Ik type het ook zonder er bij na te denken want anders liggen mijn aardappeltjes naast me op de grondquote:
Geen idee fluggsquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:38 schreef flugeltje het volgende:
Jap, wat is dat voor wit vlak in je post?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef teamlead het volgende:
flugel beeb. Jap en ik hebben elkaar slechts een keer ontmoet hebben in een bomvol met juichende toeschouwers gevuld voetbal stadion .............ik heb toen uitsluitend positieve dingen over je gezegd () Dat heeft Jap waarschijnlijk niet goed kunnen verstaan door die vervloekte stadionspeaker
typen zonder nadenken, daar krijg ik ook steeds spijt van !quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik type het ook zonder er bij na te denken want anders liggen mijn aardappeltjes naast me op de grond![]()
Smoesjes, censuur!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee fluggs...ik wilde net teamlead eens goed de les lezen over al die vuige leugens die hij verspreidt maar toen ging de FOK!server weer stuiteren.
![]()
Ben ook blij dat het topic vol was en het niet meer terug hoef te lezenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
typen zonder nadenken, daar krijg ik ook steeds spijt van !
Zo....ga jij nu eerst maar eens vertellen waar je diep over hebt nagedacht op je kamertje....quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben ook blij dat het topic vol was en het niet meer terug hoef te lezen![]()
Dus bij deze mijn excuses aan iedereen voor de gore teksten![]()
Dus topic ook nog even vol baggerenquote:
nope en voorzover je niet hebt teruggelezen nog bedankt voor het regelen van m'n unban eindelijk op tijdquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:46 schreef teamlead het volgende:
censuur op FokManu.. zolang was je toch niet weg??
Wat is die nicky voor iemand?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nope en voorzover je niet hebt teruggelezen nog bedankt voor het regelen van m'n unban eindelijk op tijdWaar Nicky
niet toe in staat was
![]()
Iemand waar jij heel snel mee moet gaan lunchenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is die nicky voor iemand?![]()
Voor toevallig voorbijkomende gasten heb ik hier de p14 liggenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het gaat niet om trots, het moet vullen![]()
Ik weet dat ik geen gemene dingen mag zeggen en hier alleen moet zwaaienquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo....ga jij nu eerst maar eens vertellen waar je diep over nagedacht op je kamertje....![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iemand waar jij heel snel mee moet gaan lunchen![]()
Nicky is liefquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is die nicky voor iemand?![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iemand waar jij heel snel mee moet gaan lunchen![]()
ja dat vraag ik me eigenlijk af, als ik zo'n forumadmineresje aan de haak weet te slaan...ben ik dan imuun voor een ban?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nicky is lief![]()
Maar Nicky was waarschijnlijk ff druk ofzo
maar een mailtje forwarden en het probleem was verholpen
OOOHHH je maakt me helemaal gekquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Voor toevallig voorbijkomende gasten heb ik hier de p14 liggen
[afbeelding]
De belangrijkste kenmerken van de P14 zijn:
- Krachtig klepel trilsysteem.
- Flexibele as draait slechts 4.000 omw/min.
- Unieke snelkoppeling voor het snel wisselen van trilnaalden.
- Gehard stalen klepel en trilmantel.
- Geen onderhoud, niet smeren.
- De naald hoeft niet gekoeld te worden in het beton.
- Rubber slang met gevlochten staalgordel en verenstaal spiraal. Olie
en chemicaliën bestendig.
- Lichtgewicht (3 kg) aandrijfmotor, dubbel geïsoleerd (CE
voorschriften), IP 54 afdichting.
Nee dank je...ik gebruik wel gewoon "zelfverdichtend"quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Voor toevallig voorbijkomende gasten heb ik hier de p14 liggen
[afbeelding]
De belangrijkste kenmerken van de P14 zijn:
- Krachtig klepel trilsysteem.
- Flexibele as draait slechts 4.000 omw/min.
- Unieke snelkoppeling voor het snel wisselen van trilnaalden.
- Gehard stalen klepel en trilmantel.
- Geen onderhoud, niet smeren.
- De naald hoeft niet gekoeld te worden in het beton.
- Rubber slang met gevlochten staalgordel en verenstaal spiraal. Olie
en chemicaliën bestendig.
- Lichtgewicht (3 kg) aandrijfmotor, dubbel geïsoleerd (CE
voorschriften), IP 54 afdichting.
nopequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me eigenlijk af, als ik zo'n forumadmineresje aan de haak weet te slaan...ben ik dan imuun voor een ban?![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geen gemene dingen mag zeggen en hier alleen moet zwaaienZo af en toe mag ik tegen jou zeggen dat je een bejaarde eikel bent, maar dat meen ik dan niet. Ik mag zeggen dat Pinball een idioot is, maar dat meen ik ook niet en APK blijft een aardige jongen, maar dat meen ik (gedeeltelijk) ook niet).
???? snel je teksten weghalenquote:
KUT!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
nopeZe zal je hooguit niet zelf bannen, maar er zijn er nog genoeg die het over kunnen nemen
Kom op manquote:
Je kan altijd nog zelf modje worden want dan mag je veeeeel meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
KUT!
Zit er niet een milfje ergens ver en hoog in de hierarchie die mij met gemak de hand boven het hoofd kan houden?
Ik heb ook geleerd dat ik niet Edgar Davids mag spelenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
![]()
Maar dat is niet wat ik bedoel....ga maar weer terug![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
KUT!
Zit er niet een milfje ergens ver en hoog in de hierarchie die mij met gemak de hand boven het hoofd kan houden?
Wat een angsthaas is het geworden zegquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom op man![]()
Nu moet je juist laten zien dat je niet over je heen laat lopen en keihard terugslaan
probeer Yvonne eens te paaienquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
KUT!
Dat heeft onze 'puppetmaster' toch niet nodigquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan altijd nog zelf modje worden want dan mag je veeeeel meer![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een angsthaas is het geworden zegNu gaan ze nog denken dat de ban echt geholpen heeft
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geen gemene dingen mag zeggen en hier alleen moet zwaaienZo af en toe mag ik tegen jou zeggen dat je een bejaarde eikel bent, maar dat meen ik dan niet. Ik mag zeggen dat Pinball een idioot is, maar dat meen ik ook niet en APK blijft een aardige jongen, maar dat meen ik (gedeeltelijk) ook niet).
IKKEquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je wil gewoon dat ik een permban krijg of LS achterna ga
Tja, je ziet weer zo'n patatgeneratie he!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een angsthaas is het geworden zegNu gaan ze nog denken dat de ban echt geholpen heeft
![]()
quote:
Denk niet slecht over je en over het 2e deelquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
IKKE![]()
Nu denk je wel heel slecht over mij zeg
en over die ander hebben we het hier niet meer
![]()
"Hij wiens naam we niet meer noemen" klinkt toch een stuk beter![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bommie en Flugel noemen dat "lunchen"
![]()
Want?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gepaste stilte lijkt me veel beter
![]()
![]()
Niet een vinger maar een hele handafdruk staat er boven op zijn hoofdquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, je ziet weer zo'n patatgeneratie he!![]()
De Moddiemods pwnen hem enorm!
Dus dat is nou het zwaard van damoclesquote:
We zijn het eensquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk niet slecht over je en over het 2e deel
laten we het ons dan iets makkelijker maken en HWNWNMN van makenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
IKKE![]()
Nu denk je wel heel slecht over mij zeg
en over die ander hebben we het hier niet meer
![]()
"Hij wiens naam we niet meer noemen" klinkt toch een stuk beter![]()
Ik mag niet met andere vrouwen lunchen van mijn vrouw dus ik kan niemand "paaien"quote:
De Moddiemods hebben hem een roze halsbandje gegeven en hij kan nu mooi opzitten als ze dat willenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet een vinger maar een hele handafdruk staat er boven op zijn hoofd![]()
Wel een goed boek maar een beetje dikquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dat is nou het zwaard van damocles![]()
ik zeg: living on the edgequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dat is nou het zwaard van damocles![]()
Dan heb jij vast *altijd* spijt!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
typen zonder nadenken, daar krijg ik ook steeds spijt van !
geen idee tegen wie je het hebt, maar ik ga NU mijn eerste biertje open ploppen en dat is jouw schuld!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Djeez...laat die drank nou eens staan lamlul...![]()
![]()
Je hebt gelijk, dat is een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
laten we het ons dan iets makkelijker maken en HWNWNMN van maken
Over wie heb je hetquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Djeez...laat die drank nou eens staan lamlul...![]()
![]()
Hey, geile stinkheks! ruik je weer bloed?quote:
I was talking to myself...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee tegen wie je het hebt, maar ik ga NU mijn eerste biertje open ploppen en dat is jouw schuld!![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
De Moddiemods hebben hem een roze halsbandje gegeven en hij kan nu mooi opzitten als ze dat willen![]()
En zodra wij hier iets verkeerd zeggen wat ze hebben gemist........... Juf, hij deed datquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
De Moddiemods hebben hem een roze halsbandje gegeven en hij kan nu mooi opzitten als ze dat willen![]()
Ja lekker dan, nu heb ik ook trekquote:
Dus kijk uit wat je zegt tegen Manu, de Biatch van de Moddiemodsquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En zodra wij hier iets verkeerd zeggen wat ze hebben gemist........... Juf, hij deed dat![]()
Je gaat het zwaard van damocles in de schede steken?quote:
Door die kutjap zitten we strax allemaal bij de AAquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja lekker dan, nu heb ik ook trek![]()
Ga eerst de hond maar even uitlaten en daarna drinken![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus kijk uit wat je zegt tegen Manu, de Biatch van de Moddiemods![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat het zwaard van damocles in de schede steken?![]()
ships eerder dronk ik door de week nooit nu elke avondquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja lekker dan, nu heb ik ook trek![]()
Ga eerst de hond maar even uitlaten en daarna drinken![]()
Ik wil liever geen foto's zien van de return of the living deadquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eerst tietenfotoows van 4 opeenvolgende vakanties laten posten...... dan geloven.![]()
Pssst...het is een floretquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat het zwaard van damocles in de schede steken?![]()
Ik ook niet maar het is voor een goed doel....en je weet; Jappie en goede doelenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil liever geen foto's zien van de return of the living dead![]()
??quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eerst tietenfotoows van 4 opeenvolgende vakanties laten posten...... dan geloven.![]()
De 'degens kruisen' danquote:
Jappie doet ook alles om iedereen kapot te maken he?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
De 'degens kruisen' dan
Prikstokpurist![]()
Als ik jouw naam zie begin ik gelijk mijn lippen af te likken!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey, geile stinkheks! ruik je weer bloed?
Hey Klodder, geen dank heur, voor je eigen SC topicquote:
Ban!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:21 schreef chas het volgende:
[..]
Als ik jouw naam zie begin ik gelijk mijn lippen af te likken!
waarom krijg ik t id dat chas n vent isquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:21 schreef chas het volgende:
[..]
Als ik jouw naam zie begin ik gelijk mijn lippen af te likken!
Gespierd taalgebruikquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
waarom krijg ik t id dat chas n vent is
Geleuf me, tis geen vent...als ze in je buurt komt heb je kans dat je in steen veranderdquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
1 eigen topic en ze roelen de wereld in hun hoofd...quote:
(Ik zal effe naar beneden kijken!)quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
En nooit een ban hequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie doet ook alles om iedereen kapot te maken he?Nu probeert hij jou weer te intimideren!
iets klopt niet met de titel!!!...wel opletten bommiequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef versabommie het volgende:
((welkom in het 1e originele Inolde's Brute Isoleertopic slowchat dingetje, oftewel de BB slowchat))
jaargang 6
BB slowchat afl 32:...
KWIP
* aflevering 1 t/m 30 *
[BB SC 1] Én vast!
KWIP
[BB SC #30] Waar we Jappie te snel af zijn......
alone!!!!!![]()
have fun!
kuis?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:27 schreef chas het volgende:
[..]
(Ik zal effe naar beneden kijken!)
En ja, hoor! Ik ben nog steeds een meissie! ;-)
Chas is overigens een afkorting van chastity! ;o)
Waarom Eend....het is toch jouw tong niet...waar maak je je dan in hemelsnaam druk omquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
En nooit een ban he
Dat inlikken bij 'flugs' werkt dus wel![]()
OMG ik hou m'n hart vast...
Daarom heb ik me er maar bij neergelegd en probeer ik me via diezelfde overigens zeer lage methode te handhaven op dit forumquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
En nooit een ban he
Dat inlikken bij 'flugs' werkt dus wel![]()
OMG ik hou m'n hart vast...
Hehehehehe....quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me, tis geen vent...als ze in je buurt komt heb je kans dat je in steen veranderd![]()
Ik gok dat ze uit de hel getrapt is omdat ze haar daar zelfs niet konden velen!
Hela en ik dan?????????quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef Inodder het volgende:
hey oortjes heb zelf ff bier gepakt je was er niet vind je niet erg toch?
Oortjes verwaarloosd haar volledige kroegquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef Inodder het volgende:
BIERTJUH VOOR IEDEREEN, GRAAG!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oortjes verwaarloosd haar volledige kroeg
Ze hep ut te druk met puppiestrainingquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die vrijbrief om iedereen hier met het grootste gemak emotioneel te slopen is gewoon een licence to killquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom Eend....het is toch jouw tong niet...waar maak je je dan in hemelsnaam druk om
Puppie is nu ongeveer de nieuwe Biatch van v-o-lquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze hep ut te druk met puppiestraining
Hee oortjes...![]()
Klassejustitie ...zelfs hier aan de orde van de dag!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die vrijbrief om iedereen hier met het grootste gemak emotioneel te slopen is gewoon een licence to kill
Ik kan niet zo goed tegen al dat onrecht
Daar heb je gelijk in....we moeten tegen bommels in protest komen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die vrijbrief om iedereen hier met het grootste gemak emotioneel te slopen is gewoon een licence to kill
Ik kan niet zo goed tegen al dat onrecht
whehehe hoor 'm nu al vloeken en skype staat nog niet eens aan!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:34 schreef chas het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAAAAAAAA
Daar zal Ice-man blij mee zijn! Hihihi
Tis ook lastig voor hem nu met zoveel nieuwe baasjes.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Puppie is nu ongeveer de nieuwe Biatch van v-o-l![]()
Jij hebt hem het nekschot gegeven door het topic te kapen, bruut!
nee hoor is niet erg....had je voor mij ook gepakt?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef Inodder het volgende:
Nope, maar ik denk een beetje aan gullie!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben jij toevallig de KMKK tegen gekomen ?
Jappie! Waarom al die haat en nijd? We kunnen toch een dreamteam vormen en middels een denktankmethode kijken hoe we gezamelijk effectiever kutnewbies kunnen slopen om zo deze bb6 succesvoller dan ooit af te sluiten?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in....we moeten tegen bommels in protest komen.![]()
Wel lullig voor oorties..die had haar prooi mooi onder de plak en nu maken ze hem helemaal leip in volquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis ook lastig voor hem nu met zoveel nieuwe baasjes.![]()
Armageddon is aanstaande, het is 5 voor 12, pompen of verzuipen.... (in daar bedoel ik geen zielige poesjes mee hequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarom heb ik me er maar bij neergelegd en probeer ik me via diezelfde overigens zeer lage methode te handhaven op dit forum![]()
De maatschappij is aan het verloederen vriend PC Eend, en dit forum loopt erop vooruit!
nee sorry wist niet of je shandy wilde of bierquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor is niet erg....had je voor mij ook gepakt?
nee hoor ikke niet heb net nog tegen jou gesproken!!!!!..en daarbij ook de andere begroetquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met je Engels is niks mis!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:35 schreef Inodder het volgende:
chastitybelt is toch n kuisheidsgordel of laat mn engels me nu in de steek
Haatquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie! Waarom al die haat en nijd? We kunnen toch een dreamteam vormen en middels een denktankmethode kijken hoe we gezamelijk effectiever kutnewbies kunnen slopen om zo deze bb6 succesvoller dan ooit af te sluiten?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze hep ut te druk met puppiestraining
Hee oortjes...![]()
Ice-man zul je ook niet horen vloeken want die ligt ziek op bed!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
whehehe hoor 'm nu al vloeken en skype staat nog niet eens aan!![]()
Ik krijg het idee dat ik weer eens wat misquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
HaatNijd
![]()
Er is niets leukers dan kijken naar het gespartel van een verwarde eend......je moet ze alleen af en toe een beetje voeren.....![]()
Kijk maar uit, pc eend zal ooit eens volgroeien naar een volwassen dakduif, je weet wel zo'n vliegende rat die schijt wat hij vreet!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
HaatNijd
![]()
Er is niets leukers dan kijken naar het gespartel van een verwarde eend......je moet ze alleen af en toe een beetje voeren.....![]()
Wat heeft hij? Penisnijd?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef chas het volgende:
[..]
Ice-man zul je ook niet horen vloeken want die ligt ziek op bed!
![]()
o ben je er zo een heb je wel de sleutel dan anders heb ik niets aan je kost me aleen maar bierquote:
Voeren jullie elkaar dan maar lekker!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
HaatNijd
![]()
doe jij je skype eens aan! Nu die toch op bed ligt! Beetje geilpijpen, die dooie heeft het nu toch niet doorquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef chas het volgende:
[..]
Ice-man zul je ook niet horen vloeken want die ligt ziek op bed!
![]()
Dat laatste vind _ik_ niet erg! hahhahaquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
o ben je er zo een heb je wel de sleutel dan anders heb ik niets aan je kost me aleen maar bier![]()
Hond is weer klaar en de eerste 2 slokken bier (en een glaasje Sambuca) zitten er alweer inquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Door die kutjap zitten we strax allemaal bij de AA![]()
Momentje, mop!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe jij je skype eens aan! Nu die toch op bed ligt! Beetje geilpijpen, die dooie heeft het nu toch niet door![]()
Niet dat ik weet...bommels is je een beetje aan het mindfucken maar als ie te ver gaat kom ik je helpen vriend.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ik weer eens wat mis
Echt, als het aan die kutjap ligt gaan we er allemaal aan onderdoor! Ik wil helemaal geen bier nu...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hond is weer klaar en de eerste 2 slokken bier (en een glaasje Sambuca) zitten er alweer in![]()
Het zou mijn jaar weer goed makenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
relax man, ik ben er nog niet uit of ik wel zo ondoordacht op een administrator af moet gaan
![]()
Als ik een Ban krijg, heeft Kribbie gewonnen![]()
denk dat ik je decennia goedmaakquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het zou mijn jaar weer goed maken![]()
Ik ben begonnen met drinken nadat ik Jappie en Bommie leerde kennenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
ships eerder dronk ik door de week nooit nu elke avondnie goe pak er toch maar n beugel
![]()
Je gaat me niet vertellen dat hij dat geile wijf op mijn msn is?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet...bommels is je een beetje aan het mindfucken maar als ie te ver gaat kom ik je helpen vriend.
get a lifequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het zou mijn jaar weer goed maken![]()
...zie je wel......quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik je decennia goedmaak![]()
Mijn leven zo niet voor niets zijn geweestquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik je decennia goedmaak![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn leven zo niet voor niets zijn geweest![]()
Nee....oh nee...sorry...dat ben ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat hij dat geile wijf op mijn msn is?![]()
![]()
zleepzquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:57 schreef Jappie het volgende:
Nah...ik denk dat ik maar weer eens vandoor ga.
Bassie heb pikstraf.....Eend is druk bezig een msn account uit zijn systeem te wissen.....Kribbet is weer aan de drank.....en bommels zit nu te posten met de haan in de hand.
Genoeg verderf voor 1 avond.![]()
..en de rest....sweet dreams and god bless .....![]()
![]()
truste pik! Ik let wel op dat alles op orde blijft hiero!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:57 schreef Jappie het volgende:
Nah...ik denk dat ik maar weer eens vandoor ga.
Bassie heb pikstraf.....Eend is druk bezig een msn account uit zijn systeem te wissen.....Kribbet is weer aan de drank.....en bommels zit nu te posten met de haan in de hand.
Genoeg verderf voor 1 avond.![]()
..en de rest....sweet dreams and god bless .....![]()
![]()
Ik vind dit geen geintjes meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee....oh nee...sorry...dat ben ik.![]()
???? je hebt een kloon met dezelfde naamquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:56 schreef versobommie het volgende:
Hoi, het is alweer een tijdje geleden.
Vorig jaar voornamelijk aan meegelezen maar wil dit jaar toch is actief gaan mee doen!
Yeps, errug he?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
???? je hebt een kloon met dezelfde naam![]()
Waar heb ik dat toch meer gehoordquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:56 schreef versobommie het volgende:
Vorig jaar voornamelijk aan meegelezen maar wil dit jaar toch is actief gaan mee doen!
Wel godverdomme!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dit geen geintjes meer
Ik weet niet wat ik moet geloven, maar ik denk dat ik voor de zekerheid maar wel naar 'onze' afspraak ga donderdag dus, rond een uur of twaalf, ergens op de Korte Heuvel![]()
1 letter verschilquote:Op woensdag 27 september 2006 00:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
???? je hebt een kloon met dezelfde naam![]()
kep al een penisquote:
quote:
KLOON, weg wezen jij!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:56 schreef versobommie het volgende:
Maar door jou of niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, errug he?
Is volgens mij in het leven geroepen toen ik te hard ging in het sErvivaltopic![]()
Neen, echt niet, denk dat het een kloon van Jappert of APK of PC Eend isquote:Op woensdag 27 september 2006 00:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien
![]()
Ben jij het Bommie??![]()
ik vat de fout nog niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef puntoortje het volgende:
nou iedereen ik wens jullie een fijne nacht toe en slaap lekker!!![]()
behalve bommie gezien het feit dat jij me posts toch niet leest!!!
een hint: [BB SC 32] Inolde's Brute Isoleertopic!
![]()
![]()
Als die lekker kriebeltje wel!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef Inodder het volgende:
@chas is die p14 niet wat voor jou eigenlijk
Ik ben geen kloonquote:
Trusten, ik ga ook duiken!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef puntoortje het volgende:
nou iedereen ik wens jullie een fijne nacht toe en slaap lekker!!![]()
behalve bommie gezien het feit dat jij me posts toch niet leest!!!
een hint: [BB SC 32] Inolde's Brute Isoleertopic!
![]()
![]()
Haha , opzich wel grappig, met je plaatje was ik er echt ingestonkenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, echt niet, denk dat het een kloon van Jappert of APK of PC Eend is![]()
boeie ze heb zelf n foutieve sigquote:
tis een grove schande!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haha , opzich wel grappig, met je plaatje was ik er echt ingestonken![]()
Je hebt van de verkeerde een naam gebruiktquote:Op woensdag 27 september 2006 00:08 schreef versobommie het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon![]()
Zag de naam vorig jaar staan en aangezien ik Bommel van mijn achternaam heet leek het me wel leuk.
Je krijgt elk jaar toch weer een nieuwe naam?
misschien krijgt hij mijn ban welquote:Op woensdag 27 september 2006 00:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt van de verkeerde een naam gebruikt![]()
![]()
Ach, we beschouwen hem / haar als een vervelende newbie die weg moet, kan toch niet lang durenquote:
fuck off dit is niet meer te volgen zo dacht al dat je versa quotte is t verso in de quotes valt t helemaal nie opquote:Op woensdag 27 september 2006 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haha , opzich wel grappig, met je plaatje was ik er echt ingestonken![]()
neuh niet echt nodig...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, we beschouwen hem / haar als een vervelende newbie die weg moet, kan toch niet lang duren![]()
PS, kan je geen klacht indienen![]()
Ik begrijp dat je het nie trekt?quote:
We kunnen hem aangevenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien krijgt hij mijn ban wel![]()
Wat een etterquote:
quote:
quote:jaargang 6
BB slowchat afl 32:...
je moet 31 er nog bij zetten!!!!!!....nu echt naar bedquote:* aflevering 1 t/m 30 *
schat , doe eens een cursus ip lezen ....quote:
was 31 nog een beetje boeiend mop ?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[..]
[..]
je moet 31 er nog bij zetten!!!!!!....nu echt naar bed
Tot wanneer heb je die gehad dan??quote:Op woensdag 27 september 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh niet echt nodig...
Wel raar dat hij m'n originele eerste sig gebruikt :
De grootste vreugde van een man is zijn vijanden te overwinnen,hen voor zich
uit te drijven,hun bezittingen te roven,hun dierbaren in tranen te zien,hun
paarden te berijden en op blanke buiken van hun vrouwen en dochters te
slapen. -Djengis Kahn-
En blok hem dan gelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
schat , doe eens een cursus ip lezen ....
die gebruik ik al jaren overal en nergens, maar hier op fok de eerste 3 maanden van vorige bbquote:Op woensdag 27 september 2006 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tot wanneer heb je die gehad dan??
ach hij luistert ook niet naar mij hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 00:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[..]
[..]
je moet 31 er nog bij zetten!!!!!!....nu echt naar bed
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef Inodder het volgende:
bommie je heb bb sc #31 nog niet toegevoegd
Dus het is iemand die weet dat je die tekst had of toen al die naam had gemaakt ofzo?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
die gebruik ik al jaren overal en nergens, maar hier op fok de eerste 3 maanden van vorige bb
joh maakt het uitquote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus het is iemand die weet dat je die tekst had of toen al die naam had gemaakt ofzo?
Ik begrijp het niet, snap het niet en zie de humor er ook niet van in![]()
wel toevallig dat ie nu ineens weg is was bommie gewoonquote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus het is iemand die weet dat je die tekst had of toen al die naam had gemaakt ofzo?
Ik begrijp het niet, snap het niet en zie de humor er ook niet van in![]()
jongens haal er ff een mod of weet ik wat bij....huilies, ik ben het niet!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
wel toevallig dat ie nu ineens weg is was bommie gewoon
Ja er zijn belangrijkere dingen in het leven, jij hebt een date met Flugeltjequote:
ach jij zit in die comp busines je kunt vast wel n iptje omleiden ofzoquote:Op woensdag 27 september 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
jongens haal er ff een mod of weet ik wat bij....huilies, ik ben het niet!
Waarschijnlijk geschrokkenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
wel toevallig dat ie nu ineens weg is was bommie gewoon
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja er zijn belangrijkere dingen in het leven, jij hebt een date met Flugeltje![]()
Dat is heel erg moeilijk volgens mij en maar ben een comp-loserquote:Op woensdag 27 september 2006 00:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
ach jij zit in die comp busines je kunt vast wel n iptje omleiden ofzo
bommie heefd wel honger hequote:Op woensdag 27 september 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
jongens haal er ff een mod of weet ik wat bij....huilies, ik ben het niet!
dus jij probeert me te kloonen ?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
bommie heefd wel honger hehap hap
Wat klopt er niet aan dan??quote:
day = niet flugie pik...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan??![]()
Je hebt toch een afspraak(je) met Bommie?
Hier noemen we dat een date![]()
JIJ ?????? Hoe doe je datquote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
bommie heefd wel honger hehap hap
ehm dat was flugelquote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan??![]()
Je hebt toch een afspraak(je) met Bommie?
Hier noemen we dat een date![]()
quote:
jij bent zo fucking de lul he bij de Moddiemods...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Oeps, 1 bier en 2 Sambuca en haal Day en Flugeltje door elkaar
![]()
Dit komt nooit meer goed, zal minimaal een aantal lunchen en een paar vakantie tripjes moeten uitdelen om dit recht te breien![]()
Sorry dat ik je in die verschrikkelijke hoek heb getraptquote:
Tuurlijk was jij het !quote:
Klopt, het was inklodderquote:
ships kan geen afscheid nemenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry dat ik je in die verschrikkelijke hoek heb getrapt![]()
Ik wens Day het allerbeste![]()
was het die vieze klodder? dus die zat hier vorig jaar ook al ?quote:
Zal ik zelf maar vast een ban voor een maand of 2 aanvragenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bent zo fucking de lul he bij de Moddiemods...![]()
Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest, Menno!quote:
Nu snap ik het echt niet meerquote:
laat het maar op zijn beloop, het is voor ons leuker als je hem echt zelf krijgtquote:Op woensdag 27 september 2006 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal ik zelf maar vast een ban voor een maand of 2 aanvragenOf ga ik het daar niet mee redden
![]()
Jij probeerd echt om mij een ban aan te smerenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
ships kan geen afscheid nemen
nu beledig je flugel weer natuurlijk
what the f waar heb ik dat aan verdiend apk komt voor me op ben ik al zo populairquote:
Daar is hij wel erg mee bezig ja....hijs behoorlijk geslepen voor een kutnewbiequote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij probeerd echt om mij een ban aan te smeren![]()
Scheel oke, maar zuipenquote:
ik probeerde je alleen te helpen zodat je je niet nog verder in de nesten werkt nu mondhouden is waarschijnlijk t verstandigst (maar wie ben ik om adviezen te geven)quote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij probeerd echt om mij een ban aan te smeren![]()
En dat is weer allemaal Jappie zijn schuldquote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Scheel oke, maar zuipenwel veel drinken
![]()
Ik heb gelukkig nog een andere hobby, kantklossenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat het maar op zijn beloop, het is voor ons leuker als je hem echt zelf krijgt![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik probeerde je alleen te helpen zodat je je niet nog verder in de nesten werkt nu mondhouden is waarschijnlijk t verstandigst (maar wie ben ik om adviezen te geven)![]()
Hij haalt je 1 meter boven en schopt je lachend 12 meter naar benedenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
what the f waar heb ik dat aan verdiend apk komt voor me op ben ik al zo populair![]()
thnx apk![]()
Ik vertrouw vanaf nu geen enkele newbie meerquote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar is hij wel erg mee bezig ja....hijs behoorlijk geslepen voor een kutnewbie![]()
Hoest trouwens met jouw nobele streven om apk dit keer stuk te maken?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij haalt je 1 meter boven en schopt je lachend 12 meter naar beneden![]()
Neeeee, je bent gemeenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik probeerde je alleen te helpen zodat je je niet nog verder in de nesten werkt nu mondhouden is waarschijnlijk t verstandigst (maar wie ben ik om adviezen te geven)![]()
Kutnewbiesquote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik vertrouw vanaf nu geen enkele newbie meer![]()
![]()
Hij werkt met kloonen, daar kan ik echt niet tegen opquote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoest trouwens met jouw nobele streven om apk dit keer stuk te maken?
Hij is echt heel geraffineerd bezigquote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Krabbit, die newbie zit gewoon te zeggen dat je je muil moet houden anders ben je de lul!
![]()
not gonna happen he pik! Ik heb een moddiemod op mijn schouderquote:Op woensdag 27 september 2006 00:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij werkt met kloonen, daar kan ik echt niet tegen op![]()
Eerst maar is dezenacht overleven zonder ban, dan jou een ban aan zien te smeren en daarna zie ik wel![]()
Waar bemoei jij je mee, ik ken je niet eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef Inodder het volgende:
what the f waar heb ik dat aan verdiend apk komt voor me op ben ik al zo populair![]()
thnx apk![]()
Heel sneaky is hij je kapot aan het maken!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is echt heel geraffineerd bezig![]()
Mobieltje??quote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef versabommie het volgende:
Hey ik zit net de reguliere te kijken he, maar is jullie al opgevallen dat ze gewoon telefoon in huis hebben> Semih stond net gewoon te bellen!
Nix contact met de buitenwereld...me reet!
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe Biatch!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee, ik ken je niet eens.![]()
Dat zijn de eerste 3 metersquote:Op woensdag 27 september 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee zo'n rooie, staat gewoon midden in de kamer en BB ziet het schijnbaar nietquote:
Moet hij / zij van goede huize komenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heel sneaky is hij je kapot aan het maken!![]()
Zo te zien kan ze niet eens de gebruiksaanwijzing van een koekenpan lezen, laat staan koken of schoonmaken.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:47 schreef versabommie het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe Biatch!
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:35 schreef KRIBBET het volgende:quote:Op woensdag 27 september 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet eerder gezienquote:Op woensdag 27 september 2006 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee zo'n rooie, staat gewoon midden in de kamer en BB ziet het schijnbaar niet![]()
het is een hij! Je hebt een hij-biatch!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Zo te zien kan ze niet eens de gebruiksaanwijzing van een koekenpan lezen, laat staan koken of schoonmaken.![]()
Denk dat ze hummie ff moeten beffen...semih heeft al haar all over the place dus die deinst niet terug voor wat haar tussen de tanden!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet eerder gezienKost dat nou, bellen naar huis
![]()
Laat mij er even buiten jaquote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:35 schreef KRIBBET het volgende:
Klopt, het was inklodder
Effe dimmen, schele zuipschuit.
Ik heb weer het idee dat ik wat misquote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Klopt, het was inklodder
Is het zeker dat het een hij isquote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
het is een hij! Je hebt een hij-biatch!![]()
En de spruitjes liggen nu naast de aardappeltjes op de grondquote:Op woensdag 27 september 2006 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat ze hummie ff moeten beffen...semih heeft al haar all over the place dus die deinst niet terug voor wat haar tussen de tanden!![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En de spruitjes liggen nu naast de aardappeltjes op de grond![]()
Klopt, Klodder maakt je uit voor zuipschuitquote:Op woensdag 27 september 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb weer het idee dat ik wat mis
En weet je wat nog erger is.......... de hond eet al het kots weer opquote:
klopt!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb weer het idee dat ik wat mis
Ja enquote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef Inodder het volgende:
Klopt, het was inklodder
Maakt toch niet uit? Is toch niet mee geknoeid?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En weet je wat nog erger is.......... de hond eet al het kots weer op![]()
Het varkenshaasje is nog wel binnen![]()
Dat is helemaal niet inordequote:Op woensdag 27 september 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
klopt!
Klodder ( of inodde ofzo) Heeft hier duidelijk aangegeven dat hij jou wel ff een kopje kleiner maakt![]()
Denk dat jij wel aan je status verplicht bent om die kutnewbiequote:
9 meterquote:Op woensdag 27 september 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en
Ik had het tegen Kribbet, die flugel en Day niet uit elkaar kon houden.
Jij bent een orb op mijn lens. Poets je weg!![]()
Ik hoopte dat beide dames (die ik beide erg hoog heb zitten) het niet weer zouden lezenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en
Ik had het tegen Kribbet, die flugel en Day niet uit elkaar kon houden.
Jij bent een orb op mijn lens. Poets je weg!![]()
Mijn schoonmoeder heeft gekookt dusse..........quote:Op woensdag 27 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Is toch niet mee geknoeid?
En vlak daarna ging het slapenquote:
Nu is het leuk geweestquote:Op woensdag 27 september 2006 00:59 schreef versobommie het volgende:
Kheb in de gate dat het niet echt slim was om die naam te pakke, ik zal iets anders verzinne om geen last te krijgen.
Sorrie voor alles.
als je met je schoonmoeder op net zo'n goede voet leeft als met klodder...dan zou ik blij zijn dat je het uitgekotst hebt!quote:Op woensdag 27 september 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft gekookt dusse..........![]()
Ik doe niet mee met die verloederingquote:Op woensdag 27 september 2006 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat jij wel aan je status verplicht bent om die kutnewbieop zijn plek te zetten!
![]()
Maar ik moet aan de hond denkquote:Op woensdag 27 september 2006 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je met je schoonmoeder op net zo'n goede voet leeft als met klodder...dan zou ik blij zijn dat je het uitgekotst hebt!![]()
Nog maar 1 danquote:Op woensdag 27 september 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
Trouwens, na deze nog 16 berichtjes en hij is weer vol![]()
Jij moet in de TT van het volgende deel.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
Trouwens, na deze nog 16 berichtjes en hij is weer vol![]()
Erg intrigerend, over 50 minuten gaan ze wisselen.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
Heerlijk zo'n topic voor mezelf, ben bang dat ik de streams moet gaan kijken om in het cos mee te mogen praten![]()
Ik wacht wel op Jappiequote:Op woensdag 27 september 2006 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet in de TT van het volgende deel.
Zet 'em maar klaar Blommers.![]()
Misschien dat ik het heel even ga kijkenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Erg intrigerend, over 50 minuten gaan ze wisselen.
Wat raarquote:Op woensdag 27 september 2006 01:23 schreef APK het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Ik sta op 121.![]()
Scanman staat een stukkie hoger.![]()
Hoe denk je dat hij op 121 komtquote:Op woensdag 27 september 2006 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat raarEn dat je volgens je CV dit jaar nog geen kloot hebt gedaan
![]()
Spielberg maakt ook elk jaar 12 films.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
Wat raarEn dat je volgens je CV dit jaar nog geen kloot hebt gedaan
![]()
Ze staken nog wel is bij de NSquote:Op woensdag 27 september 2006 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij op 121 komt![]()
Dat nietquote:Op woensdag 27 september 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Spielberg maakt ook elk jaar 12 films.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze staken nog wel is bij de NSof rijden niet op tijd
![]()
Sorry Oom Donald, we gaan niet alles uitleggen wat je hierboven ook kunt lezenquote:
Dat moet mijn charmante assistente doen.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
Dat nietGa er maar vanuit dat je je CV nog moet bijwerken
![]()
Ach, geef haar nog een paar weken, de rest ziet er zeer mooi uitquote:Op woensdag 27 september 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet mijn charmante assistente doen.
Die wordt morgen ontslagen!![]()
Ik krijg weeeer het idee dat ik wat misquote:Op woensdag 27 september 2006 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry Oom Donald, we gaan niet alles uitleggen wat je hierboven ook kunt lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |