joh maakt het uitquote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus het is iemand die weet dat je die tekst had of toen al die naam had gemaakt ofzo?
Ik begrijp het niet, snap het niet en zie de humor er ook niet van in![]()
wel toevallig dat ie nu ineens weg is was bommie gewoonquote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus het is iemand die weet dat je die tekst had of toen al die naam had gemaakt ofzo?
Ik begrijp het niet, snap het niet en zie de humor er ook niet van in![]()
jongens haal er ff een mod of weet ik wat bij....huilies, ik ben het niet!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
wel toevallig dat ie nu ineens weg is was bommie gewoon
Ja er zijn belangrijkere dingen in het leven, jij hebt een date met Flugeltjequote:
ach jij zit in die comp busines je kunt vast wel n iptje omleiden ofzoquote:Op woensdag 27 september 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
jongens haal er ff een mod of weet ik wat bij....huilies, ik ben het niet!
Waarschijnlijk geschrokkenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
wel toevallig dat ie nu ineens weg is was bommie gewoon
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja er zijn belangrijkere dingen in het leven, jij hebt een date met Flugeltje![]()
Dat is heel erg moeilijk volgens mij en maar ben een comp-loserquote:Op woensdag 27 september 2006 00:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
ach jij zit in die comp busines je kunt vast wel n iptje omleiden ofzo
bommie heefd wel honger hequote:Op woensdag 27 september 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
jongens haal er ff een mod of weet ik wat bij....huilies, ik ben het niet!
dus jij probeert me te kloonen ?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
bommie heefd wel honger hehap hap
Wat klopt er niet aan dan??quote:
day = niet flugie pik...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan??![]()
Je hebt toch een afspraak(je) met Bommie?
Hier noemen we dat een date![]()
JIJ ?????? Hoe doe je datquote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
bommie heefd wel honger hehap hap
ehm dat was flugelquote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan??![]()
Je hebt toch een afspraak(je) met Bommie?
Hier noemen we dat een date![]()
quote:
jij bent zo fucking de lul he bij de Moddiemods...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Oeps, 1 bier en 2 Sambuca en haal Day en Flugeltje door elkaar
![]()
Dit komt nooit meer goed, zal minimaal een aantal lunchen en een paar vakantie tripjes moeten uitdelen om dit recht te breien![]()
Sorry dat ik je in die verschrikkelijke hoek heb getraptquote:
Tuurlijk was jij het !quote:
Klopt, het was inklodderquote:
ships kan geen afscheid nemenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry dat ik je in die verschrikkelijke hoek heb getrapt![]()
Ik wens Day het allerbeste![]()
was het die vieze klodder? dus die zat hier vorig jaar ook al ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |