Hehehehehe....quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geleuf me, tis geen vent...als ze in je buurt komt heb je kans dat je in steen veranderd![]()
Ik gok dat ze uit de hel getrapt is omdat ze haar daar zelfs niet konden velen!
Hela en ik dan?????????quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef Inodder het volgende:
hey oortjes heb zelf ff bier gepakt je was er niet vind je niet erg toch?
Oortjes verwaarloosd haar volledige kroegquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef Inodder het volgende:
BIERTJUH VOOR IEDEREEN, GRAAG!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oortjes verwaarloosd haar volledige kroeg
Ze hep ut te druk met puppiestrainingquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die vrijbrief om iedereen hier met het grootste gemak emotioneel te slopen is gewoon een licence to killquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom Eend....het is toch jouw tong niet...waar maak je je dan in hemelsnaam druk om
Puppie is nu ongeveer de nieuwe Biatch van v-o-lquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze hep ut te druk met puppiestraining
Hee oortjes...![]()
Klassejustitie ...zelfs hier aan de orde van de dag!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die vrijbrief om iedereen hier met het grootste gemak emotioneel te slopen is gewoon een licence to kill
Ik kan niet zo goed tegen al dat onrecht
Daar heb je gelijk in....we moeten tegen bommels in protest komen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die vrijbrief om iedereen hier met het grootste gemak emotioneel te slopen is gewoon een licence to kill
Ik kan niet zo goed tegen al dat onrecht
whehehe hoor 'm nu al vloeken en skype staat nog niet eens aan!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:34 schreef chas het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAAAAAAAA
Daar zal Ice-man blij mee zijn! Hihihi
Tis ook lastig voor hem nu met zoveel nieuwe baasjes.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Puppie is nu ongeveer de nieuwe Biatch van v-o-l![]()
Jij hebt hem het nekschot gegeven door het topic te kapen, bruut!
nee hoor is niet erg....had je voor mij ook gepakt?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef Inodder het volgende:
Nope, maar ik denk een beetje aan gullie!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben jij toevallig de KMKK tegen gekomen ?
Jappie! Waarom al die haat en nijd? We kunnen toch een dreamteam vormen en middels een denktankmethode kijken hoe we gezamelijk effectiever kutnewbies kunnen slopen om zo deze bb6 succesvoller dan ooit af te sluiten?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in....we moeten tegen bommels in protest komen.![]()
Wel lullig voor oorties..die had haar prooi mooi onder de plak en nu maken ze hem helemaal leip in volquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis ook lastig voor hem nu met zoveel nieuwe baasjes.![]()
Armageddon is aanstaande, het is 5 voor 12, pompen of verzuipen.... (in daar bedoel ik geen zielige poesjes mee hequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarom heb ik me er maar bij neergelegd en probeer ik me via diezelfde overigens zeer lage methode te handhaven op dit forum![]()
De maatschappij is aan het verloederen vriend PC Eend, en dit forum loopt erop vooruit!
nee sorry wist niet of je shandy wilde of bierquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor is niet erg....had je voor mij ook gepakt?
nee hoor ikke niet heb net nog tegen jou gesproken!!!!!..en daarbij ook de andere begroetquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met je Engels is niks mis!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:35 schreef Inodder het volgende:
chastitybelt is toch n kuisheidsgordel of laat mn engels me nu in de steek
Haatquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie! Waarom al die haat en nijd? We kunnen toch een dreamteam vormen en middels een denktankmethode kijken hoe we gezamelijk effectiever kutnewbies kunnen slopen om zo deze bb6 succesvoller dan ooit af te sluiten?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze hep ut te druk met puppiestraining
Hee oortjes...![]()
Ice-man zul je ook niet horen vloeken want die ligt ziek op bed!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
whehehe hoor 'm nu al vloeken en skype staat nog niet eens aan!![]()
Ik krijg het idee dat ik weer eens wat misquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
HaatNijd
![]()
Er is niets leukers dan kijken naar het gespartel van een verwarde eend......je moet ze alleen af en toe een beetje voeren.....![]()
Kijk maar uit, pc eend zal ooit eens volgroeien naar een volwassen dakduif, je weet wel zo'n vliegende rat die schijt wat hij vreet!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
HaatNijd
![]()
Er is niets leukers dan kijken naar het gespartel van een verwarde eend......je moet ze alleen af en toe een beetje voeren.....![]()
Wat heeft hij? Penisnijd?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef chas het volgende:
[..]
Ice-man zul je ook niet horen vloeken want die ligt ziek op bed!
![]()
o ben je er zo een heb je wel de sleutel dan anders heb ik niets aan je kost me aleen maar bierquote:
Voeren jullie elkaar dan maar lekker!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
HaatNijd
![]()
doe jij je skype eens aan! Nu die toch op bed ligt! Beetje geilpijpen, die dooie heeft het nu toch niet doorquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef chas het volgende:
[..]
Ice-man zul je ook niet horen vloeken want die ligt ziek op bed!
![]()
Dat laatste vind _ik_ niet erg! hahhahaquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
o ben je er zo een heb je wel de sleutel dan anders heb ik niets aan je kost me aleen maar bier![]()
Hond is weer klaar en de eerste 2 slokken bier (en een glaasje Sambuca) zitten er alweer inquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Door die kutjap zitten we strax allemaal bij de AA![]()
Momentje, mop!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe jij je skype eens aan! Nu die toch op bed ligt! Beetje geilpijpen, die dooie heeft het nu toch niet door![]()
Niet dat ik weet...bommels is je een beetje aan het mindfucken maar als ie te ver gaat kom ik je helpen vriend.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ik weer eens wat mis
Echt, als het aan die kutjap ligt gaan we er allemaal aan onderdoor! Ik wil helemaal geen bier nu...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hond is weer klaar en de eerste 2 slokken bier (en een glaasje Sambuca) zitten er alweer in![]()
Het zou mijn jaar weer goed makenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
relax man, ik ben er nog niet uit of ik wel zo ondoordacht op een administrator af moet gaan
![]()
Als ik een Ban krijg, heeft Kribbie gewonnen![]()
denk dat ik je decennia goedmaakquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het zou mijn jaar weer goed maken![]()
Ik ben begonnen met drinken nadat ik Jappie en Bommie leerde kennenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
ships eerder dronk ik door de week nooit nu elke avondnie goe pak er toch maar n beugel
![]()
Je gaat me niet vertellen dat hij dat geile wijf op mijn msn is?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet...bommels is je een beetje aan het mindfucken maar als ie te ver gaat kom ik je helpen vriend.
get a lifequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het zou mijn jaar weer goed maken![]()
...zie je wel......quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik je decennia goedmaak![]()
Mijn leven zo niet voor niets zijn geweestquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik je decennia goedmaak![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn leven zo niet voor niets zijn geweest![]()
Nee....oh nee...sorry...dat ben ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat hij dat geile wijf op mijn msn is?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |