abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45759340
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
Nieuwe site met ontzettend veel mooie dingen : http://www.raonsims.com/
je moet je alleen even aanmelden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is over z'n bandwidth heen nu
  zondag 28 januari 2007 @ 17:53:14 #204
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_45764197
nog een verslaafde simmer hier, vooral de downloads maken het 10 keer leuker.
alleen loopt ie de laatste tijd na een uurtje ofzo spelen mee op vast lopen, of vaak hele computer in 1 keer uit
pi_45836701
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:53 schreef sproetjes het volgende:
alleen loopt ie de laatste tijd na een uurtje ofzo spelen mee op vast lopen, of vaak hele computer in 1 keer uit
Misschien heb je te weinig RAM geheugen of is je videokaart eigenlijk niet geschikt voor de nieuwste spellen?

Ik heb echt maanden niets gedaan, maar ineens kreeg ik weer zin om te spelen. Nadeel is wel dat de tijd zooo snel gaat, zit je zo weer 4 uur te spelen. Ik ga es ff de linkjes in de OP checken op wat leuke downloads
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:53:26 #206
81237 releaze
best of both worlds
pi_45839179
ik heb ook weer zin om te simmen. gisteren weer een rits dingen gedownload, straks het proggie maar weer eens openen.. was onlangs bezig met het bouwen van een huis maar toen ik het wilde saven crashte de sims ik hoop dus dat ik hem uberhaupt nog opgestart krijg

maar heeeelp! ik moet ook nodig aan mn huiswerk
pi_45840648
Ik heb het ook helemaal te pakken.. Ben allerlei families aan het combineren zodat er niemand alleen oud hoeft te worden

Cute:
pi_45848067
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
Nieuwe site met ontzettend veel mooie dingen : http://www.raonsims.com/
je moet je alleen even aanmelden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had me gisteravond aangemeld, en nou kan ik vandaag niet meer inloggen Meer mensen hier last van?
pi_45849974
Ik blijf ook niet aangemeld nee...
pi_45867279
Achhh wat lief

Anyway.. hoe is het met jullie sims?
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:07:05 #211
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_45875363
De patch voor Pets is eindelijk uit.
Ik ben echt blij dat ze het probleem met de "roofslopeangle" cheat hebben opgelost .
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:20:20 #212
81237 releaze
best of both worlds
pi_45875629
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:07 schreef vanillivi het volgende:
De patch voor Pets is eindelijk uit.
Ik ben echt blij dat ze het probleem met de "roofslopeangle" cheat hebben opgelost .
Willkommen auf der Die Sims 2-Update-Website

Wähle einen der folgenden Patches, um dein Spiel zu aktualisieren:
Die Sims 2 Haustiere CD-Patch

Toll!
pi_45904403
Ach ja de sims.
Mijn broers hebben iedere nu hun eigen gezin.
Met beiden een pleegkind en een echt kind.
Ik wissel af al is Tommy nu wel behoorlijk ouder.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 2 februari 2007 @ 00:24:27 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_45904508
Nieuw simmannetje Tarek:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_45907603
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:53 schreef sproetjes het volgende:
Nu dit zelfde probleem heb ik ook en ik ben er nu achter wat het is het is bij mij de koeler, want als ik de PC te lang aan heb of te lang Sims ga spelen dan slaat ie bij mij ook geheel uit. Maar ik kan dan na zeg maar 1 uurtje weer mijn pc aanzetten en weer verder spelen, dus er moet bij mij gewoon een grotere koeler in
pi_45907672
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 08:09 schreef thewitch het volgende:

[..]

Nu dit zelfde probleem heb ik ook en ik ben er nu achter wat het is het is bij mij de koeler, want als ik de PC te lang aan heb of te lang Sims ga spelen dan slaat ie bij mij ook geheel uit. Maar ik kan dan na zeg maar 1 uurtje weer mijn pc aanzetten en weer verder spelen, dus er moet bij mij gewoon een grotere koeler in
Je kast in een open ruimte zetten (als het in een kast staat) wil ook wel eens helpen Of anders een ventilator op de achterkant zetten; doe ik 's zomers ook altijd.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:51:33 #217
81237 releaze
best of both worlds
pi_45909020
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 08:17 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Je kast in een open ruimte zetten (als het in een kast staat) wil ook wel eens helpen Of anders een ventilator op de achterkant zetten; doe ik 's zomers ook altijd.
ik zal vooral een grotere koeler kopen want als je systeem niet optimaal gekoeld wordt kan je binnen de kortste keren 'daaaaag!!' tegen je hardware zetten. Vermeld bij de computershop wat je allemaal in je PC hebt zitten (welk merk, hoe snel, hoeveel, cpu, koeling van cpu, ram, videokaart, hardeschijven) welk spel je speelt waar het mis gaat en dan kunnen ze een voeding *ik neem aan dat we het over de voeding hebben hier* aanpassen op je systeemeisen. Ik hoef werkelijk waar geen 300watt voeding in mijn pc te zetten of het dingetje ontploft Nee serieus, een voeding die aansluit op de rest van je PC is gewoon keihard nodig.
Als je het over koeling op je videokaart of cpu hebt, dan ook naar de winkel. Vooral de koeling op de cpu MOET blijven werken (anders brandt ie door) en hetzelfde geldt voor je videokaart. Als iets 'het niet doet' binnen je PC moet je naar een computerwinkel, niet de kast open zetten. (overigens is kast openzetten OOK funest voor je hardware, al dat stof. Daarnaast is de koeling binnen een pckast circulerend, wel koude lucht in, warme lucht eruit, terwijl als je je kast open hebt staan je PC ten alle tijden blootstaat aan de lucht in de huiskamer. Je kan er je pc soms zelfs mee opwarmen in plaats van verkoelen. vooral in de zomer!)
Dus hup, na laten kijken dat ding

En thewitch, ik had je eerder een paar weken terug een email daarover verstuurd. Het is allemaal niet zo moeilijk. Het moet via de mail, omdat nocdCRACKS niet besproken mogen worden op het forum, want het valt onder illegaal. Je mag wel zeggen dat je ze hebt, maar niet hoe je er aan komt of hoe je het installeert. Thats fokpolicy. (ik heb al genoeg waarschuwingen daarover gehad )
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:53:13 #218
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45909060
Wbt de borstvoeding, is er een hack voor op modthesims2.
Whatever I want.
pi_45909207
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:51 schreef releaze het volgende:

[..]

ik zal vooral een grotere koeler kopen want als je systeem niet optimaal gekoeld wordt kan je binnen de kortste keren 'daaaaag!!' tegen je hardware zetten. Vermeld bij de computershop wat je allemaal in je PC hebt zitten (welk merk, hoe snel, hoeveel, cpu, koeling van cpu, ram, videokaart, hardeschijven) welk spel je speelt waar het mis gaat en dan kunnen ze een voeding *ik neem aan dat we het over de voeding hebben hier* aanpassen op je systeemeisen. Ik hoef werkelijk waar geen 300watt voeding in mijn pc te zetten of het dingetje ontploft Nee serieus, een voeding die aansluit op de rest van je PC is gewoon keihard nodig.
Als je het over koeling op je videokaart of cpu hebt, dan ook naar de winkel. Vooral de koeling op de cpu MOET blijven werken (anders brandt ie door) en hetzelfde geldt voor je videokaart. Als iets 'het niet doet' binnen je PC moet je naar een computerwinkel, niet de kast open zetten. (overigens is kast openzetten OOK funest voor je hardware, al dat stof. Daarnaast is de koeling binnen een pckast circulerend, wel koude lucht in, warme lucht eruit, terwijl als je je kast open hebt staan je PC ten alle tijden blootstaat aan de lucht in de huiskamer. Je kan er je pc soms zelfs mee opwarmen in plaats van verkoelen. vooral in de zomer!)
Dus hup, na laten kijken dat ding
Zal wel meevallen hoor ! Ik heb 2 fans en nog eentje op m'n videokaart zitten; als dat ding warm wordt gaat de boel vanzelf blazen. Nooit een uitval gehad of crash bij het draaien van zware applicaties. Bovendien kun je bij een stoffige PC-kast gewoon stofzuigen (niet met de metalen buis erop, dat wel), maar ik had het over je kast in een open ruimte zetten zodat ie meer ruimte heeft om die uitgaande warme lucht kwijt te kunnen.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:31:15 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_45914954
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 08:09 schreef thewitch het volgende:

[..]

Die van mij begint ook behoorlijk te ventileren zodra ik Sim. TheSims vraagt gewoon heel veel van je CPU, waarna die warm wordt en je ventilatoren aan de gang moeten. Ik moet er eigenlijk ook eentje bij plaatsen, want delen van mijn pc zijn er later bijgekomen, maar omdat mijn CPU nu een stuk sneller is, heb ik ook meer fans nodig.
Tot zover de nerdtalk.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_45919175
quote:
...omdat nocdCRACKS niet besproken mogen worden op het forum, want het valt onder illegaal.
Dat vat het wel goed samen. De betreffende posts zijn verwijderd.
pi_45919674
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:04 schreef seeya_40 het volgende:
Ja, strikt genomen wel. No cd cracks worden gebruikt om het spel ook illegaal te spelen. Je kunt mij PM-en voor meer info.
Ik wou je PM-en maar ze zeggen dat je inbox niet beschikbaar is
pi_45920154
quote:

En thewitch, ik had je eerder een paar weken terug een email daarover verstuurd. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Ik heb deze weer gevonden
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:33:39 #224
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_45921859
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:54 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat vat het wel goed samen. De betreffende posts zijn verwijderd.
Maar.. maar.. maar... mijn post ging er juist over dat het op een ander forum besproken moest worden en niet hier
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:35:17 #225
81237 releaze
best of both worlds
pi_45922673
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:00 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Zal wel meevallen hoor ! Ik heb 2 fans en nog eentje op m'n videokaart zitten; als dat ding warm wordt gaat de boel vanzelf blazen. Nooit een uitval gehad of crash bij het draaien van zware applicaties. Bovendien kun je bij een stoffige PC-kast gewoon stofzuigen (niet met de metalen buis erop, dat wel), maar ik had het over je kast in een open ruimte zetten zodat ie meer ruimte heeft om die uitgaande warme lucht kwijt te kunnen.
De lucht van de ventilatoren in de pc verkoelen je pc, je cpu, je videokaart maar ook je moederbord. Je pc is zo gebouwd dat de koude lucht langs alles gaat en daarna wordt afgedreven naar buiten. Er is dus een stroming van koud naar warm. Als je je pc openzet, dus open ruimte, dan vlucht de lucht het snelste weg. Het koelt je kast, je processoren, je videokaart en je moederbord gewoonweg niet adequaat en je hardware kan daardoor zeker eerder kapot gaan! Als wij onze kasten open hebben dan wordt de PC al snel een graad of 3-5 heter.

Daarnaast zei iemand eerder dat een van dr 'koelingen' niet werkte, dan zal ze het vast over een fan hebben in d'r pc. Als er een fan het niet doet en je laat dit niet repareren dan heb je gewoon echt en accuut kans op schade. En je voeding is in deze superbelangrijk! Als deze niet aan je systeemeisen voldoet dan kan dat ding gewoon in de brand vliegen omdat ie de energie niet kan trekken en veel te heet wordt, als deze de energie niet kan trekken dan kan je hardware kapot gaan omdat je het bij wijze van overvraagt, en als de fans daarin niet werken kan je pc en de voeding ook nog eens oververhit raken (en samen met een flinke lading stof) ook weer in de fik vliegen.

Ik had een jaar of twee geleden een voeding van 300, 350 watt in mn pc. Ik had die 128mb videokaart gekocht en nog geen twee weken later ontplofte mn CPU. Nee, geen geintje. Moederbord kapot, cpu kapot, harde schijf kapot, alleen maar omdat mn voeding de energievraag van mijn hardware niet aankon. (ik had minimaal een voeding van 450 nodig). Dat was een erg duur grapje, ik ben daarna ook volledig over koeling en voeding ingelicht door mensen die dagelijks met computers en hardware werken. Nogmaals, de circulatie die binnen de kast van je PC speelt is belangrijk voor de 'health' van je hardware.

We hebben het nu thuis weer, mijn vriends pc zucht en steunt omdat de voeding z'n pc niet meer trekt, alles valt regelmatig uit. Helaas hebben we geen centen om per direct een nieuwe voeding aan te schaffen dus intensief computerwerk doet ie voorlopig niet. Maar het kan best zo zijn dat die voeding het binnenkort begeeft en dat we alsnog een volledig nieuwe computer moeten aanschaffen.
pi_45923129
Dat bedoel ik niet Ik bedoel, je pc-kast/toren/whatever ruimte geven zodat de warmte die eruit wordt geblazen niet rond blijft hangen, niet dat je de pc-kast moet openmaken. Bovendien is het sowieso volledig je eigen verantwoordelijkheid als je applicaties runt die niet aan de systeemeisen voldoen Een voeding zal overigens wel aan systeemeisen voldoen aangezien de meeste mensen kant-en klare pc's hebben met onderdelen die op elkaar afgestemd zijn.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 12:00:20 #227
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_46035806
bij mij ligt het denk ik niet zozeer aan de warmte, aangezien de kast helemaal vrij staat en we al een extra grote fan hebben.

hij geeft steeds de melding, als ik het windows foutenrapport laat opmaken en versturen, dat de hardware te snel loopt voor de software? (de volgende keer als ik de melding weer krijg zal ik em kopieëren, ik ben er niet helemaal meer zeker van dat het precies dit was, het spijt me )<- dit trouwens wanneer ie helemaal uitslaat (en ik kan em daarna meteen weer aanzetten)

als ie vastloopt krijg ik meestal de melding: D3DERR_NOTAVAILABLE blabla, programma word nu afgesloten.

misschien dat deze info iemand iets zegt:
pi_46036160
Lijkt mij een videokaart probleem; ga naar Start > Uitvoeren > dxdiag. Controleer elke tab, zie je bij opmerkingen fouten staan? Maak anders even een paar screenshots (printscreen + plakken in Paint ofzo en uploaden naar bijvoorbeeld tinypic.com) van wat er staat bij tabblad Systeem en Beeldscherm
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:58:38 #229
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_46046937
onderin staat overal: geen problemen gevonden + ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd, maar dat hielp niks
hier zijn de links naar de screenshots:
http://i2.photobucket.com/albums/y43/WildRomance/dxdiag1.jpg

http://i2.photobucket.com/albums/y43/WildRomance/dxdiag2.jpg
pi_46047208
Klik eens onder het tabblad Beeldscherm op Direct3D testen? Als het goed is zou dat een fout geven... Of anders staan waarschijnlijk je instellingen te hoog.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:30:38 #231
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_46047899
nope het geeft geen fout als ik test
hoe kom ik erachter of de instellingen te hoog staan? en waar kan ik dat veranderen? (misschien vervelend, maar ik ben niet zo'n held met dit) alvast bedankt!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:43:47 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_46048278
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 19:05 schreef Chanty87 het volgende:
Dat bedoel ik niet Ik bedoel, je pc-kast/toren/whatever ruimte geven zodat de warmte die eruit wordt geblazen niet rond blijft hangen, niet dat je de pc-kast moet openmaken. Bovendien is het sowieso volledig je eigen verantwoordelijkheid als je applicaties runt die niet aan de systeemeisen voldoen Een voeding zal overigens wel aan systeemeisen voldoen aangezien de meeste mensen kant-en klare pc's hebben met onderdelen die op elkaar afgestemd zijn.
Geloof me, een kant en klare pc wil niet zeggen dat je voeding is afgestemd op de rest van de inhoud van de pc.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46048572
Voor low-end pc's misschien niet, maar multimedia-pc's zeker wel hoor.

@ sproetjes; het is een beetje lastig te zien maar stond er bij tabblad Beeldscherm 50Hz staan of 60Hz? Misschien dat het spel ingesteld staat op 60 (bij beeldinstellingen) en dat je kaart dat niet aankan... Welke EP heb je het laatst geïnstalleerd en gebeurd dit op alle kavels die je speelt?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:54:44 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_46048624
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Chanty87 het volgende:
Voor low-end pc's misschien niet, maar multimedia-pc's zeker wel hoor.
Ligt er helemaal aan waar je ze haalt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:11:25 #235
81237 releaze
best of both worlds
pi_46049220
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 19:05 schreef Chanty87 het volgende:
Dat maakt ook weinig uit. Als je je kast een cm of 10/15 van de muur afhebt word je hardware voldoende gekoeld. Daarnaast hebben voedingen een beperkte levensduur. Vooral tijdens het runnen van heftige applicaties, stofvorming en de zomer kan je voeding gaan sputteren. Een beetje voeding gaat minimaal 3-4 jaar mee. Maar nogmaals, als de fans in de voeding niet draaien moet je linea recta naar de computershop voor een nieuwe wil je de kans op beschadiging van de rest van je PC zoveel mogelijk beperken. En ik geloof dat ik zoiets eerder heb gelezen.
pi_46050147
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef Troel het volgende:

[..]

Ligt er helemaal aan waar je ze haalt.
Als je een pc van een B-merk aanschaft, dan wel ja. Nogal logisch Die bezuinigen meestal op een onderdeel om hoge kosten te beperken en het goedkoop te houden.
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:11 schreef releaze het volgende:

[..]

Dat maakt ook weinig uit. Als je je kast een cm of 10/15 van de muur afhebt word je hardware voldoende gekoeld. Daarnaast hebben voedingen een beperkte levensduur. Vooral tijdens het runnen van heftige applicaties, stofvorming en de zomer kan je voeding gaan sputteren. Een beetje voeding gaat minimaal 3-4 jaar mee. Maar nogmaals, als de fans in de voeding niet draaien moet je linea recta naar de computershop voor een nieuwe wil je de kans op beschadiging van de rest van je PC zoveel mogelijk beperken. En ik geloof dat ik zoiets eerder heb gelezen.
Dat zeg ik toch? De tower moet voldoende ruimte hebben om die warme lucht kwijt te kunnen. En nogal wiedes dat je meteen in actie moet komen als je voeding naar de gloria is...

Maargoed, zullen we maar weer ontopic gaan? Iemand nog screens of zitten we allemaal vol ongeduld te wachten tot Seasons uitkomt op 2 maart?

[ Bericht 2% gewijzigd door Chanty87 op 06-02-2007 19:40:42 ]
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:25:34 #237
47102 Elvi
miemkwien
pi_46052471
Ja ik heb echt een super-downloadsite gevonden : http://paysites.mustbedestroyed.org/
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:27:34 #238
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_46052567
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Chanty87 het volgende:
@ sproetjes; het is een beetje lastig te zien maar stond er bij tabblad Beeldscherm 50Hz staan of 60Hz? Misschien dat het spel ingesteld staat op 60 (bij beeldinstellingen) en dat je kaart dat niet aankan... Welke EP heb je het laatst geïnstalleerd en gebeurd dit op alle kavels die je speelt?
het beeldscherm staat ingesteld op 60Hz
ik heb al laaste ep huisdieren geïnstalleerd. en ik heb hier last van op alle kavels.

http://i2.photobucket.com/albums/y43/WildRomance/foutmelding.jpg
dit is een screenshot van wat ik krijg als de pc zo vastloopt dat hij helemaal uitschakeld.

ik vind het heel fijn dat je bereid bent me te helpen!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:29:41 #239
47102 Elvi
miemkwien
pi_46052669
Ok ff 'algemene' tip: zet alle overbodige programma's uit als je The Sims start... Msn, internet, firewall/ virusscanner: gewoon úit En niet vergeten aan te zetten als je klaar bent
pi_46052812
Ah well, somebody's gotta do it Maargoed. Weet je zeker dat je de goede driver hebt geinstalleerd en de oude hebt verwijderd? Ik heb op het forum van modthesims2 rondgekeken, blijkbaar hebben nogal veel mensen met een Nvidea videokaart dit probleem. De oplossing verschilt alleen... Voor de ene werkte Windows XP er opnieuw opzette, voor anderen weer andere drivers installeren, een fix installeren, andere videokaart kopen enz. Het is wel een beetje lastig om de oplossing te vinden maar we blijven proberen
pi_46053436
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Elvi het volgende:
Ja ik heb echt een super-downloadsite gevonden : http://paysites.mustbedestroyed.org/
pi_46053729
quote:
Geweldig!!!
pi_46054071
Echt HEERLIJK. Al zo vaak heb ik me zitten ergeren aan mooie content waar je weer voor moest betalen. Ik download nu gewoon de hele boel voor het geval de site alsnog offline gaat Heb ik tenminste een backup
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:12:39 #244
81237 releaze
best of both worlds
pi_46054415
Help, moreel dilemma
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:14:52 #245
81237 releaze
best of both worlds
pi_46054515
oh too bad, ik kan er toch maar 2 tegelijk downloaden..
pi_46054672
http://www.downthemall.net/

Perfecte FF plugin voor dit
pi_46058842
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 21:18 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.downthemall.net/

Perfecte FF plugin voor dit
Jammer dat het niet voor Internet Explorer is.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:03:49 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_46059063
quote:
Fakk! Dit is serieus inderdaad een verzameling van ALLE donationdingen die er maar te krijgen zijn. Ik ga mijn pc eens ff helemaal vol downloaden. Enorm bedankt voor de link!
pi_46059306
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Fakk! Dit is serieus inderdaad een verzameling van ALLE donationdingen die er maar te krijgen zijn. Ik ga mijn pc eens ff helemaal vol downloaden. Enorm bedankt voor de link!
Same here. Kan ik eindelijk de donationpack van holysimoly downen. Mijn 50's fridge
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:14:34 #250
81237 releaze
best of both worlds
pi_46059520
als ik dit gedownload heb ben ik alleen bang dat ik een suuuupergrote sims2 schoonmaak moet gaan houden gegarandeerd dat het dan een half uur duurt voordat mn game is opgestart
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:17:04 #251
81237 releaze
best of both worlds
pi_46059626
En het downloadt nog vrij rap ook, i am suprised...
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:19:13 #252
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_46059702
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:09 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Same here. Kan ik eindelijk de donationpack van holysimoly downen. Mijn 50's fridge
Ik heb al vrij veel donationpacks legaal gedownload (helaas ), ik vind vooral die van Reflexsims en Rosesims erg interessant .
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:27:51 #253
47102 Elvi
miemkwien
pi_46060014
Ik was ook helemaal blij toen ik die site ontdekte It made my weekend
En die spullen van Holy Simoly zijn echt de shit
pi_46060591
Zit nu ruim aan de 5 Gig En moet The Sims Resource en The Well Dressed Sim allemaal nog... Gelukkig heb ik een externe HDD van 320 GB waar ik alles op kan pleuren

Die Simslice is wel gruwelijk irritant zeg... Alles zit in aparte mapjes
  woensdag 7 februari 2007 @ 06:58:32 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_46064709
Heel Reflexsimsen Rosesims leeggetrokken nu, ga nu verder met de rest .
  woensdag 7 februari 2007 @ 08:24:43 #256
47102 Elvi
miemkwien
pi_46065248
Deze site heeft ook mooi spul, vooral kleding: http://www.starsims.net/homepage.htm
  woensdag 7 februari 2007 @ 08:26:08 #257
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46065264
Ik moet een keer opnieuw beginnen en alle downloads uit mn map gooien. Maar ik ben zo bang dat ik straks mn mooie skins kwijt ben en mn spulletjes en dit en dat en die nog .
Whatever I want.
pi_46081762
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:09 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Ik heb ook al vele malen kwijlend naar die koelkast gekeken
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_46142189
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem voor sims 2 nude patch

Als ik die patch installeer van bijv: Nude patch voor The Sims 2 gespot

iedere keer als ik m wil activeren geeft ie dit bericht:
Sims2.exe not found
make sure you copied this file into the The Sims 2TSBin folder where the Sims2.exe is located

Ik heb hem niet in de verkeerde map geplaatst !

Hoe kan dit? Wat doe ik fout?
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:58:08 #260
146730 R81
Ech wel...
pi_46142701
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:43 schreef RijstNatie het volgende:
Rukker
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_46142723
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:58 schreef R81 het volgende:

[..]

Rukker
komtie ook hoor, het is niet eens voor mij flapdrol
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:02:24 #262
146730 R81
Ech wel...
pi_46142852
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:58 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

komtie ook hoor, het is niet eens voor mij flapdrol
Maar natuurlijk jochie
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:30:12 #263
81237 releaze
best of both worlds
pi_46143772
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:43 schreef RijstNatie het volgende:

Als ik die patch installeer van bijv: Nude patch voor The Sims 2 gespot

iedere keer als ik m wil activeren geeft ie dit bericht:
Sims2.exe not found
make sure you copied this file into the The Sims 2TSBin folder where the Sims2.exe is located

Ik heb hem niet in de verkeerde map geplaatst !

Hoe kan dit? Wat doe ik fout?
welke sims heb je? (welke EP) en welke nudepatch? voor iedere EP is een nieuwe nudepatch nl.. en ik geloof (weet het niet zeker) dat je die in de map van de desbetreffende EP moet gooien.
pi_46148456
Wat is EP en ik heb die nudepatch gebruikt van die link : Nude patch voor The Sims 2 gespot
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:59:52 #265
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46148607
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:56 schreef RijstNatie het volgende:
Wat is EP en ik heb die nudepatch gebruikt van die link : Nude patch voor The Sims 2 gespot
EP = Expension Pack
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:22:49 #266
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46159376
tvp
A.F.C. Ajax
pi_46259546
Nog 10 dagen tot Seasons..!!
Veel plezier allemaal alvast met Seasons, voor mij zit het er even niet in.
pi_46264376
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:14 schreef Danaa het volgende:
Nog 10 dagen tot Seasons..!!
Veel plezier allemaal alvast met Seasons, voor mij zit het er even niet in.
Same here. Zou 'm erg graag willen kopen, maar vind eten toch niet iets belangrijker
Mijn laptop zou t waarschijnlijk toch niet trekken. Die heeft al genoeg problemen met alle andere EP's.

Ben daarom op zich wel nieuwsgierig naar Life Stories. Sims 2 spelen op een laptop is niet ideaal.
pi_46307508
http://thesims2.ea.com/about/ep5_videos.php?movieID=1&play=hi
Een walktrough van de sims seizoenen Heb d'r echt zin in als ik dat zie!! Snowangels!
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:52:46 #270
81237 releaze
best of both worlds
pi_46308281
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:35 schreef Purky het volgende:
http://thesims2.ea.com/about/ep5_videos.php?movieID=1&play=hi
Een walktrough van de sims seizoenen Heb d'r echt zin in als ik dat zie!! Snowangels!
dat was cool

maar ik hoop ook dat mn computer het trekt Al die nieuwe reflecties en bewegingen, als dat maar goed gaat! Dat zou echt tof zijn

Ik vraag me ook af hoe ze dat met customcontent kleren hebben gedaan, straks zijn ze niet seasonproof Kunnen we ze in simpe handmatig aanpassen naar winter, zomer, lente, herfst.. Ohwell.
pi_46327578
1 maart komt Seizoenen uit toch? ziet er ontzettend leuk uit
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_46332812
Jep, nog 2 weken
pi_46350337
Seasons ... dat lijkt me echt een toffe expansion
  zondag 18 februari 2007 @ 13:13:10 #274
164423 paufy
love you If you love me :P!
pi_46422582
ik wou vragen waar je de dowload voor meeer dan 8 sims kan vinden en downloaden
thaks alvast he vet veel zin in sims seasons
pi_46430164
Heeft iemand hier al Life Stories uitgebrobeerd?
Ik ben er gisteren aan begonnen, en moet zeggen dat het wel het stukje roleplaying aan de game toevoegd dat ik altijd heb gemist. Ook draait het lekker op mijn laptop, maar veel playtime zal er niet inzitten vrees ik.
pi_46434785
Ik vind het een beetje dubbel. Het is hetzelfde alleen moet je nu een soort verhaal volgen. Ik weet nog niet of ik het ga kopen, vind het niet echt het geld waard aangezien ik alle sims tot nu toe al heb.
Maar ben benieuwd naar andere verhalen
pi_46436493
Zeker gewoon een soort van consoleversie voor de PC/laptop... in Erop Uit! (Bustin' Out) moest je namelijk steeds skills opbouwen, verhuizen en de top van alle carrière's behalen om dingen vrij te spelen enzo...
  maandag 19 februari 2007 @ 11:42:20 #278
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_46452883
ik waag nog 1 laatste poging, mocht niemand me hiermee kunnen helpen, dan wacht ik rustig af totdat over 2 weken seizoenen uit komt, en dan hoop ik dat die EP mn problemen oplost
(chanty87 was laatst al zo lief me te helpen,maar nog steeds loopt het vast)

probleem:
de sims loopt nog steeds vast met spelen, heb alles erafgegooid (dag lieve gezinnen ) en alles opnieuw geinstalleerd, inclusief alle patches voor eventuele problemen die er waren.
de eerste keer weer spelen ging redelijk goed, hij sloeg pas vast na 2 uur. (ik krijg dan via windows dit te zien http://i2.photobucket.com/albums/y43/WildRomance/foutmelding.jpg als ik op foutenrapport verzenden klik), daarna meteen weer opgestart, wéer na 10 minuten helemaal vast, en hop pc weer uit.

ik zet zoveel mogelijk programma's op de achtergrond uit, disable norton, maak geheugen vrij via een speciaal programma, zowel beeldscherm als spel staan op 60 Hz en de grafische kaart (Nvidia GeForce 6700) heeft 128mb geheugen (dus genoeg aangezien er maar 32 mb nodig is)

ik word er zo sip van dat de sims en de pc steeds vastslaat na 10 min
(ik heb er trouwens last van sinds rond de tijd dat pets uitkwam, maar ik weet dus niet of het aan pets ligt, of aan bepaalde downloads (als dat er al mee te maken heeft)
  maandag 19 februari 2007 @ 11:59:08 #279
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46453273
Dat probleem heb ik nu dus ook.. na een uur krijg ik een foutmelding en is het dag spel
pi_46453299
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:42 schreef sproetjes het volgende:
(ik heb er trouwens last van sinds rond de tijd dat pets uitkwam, maar ik weet dus niet of het aan pets ligt, of aan bepaalde downloads (als dat er al mee te maken heeft)
Kan aan bepaalde downloads liggen. Heb het zelf sinds kort. Een van mijn bedden werkt niet. Dus zodra ik die wil 'kopen' sluit de Sims gewoon af (zonder te saven natuurlijk ).
Anders weet ik het niet...
  maandag 19 februari 2007 @ 12:03:47 #281
47102 Elvi
miemkwien
pi_46453384
Sinds Pets heb je een betere videokaart nodig... En met Seasons helemaal... Ik twijfel ook of ik m zal kopen aangezien mn downloads dan natuurlijk ook gefuckt zijn.
  maandag 19 februari 2007 @ 12:11:39 #282
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46453576
Hmm.. dan gooi ik Pets eraf..
pi_46461585
Na 1 jaar weer eens de Sims 2 op mijn pc geinstalleerd (daarvoor zat de schijf iedere keer vol)

Ben weer een beetje verslaafd aan het worden! Heb alleen Sims 2 en studenten leven.

Ff kijken of ik de andere 3 uitbreiding er ook nog bij koop
I'm not lost, i'm just geocaching
  maandag 19 februari 2007 @ 16:56:16 #284
47102 Elvi
miemkwien
pi_46461645
Pffff ben nu in Bodyshop alle niet-werkende en lelijke kleren en kapsels aan het weggooien... wat n klote werk Maar hopelijk draait mn spel straks íetsje sneller (binnen 20 minuten opstarten bijvoorbeeld... )
pi_46486943
Die site met al die gratis downloads doet het niet meer?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:00:35 #286
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_46487077
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:56 schreef dennisw het volgende:
Die site met al die gratis downloads doet het niet meer?
bij mij nog gewoon wel?
http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/
als ik daarop klik zie ik gewoon alles
pi_46487162
o ja klopt! ben al aan het downloaden te beginnen met 4esf

bedankt
pi_46490790
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:42 schreef sproetjes het volgende:
ik waag nog 1 laatste poging, mocht niemand me hiermee kunnen helpen, dan wacht ik rustig af totdat over 2 weken seizoenen uit komt, en dan hoop ik dat die EP mn problemen oplost
(chanty87 was laatst al zo lief me te helpen,maar nog steeds loopt het vast)

probleem:
de sims loopt nog steeds vast met spelen, heb alles erafgegooid (dag lieve gezinnen ) en alles opnieuw geinstalleerd, inclusief alle patches voor eventuele problemen die er waren.
de eerste keer weer spelen ging redelijk goed, hij sloeg pas vast na 2 uur. (ik krijg dan via windows dit te zien http://i2.photobucket.com/albums/y43/WildRomance/foutmelding.jpg als ik op foutenrapport verzenden klik), daarna meteen weer opgestart, wéer na 10 minuten helemaal vast, en hop pc weer uit.

ik zet zoveel mogelijk programma's op de achtergrond uit, disable norton, maak geheugen vrij via een speciaal programma, zowel beeldscherm als spel staan op 60 Hz en de grafische kaart (Nvidia GeForce 6700) heeft 128mb geheugen (dus genoeg aangezien er maar 32 mb nodig is)

Kom net dit tegen op de Sims 2 BBS:
quote:
Thanks to posts on the BBS we have been made aware of an issue that a small number of players are experiencing with Pets. The issue causes the game to crash to a blue screen after anywhere from 5 to 90 minutes of gameplay. Although we have not determined what is causing the problem, a common thread we've found with each user affected has been an nVidia video card.

We are currently looking into what is causing the problem, and if it turns out the issue does involve nVidia we will solicit their assistance as well. Keep checking here for more information on a possible fix.

Thank you for your patience, and I sincerely apologize for your troubles.

-sam
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:16:13 #289
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46491241
* Maraca kijkt naar computer

Ja hoor.. heb een nVidea
pi_46491942
Niet alle nVidea kaarten hebben er last van hoor
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:16:32 #291
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46493305
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:39 schreef Chanty87 het volgende:
Niet alle nVidea kaarten hebben er last van hoor
Die van mij dus wel
pi_46497264
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die van mij dus wel

Heb net trouwens m'n voeding schoongemaakt, teeering dat was nodig Hij begon al vreemde geluidjes te vertonen... Hij was dan ook nooit opengemaakt sinds ik m'n PC heb (november 2004) dus heel dat ding onder 't stof Maarrr hij loopt weer lekker
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:40:08 #293
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_46500554
jep ook ik heb een nvidia ;_;
nu loopt mn game trouwens ineens ook vast als ik naar sanitair ga, en het tabblad baden aanklik en naar de 2e pagina wil gaan (op de laptop zelfs als als ik gewoon maar op baden klik)
ik word er echt gek van
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:44:44 #294
81237 releaze
best of both worlds
pi_46500726
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:40 schreef sproetjes het volgende:
jep ook ik heb een nvidia ;_;
nu loopt mn game trouwens ineens ook vast als ik naar sanitair ga, en het tabblad baden aanklik en naar de 2e pagina wil gaan (op de laptop zelfs als als ik gewoon maar op baden klik)
ik word er echt gek van
dat is zeker vaag.
werk je met de boolprop cheat aan? zo niet, is het een idee om die gelijk in te voeren in het scherm als je gaat spelen, omdat het ook de debugmode is. als er dan een bestandje is dat conflicten veroorzaakt laat het een scherm zien. wellicht heb je gedownloade items die conflicten geven (hoewel ik het vreemd vind dat het zich ook voordoet in het koop-tabbladen scherm)

had jij ook een rits van booty gedownload?
  woensdag 21 februari 2007 @ 07:06:20 #295
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_46516542
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:31 schreef Stratagem het volgende:
Heeft iemand hier al Life Stories uitgebrobeerd?
Ik ben er gisteren aan begonnen, en moet zeggen dat het wel het stukje roleplaying aan de game toevoegd dat ik altijd heb gemist. Ook draait het lekker op mijn laptop, maar veel playtime zal er niet inzitten vrees ik.
heb het gisteren voor m'n vriendin "gekocht" en geinstalleerd. Het valt me op dat als je vrij spelen kiest, je eigenlijk gewoon sims 2 aan het spelen bent.
Dat het niet full screen draait vind ik wel een verademing overigens, perfomance technisch is het nogal wat beter.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_46521176
Op Mod the Sims hadden ze de objecten van Life Stories omgezet naar de gewone Sims. Daar zijn ze vanaf gehaald omdat EA/ Maxis het niet echt kon waarderen...

Gelukkig kan je hier nog wél alles downloaden: http://bluesoup.org/forum/showthread.php?t=45 Ik hou echt van die site
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:09:52 #297
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_46521688
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:13 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Heb net trouwens m'n voeding schoongemaakt, teeering dat was nodig Hij begon al vreemde geluidjes te vertonen... Hij was dan ook nooit opengemaakt sinds ik m'n PC heb (november 2004) dus heel dat ding onder 't stof Maarrr hij loopt weer lekker
Pas ermee op
Mijn PC bereikte ook temperaturen tot 73 graden tijdens het gamen. Ik heb de kast opengegooid, stof gezogen met een plastic slang en de vans vrijgemaakt van dikke lagen stof en de temperaturen komen nu niet meer boven de 50 graden uit.

Ik heb trouwens ook een rare vastloper. Ik heb twee Sims gemakovert met Dr. Vu's plastische chirurgie-apparaat. (krijg je bij Uni). Ik probeerde helaas ook de kokkin op een campus. Daarna liep het spel vast en Dr. Vu's ding laat het spel nu elke keer crashen zodra ik een Sim probeer te makeoveren. Ra-ra..?
pi_46522998
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:53 schreef Elvi het volgende:
Op Mod the Sims hadden ze de objecten van Life Stories omgezet naar de gewone Sims. Daar zijn ze vanaf gehaald omdat EA/ Maxis het niet echt kon waarderen...
Haha, zo''n voorgevoel had ik al Gelukkig had ik alles net op tijd gedownload
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Pas ermee op
Mijn PC bereikte ook temperaturen tot 73 graden tijdens het gamen. Ik heb de kast opengegooid, stof gezogen met een plastic slang en de vans vrijgemaakt van dikke lagen stof en de temperaturen komen nu niet meer boven de 50 graden uit.
Jep, het was hoognodig... Had wel regelmatig de rest van m'n kast ontstoft enzo, maar nooit die voeding. M'n fans begonnen dan ook de laatste tijd nogal snel te draaien als ik TS2 aan het spelen was. Zal nu wel wat soepeler draaien dan
pi_46523296
Jaja, nog maar 1 weekje!!
pi_46525476
Ik heb nog steeds niet gehoord/gelezen hoelang een seizoen in The Sims dan gaat duren? Iemand? Ben ik wel heel benieuwd naar!
pi_46526079
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:13 schreef SnowDoggg het volgende:
Ik heb nog steeds niet gehoord/gelezen hoelang een seizoen in The Sims dan gaat duren? Iemand? Ben ik wel heel benieuwd naar!
Een seizoen duurt 5 simdagen. Op Thesims2.com staat een verslag van een chatsessie over Seasons waar veel vragen beantwoord worden.

Volgend topic: [PC] The Sims 2 #36

[ Bericht 9% gewijzigd door Marvellous op 21-02-2007 14:57:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')