Heel sneaky is hij je kapot aan het maken!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is echt heel geraffineerd bezig![]()
Mobieltje??quote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef versabommie het volgende:
Hey ik zit net de reguliere te kijken he, maar is jullie al opgevallen dat ze gewoon telefoon in huis hebben> Semih stond net gewoon te bellen!
Nix contact met de buitenwereld...me reet!
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe Biatch!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee, ik ken je niet eens.![]()
Dat zijn de eerste 3 metersquote:Op woensdag 27 september 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee zo'n rooie, staat gewoon midden in de kamer en BB ziet het schijnbaar nietquote:
Moet hij / zij van goede huize komenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heel sneaky is hij je kapot aan het maken!![]()
Zo te zien kan ze niet eens de gebruiksaanwijzing van een koekenpan lezen, laat staan koken of schoonmaken.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:47 schreef versabommie het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe Biatch!
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:35 schreef KRIBBET het volgende:quote:Op woensdag 27 september 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet eerder gezienquote:Op woensdag 27 september 2006 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee zo'n rooie, staat gewoon midden in de kamer en BB ziet het schijnbaar niet![]()
het is een hij! Je hebt een hij-biatch!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Zo te zien kan ze niet eens de gebruiksaanwijzing van een koekenpan lezen, laat staan koken of schoonmaken.![]()
Denk dat ze hummie ff moeten beffen...semih heeft al haar all over the place dus die deinst niet terug voor wat haar tussen de tanden!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet eerder gezienKost dat nou, bellen naar huis
![]()
Laat mij er even buiten jaquote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:35 schreef KRIBBET het volgende:
Klopt, het was inklodder
Effe dimmen, schele zuipschuit.
Ik heb weer het idee dat ik wat misquote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Klopt, het was inklodder
Is het zeker dat het een hij isquote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
het is een hij! Je hebt een hij-biatch!![]()
En de spruitjes liggen nu naast de aardappeltjes op de grondquote:Op woensdag 27 september 2006 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat ze hummie ff moeten beffen...semih heeft al haar all over the place dus die deinst niet terug voor wat haar tussen de tanden!![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En de spruitjes liggen nu naast de aardappeltjes op de grond![]()
Klopt, Klodder maakt je uit voor zuipschuitquote:Op woensdag 27 september 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb weer het idee dat ik wat mis
En weet je wat nog erger is.......... de hond eet al het kots weer opquote:
klopt!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb weer het idee dat ik wat mis
Ja enquote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef Inodder het volgende:
Klopt, het was inklodder
Maakt toch niet uit? Is toch niet mee geknoeid?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En weet je wat nog erger is.......... de hond eet al het kots weer op![]()
Het varkenshaasje is nog wel binnen![]()
Dat is helemaal niet inordequote:Op woensdag 27 september 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
klopt!
Klodder ( of inodde ofzo) Heeft hier duidelijk aangegeven dat hij jou wel ff een kopje kleiner maakt![]()
Denk dat jij wel aan je status verplicht bent om die kutnewbiequote:
9 meterquote:Op woensdag 27 september 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en
Ik had het tegen Kribbet, die flugel en Day niet uit elkaar kon houden.
Jij bent een orb op mijn lens. Poets je weg!![]()
Ik hoopte dat beide dames (die ik beide erg hoog heb zitten) het niet weer zouden lezenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en
Ik had het tegen Kribbet, die flugel en Day niet uit elkaar kon houden.
Jij bent een orb op mijn lens. Poets je weg!![]()
Mijn schoonmoeder heeft gekookt dusse..........quote:Op woensdag 27 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Is toch niet mee geknoeid?
En vlak daarna ging het slapenquote:
Nu is het leuk geweestquote:Op woensdag 27 september 2006 00:59 schreef versobommie het volgende:
Kheb in de gate dat het niet echt slim was om die naam te pakke, ik zal iets anders verzinne om geen last te krijgen.
Sorrie voor alles.
als je met je schoonmoeder op net zo'n goede voet leeft als met klodder...dan zou ik blij zijn dat je het uitgekotst hebt!quote:Op woensdag 27 september 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft gekookt dusse..........![]()
Ik doe niet mee met die verloederingquote:Op woensdag 27 september 2006 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat jij wel aan je status verplicht bent om die kutnewbieop zijn plek te zetten!
![]()
Maar ik moet aan de hond denkquote:Op woensdag 27 september 2006 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je met je schoonmoeder op net zo'n goede voet leeft als met klodder...dan zou ik blij zijn dat je het uitgekotst hebt!![]()
Nog maar 1 danquote:Op woensdag 27 september 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
Trouwens, na deze nog 16 berichtjes en hij is weer vol![]()
Jij moet in de TT van het volgende deel.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
Trouwens, na deze nog 16 berichtjes en hij is weer vol![]()
Erg intrigerend, over 50 minuten gaan ze wisselen.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
Heerlijk zo'n topic voor mezelf, ben bang dat ik de streams moet gaan kijken om in het cos mee te mogen praten![]()
Ik wacht wel op Jappiequote:Op woensdag 27 september 2006 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet in de TT van het volgende deel.
Zet 'em maar klaar Blommers.![]()
Misschien dat ik het heel even ga kijkenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Erg intrigerend, over 50 minuten gaan ze wisselen.
Wat raarquote:Op woensdag 27 september 2006 01:23 schreef APK het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Ik sta op 121.![]()
Scanman staat een stukkie hoger.![]()
Hoe denk je dat hij op 121 komtquote:Op woensdag 27 september 2006 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat raarEn dat je volgens je CV dit jaar nog geen kloot hebt gedaan
![]()
Spielberg maakt ook elk jaar 12 films.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
Wat raarEn dat je volgens je CV dit jaar nog geen kloot hebt gedaan
![]()
Ze staken nog wel is bij de NSquote:Op woensdag 27 september 2006 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij op 121 komt![]()
Dat nietquote:Op woensdag 27 september 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Spielberg maakt ook elk jaar 12 films.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze staken nog wel is bij de NSof rijden niet op tijd
![]()
Sorry Oom Donald, we gaan niet alles uitleggen wat je hierboven ook kunt lezenquote:
Dat moet mijn charmante assistente doen.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
Dat nietGa er maar vanuit dat je je CV nog moet bijwerken
![]()
Ach, geef haar nog een paar weken, de rest ziet er zeer mooi uitquote:Op woensdag 27 september 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet mijn charmante assistente doen.
Die wordt morgen ontslagen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |