9 meterquote:Op woensdag 27 september 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ja enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had het tegen Kribbet, die flugel en Day niet uit elkaar kon houden.
Jij bent een orb op mijn lens. Poets je weg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoopte dat beide dames (die ik beide erg hoog heb zitten) het niet weer zouden lezenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ja enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had het tegen Kribbet, die flugel en Day niet uit elkaar kon houden.
Jij bent een orb op mijn lens. Poets je weg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn schoonmoeder heeft gekookt dusse..........quote:Op woensdag 27 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Is toch niet mee geknoeid?
En vlak daarna ging het slapenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet inordeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu is het leuk geweestquote:Op woensdag 27 september 2006 00:59 schreef versobommie het volgende:
Kheb in de gate dat het niet echt slim was om die naam te pakke, ik zal iets anders verzinne om geen last te krijgen.
Sorrie voor alles.
als je met je schoonmoeder op net zo'n goede voet leeft als met klodder...dan zou ik blij zijn dat je het uitgekotst hebt!quote:Op woensdag 27 september 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft gekookt dusse..........om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik doe niet mee met die verloederingquote:Op woensdag 27 september 2006 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat jij wel aan je status verplicht bent om die kutnewbieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.op zijn plek te zetten!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik moet aan de hond denkquote:Op woensdag 27 september 2006 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je met je schoonmoeder op net zo'n goede voet leeft als met klodder...dan zou ik blij zijn dat je het uitgekotst hebt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog maar 1 danquote:Op woensdag 27 september 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
Trouwens, na deze nog 16 berichtjes en hij is weer volom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij moet in de TT van het volgende deel.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
Trouwens, na deze nog 16 berichtjes en hij is weer volom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erg intrigerend, over 50 minuten gaan ze wisselen.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
Heerlijk zo'n topic voor mezelf, ben bang dat ik de streams moet gaan kijken om in het cos mee te mogen pratenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wacht wel op Jappiequote:Op woensdag 27 september 2006 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet in de TT van het volgende deel.
Zet 'em maar klaar Blommers.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien dat ik het heel even ga kijkenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Erg intrigerend, over 50 minuten gaan ze wisselen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat raarquote:Op woensdag 27 september 2006 01:23 schreef APK het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Ik sta op 121.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scanman staat een stukkie hoger.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe denk je dat hij op 121 komtquote:Op woensdag 27 september 2006 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat raarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En dat je volgens je CV dit jaar nog geen kloot hebt gedaanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spielberg maakt ook elk jaar 12 films.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
Wat raarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En dat je volgens je CV dit jaar nog geen kloot hebt gedaanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze staken nog wel is bij de NSquote:Op woensdag 27 september 2006 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij op 121 komtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat nietquote:Op woensdag 27 september 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Spielberg maakt ook elk jaar 12 films.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 27 september 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze staken nog wel is bij de NSom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.of rijden niet op tijdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry Oom Donald, we gaan niet alles uitleggen wat je hierboven ook kunt lezenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat moet mijn charmante assistente doen.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
Dat nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ga er maar vanuit dat je je CV nog moet bijwerkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, geef haar nog een paar weken, de rest ziet er zeer mooi uitquote:Op woensdag 27 september 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet mijn charmante assistente doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die wordt morgen ontslagen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop