SimPE is een programma waarmee je dingen van je spel zelf kan veranderen. Het is een enorm krachtig programma, waarvan ik maar een klein gedeelte gebruik. Het is echt een developmenttool, alle custom content enzo wordt via dit programma speelbaar gemaakt voor de sims2. Ikzelf gebruik het gedeelte waarmee je je neighbourhood en je characters kan aanpassen. Namen veranderen, leeftijden veranderen, familiebanden veranderen, ze een opleiding geven zonder naar uni te gaan, wensen en aspiraties veranderen, etc etc. Simsurgery is een tool in SimPE waarmee je de uiterlijke kenmerken van je sims kan veranderen/exporteren. Ik zelf gebruik simssurgery alleen maar om sims die in het spel geboren te zijn te kunnen extracten. Stel, je maakt in CAS (create a sim scherm) een poppetje dat perfect op jou lijkt, dan kan je die niet bewaren. Als die doodgaat dan gaat ie dood en kan je weer he-le-maal en als je alsnog wil spelen met een poppetje dat op jou lijkt dan kan je die weer from scratch gaan maken. Met simsurgery kan je van die sim een kopietje maken en bewaren op je hdd zodat je altijd het model van dat poppetje hebt. Is dat duidelijk?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:44 schreef Purky het volgende:
Releaze, jij hebt ook veel extra programmatjes voor je Sims. Ik heb Cleaninstaller, that's allWat doet Simpe en wat doet Simsurgery dan?
Ik heb het ook uitgeprobeerd en inderdaad mijn sim gaat ook plassen tegen een struik, ik krijg nu al 2 wolfenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:09 schreef vanillivi het volgende:
Ik heb nog nooit wildplassers gehad in mijn spel. Wel een doucheplasser![]()
@ seeya_40: Heb je het probleem met je pop en baby kunnen oplossen?
Yep, allebeiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:49 schreef thewitch het volgende:
Heb ik deze nodig voor SimPE en zoja welke van deze 2![]()
Needed Software to run SimPE
* Microsoft .NET Framework Version 2.0
* Managed Direct X 9c (only if you want to work with Meshes)
Februari pasquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:45 schreef seeya_40 het volgende:
Ben wel benieuwd naar Sims Levensverhalen. In Amerika is 'ie al uit. Denk dat ik 'm binnenkort maar eens 'koop'.
Nu het betreft niet alleen de downloads maar ook de grootte van het spel van the sims, ik heb 7 delen van thesims geinstalleerd en dat vreet ook genoegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:44 schreef Chanty87 het volgende:
Downloads hebben volgens mij alleen invloed op de laadtijden aan het begin...
dat lijkt dan dus weer meer op de ps2 versie van sims 2quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:44 schreef Clauw het volgende:
ja ik heb het te druk met mn stage! Maar ik kijk wel af en toe, bekijk de plaatjes etc![]()
Hebben jullie het al gehad over dat nieuwe spel van de sims?
Op bol staat dat ie op 8 februari uitkomt. The Sims levensverhalen heet het.
[afbeelding]
Een stukje:
De Sims Levensverhalen is het eerste deel van een splinternieuwe productlijn met de naam De Sims Verhalen. Beleef de hoogtepunten in het leven van je Sim in deze makkelijk speelbare versie van De Sims, die speciaal geschikt is voor laptops. In het nieuwe, meeslepende speltype 'Verhaal' leid je je Sim door een unieke, boeiende verhaallijn, die bol staat van de romantiek en onverwachte wendingen. In het speltype 'Vrij spelen' creëer je zelf je Sims, voor wie jij beslist of en hoe ze hun dromen waarmaken op de beslissende momenten in hun leven. Terwijl je speelt kun je via e-mail en je eigen instant messenger bereikbaar blijven. Kenmerken: - Tutorial. Hoe speel je deze game ? - 2 verhaallijnen : speel met Manon & Vincent - 12 hoofdstukken per speelbaar karakter - Ieder hoofdstuk bevat 9 tot 14 doelen om te bereiken - Beleef de grootste en belangrijkste momenten in het leven met jouw Sims - LET OP: je hebt hier geen Sims 2 basispakket voor nodig, het is dus geen uitbreiding. Achtergrond Sims Levensverhalen: - Eventueel in een klein scherm te spelen - Het buroblad blijft dan beschikbaar - Pick-up-and-Play - Voor beginners zeer speelbaar - Laptop-vriendelijk
Ik weet nog niet of ik em ga halen. Maar voor degene met laptops istie dus bedoeld.
Kan ook, maar ik weet dan nooit met welke volwassene ik dan moet spelenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:58 schreef Troel het volgende:
Ik pak er altijd meerdere tegelijkertijd zodat ik daarna weer wat meer volwassen heb.
Waar heb je die senseo vandaan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:09 schreef Elvi het volgende:
Hier nog wat Simplaatjes! Erop klikken voor een beter beeld![]()
De Senseo![]()
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/507053083.jpg]afbeelding][/URL]
Mwah, dat valt toch wel mee, gewoon allemaal hetzelfde pakket laten volgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:17 schreef Purky het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik weet dan nooit met welke volwassene ik dan moet spelen
Plus dat het afstuderen dan langer duurt omdat je meer sims onder controle moet houden.
ronde zwembaden, whoehoei!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:03 schreef vanillivi het volgende:
Op de officiële Sims 2 site staat een filmpje van Seasons![]()
Dat ziet er inderdaad wel gaaf uit!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:09 schreef releaze het volgende:
ronde zwembaden, whoehoei!
geldcheatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:16 schreef Purky het volgende:
Grote familie, hoe hou je dat onder controle als niemand werkt en ze allemaal de liefdeswens hebben?
Waarom heb je marleneke niet dik gemaakT?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geldcheat
behoorlijk groot huis inclusief loungeruimte, eigen kamer voor burgemeester en marléneke, chinees restaurant, iedereen een eigen badkamer, jacuzzi ruimte en zwembad ruimte, alleen onhandig dat iedereen een eigen slaapritme heeft als je niet iedereen tegelijk onder control kan hebben
ja nu is ze wel dik (in verwachting)quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:04 schreef Danaa het volgende:
[..]
Waarom heb je marleneke niet dik gemaakT?
inSiminatorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb trouwens een item nodig dat een sim van age kan veranderen mijn sim wordt binnenkort tiener maar ik heb geen zin om tijd te steken in haar vriendje om die ook te laten opgroeien. Die moet dus gewoon in 1 keer tiener zijn.
Zit in studenten- of nachtleven. Een carriere beloning waarmee je magere Hein kan bellen om een overleden familielid (waar je dus nog de grafsteen van hebt) te laten herrijzen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef Canisfire het volgende:
Wtf is de herijsofoon?
Wanneer je sims gaat aanmaken kun je ervoor kiezen om ze een dik postuur te geven of een slank postuur geven. Ben benieuwd naar je nieuwe screens!quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja nu is ze wel dik (in verwachting)deze foto is toen ik begon met de famillie
Maakte ook niet zoveel uit eigenlijk.. had toch maar 2 klanten ofzo (FM)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:52 schreef Purky het volgende:
Bij mij lukt dat wel, maar je moet goed in de gaten houden of je ze wel genoeg betaald. Had ik dus niet opgelet en werd een personeelslid kwaad en ging weg.. beetje balen want het was crisis
'k Heb zin in seizoenen!!!!
Dat kan niet..quote:Op zondag 28 januari 2007 09:12 schreef _-my-_ het volgende:
hoiizzz hoe kan je eigenlijk borstvoeding geven??
Jawel dat kan wel, ik had er iets voor gedownload. Maar ik weet niet meer wat en waar het stond!quote:
Die is over z'n bandwidth heen nuquote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
Nieuwe site met ontzettend veel mooie dingen: http://www.raonsims.com/
je moet je alleen even aanmelden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien heb je te weinig RAM geheugen of is je videokaart eigenlijk niet geschikt voor de nieuwste spellen?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:53 schreef sproetjes het volgende:
nog een verslaafde simmer hier, vooral de downloadsmaken het 10 keer leuker.
alleen loopt ie de laatste tijd na een uurtje ofzo spelen mee opvast lopen, of vaak hele computer in 1 keer uit
Had me gisteravond aangemeld, en nou kan ik vandaag niet meer inloggenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
Nieuwe site met ontzettend veel mooie dingen: http://www.raonsims.com/
je moet je alleen even aanmelden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Willkommen auf der Die Sims 2-Update-Websitequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:07 schreef vanillivi het volgende:
De patch voor Pets is eindelijk uit.
Ik ben echt blij dat ze het probleem met de "roofslopeangle" cheat hebben opgelost.
Nu dit zelfde probleem heb ik ook en ik ben er nu achter wat het is het is bij mij de koeler, want als ik de PC te lang aan heb of te lang Sims ga spelen dan slaat ie bij mij ook geheel uit. Maar ik kan dan na zeg maar 1 uurtje weer mijn pc aanzetten en weer verder spelen, dus er moet bij mij gewoon een grotere koeler inquote:Op zondag 28 januari 2007 17:53 schreef sproetjes het volgende:
nog een verslaafde simmer hier, vooral de downloadsmaken het 10 keer leuker.
alleen loopt ie de laatste tijd na een uurtje ofzo spelen mee opvast lopen, of vaak hele computer in 1 keer uit
Je kast in een open ruimte zetten (als het in een kast staat) wil ook wel eens helpenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:09 schreef thewitch het volgende:
[..]
Nu dit zelfde probleem heb ik ook en ik ben er nu achter wat het is het is bij mij de koeler, want als ik de PC te lang aan heb of te lang Sims ga spelen dan slaat ie bij mij ook geheel uit. Maar ik kan dan na zeg maar 1 uurtje weer mijn pc aanzetten en weer verder spelen, dus er moet bij mij gewoon een grotere koeler in![]()
ik zal vooral een grotere koeler kopen want als je systeem niet optimaal gekoeld wordt kan je binnen de kortste keren 'daaaaag!!' tegen je hardware zetten. Vermeld bij de computershop wat je allemaal in je PC hebt zitten (welk merk, hoe snel, hoeveel, cpu, koeling van cpu, ram, videokaart, hardeschijven) welk spel je speelt waar het mis gaat en dan kunnen ze een voeding *ik neem aan dat we het over de voeding hebben hier* aanpassen op je systeemeisen. Ik hoef werkelijk waar geen 300watt voeding in mijn pc te zetten of het dingetje ontploftquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je kast in een open ruimte zetten (als het in een kast staat) wil ook wel eens helpenOf anders een ventilator op de achterkant zetten; doe ik 's zomers ook altijd.
Zal wel meevallen hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:51 schreef releaze het volgende:
[..]
ik zal vooral een grotere koeler kopen want als je systeem niet optimaal gekoeld wordt kan je binnen de kortste keren 'daaaaag!!' tegen je hardware zetten. Vermeld bij de computershop wat je allemaal in je PC hebt zitten (welk merk, hoe snel, hoeveel, cpu, koeling van cpu, ram, videokaart, hardeschijven) welk spel je speelt waar het mis gaat en dan kunnen ze een voeding *ik neem aan dat we het over de voeding hebben hier* aanpassen op je systeemeisen. Ik hoef werkelijk waar geen 300watt voeding in mijn pc te zetten of het dingetje ontploftNee serieus, een voeding die aansluit op de rest van je PC is gewoon keihard nodig.
Als je het over koeling op je videokaart of cpu hebt, dan ook naar de winkel. Vooral de koeling op de cpu MOET blijven werken (anders brandt ie door) en hetzelfde geldt voor je videokaart. Als iets 'het niet doet' binnen je PC moet je naar een computerwinkel, niet de kast open zetten. (overigens is kast openzetten OOK funest voor je hardware, al dat stof. Daarnaast is de koeling binnen een pckast circulerend, wel koude lucht in, warme lucht eruit, terwijl als je je kast open hebt staan je PC ten alle tijden blootstaat aan de lucht in de huiskamer. Je kan er je pc soms zelfs mee opwarmen in plaats van verkoelen. vooral in de zomer!)
Dus hup, na laten kijken dat ding
Die van mij begint ook behoorlijk te ventileren zodra ik Sim. TheSims vraagt gewoon heel veel van je CPU, waarna die warm wordt en je ventilatoren aan de gang moeten. Ik moet er eigenlijk ook eentje bij plaatsen, want delen van mijn pc zijn er later bijgekomen, maar omdat mijn CPU nu een stuk sneller is, heb ik ook meer fans nodig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:09 schreef thewitch het volgende:
[..]
Nu dit zelfde probleem heb ik ook en ik ben er nu achter wat het is het is bij mij de koeler, want als ik de PC te lang aan heb of te lang Sims ga spelen dan slaat ie bij mij ook geheel uit. Maar ik kan dan na zeg maar 1 uurtje weer mijn pc aanzetten en weer verder spelen, dus er moet bij mij gewoon een grotere koeler in![]()
Dat vat het wel goed samen. De betreffende posts zijn verwijderd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:51 schreef releaze het volgende:
...omdat nocdCRACKS niet besproken mogen worden op het forum, want het valt onder illegaal.
Ik wou je PM-en maar ze zeggen dat je inbox niet beschikbaar isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:04 schreef seeya_40 het volgende:
Ja, strikt genomen wel. No cd cracks worden gebruikt om het spel ook illegaal te spelen. Je kunt mij PM-en voor meer info.
Ik heb deze weer gevondenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:51 schreef releaze het volgende:
En thewitch, ik had je eerder een paar weken terug een email daarover verstuurd. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Maar.. maar.. maar... mijn post ging er juist over dat het op een ander forum besproken moest worden en niet hierquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat vat het wel goed samen. De betreffende posts zijn verwijderd.
De lucht van de ventilatoren in de pc verkoelen je pc, je cpu, je videokaart maar ook je moederbord. Je pc is zo gebouwd dat de koude lucht langs alles gaat en daarna wordt afgedreven naar buiten. Er is dus een stroming van koud naar warm. Als je je pc openzet, dus open ruimte, dan vlucht de lucht het snelste weg. Het koelt je kast, je processoren, je videokaart en je moederbord gewoonweg niet adequaat en je hardware kan daardoor zeker eerder kapot gaan! Als wij onze kasten open hebben dan wordt de PC al snel een graad of 3-5 heter.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor! Ik heb 2 fans en nog eentje op m'n videokaart zitten; als dat ding warm wordt gaat de boel vanzelf blazen. Nooit een uitval gehad of crash bij het draaien van zware applicaties. Bovendien kun je bij een stoffige PC-kast gewoon stofzuigen (niet met de metalen buis erop, dat wel), maar ik had het over je kast in een open ruimte zetten zodat ie meer ruimte heeft om die uitgaande warme lucht kwijt te kunnen.
Geloof me, een kant en klare pc wil niet zeggen dat je voeding is afgestemd op de rest van de inhoud van de pc.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:05 schreef Chanty87 het volgende:
Dat bedoel ik nietIk bedoel, je pc-kast/toren/whatever ruimte geven zodat de warmte die eruit wordt geblazen niet rond blijft hangen, niet dat je de pc-kast moet openmaken. Bovendien is het sowieso volledig je eigen verantwoordelijkheid als je applicaties runt die niet aan de systeemeisen voldoen
Een voeding zal overigens wel aan systeemeisen voldoen aangezien de meeste mensen kant-en klare pc's hebben met onderdelen die op elkaar afgestemd zijn.
Ligt er helemaal aan waar je ze haalt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Chanty87 het volgende:
Voor low-end pc's misschien niet, maar multimedia-pc's zeker wel hoor.
Dat maakt ook weinig uit. Als je je kast een cm of 10/15 van de muur afhebt word je hardware voldoende gekoeld. Daarnaast hebben voedingen een beperkte levensduur. Vooral tijdens het runnen van heftige applicaties, stofvorming en de zomer kan je voeding gaan sputteren. Een beetje voeding gaat minimaal 3-4 jaar mee. Maar nogmaals, als de fans in de voeding niet draaien moet je linea recta naar de computershop voor een nieuwe wil je de kans op beschadiging van de rest van je PC zoveel mogelijk beperken. En ik geloof dat ik zoiets eerder heb gelezen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:05 schreef Chanty87 het volgende:
Dat bedoel ik nietIk bedoel, je pc-kast/toren/whatever ruimte geven zodat de warmte die eruit wordt geblazen niet rond blijft hangen, niet dat je de pc-kast moet openmaken. Bovendien is het sowieso volledig je eigen verantwoordelijkheid als je applicaties runt die niet aan de systeemeisen voldoen
Een voeding zal overigens wel aan systeemeisen voldoen aangezien de meeste mensen kant-en klare pc's hebben met onderdelen die op elkaar afgestemd zijn.
Als je een pc van een B-merk aanschaft, dan wel ja. Nogal logischquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan waar je ze haalt.
Dat zeg ik toch? De tower moet voldoende ruimte hebben om die warme lucht kwijt te kunnen. En nogal wiedes dat je meteen in actie moet komen als je voeding naar de gloria is...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:11 schreef releaze het volgende:
[..]
Dat maakt ook weinig uit. Als je je kast een cm of 10/15 van de muur afhebt word je hardware voldoende gekoeld. Daarnaast hebben voedingen een beperkte levensduur. Vooral tijdens het runnen van heftige applicaties, stofvorming en de zomer kan je voeding gaan sputteren. Een beetje voeding gaat minimaal 3-4 jaar mee. Maar nogmaals, als de fans in de voeding niet draaien moet je linea recta naar de computershop voor een nieuwe wil je de kans op beschadiging van de rest van je PC zoveel mogelijk beperken. En ik geloof dat ik zoiets eerder heb gelezen.
het beeldscherm staat ingesteld op 60Hzquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Chanty87 het volgende:
@ sproetjes; het is een beetje lastig te zien maar stond er bij tabblad Beeldscherm 50Hz staan of 60Hz? Misschien dat het spel ingesteld staat op 60 (bij beeldinstellingen) en dat je kaart dat niet aankan... Welke EP heb je het laatst geïnstalleerd en gebeurd dit op alle kavels die je speelt?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Elvi het volgende:
Ja ik heb echt een super-downloadsite gevonden: http://paysites.mustbedestroyed.org/
![]()
Geweldig!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Elvi het volgende:
Ja ik heb echt een super-downloadsite gevonden: http://paysites.mustbedestroyed.org/
![]()
Jammer dat het niet voor Internet Explorer is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:18 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.downthemall.net/
Perfecte FF plugin voor dit![]()
Fakk! Dit is serieus inderdaad een verzameling van ALLE donationdingen die er maar te krijgen zijn. Ik ga mijn pc eens ff helemaal vol downloaden. Enorm bedankt voor de link!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Elvi het volgende:
![]()
Same here. Kan ik eindelijk de donationpack van holysimoly downen. Mijn 50's fridgequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Fakk! Dit is serieus inderdaad een verzameling van ALLE donationdingen die er maar te krijgen zijn. Ik ga mijn pc eens ff helemaal vol downloaden. Enorm bedankt voor de link!
Ik heb al vrij veel donationpacks legaal gedownload (helaasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:09 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Same here. Kan ik eindelijk de donationpack van holysimoly downen. Mijn 50's fridge![]()
Ik heb ook al vele malen kwijlend naar die koelkast gekekenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:09 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Same here. Kan ik eindelijk de donationpack van holysimoly downen. Mijn 50's fridge![]()
Rukkerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:43 schreef RijstNatie het volgende:
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem voor sims 2 nude patch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |