:44 schreef Purky het volgende:
Releaze, jij hebt ook veel extra programmatjes voor je Sims. Ik heb Cleaninstaller, that's all Wat doet Simpe en wat doet Simsurgery dan?
SimPE is een programma waarmee je dingen van je spel zelf kan veranderen. Het is een enorm krachtig programma, waarvan ik maar een klein gedeelte gebruik. Het is echt een developmenttool, alle custom content enzo wordt via dit programma speelbaar gemaakt voor de sims2. Ikzelf gebruik het gedeelte waarmee je je neighbourhood en je characters kan aanpassen. Namen veranderen, leeftijden veranderen, familiebanden veranderen, ze een opleiding geven zonder naar uni te gaan, wensen en aspiraties veranderen, etc etc. Simsurgery is een tool in SimPE waarmee je de uiterlijke kenmerken van je sims kan veranderen/exporteren. Ik zelf gebruik simssurgery alleen maar om sims die in het spel geboren te zijn te kunnen extracten. Stel, je maakt in CAS (create a sim scherm) een poppetje dat perfect op jou lijkt, dan kan je die niet bewaren. Als die doodgaat dan gaat ie dood en kan je weer he-le-maal en als je alsnog wil spelen met een poppetje dat op jou lijkt dan kan je die weer from scratch gaan maken. Met simsurgery kan je van die sim een kopietje maken en bewaren op je hdd zodat je altijd het model van dat poppetje hebt. Is dat duidelijk? Ik vind het altijd moeilijk om zoiets begrijpbaar uit te leggen.

Maar SimPE.. Als je echt van het modden van de sims bent is dat gewoon DE tool. Ik ben maar een beetje van het modden, maar dit programma is gewoon een echt goede aanvulling (maar ja, deze versie wilt maar niet vlotten met het spel dat ik op mn pc heb staan. Erg jammer, het werkte voor Pets perfect)
  woensdag 10 januari 2007 @ 11:09:04 #134
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_45205533
Ik heb nog nooit wildplassers gehad in mijn spel. Wel een doucheplasser

@ seeya_40: Heb je het probleem met je pop en baby kunnen oplossen?
pi_45205677
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:09 schreef vanillivi het volgende:
Ik heb nog nooit wildplassers gehad in mijn spel. Wel een doucheplasser

@ seeya_40: Heb je het probleem met je pop en baby kunnen oplossen?
Ik heb het ook uitgeprobeerd en inderdaad mijn sim gaat ook plassen tegen een struik, ik krijg nu al 2 wolfen aan mijn huis maar ben nog steeds niet gebeten
pi_45216764
Ok Releaze, bedankt voor de uitleg. Blijkbaar had ik SimPE toch al maar ik durf er weinig mee te doen, bang dat ik wat verpest

@ Thewitch: ik snap ook niet hoe je nou een wolf word.. ik doe heel erg m'n best maar het werkt niet. Misschien toen maar valsspelen en codes gebruiken
pi_45218017
Ik had wat raars gister en vanmiddag: Gister nam mijn tiener een vriendin mee naar huis, was allemaal normaal ze bleef eten etc. Toen wij op bed lagen en zij nog bij ons in huis was pakte ze de peuter op en liep er gewoon mee mijn huis uit. Hij verdween links uit het paneel. Toen ik vanmiddag weer ging spelen was de peuter er weer maar gedroeg zich als een baby. Hij lag buiten op de grond als een baby en kon niet opgepakt worden. Heb er nog screens van. Toen heb ik moeder van mijn vrouwelijke sim opgebeld die heb ik bij haar laten wonen en toen ook meteen weer laten verhuizen met de peuter(baby). Heel bizar. Ik was bang dat anders de maatschappelijk werker zou komen om mijn tiener, peuter(baby) en baby mee te nemen.
Verder is het heerlijk om weer lekker gezinnetjes te maken en huizen, al speel ik alleen met het eerste deel van de sims 2. BIj onze computer is het probleem ontdekt en zal snel verholpen zijn!!! Yeeahhh
pi_45219575
Hee, nou mijn probleem is opgelost. Heb SimPE niet gebruikt (mijn baby wordt toch binnen 1 dag een peuter) maar heb mijn gezin verhuisd. Dat loste alles op. Gelukkig maar, want de 'zwevende' baby Laura was niet het enige probleem. Mijn vrouwtje was namelijk ook nog bevallen van een tweeling: Chelsea (Dagger!!) en Mary Sue. Chelsea werd meteen in bed gelegd, maar Mary Sue was nergens te vinden. Ook konden Lindsay en Jack haar niet in bed liggen, want die optie bestond niet. Al met al dus hartstikke vaag. Maar gelukkig is dat met de verhuizing allemaal verholpen. Nu moet ik dus drie baby's gaan opvoeden. Zwaaaar!!

@Danaa: Net zo'n vaag verhaal als bij mij dus. Dacht dat het misschien aan Pets zou liggen, maar kennelijk dus niet. Hopelijk kan de peuter/baby snel weer terug bij zijn eigen moeder wonen hehe.
pi_45255295
pfff, ik heb geen zin meer om te bouwen. . Geen inspirtatie zeg maar. teveel gedoe.

Zin om te simmen heb ik ook niet veel momenteel, sporadisch.

Jammer
pi_45261984
Met mijn familie gaat het ook goed.
Tommy is inmiddels vader geworden en in het huwelijks bootje gestapt.
Omdat het huis na het trouwen wat vol werd zijn de broers tevens verhuist naar een grotere woning.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45295144
Volgens mij zijn velen van ons momenteel de Sim-Spirit kwijt
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:21:47 #142
47102 Elvi
miemkwien
pi_45295233
Ik heb het gewoon te druk met school
  vrijdag 12 januari 2007 @ 20:42:07 #143
81237 releaze
best of both worlds
pi_45296020
school!
pi_45296107
ja ik heb het te druk met mn stage! Maar ik kijk wel af en toe, bekijk de plaatjes etc
Hebben jullie het al gehad over dat nieuwe spel van de sims?
Op bol staat dat ie op 8 februari uitkomt. The Sims levensverhalen heet het.

Een stukje:

De Sims Levensverhalen is het eerste deel van een splinternieuwe productlijn met de naam De Sims Verhalen. Beleef de hoogtepunten in het leven van je Sim in deze makkelijk speelbare versie van De Sims, die speciaal geschikt is voor laptops. In het nieuwe, meeslepende speltype 'Verhaal' leid je je Sim door een unieke, boeiende verhaallijn, die bol staat van de romantiek en onverwachte wendingen. In het speltype 'Vrij spelen' creëer je zelf je Sims, voor wie jij beslist of en hoe ze hun dromen waarmaken op de beslissende momenten in hun leven. Terwijl je speelt kun je via e-mail en je eigen instant messenger bereikbaar blijven. Kenmerken: - Tutorial. Hoe speel je deze game ? - 2 verhaallijnen : speel met Manon & Vincent - 12 hoofdstukken per speelbaar karakter - Ieder hoofdstuk bevat 9 tot 14 doelen om te bereiken - Beleef de grootste en belangrijkste momenten in het leven met jouw Sims - LET OP: je hebt hier geen Sims 2 basispakket voor nodig, het is dus geen uitbreiding. Achtergrond Sims Levensverhalen: - Eventueel in een klein scherm te spelen - Het buroblad blijft dan beschikbaar - Pick-up-and-Play - Voor beginners zeer speelbaar - Laptop-vriendelijk

Ik weet nog niet of ik em ga halen. Maar voor degene met laptops istie dus bedoeld.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:23:13 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_45297511
Nouja, hij is laptop vriendelijk, dus je kan hem op je laptop spelen, maar ook echt wel op je gewone pc hoor

Ik ben nog wel aan het simmen, maar niet zo heel fanatiek dat ik ook screenshots enzo maak. Bovendien heb ik toch geen mooie meubels en dergelijke, dus alles is standaard sim

Het stel waarmee ik nu speel zijn oma en oma en zijn allebei met pensioen. Een eigen dochter, inmiddels ook al oud en twee geadopteerde kidneren, zoontje en dochterje, beiden aan de studie. Die laatste is overigens erg slim, want die leerde echt gewoon sneller dan wie dan ook. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een tiener al met alle vaardigheden naar de uni gaat.

Opa en oma hebben de kinderkamers omgebouwd in een discotheek en verdienen daar een behoorlijk zakcentje mee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45309021
Nu ik denk dat ik het eerst maar eens bij sims2 laat, want er is ja ook al sprake van sims3 ben benieuwd hoe die is
Want zo blijf je wel aan het kopen met thesims als je zoals ik orgineel speelt en ook nog eens alle delen wilt hebben wordt een dure hobby
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:38:36 #147
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45309073
Ik denk dat ik vanmiddag maar weer even de Sims ga opstarten.
Whatever I want.
pi_45309258
Heb ik deze nodig voor SimPE en zoja welke van deze 2

Needed Software to run SimPE

* Microsoft .NET Framework Version 2.0
* Managed Direct X 9c (only if you want to work with Meshes)
pi_45310511
Ben wel benieuwd naar Sims Levensverhalen. In Amerika is 'ie al uit. Denk dat ik 'm binnenkort maar eens 'koop'.
pi_45313656
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:49 schreef thewitch het volgende:
Heb ik deze nodig voor SimPE en zoja welke van deze 2

Needed Software to run SimPE

* Microsoft .NET Framework Version 2.0
* Managed Direct X 9c (only if you want to work with Meshes)
Yep, allebei DirectX heb je alleen voor SimPE inodig als je meshes wilt bewerken enzo. En SimPE werkt niet zonder .NET 2.0 Maar als het goed is heb je DirectX 9c al, dat kun je zien bij Start > Uitvoeren > dxdiag, bij Systeeminfo (eerste tabblad)

[ Bericht 4% gewijzigd door Chanty87 op 13-01-2007 14:55:26 ]
pi_45313771
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:45 schreef seeya_40 het volgende:
Ben wel benieuwd naar Sims Levensverhalen. In Amerika is 'ie al uit. Denk dat ik 'm binnenkort maar eens 'koop'.
Februari pas
pi_45316005
Ik zal blij zijn als de prijzen wat zijn gezakt van de geheugen blokjes, want mijn pc slaat telken vast tijdens het spelen van thesims

Heb teveel donwloads erop dus moet er nog maar 1 blokje van 512 erbij komen, is niet leuk meer om dan zo te moeten spelen

Ontdekte net dat ik als man bij fok bekent stond heb dit maar ff gauw veranderd in vrouw
pi_45316481
Downloads hebben volgens mij alleen invloed op de laadtijden aan het begin...
pi_45324719
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:44 schreef Chanty87 het volgende:
Downloads hebben volgens mij alleen invloed op de laadtijden aan het begin...
Nu het betreft niet alleen de downloads maar ook de grootte van het spel van the sims, ik heb 7 delen van thesims geinstalleerd en dat vreet ook genoeg
  zondag 14 januari 2007 @ 13:28:23 #155
158879 _-my-_
Missy Bie
pi_45340516

[ Bericht 100% gewijzigd door _-my-_ op 14-01-2007 18:04:41 ]
pi_45358708
Weet je het antwoord op je vraag al my? Ik zag dat je wou weten waar je de herrijs-o-foon vind en die krijg je als carriere beloning in het paranormale. Maar daarvoor moet je wel gestudeerd hebben (Studentenleven dus).
  maandag 15 januari 2007 @ 08:35:39 #157
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45364188
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:44 schreef Clauw het volgende:
ja ik heb het te druk met mn stage! Maar ik kijk wel af en toe, bekijk de plaatjes etc
Hebben jullie het al gehad over dat nieuwe spel van de sims?
Op bol staat dat ie op 8 februari uitkomt. The Sims levensverhalen heet het.

[afbeelding]

Een stukje:

De Sims Levensverhalen is het eerste deel van een splinternieuwe productlijn met de naam De Sims Verhalen. Beleef de hoogtepunten in het leven van je Sim in deze makkelijk speelbare versie van De Sims, die speciaal geschikt is voor laptops. In het nieuwe, meeslepende speltype 'Verhaal' leid je je Sim door een unieke, boeiende verhaallijn, die bol staat van de romantiek en onverwachte wendingen. In het speltype 'Vrij spelen' creëer je zelf je Sims, voor wie jij beslist of en hoe ze hun dromen waarmaken op de beslissende momenten in hun leven. Terwijl je speelt kun je via e-mail en je eigen instant messenger bereikbaar blijven. Kenmerken: - Tutorial. Hoe speel je deze game ? - 2 verhaallijnen : speel met Manon & Vincent - 12 hoofdstukken per speelbaar karakter - Ieder hoofdstuk bevat 9 tot 14 doelen om te bereiken - Beleef de grootste en belangrijkste momenten in het leven met jouw Sims - LET OP: je hebt hier geen Sims 2 basispakket voor nodig, het is dus geen uitbreiding. Achtergrond Sims Levensverhalen: - Eventueel in een klein scherm te spelen - Het buroblad blijft dan beschikbaar - Pick-up-and-Play - Voor beginners zeer speelbaar - Laptop-vriendelijk

Ik weet nog niet of ik em ga halen. Maar voor degene met laptops istie dus bedoeld.
dat lijkt dan dus weer meer op de ps2 versie van sims 2
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 15 januari 2007 @ 22:14:44 #158
140412 Danaa
🍎
pi_45389009
Hallo allemaal ben ik weer, de computer is gemaakt!! Dus binnenkort knal ik alles van Sims er weer op en kan ik weer volop aan de gang.
Maar nu heb ik een vraagje voor jullie allemaal. Een meisje dat bij ons op Fok! mee kijkt maar niet kan aanmelden op Fok! heeft een vraag.
Zij komt op de download site's die wij in de OP hebben staan maar wanneer zij gaat downloaden komt deze fout in beeld: geen toepasselijk win32 bestand. Ze heeft uberhaupt nog nooit gedownload dus ze weet niet hoe het moet. Ook wil zij de map downloads aan maken. Aan gezien ik zo ongeveer geen 3 maanden meer heb gezien weet ik even niet meer precies waar ze die map aan moet maken. Kunnen jul *schaam, schaam*lie haar helpen met deze vragen?
Thanks!!! En ik hoop snel weer terug te komen met Screens
  dinsdag 16 januari 2007 @ 07:51:02 #159
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45396643
Voor de map aan te maken... kijk hier maar eens: http://www.modthesims2.com/article.php?t=71008
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_45447044
@Purky: jah purky gelukkig ik heb overal rodgezocht en het gevonden mn sim zit nog altijd in eerste jaars x
pi_45462844
Mja.. dat studeren gaat nooit zo snel hé.. Ik speel altijd met 1 sim in het studentenhuis en haast altijd op snelheid 3 dus vaak ben ik na een hele middag (van 12 tot 5 in real time) wel afgestudeerd
  donderdag 18 januari 2007 @ 09:58:54 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_45462934
Ik pak er altijd meerdere tegelijkertijd zodat ik daarna weer wat meer volwassen heb.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:21:49 #163
81237 releaze
best of both worlds
pi_45467090
Whoohoo! SimPE doet het weer Ik had een verkeerde optie aangevinkt en nu kan ik weer joyful spelen! Yayness!
pi_45485908
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 09:58 schreef Troel het volgende:
Ik pak er altijd meerdere tegelijkertijd zodat ik daarna weer wat meer volwassen heb.
Kan ook, maar ik weet dan nooit met welke volwassene ik dan moet spelen
Plus dat het afstuderen dan langer duurt omdat je meer sims onder controle moet houden.
pi_45486173
Dat studeren duurt inderdaad te lang, maar ik heb ooit iets gedownload waarbij je zelf het semester kan bepalen. Dus meestal sla ik dan gewoon een paar semesters over!

Topic is de laatste tijd wel een beetje dood he? Iemand die nog screens wil posten ofzo??
  vrijdag 19 januari 2007 @ 00:34:37 #166
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_45495238
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:09 schreef Elvi het volgende:
Hier nog wat Simplaatjes! Erop klikken voor een beter beeld
De Senseo
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/507053083.jpg]afbeelding][/URL]
Waar heb je die senseo vandaan?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:03:59 #167
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_45509839
Op de officiële Sims 2 site staat een filmpje van Seasons
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:07:03 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_45509955
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:17 schreef Purky het volgende:

[..]

Kan ook, maar ik weet dan nooit met welke volwassene ik dan moet spelen
Plus dat het afstuderen dan langer duurt omdat je meer sims onder controle moet houden.
Mwah, dat valt toch wel mee, gewoon allemaal hetzelfde pakket laten volgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:09:36 #169
81237 releaze
best of both worlds
pi_45510049
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:03 schreef vanillivi het volgende:
Op de officiële Sims 2 site staat een filmpje van Seasons
ronde zwembaden, whoehoei!
pi_45528031
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:09 schreef releaze het volgende:
ronde zwembaden, whoehoei!
Dat ziet er inderdaad wel gaaf uit!!
Duurt nu niet lang meer tot de uitbreiding
pi_45528096
Hoiz ik ga eventjes simsen
maar ik weet nog steeds niet hoe je screens op deze site zet xx
  zondag 21 januari 2007 @ 16:03:37 #172
47102 Elvi
miemkwien
pi_45562162
Ik ga ook weer ff aan de slag. Kep weer een shitload gedownload dus ff kieken of het werkt
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:41:01 #173
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_45593155
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:34 schreef Spookje81 het volgende:

[..]

Waar heb je die senseo vandaan?
iemand een antwoord?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_45593334
Staat ergens in de vorige topics. Beste is om daar even in te zoeken.
pi_45606051
haajz sorry dat ik jullie lastig val maar ik heb de herrijsofoon maar als ik magere hein bel zegt ie dat ik niemand ken die dood is en dat is wel bij de fam.Blut Wendy haar man is dood ik wil die laten herrijzen maar dat gaat niet iemand een raad?x Bieke
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:44:23 #176
47102 Elvi
miemkwien
pi_45607435
De grafsteen of urn moet dan in de buurt zijn. Er is geen grafsteen of urn van hem dus je kan hem niet tot leven wekken
pi_45607576
okej thnx voor je antwoord elvi x ik ga nog at spelen doeiz
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 19:51:38 #178
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_45607754
Mijn samson en gert famillie, maar dan zonder samson

(vlnr: alberto vermicelli, mister dong, eugene van leemhuyzen, octaaf de bolle, gert verhulst, marléneke, meneer de burgemeester)

met iedereen een liefdeswens, dus er is best veel ruzie . Verder is octaaf een uitermate goede pianospeler, werkt niemand en is de burgemeester met marléneke getrouwt en is ze in verwachting, nog een kind dan

[ Bericht 9% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 23-01-2007 20:34:45 ]
:')
pi_45608832
Grote familie, hoe hou je dat onder controle als niemand werkt en ze allemaal de liefdeswens hebben?
pi_45609181
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 20:34:08 #181
pi_45609578
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:16 schreef Purky het volgende:
Grote familie, hoe hou je dat onder controle als niemand werkt en ze allemaal de liefdeswens hebben?
geldcheat

behoorlijk groot huis inclusief loungeruimte, eigen kamer voor burgemeester en marléneke, chinees restaurant, iedereen een eigen badkamer, jacuzzi ruimte en zwembad ruimte , alleen onhandig dat iedereen een eigen slaapritme heeft als je niet iedereen tegelijk onder control kan hebben
pi_45609808
Ik heb trouwens een item nodig dat een sim van age kan veranderen mijn sim wordt binnenkort tiener maar ik heb geen zin om tijd te steken in haar vriendje om die ook te laten opgroeien. Die moet dus gewoon in 1 keer tiener zijn.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45610836
@ Canisfire: SimPE
pi_45629105
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

geldcheat

behoorlijk groot huis inclusief loungeruimte, eigen kamer voor burgemeester en marléneke, chinees restaurant, iedereen een eigen badkamer, jacuzzi ruimte en zwembad ruimte , alleen onhandig dat iedereen een eigen slaapritme heeft als je niet iedereen tegelijk onder control kan hebben
Waarom heb je marleneke niet dik gemaakT?
pi_45635681
Ik zie dat ik niet veel gemist heb voor mijn opname ziekenhuis de 19e werdt er 1 nier verwijderd bij mij en vandaag net weer thuis gekomen, kon het gewoon niet laten om hier ff te kijken naar de berichten die er staan is wel lekker kan ik nog alles nalezen

† In Memoriam † woensdag 24 januari 2007 @ 17:37:27 #186
pi_45636250
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:04 schreef Danaa het volgende:

[..]

Waarom heb je marleneke niet dik gemaakT?
ja nu is ze wel dik (in verwachting) deze foto is toen ik begon met de famillie
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:05:48 #187
81237 releaze
best of both worlds
pi_45637102
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb trouwens een item nodig dat een sim van age kan veranderen mijn sim wordt binnenkort tiener maar ik heb geen zin om tijd te steken in haar vriendje om die ook te laten opgroeien. Die moet dus gewoon in 1 keer tiener zijn.
inSiminator
pi_45638235
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef Canisfire het volgende:
Wtf is de herijsofoon?
Zit in studenten- of nachtleven. Een carriere beloning waarmee je magere Hein kan bellen om een overleden familielid (waar je dus nog de grafsteen van hebt) te laten herrijzen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:23:11 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_45659567
Hmmm was het topic weer kwijt. TVP met een plaatje.

Herrijs-o-foon kun je trouwens ook unlocken met de cheat 'unlockCareerrewards'. Dan kun je meteen bij de rest van de carriererewards
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_45667332
weet iemand misschien wanneer en hoe je een manager in je winkel kan zetten ?:P
pi_45667580
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ja nu is ze wel dik (in verwachting) deze foto is toen ik begon met de famillie
Wanneer je sims gaat aanmaken kun je ervoor kiezen om ze een dik postuur te geven of een slank postuur geven. Ben benieuwd naar je nieuwe screens!
pi_45687573
Ik heb zin om de sims te doen Maar mag niet van mezelf want over een maand komt de uitbreiding en dan heb ik waarschijnlijk zoveel sims gedaan dat ik er geen zin meer in heb.. had ik met huisdieren ook Best lastig voor een sims-junk als mij Ga 't zo maar gewoon opstarten en verder met zo'n stomme familie uit die buurt waar Flora Delarosa ook woont ofzo!
Mooie screen hierboven!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:13:01 #193
47102 Elvi
miemkwien
pi_45691427
Ik heb andere defaults gedownload en de Sims die al bij t spel zitten zien er nu vééél beter uit! Ik pimp ook ff hun huizen enzo Is wel ff leuk om te doen als je het spelen zelf ff zat bent
pi_45694340
Wat zijn defaults dan? Ik bedoel, ik ken het woord en de term maar andere defaults gedownload?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:48:20 #195
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_45696251
Ook weer een tijdje zitten spelen.. alleen wat is ondernemen zwaar zeg 't wil nog niet helemaal lukken .. zelfs met maxmotives rent het personeel soms gillend weg
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_45727112
Bij mij lukt dat wel, maar je moet goed in de gaten houden of je ze wel genoeg betaald. Had ik dus niet opgelet en werd een personeelslid kwaad en ging weg.. beetje balen want het was crisis
'k Heb zin in seizoenen!!!!
pi_45733478
jah ik ook
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:27:53 #198
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_45735319
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 15:52 schreef Purky het volgende:
Bij mij lukt dat wel, maar je moet goed in de gaten houden of je ze wel genoeg betaald. Had ik dus niet opgelet en werd een personeelslid kwaad en ging weg.. beetje balen want het was crisis
'k Heb zin in seizoenen!!!!
Maakte ook niet zoveel uit eigenlijk.. had toch maar 2 klanten ofzo (FM) De rest was personeel (barman, chef, serveerster, host, dj) ...
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 28 januari 2007 @ 09:12:10 #199
158879 _-my-_
Missy Bie
pi_45749922
hoiizzz hoe kan je eigenlijk borstvoeding geven??
pi_45750830
quote:
Op zondag 28 januari 2007 09:12 schreef _-my-_ het volgende:
hoiizzz hoe kan je eigenlijk borstvoeding geven??
Dat kan niet..
  zondag 28 januari 2007 @ 11:12:59 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_45750996
Nieuwe site met ontzettend veel mooie dingen : http://www.raonsims.com/
je moet je alleen even aanmelden

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 28 januari 2007 @ 13:43:00 #202
140412 Danaa
🍎
pi_45754734
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:01 schreef Purky het volgende:

[..]

Dat kan niet..
Jawel dat kan wel, ik had er iets voor gedownload. Maar ik weet niet meer wat en waar het stond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')