laten we het ons dan iets makkelijker maken en HWNWNMN van makenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
IKKE![]()
Nu denk je wel heel slecht over mij zeg
en over die ander hebben we het hier niet meer
![]()
"Hij wiens naam we niet meer noemen" klinkt toch een stuk beter![]()
Ik mag niet met andere vrouwen lunchen van mijn vrouw dus ik kan niemand "paaien"quote:
De Moddiemods hebben hem een roze halsbandje gegeven en hij kan nu mooi opzitten als ze dat willenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet een vinger maar een hele handafdruk staat er boven op zijn hoofd![]()
Wel een goed boek maar een beetje dikquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dat is nou het zwaard van damocles![]()
ik zeg: living on the edgequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dat is nou het zwaard van damocles![]()
Dan heb jij vast *altijd* spijt!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
typen zonder nadenken, daar krijg ik ook steeds spijt van !
geen idee tegen wie je het hebt, maar ik ga NU mijn eerste biertje open ploppen en dat is jouw schuld!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Djeez...laat die drank nou eens staan lamlul...![]()
![]()
Je hebt gelijk, dat is een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
laten we het ons dan iets makkelijker maken en HWNWNMN van maken
Over wie heb je hetquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Djeez...laat die drank nou eens staan lamlul...![]()
![]()
Hey, geile stinkheks! ruik je weer bloed?quote:
I was talking to myself...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee tegen wie je het hebt, maar ik ga NU mijn eerste biertje open ploppen en dat is jouw schuld!![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
De Moddiemods hebben hem een roze halsbandje gegeven en hij kan nu mooi opzitten als ze dat willen![]()
En zodra wij hier iets verkeerd zeggen wat ze hebben gemist........... Juf, hij deed datquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
De Moddiemods hebben hem een roze halsbandje gegeven en hij kan nu mooi opzitten als ze dat willen![]()
Ja lekker dan, nu heb ik ook trekquote:
Dus kijk uit wat je zegt tegen Manu, de Biatch van de Moddiemodsquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En zodra wij hier iets verkeerd zeggen wat ze hebben gemist........... Juf, hij deed dat![]()
Je gaat het zwaard van damocles in de schede steken?quote:
Door die kutjap zitten we strax allemaal bij de AAquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja lekker dan, nu heb ik ook trek![]()
Ga eerst de hond maar even uitlaten en daarna drinken![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus kijk uit wat je zegt tegen Manu, de Biatch van de Moddiemods![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat het zwaard van damocles in de schede steken?![]()
ships eerder dronk ik door de week nooit nu elke avondquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja lekker dan, nu heb ik ook trek![]()
Ga eerst de hond maar even uitlaten en daarna drinken![]()
Ik wil liever geen foto's zien van de return of the living deadquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eerst tietenfotoows van 4 opeenvolgende vakanties laten posten...... dan geloven.![]()
Pssst...het is een floretquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat het zwaard van damocles in de schede steken?![]()
Ik ook niet maar het is voor een goed doel....en je weet; Jappie en goede doelenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil liever geen foto's zien van de return of the living dead![]()
??quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eerst tietenfotoows van 4 opeenvolgende vakanties laten posten...... dan geloven.![]()
De 'degens kruisen' danquote:
Jappie doet ook alles om iedereen kapot te maken he?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
De 'degens kruisen' dan
Prikstokpurist![]()
Als ik jouw naam zie begin ik gelijk mijn lippen af te likken!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey, geile stinkheks! ruik je weer bloed?
Hey Klodder, geen dank heur, voor je eigen SC topicquote:
Ban!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:21 schreef chas het volgende:
[..]
Als ik jouw naam zie begin ik gelijk mijn lippen af te likken!
waarom krijg ik t id dat chas n vent isquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:21 schreef chas het volgende:
[..]
Als ik jouw naam zie begin ik gelijk mijn lippen af te likken!
Gespierd taalgebruikquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
waarom krijg ik t id dat chas n vent is
Geleuf me, tis geen vent...als ze in je buurt komt heb je kans dat je in steen veranderdquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
1 eigen topic en ze roelen de wereld in hun hoofd...quote:
(Ik zal effe naar beneden kijken!)quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
En nooit een ban hequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie doet ook alles om iedereen kapot te maken he?Nu probeert hij jou weer te intimideren!
iets klopt niet met de titel!!!...wel opletten bommiequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef versabommie het volgende:
((welkom in het 1e originele Inolde's Brute Isoleertopic slowchat dingetje, oftewel de BB slowchat))
jaargang 6
BB slowchat afl 32:...
KWIP
* aflevering 1 t/m 30 *
[BB SC 1] Én vast!
KWIP
[BB SC #30] Waar we Jappie te snel af zijn......
alone!!!!!![]()
have fun!
kuis?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:27 schreef chas het volgende:
[..]
(Ik zal effe naar beneden kijken!)
En ja, hoor! Ik ben nog steeds een meissie! ;-)
Chas is overigens een afkorting van chastity! ;o)
Waarom Eend....het is toch jouw tong niet...waar maak je je dan in hemelsnaam druk omquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
En nooit een ban he
Dat inlikken bij 'flugs' werkt dus wel![]()
OMG ik hou m'n hart vast...
Daarom heb ik me er maar bij neergelegd en probeer ik me via diezelfde overigens zeer lage methode te handhaven op dit forumquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
En nooit een ban he
Dat inlikken bij 'flugs' werkt dus wel![]()
OMG ik hou m'n hart vast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |