Heel sneaky is hij je kapot aan het maken!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is echt heel geraffineerd bezig![]()
Mobieltje??quote:Op woensdag 27 september 2006 00:42 schreef versabommie het volgende:
Hey ik zit net de reguliere te kijken he, maar is jullie al opgevallen dat ze gewoon telefoon in huis hebben> Semih stond net gewoon te bellen!
Nix contact met de buitenwereld...me reet!
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe Biatch!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee, ik ken je niet eens.![]()
Dat zijn de eerste 3 metersquote:Op woensdag 27 september 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee zo'n rooie, staat gewoon midden in de kamer en BB ziet het schijnbaar nietquote:
Moet hij / zij van goede huize komenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heel sneaky is hij je kapot aan het maken!![]()
Zo te zien kan ze niet eens de gebruiksaanwijzing van een koekenpan lezen, laat staan koken of schoonmaken.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:47 schreef versabommie het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe Biatch!
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:35 schreef KRIBBET het volgende:quote:Op woensdag 27 september 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet eerder gezienquote:Op woensdag 27 september 2006 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee zo'n rooie, staat gewoon midden in de kamer en BB ziet het schijnbaar niet![]()
het is een hij! Je hebt een hij-biatch!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Zo te zien kan ze niet eens de gebruiksaanwijzing van een koekenpan lezen, laat staan koken of schoonmaken.![]()
Denk dat ze hummie ff moeten beffen...semih heeft al haar all over the place dus die deinst niet terug voor wat haar tussen de tanden!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet eerder gezienKost dat nou, bellen naar huis
![]()
Laat mij er even buiten jaquote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:35 schreef KRIBBET het volgende:
Klopt, het was inklodder
Effe dimmen, schele zuipschuit.
Ik heb weer het idee dat ik wat misquote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Klopt, het was inklodder
Is het zeker dat het een hij isquote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
het is een hij! Je hebt een hij-biatch!![]()
En de spruitjes liggen nu naast de aardappeltjes op de grondquote:Op woensdag 27 september 2006 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat ze hummie ff moeten beffen...semih heeft al haar all over the place dus die deinst niet terug voor wat haar tussen de tanden!![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En de spruitjes liggen nu naast de aardappeltjes op de grond![]()
Klopt, Klodder maakt je uit voor zuipschuitquote:Op woensdag 27 september 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb weer het idee dat ik wat mis
En weet je wat nog erger is.......... de hond eet al het kots weer opquote:
klopt!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb weer het idee dat ik wat mis
Ja enquote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef Inodder het volgende:
Klopt, het was inklodder
Maakt toch niet uit? Is toch niet mee geknoeid?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En weet je wat nog erger is.......... de hond eet al het kots weer op![]()
Het varkenshaasje is nog wel binnen![]()
Dat is helemaal niet inordequote:Op woensdag 27 september 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
klopt!
Klodder ( of inodde ofzo) Heeft hier duidelijk aangegeven dat hij jou wel ff een kopje kleiner maakt![]()
Denk dat jij wel aan je status verplicht bent om die kutnewbiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |