Doeiquote:Op woensdag 1 november 2006 19:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
toch grappig dat er gewoon nog steeds mensen zijn die geld uitgeven aan films kopen...
kan ik me niet meer voorstellen...
ouderwets eigenlijk
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:37 schreef Dizer het volgende:
Let op, dit is geen slowchat topic, die kun je vinden in de DVD Slowchat reeks.
Een film die je 'echt' hebt gekocht is meer dan een 'film'. Wat jij doet is een film kijken, en weggooien. Sommigen hebben er plezier aan om leuke/goede films ook daadwerkelijk in de kast te hebben staan. Maar afijn, deze discussie is al eindeloos gevoerd.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
toch grappig dat er gewoon nog steeds mensen zijn die geld uitgeven aan films kopen...
ouderwets eigenlijk
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als het goed is, maar kan je dat met zekerheid zeggen? Want zonder nl subs wil ik hem niet.
Mèn jông, je moet ook niet alles gelijk na de release kopen...dat is inderdaad afzetterij. Voor 5 euro per film kan je al klaar zijn hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 19:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja ok maar als je naar de prijzen kijkt wat je dus voor een "boekkie" betaald...
vindt ik je reinste oplichting......
optyfenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ouderwets eigenlijk
Ik ben een filmfan, maar koop tegenwoordig heel weinig. Wat ik doe is huren en dan thuis rippen. Werkt perfect en sloop ik de onnodige dingen (menu's, trailers etc) eruit.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef KhaZ het volgende:
Het gaat voornamelijk om het mooie dvd boxje.. het staat gewoon vet om 50+ DVD's te hebben, net zoals boeken : )
Al heb ik er zelf wel maar stuk of 10.. d/l alles. Maar als ik meer film-fan zou zijn zou ik wel de originele DVD's halen.
Ach, het heeft niks met 'cool' te maken, als wel met je portemonnee. Zo simpel is het. Ik rip ook meer dan ik koop. Puur omdat ik het anders niet kan betalen.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:19 schreef RijstNatie het volgende:
zo af en toe een dvd is nog leuk, meer als 200 dvd's hebben is niet meer cool
ikzelf heb er nu stuk of 180 ofso, maar verkoop dan wel regelmatig
shit... dan ben ik met mn 800+ dvd's al helemaal niet meer "cool"quote:Op donderdag 2 november 2006 02:19 schreef RijstNatie het volgende:
ikzelf heb er nu stuk of 180 ofso, maar verkoop dan wel regelmatig
Stel je voor dat je net 201 dvd's hebtquote:Op donderdag 2 november 2006 14:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
shit... dan ben ik met mn 800+ dvd's al helemaal niet meer "cool"
Had je beter de Clerks X: 10th Anniversary Edition kunnen kopen, dies veeeeeel toffer!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef Dizer het volgende:
Ik zeg dit niet vaak over een Nederlandse uitgave, maar dit is toch echt een geile editie
[afbeelding]
En verder voor 2,50 bij de Fame
[afbeelding]
Ja maar die kost geen 2,25quote:Op donderdag 2 november 2006 16:15 schreef PDOA het volgende:
[..]
Had je beter de Clerks X: 10th Anniversary Edition kunnen kopen, dies veeeeeel toffer!
Hoe lang geleden heb jij iets besteld op Playquote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef Dizer het volgende:
1. Play rekent geen verzendkosten
2. Het is zeker een betrouwebare site.
Koop er regelmatig wat. De rest hier ook. Sterker nog, ik ga er nu wat bestellen
.
Ga je met creditcard betalen? Kleine tip: bestel en reken af in ponden en niet in Euro's. De omrekening van Play.com is duurder dan de omrekening die je CC doet.
Dat bedoel ik met 'al lang'quote:Op donderdag 2 november 2006 18:39 schreef Dizer het volgende:
Een maand geleden was dat nog niet zo.
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met 'heel lang'.
Wat maakt een toptitel? Dat is voor iedereen verschillend.quote:Op donderdag 2 november 2006 08:22 schreef slindenau het volgende:
Met 200 titels kun je iig nooit alle toptitels bezitten, wat je smaak ook is.
Alleen jammer dat het in het niets valt bij de rest van de giftsets van DVC. Ik vind het nogal een magere "typische NL" giftset.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:25 schreef slindenau het volgende:
Net even gekocht, om het weekend en mn eerste weekloon te vieren (je moet toch wat als excuus verzinnen):
[afbeelding].
Nog geheel in stijl met de TT ook.
dan ben ik echt zo niet coolquote:Op donderdag 2 november 2006 02:19 schreef RijstNatie het volgende:
neequote:
Hoe uber niet-cool is KQ dan wel niet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:10 schreef slindenau het volgende:
Oh, dat is echt über-niet cool. Ik ben slechts een beetje niet cool met 253
.
das snelquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef pascalheister het volgende:
binnen met 27,40 euro aan douanekosten[afbeelding]
he vriendquote:
Dat dusquote:Op maandag 6 november 2006 18:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
he vriend
dan laat je het gvd ook nog sneller verzenden![]()
kan voor mij ook wel eens de laatste keer zijn geweest dat ik daar heb besteld
mag toch hopen dat je ook een kast hebt gekocht om ze in te zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
Sjonge, ik heb behoorlijk wat titels nieuw de laatste tijd:
- Mercury Rising
- Rain Man
- Dawn Of The Dead
- Mission Impossible 3
- Minority Report
- Dirty Dancing
- About Schmidt
- Zaitochi
en nog een hele zooi meer, maar ik kan zo gauw niet op de titels komen. In ieder geval in de afgelopen 2,5 maand zeker 50 titels erbij![]()
Niet. Slecht geacteerd, verhaal dat nergens op slaat, promotie ter bevordering van het overmatig consumeren van wiet en alcohol en above all: bowlen is een zielig tijdverdrijf voor profiteurs van de staat. Slechtste film van dit decennium dus. Big Lebowskiquote:
en iedere keer zijn het dezelfde luiquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef slindenau het volgende:
En daar is de onvermijdelijke relnicht die anti is. Origineel hoor, die heb je bij elke film
.
Nee, zo groot is mijn kamer niet. Daarbij ik heb niet gezegd dat ik ze had gekocht toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
mag toch hopen dat je ook een kast hebt gekocht om ze in te zetten![]()
Dank je, heb nooit veel interesse in deze film gehad. Maar voor 7 euro wil ik zo'n wiet en alcohol promotiefilmpje weleens bekijken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef slindenau het volgende:
En daar is de onvermijdelijke relnicht die anti is. Origineel hoor, die heb je bij elke film
.
@Shogo:prima keuze, heb zelf ook de 1 disc R2NL gekocht eind vorige maand (frs 3 voor 15).
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:38 schreef PDOA het volgende:
[..]
Niet. Slecht geacteerd, verhaal dat nergens op slaat, promotie ter bevordering van het overmatig consumeren van wiet en alcohol en above all: bowlen is een zielig tijdverdrijf voor profiteurs van de staat. Slechtste film van dit decennium dus. Big Lebowski
25 euro. En er zijn andere mensen die de andere delen zelfs beter vinden dan deel één. Een van die mensen, ben ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:40 schreef PDOA het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Alleen deel 1 is imho the moeite waard, en de rest overbodig. Kostda?
daarom ben jij ook apart dizerquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
25 euro. En er zijn andere mensen die de andere delen zelfs beter vinden dan deel één. Een van die mensen, ben ik.
Dat vind ik nou zo leuk aan mijnzelfquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarom ben jij ook apart dizer
Ben je daar nu weer. Voor de compleetheid van de Trilogy, de opgeroepen vragen en antwoorden uit deel 2 en 3 en natuurlijk HET eind van de gehele serie zijn zowel deel 2 als deel 3 een waardevolle toevoeging. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de Animatrix, welke deel 1 verhelderd en de opening van deel 2 duidelijk maakt...so dont get me started on the Matrixquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:40 schreef PDOA het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Alleen deel 1 is imho the moeite waard, en de rest overbodig. Kostda?
Ik post hier wel vaker hoor.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:26 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ben je daar nu weer. Voor de compleetheid van de Trilogy, de opgeroepen vragen en antwoorden uit deel 2 en 3 en natuurlijk HET eind van de gehele serie zijn zowel deel 2 als deel 3 een waardevolle toevoeging. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de Animatrix, welke deel 1 verhelderd en de opening van deel 2 duidelijk maakt...so dont get me started on the Matrix.
Oh, maar Dizer: deel 1 is echt wel het beste hoor.
De eerste Matrix is cool, maar de vervolgen kunnen me gewoon niet boeien. Alsof ze al een contract hadden getekend voor een trilogie, maar er naderhand achterkwamen dat de inspiratie op was en daarom maar de boel vol hebben gegooid met zindere martial arts actie, bullet-time en new age gewauwel.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:43 schreef slindenau het volgende:
Hehe, die eerste zin was sarcastisch bedoelt...omdat je nu 2x op een pagina een film afkraakt...en zeker omdat Timo daarvoor ook nog zei dat het "altijd dezelfde zijn".
Had ik ook met the Crow 2quote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef CoolGuy het volgende:
Op weg naar huis ging ik tanken en toen zag ik 2 films liggen
1. 16 Blocks met Bruce Willis, voor ¤ 7,50.
2. Jeepers Creepers 2 voor ¤ 6,99.
16 Blocks ligt nu nog bij de dagfilms bij onze plaatselijke videotheek, die wilde ik huren voor 4 euro, maar nu heb ik hem maar gekocht. Jeepers Creepers 2 is geen denderende film, maar ik heb deel 1 ook, en ik zit nu eenmaal zo in elkaar dat als ik ergens een deel van heb, ik de rest ook wil![]()
Jah, daar heb ik deel 1 ook niet van, en die wil ik ook niet volgens mijquote:
Trouwens, ik vond Jeepers Creepers 1 eigenlijk best lekker wegkijken, ik kon die film best waarderenquote:
Cube 2 Hypercube is eigenlijk gewoon een remake van Cube, maar lang niet zo geniaal of spannend als de eerste. Je hebt al die Cubes (deel 1,2 en 3) ook in een box, btw.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jah, daar heb ik deel 1 ook niet van, en die wil ik ook niet volgens mijMaar goed, ik heb nu bv de film Cube 2: Hypercube. Nog nooit gehoord van die film, maar goed, als dit deel 2 is, is er ook een deel 1, en wat ik mag geloven van Moviemeter.nl schijnt DAT dan weer een behoorlijk goede film te zijn, dus die 'moet' ik nu ook hebben
Dat zul je nooit weten, hoewel in Cube 3 wel uit de doeken wordt gedaan waarom The Cube bestaat.quote:Al heb ik de rest van Cube nog niet aangeschaft, juist omdat die slechter schijnt te zijn dan de eerste. Al heb je wel een drang aan het eind van deel 1 van `hoe de fuck gaat dit verder!!`
Alleen de eerste Cube is de moeite waard, de rest kun je beter downloaden ofzo.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:43 schreef slindenau het volgende:
Hmm, niet eens de moeite waard dus.
De NL versie van Moskwoodquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:50 schreef pascalheister het volgende:
welke versie is dat van eisenstein timo?
Waar heb je Romanzo Criminale vandaan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:51 schreef RuneRose het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Free Record Shop.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar heb je Romanzo Criminale vandaan?
Jammer dat 'ie zo lastig uit de doos te krijgen was en dat er een beschadeging op m'n slipkees zit.quote:
Beschadiging op je kees is altijd jammer...maar als je de doos van beneden had opengesneden was dat andere punt makkelijkerquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:32 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie zo lastig uit de doos te krijgen was en dat er een beschadeging op m'n slipkees zit.![]()
Stiekem naar je photobucket verplaatsen hequote:Op maandag 27 november 2006 01:48 schreef kinky_queen het volgende:
Je instellingen kloppen niet Mike, want het plaatje doet het toch echt
![]()
ohquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef Shogo het volgende:
[..]
To See Coverart Go To Axelmusic.com. IMDB kan hem niet vinden wat is het voor film?![]()
Van waar? en is de Superman III: Deluxe Edition vervangen met de oude release van Superman III? zoals eerder werd vermeld?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:11 schreef Timo20 het volgende:
Binnen:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
-edit- doet `t plaatje `t nu??
Hij doet het.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh
De Superman collectie - 14 disc (R1)
zal `t zo ff fixen
-edit- fixed
van dvdpacific.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:09 schreef Ash het volgende:
[..]
Van waar? en is de Superman III: Deluxe Edition vervangen met de oude release van Superman III? zoals eerder werd vermeld?
Topquote:
Die heb ik ook net gekocht, net als Ice Age 2. Voor ¤14,99 kon ik ze niet laten liggenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:04 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren heeft m`n broertje deze nog voor me meegenomen:
[afbeelding]![]()
Had `m voor ¤ 11,99 gebruik gemaakt van m`n broertje z`n personeelskorting bij de MMquote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Die heb ik ook net gekocht, net als Ice Age 2. Voor ¤14,99 kon ik ze niet laten liggen
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Had `m voor ¤ 11,99 gebruik gemaakt van m`n broertje z`n personeelskorting bij de MM![]()
![]()
Ja had ik gezien ja. Stelletje gekkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:53 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
![]()
Ik was allang blij dat ik hem niet had gekocht bij FRS: daar vroegen ze er ¤25 voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
van dvdinfo.bequote:Op zaterdag 23 december 2006 11:27 schreef pascalheister het volgende:
zit er ook een engelse soundtrack bij March of the Penguins borisz?
quote:Vlaams DTS
Vlaams Dolby Digital 5.1
Vlaams Dolby Surround 2.0
lijkt me een verstandige keus. Urbanus is echt foutquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok laten liggen dus, ga ik voor die uitgave met Morgan Freeman
£11.99. Had nog een £2,- coupon overquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:57 schreef pascalheister het volgende:
hoeveel?
quote:
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 20 december 2006 01:56 schreef slindenau het volgende:
Gekocht van Dizer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal R2 nl
Olsen Twins fetish?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:52 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Is het een DigiPack?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:46 schreef slindenau het volgende:
Net terug van vakantie, ligt deze op de mat.
[afbeelding]
20 euroquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:18 schreef pascalheister het volgende:
Antichrist..voor hoeveel theo maassen ?
dan moeten we `t eerst eens dit topic zien vol te krijgenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:35 schreef slindenau het volgende:
En hierbij claim ik vast het volgende topic in deze reeks, aangezien ik al sinds het eind van het vorige topic een nieuwe klaar heb liggen!
Dan bellen we Geqxon toch evenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan moeten we `t eerst eens dit topic zien vol te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |