das snelquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef pascalheister het volgende:
binnen met 27,40 euro aan douanekosten[afbeelding]

he vriendquote:

Dat dusquote:Op maandag 6 november 2006 18:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
he vriend
dan laat je het gvd ook nog sneller verzenden![]()
kan voor mij ook wel eens de laatste keer zijn geweest dat ik daar heb besteld

mag toch hopen dat je ook een kast hebt gekocht om ze in te zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
Sjonge, ik heb behoorlijk wat titels nieuw de laatste tijd:
- Mercury Rising
- Rain Man
- Dawn Of The Dead
- Mission Impossible 3
- Minority Report
- Dirty Dancing
- About Schmidt
- Zaitochi
en nog een hele zooi meer, maar ik kan zo gauw niet op de titels komen. In ieder geval in de afgelopen 2,5 maand zeker 50 titels erbij![]()

Niet. Slecht geacteerd, verhaal dat nergens op slaat, promotie ter bevordering van het overmatig consumeren van wiet en alcohol en above all: bowlen is een zielig tijdverdrijf voor profiteurs van de staat. Slechtste film van dit decennium dus. Big Lebowskiquote:

en iedere keer zijn het dezelfde luiquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef slindenau het volgende:
En daar is de onvermijdelijke relnicht die anti is. Origineel hoor, die heb je bij elke film
.

Nee, zo groot is mijn kamer niet. Daarbij ik heb niet gezegd dat ik ze had gekocht toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
mag toch hopen dat je ook een kast hebt gekocht om ze in te zetten![]()

Dank je, heb nooit veel interesse in deze film gehad. Maar voor 7 euro wil ik zo'n wiet en alcohol promotiefilmpje weleens bekijken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef slindenau het volgende:
En daar is de onvermijdelijke relnicht die anti is. Origineel hoor, die heb je bij elke film
.
@Shogo:prima keuze, heb zelf ook de 1 disc R2NL gekocht eind vorige maand (frs 3 voor 15).

quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:38 schreef PDOA het volgende:
[..]
Niet. Slecht geacteerd, verhaal dat nergens op slaat, promotie ter bevordering van het overmatig consumeren van wiet en alcohol en above all: bowlen is een zielig tijdverdrijf voor profiteurs van de staat. Slechtste film van dit decennium dus. Big Lebowski

25 euro. En er zijn andere mensen die de andere delen zelfs beter vinden dan deel één. Een van die mensen, ben ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:40 schreef PDOA het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Alleen deel 1 is imho the moeite waard, en de rest overbodig. Kostda?

daarom ben jij ook apart dizerquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
25 euro. En er zijn andere mensen die de andere delen zelfs beter vinden dan deel één. Een van die mensen, ben ik.

Dat vind ik nou zo leuk aan mijnzelfquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarom ben jij ook apart dizer

Ben je daar nu weer. Voor de compleetheid van de Trilogy, de opgeroepen vragen en antwoorden uit deel 2 en 3 en natuurlijk HET eind van de gehele serie zijn zowel deel 2 als deel 3 een waardevolle toevoeging. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de Animatrix, welke deel 1 verhelderd en de opening van deel 2 duidelijk maakt...so dont get me started on the Matrixquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:40 schreef PDOA het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Alleen deel 1 is imho the moeite waard, en de rest overbodig. Kostda?

Ik post hier wel vaker hoor.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:26 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ben je daar nu weer. Voor de compleetheid van de Trilogy, de opgeroepen vragen en antwoorden uit deel 2 en 3 en natuurlijk HET eind van de gehele serie zijn zowel deel 2 als deel 3 een waardevolle toevoeging. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de Animatrix, welke deel 1 verhelderd en de opening van deel 2 duidelijk maakt...so dont get me started on the Matrix.
Oh, maar Dizer: deel 1 is echt wel het beste hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |