joh maakt het uitquote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus het is iemand die weet dat je die tekst had of toen al die naam had gemaakt ofzo?
Ik begrijp het niet, snap het niet en zie de humor er ook niet van in![]()
wel toevallig dat ie nu ineens weg is was bommie gewoonquote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus het is iemand die weet dat je die tekst had of toen al die naam had gemaakt ofzo?
Ik begrijp het niet, snap het niet en zie de humor er ook niet van in![]()
jongens haal er ff een mod of weet ik wat bij....huilies, ik ben het niet!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
wel toevallig dat ie nu ineens weg is was bommie gewoon
Ja er zijn belangrijkere dingen in het leven, jij hebt een date met Flugeltjequote:
ach jij zit in die comp busines je kunt vast wel n iptje omleiden ofzoquote:Op woensdag 27 september 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
jongens haal er ff een mod of weet ik wat bij....huilies, ik ben het niet!
Waarschijnlijk geschrokkenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
wel toevallig dat ie nu ineens weg is was bommie gewoon
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja er zijn belangrijkere dingen in het leven, jij hebt een date met Flugeltje![]()
Dat is heel erg moeilijk volgens mij en maar ben een comp-loserquote:Op woensdag 27 september 2006 00:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
ach jij zit in die comp busines je kunt vast wel n iptje omleiden ofzo
bommie heefd wel honger hequote:Op woensdag 27 september 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
jongens haal er ff een mod of weet ik wat bij....huilies, ik ben het niet!
dus jij probeert me te kloonen ?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
bommie heefd wel honger hehap hap
Wat klopt er niet aan dan??quote:
day = niet flugie pik...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan??![]()
Je hebt toch een afspraak(je) met Bommie?
Hier noemen we dat een date![]()
JIJ ?????? Hoe doe je datquote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
bommie heefd wel honger hehap hap
ehm dat was flugelquote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan??![]()
Je hebt toch een afspraak(je) met Bommie?
Hier noemen we dat een date![]()
quote:
jij bent zo fucking de lul he bij de Moddiemods...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Oeps, 1 bier en 2 Sambuca en haal Day en Flugeltje door elkaar
![]()
Dit komt nooit meer goed, zal minimaal een aantal lunchen en een paar vakantie tripjes moeten uitdelen om dit recht te breien![]()
Sorry dat ik je in die verschrikkelijke hoek heb getraptquote:
Tuurlijk was jij het !quote:
Klopt, het was inklodderquote:
ships kan geen afscheid nemenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry dat ik je in die verschrikkelijke hoek heb getrapt![]()
Ik wens Day het allerbeste![]()
was het die vieze klodder? dus die zat hier vorig jaar ook al ?quote:
Zal ik zelf maar vast een ban voor een maand of 2 aanvragenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bent zo fucking de lul he bij de Moddiemods...![]()
Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest, Menno!quote:
Nu snap ik het echt niet meerquote:
laat het maar op zijn beloop, het is voor ons leuker als je hem echt zelf krijgtquote:Op woensdag 27 september 2006 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal ik zelf maar vast een ban voor een maand of 2 aanvragenOf ga ik het daar niet mee redden
![]()
Jij probeerd echt om mij een ban aan te smerenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
ships kan geen afscheid nemen
nu beledig je flugel weer natuurlijk
what the f waar heb ik dat aan verdiend apk komt voor me op ben ik al zo populairquote:
Daar is hij wel erg mee bezig ja....hijs behoorlijk geslepen voor een kutnewbiequote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij probeerd echt om mij een ban aan te smeren![]()
Scheel oke, maar zuipenquote:
ik probeerde je alleen te helpen zodat je je niet nog verder in de nesten werkt nu mondhouden is waarschijnlijk t verstandigst (maar wie ben ik om adviezen te geven)quote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij probeerd echt om mij een ban aan te smeren![]()
En dat is weer allemaal Jappie zijn schuldquote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Scheel oke, maar zuipenwel veel drinken
![]()
Ik heb gelukkig nog een andere hobby, kantklossenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat het maar op zijn beloop, het is voor ons leuker als je hem echt zelf krijgt![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik probeerde je alleen te helpen zodat je je niet nog verder in de nesten werkt nu mondhouden is waarschijnlijk t verstandigst (maar wie ben ik om adviezen te geven)![]()
Hij haalt je 1 meter boven en schopt je lachend 12 meter naar benedenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
what the f waar heb ik dat aan verdiend apk komt voor me op ben ik al zo populair![]()
thnx apk![]()
Ik vertrouw vanaf nu geen enkele newbie meerquote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar is hij wel erg mee bezig ja....hijs behoorlijk geslepen voor een kutnewbie![]()
Hoest trouwens met jouw nobele streven om apk dit keer stuk te maken?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij haalt je 1 meter boven en schopt je lachend 12 meter naar beneden![]()
Neeeee, je bent gemeenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik probeerde je alleen te helpen zodat je je niet nog verder in de nesten werkt nu mondhouden is waarschijnlijk t verstandigst (maar wie ben ik om adviezen te geven)![]()
Kutnewbiesquote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik vertrouw vanaf nu geen enkele newbie meer![]()
![]()
Hij werkt met kloonen, daar kan ik echt niet tegen opquote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoest trouwens met jouw nobele streven om apk dit keer stuk te maken?
Hij is echt heel geraffineerd bezigquote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Krabbit, die newbie zit gewoon te zeggen dat je je muil moet houden anders ben je de lul!
![]()
not gonna happen he pik! Ik heb een moddiemod op mijn schouderquote:Op woensdag 27 september 2006 00:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij werkt met kloonen, daar kan ik echt niet tegen op![]()
Eerst maar is dezenacht overleven zonder ban, dan jou een ban aan zien te smeren en daarna zie ik wel![]()
Waar bemoei jij je mee, ik ken je niet eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef Inodder het volgende:
what the f waar heb ik dat aan verdiend apk komt voor me op ben ik al zo populair![]()
thnx apk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |