Mij ook....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
Ja sorry maar het duurde mij te lang nu !
kon ik die hele fucking OP gaan doen hahahahquote:
Nah...heb teamlead eindelijk ook een beetje werk....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
kon ik die hele fucking OP gaan doen hahahah
Da's waar, die zat ook maar kwaad te kijken uit vervelingquote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah...heb teamlead eindelijk ook een beetje werk....
Geen dank pik, we houden je wel van de straatquote:
Nu alleen nog ff dat topic van die puppie die graag voor volwassen schurftige hond wil doorgaan dicht...en je kunt weer aan de drank.quote:
Volgens mij is het gewoon een hele gare beftekkel!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu alleen nog ff dat topic van die puppie die graag voor volwassen schurftige hond wil doorgaan dicht...en je kunt weer aan de drank. [afbeelding]
Wroef..quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Bocaj het volgende:
Het hondje gaat maar eens in zijn mandje
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Bocaj het volgende:
ach ik tel gewoon door, wilde helemaal niet een nieuwe startenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Toch is het wel apart dat dit topic outside het 6e bommietopic heet maar inside het 5de topis blijkt te zijn![]()
OFF TOPIC!quote:
is het nou 5 of 6quote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
Welkom in het 5e originele Versabommies Isoleertopic slowchat dingetje, oftewel de BB slowchat
KINIP
Enjoy!
TL, Flugeltje, Day... Bommie vraagt om een BAN!!!!! Mijn zegen hebben jullie heur!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
OFF TOPIC!![]()
Zal een abusemelding doen uitgaan richting de Moddiemods en wie weet kunnen ze jou 48 uur gunnen om op je gemak eens de faq's te gaan lezen opdat je eens een keer weet wat wel kan en niet!![]()
Ik vraag nergens om, doe enkel melding van jouw absurde gedragquote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
TL, Flugeltje, Day... Bommie vraagt om een BAN!!!!! Mijn zegen hebben jullie heur!
Absurd gedrag?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vraag nergens om, doe enkel melding van jouw absurde gedrag![]()
jaquote:
Heb jij soms een laptop voor je mand staan ?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Bocaj het volgende:
scanman bashing zag ik !quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
COS gaat los, we zitten lekker over e10 te discussieren, offtopic uiteraard![]()
Straks roepen ze weer: Scanman kom terug!quote:
Sickoquote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
TL, Flugeltje, Day... Bommie vraagt om een BAN!!!!! Mijn zegen hebben jullie heur!
ik suggereerde alleen maar dat als het nog weken zo doorgegaan was we wel eens de eerste live verkrachting hadden kunnen zien, en dat dat dus de reden van de nieuwe kamerindeling isquote:
op zich niet zo'n slechte gedachte... ik vond e10 ook geiler en geiler worden op Sabrina...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik suggereerde alleen maar dat als het nog weken zo doorgegaan was we wel eens de eerste live verkrachting hadden kunnen zien, en dat dat dus de reden van de nieuwe kamerindeling is![]()
Of ze hebben een dreigbrief van Barry gekregenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik suggereerde alleen maar dat als het nog weken zo doorgegaan was we wel eens de eerste live verkrachting hadden kunnen zien, en dat dat dus de reden van de nieuwe kamerindeling is![]()
heb die gozer problemen met schrijven dan, want dat duurde wel errug lang danquote:Op woensdag 20 september 2006 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of ze hebben een dreigbrief van Barry gekregen![]()
Mag lije dat je asiel affikt!quote:
Misschien was hij op missie...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
heb die gozer problemen met schrijven dan, want dat duurde wel errug lang dan
Wat ik er van weet is dat die goser op de top100 list van de BVD staat en een tijdje ondergedoken heeft gezeten .......pas 2 dagen geleden heeft hij voor het eerst TV beelden van het huis gezien tijdens een kortstondig bezoek aan zijn zuster.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
heb die gozer problemen met schrijven dan, want dat duurde wel errug lang dan
Neem nog een borreltjequote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef smikkeltje het volgende:
Mijn eerste post hier en mijn laatste. In cos is het gezellig maar je mag niet oftopic dat moet je hier doen of in sc (vertel me als ik het fout heb) Maar dit hier gaat nergens over mensen afzeiken is geen kunst. BB afzeiken ook niet maar daar kijken we naar, daar gaat het over en daar kun je discussies over hebben. Ben ik blondt? of te dronken dat ik het hierzo niet snap?
da's een fucking groene barret! *kleurenblind*quote:Op woensdag 20 september 2006 23:37 schreef ruby het volgende:
Ik heb Barry opgezocht op internet en dit is 'm. Dat zegt genoeg dacht ik zo.
[afbeelding]
Leuk dat je effe langs bent geweestquote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef smikkeltje het volgende:
Mijn eerste post hier en mijn laatste. In cos is het gezellig maar je mag niet oftopic dat moet je hier doen of in sc (vertel me als ik het fout heb) Maar dit hier gaat nergens over mensen afzeiken is geen kunst. BB afzeiken ook niet maar daar kijken we naar, daar gaat het over en daar kun je discussies over hebben. Ben ik blondt? of te dronken dat ik het hierzo niet snap?
HILDE GESPOT OP FOK!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef smikkeltje het volgende:
hoe korter hoe beter...begrijp niet dat mensen moeten reageren als ze alleen maar commentaar hebben...ga dan lekker een azijnzeiktopic openenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Leuk dat je effe langs bent geweest![]()
![]()
OOps nu post ik toch... nee biertje onder het genot van een antwoordquote:
En ik wilde net een stille tocht organiseren omdat ze het huis moest verlaten....quote:
zullen wij eens een stille toch houden...lekker naar een hotelletje...en dan nemen we een kamer...sfeermuziekje, wat petit fours...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:42 schreef ruby het volgende:
[..]
En ik wilde net een stille tocht organiseren omdat ze het huis moest verlaten....![]()
Je gaat te ver. Dit heb ik niet verdiend.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
zullen wij eens een stille toch houden...lekker naar een hotelletje...en dan nemen we een kamer...sfeermuziekje, wat petit fours...
dan ga jij naar de badkamer en trekt wat luchtigers aan ...ik ga alvast relaxed op bed liggen met mijn indrukwekkende torso ontbloot...
en dan
RUSSISCH ROULETTE, JIJ EERST !![]()
welk een goed doel?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Je gaat te ver. Dit heb ik niet verdiend.
Ik ben verdomme bezig met een goed doel en wat krijg ik, stank voor dank.![]()
Indrukwekkende torso? Vertel...![]()
Stille toch voor Hilde. Ik denk dat veel mensen daar steun uit kunnen putten.quote:
gaat ze zelf ook meelopen ?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Stille toch voor Hilde. Ik denk dat veel mensen daar steun uit kunnen putten.![]()
Nee, dan zijn we over een week nog niet klaar. Dus ze krijgt een een scootmobiel van de gemeente ter beschikking, voor eventjes dan. Maar ik vind dat toch niet zo'n goed idee want ze zal wel niet nuchter zijn (gevaar) dus heb ik Marcel gevraagd om haar in een rolstoel door de stad te duwen. Vond ie best.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
gaat ze zelf ook meelopen ?
is je mandje lek?quote:
Ik voel me gevleid!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah....dat rijmt niet echt nee..........behalve als ze van hem de personificatie van het kwaad willen maken zoals Bomels dat altijd zo mooi weet uit te drukken....
And you shouldquote:
hahaha de FB zal ik maar weer netjes met rust laten...Volgens mij heb ik een engeltje (day of Flugie) op mijn schouder want ik ben nog steeds waanzinnig Ban-loosquote:Op donderdag 21 september 2006 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
And you should![]()
....je mag dan wel de FB verneuken...maar zo af en toe komt er ook nog wel iets fatsoenlijks uit jouw peniskoker.![]()
Dat kan zo veranderen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha de FB zal ik maar weer netjes met rust laten...Volgens mij heb ik een engeltje (day of Flugie) op mijn schouder want ik ben nog steeds waanzinnig Ban-loos![]()
komop zeg, ergens moeten jullie wel een enorm zwak voor me hebbenquote:
Hoi Lekkere milf!quote:
Dat gaat zeker veranderenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha de FB zal ik maar weer netjes met rust laten...Volgens mij heb ik een engeltje (day of Flugie) op mijn schouder want ik ben nog steeds waanzinnig Ban-loos![]()
DOE IS !!quote:
Je bier is opquote:Op donderdag 21 september 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
GODVERDOMME ER IS HIER IN HUIS IETS ERGS GEBEURT .....KAN WEL JANKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'n fles ouzo is leegquote:
Was ik al bang voor maar hoop niet dat het erger is, je weet het nooit met die graftak!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
En ik ben weer weg![]()
![]()
Hahaha, en wat ben je dan?? een hele slechte inkoperquote:
heb ik hier ook....allemaal drank drank en nog eens drank!quote:Op donderdag 21 september 2006 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hahaha, en wat ben je dan?? een hele slechte inkoper![]()
Ik heb hier nog 2 volle flessen Sambuca, 3 volle (liters) flessen Malibu staan![]()
We krijgen met onze verjaardagen altijd drank en ik weet niet waarom![]()
En dan maak je je druk over een lege fles Ouzo?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ik hier ook....allemaal drank drank en nog eens drank!![]()
..de mijne niet...quote:
En die ga je nu naar Bommie brengen??quote:
...helaas liggen de kids al in bed...hij mag het wel komen halenquote:Op donderdag 21 september 2006 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En die ga je nu naar Bommie brengen??![]()
AAAHHHH Sorry, ik kan niet tegen kinderenquote:Op donderdag 21 september 2006 01:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...helaas liggen de kids al in bed...hij mag het wel komen halen
Altijd fijn dat onderhoudquote:Op donderdag 21 september 2006 01:42 schreef latevogel het volgende:
zo essent was weer lief en mag weer op mijn pc,nou ja mag weer op internet na 9 uur afgesloten te zijn omdat ze onderhoud deden![]()
![]()
thanksquote:Op donderdag 21 september 2006 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Altijd fijn dat onderhoudVooral omdat je er naderhand ook echt iets van merkt
![]()
Welkom terug dan maar
ben jij modereter op talpaquote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef latevogel het volgende:
[..]
thanks![]()
maar nadeel is dat ik nu ineens niet meer mag moderater spelen op de bb chat van talpa![]()
(denk alweer probelemen daar)![]()
voordeel is ik kan me weer eens uitleven overal![]()
yep..erg héquote:Op donderdag 21 september 2006 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
ben jij modereter op talpaHoe ben je daar dan verzeild geraakt
Kun je beter op fok modereter zijn
Uitleven kan sowiesomits internet, dat wel
dank je wel....een van me poezen wordt helemaal gek hier...!! wil een vliegje vangen ofzo!!quote:Op donderdag 21 september 2006 01:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
lieve puntoortje, omdat je dr wel ff 1 gebruiken kan
[afbeelding]
![]()
Maar na 5x afgewezen ben je dus nogmaals afgewezen en ben je het dus nietquote:Op donderdag 21 september 2006 02:03 schreef latevogel het volgende:
[..]
yep..erg hében daar verzeild geraakt na me 5 keer opgegeven te hebben en niet door selectie kwam,ze moesten eens weten wat ze missen
![]()
op fok kom ik er al helemaal niet door joh![]()
maar ooit ja ooit is er hier eentje heel blij met me als ik erin zit![]()
Normaal is mijn provider zo lief voor me maar helaas laaste week ff niet en dat zullen ze weten ook![]()
(lijkt wel hummie die provider heeft omgekocht)![]()
Heulen met de vijand?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef latevogel het volgende:
[..]
maar nadeel is dat ik nu ineens niet meer mag moderater spelen op de bb chat van talpa![]()
Laat hem eerst maar weer op zn knieën gaan, dan kunnen we altijd nog zienquote:
Als het goed is krijgen we wat proeflessen line-dansen, dus keep your hat on.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:43 schreef Jappie het volgende:
Wat staat er hier vanavond op het programma eigenlijk ?![]()
No can do.......quote:Op donderdag 21 september 2006 17:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als het goed is krijgen we wat proeflessen line-dansen, dus keep your hat on.
Eerst maar is ff koken daarna etenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:43 schreef Jappie het volgende:
Wat staat er hier vanavond op het programma eigenlijk ?![]()
Ik denk dat ik vandaag Jappie en Bommie maar eens in hun bek ga schijten!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:47 schreef Inodder het volgende:
bocaj stoute hond geweest he gister
nu weer lief doen dus?
![]()
Als dat het complete avondvullend programma behelst dan denk ik dat ik er vandaag maar eens vroeg induikquote:Op donderdag 21 september 2006 19:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag Jappie en Bommie maar eens in hun bek ga schijten!
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag Jappie en Bommie maar eens in hun bek ga schijten!
quote:
wie weet wat pi is?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, dan begreep ik jouw PI verkeerd
Oeh.. die weet ikquote:
quote:
nu kom je zeker met 3.141592654quote:
Dat dingetje linksboven bij je postquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
vertel het me dan ook ff als je wil
niveau is wel laag ken verstandelijk gehandicapten die bergrijpen dat je dan graag antwoord krijgt
![]()
Bommie heeft toch een hart!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
--- Knip ---
LEUGENS, SMAAD!quote:
Ik vind het normaal gesproken pokkewerk wat ik normaal gesproken anderen laat doenquote:Is ook wel leuk werk om wat kaartjes in pc's te bouwen etc.
Lekker rommelen met drivers voor zover die niet plug en play zijn....
Neuh, geen tijd voor een staggaire. Ik ben van mening en ik heb wel vaker een staggaire gehad, dat als ik er 1 bij me krijg ik ook tijd moet spenderen om zo iemand daadwerkelijk iets te leren.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:19 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie ook zogenaamde leerbanen? (4 dagen werken en 1 dag naar school)
Zijn speciaal voor dropouts etc.
Je krijgt ook nog subsidie van de staat!Ik meen 5500 euro/pj... Geen risico dus!
Ik vind het iig top dat jullie zoiets doen...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, geen tijd voor een staggaire. Ik ben van mening en ik heb wel vaker een staggaire gehad, dat als ik er 1 bij me krijg ik ook tijd moet spenderen om zo iemand daadwerkelijk iets te leren.
Dit geval is pure liefdadigheid!
thnx, al gaat het niet om ons maar om die kidsquote:Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vind het iig top dat jullie zoiets doen...![]()
Laat maar eens zien wat je kunt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo en nu kappen, ik wil nu een newbie uitschelden ofzo![]()
Inodder wist niet wat een PI is.. kun je vast wel wat meequote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
<knip>
Jij bent geen newbiequote:Op donderdag 21 september 2006 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laat maar eens zien wat je kunt.![]()
Zit jij als Moddiemod nu te stoken dat iemand Klodder afmaakt? Klodder is mijn huisBiatch hier op de SCquote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Inodder wist niet wat een PI is.. kun je vast wel wat mee
Jij wil te graag terwijl je hier al zo'n tijd zit Sabina!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laat maar eens zien wat je kunt.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit jij als Moddiemod nu te stoken dat iemand Klodder afmaakt?
quote:Klodder is mijn huisBiatch hier op de SC![]()
Ik heb hem net naar de kaasboer gestuurd voor een kilo kopkaas![]()
Kom maar, kom maar, kom maarquote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent geen newbie, jij bent een Bommie verslaafde groupie!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kom maar, kom maar, kom maar![]()
kan best een groupie zijn, maar t blijft een kutnewbiequote:Op donderdag 21 september 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent geen newbie, jij bent een Bommie verslaafde groupie!![]()
Joh, jij als Mod zou dat door moeten hebben, ze is een kloon van Hilde!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan best een groupie zijn, maar t blijft een kutnewbie![]()
Jippie ka jee motherfuckers was ff met wat huisvlijt bezig.......quote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef Bocaj het volgende:
Jippie slaapt al (weggepest door mij) en inodder tja waar is 'ie...
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh, jij als Mod zou dat door moeten hebben, ze is een kloon van Hilde!
Welkom Hilde!
Waar is de wijn?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh, jij als Mod zou dat door moeten hebben, ze is een kloon van Hilde!
Welkom Hilde!
Mocht Hilde willen inderdaadquote:
Je bent zo newbie als je je voelt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jij bent geen newbie![]()
Aantal posts: 3359 (gemiddeld 13 per dag)
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mocht Hilde willen inderdaad
Ben je dyslectisch?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij wil te graag terwijl je hier al zo'n tijd zit Sabina!![]()
nee, Sabbel!quote:
Dan ben ik dus dyslectisch.quote:
Einde discussie!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan ben ik dus dyslectisch.Wat bedoel je met Sabina en Sabbel?
(Zie je wel dat ik een newbie ben: je moet me alles uitleggen)![]()
als je gelezen had kon je zien dat ik nog wat te doen had vanavond maar ben er welquote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef Bocaj het volgende:
Jippie slaapt al (weggepest door mij) en inodder tja waar is 'ie...
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Eerst maar is ff koken daarna eten, de kat eten geven, afwassen, brood smeren voor morgen, douchen, was opvouwen, 21uur weer n wasje draaien, drogen, strijken en ondertussen hier de boel n beetje in de gaten houden.
![]()
en een goeden avond allemaal trouwens![]()
Mag ik die vraag met een wedervraag beantwoorden?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat nou discussie? Ik stel een simpele vraag.
Zeg het hem maar, Klodder!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
als je gelezen had kon je zien dat ik nog wat te doen had vanavond maar ben er wel![]()
mijn dag was prima, thanks for asking....quote:Op donderdag 21 september 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
is nu iedereen weer zo geschrokken dat er niet meer gepost wor in dit kwalitaties hoogstaande topic? Hoe was jullie dag?
owquote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
als je gelezen had kon je zien dat ik nog wat te doen had vanavond maar ben er wel![]()
nou slaap lekker dan hequote:Op donderdag 21 september 2006 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn dag was prima, thanks for asking....
ga zo maar eens lekker pitten geleuf ik....
Dat mag.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik die vraag met een wedervraag beantwoorden?
Me tooquote:Op donderdag 21 september 2006 22:25 schreef Inodder het volgende:
Sorry jongens ben niet zo spraakzaam vandaag druk met andere zaken en moe op dood
aanstelsters!quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's goed.
Oh wacht, je bent al klaar zo te zien.![]()
8 uur slapen per dag is gezond....quote:
Rare meldtquote:Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
8 uur slapen per dag is gezond....
Er zijn mensen die maar 4 uurtjes slapen ofzo... toch raar want in je slaap moet je, je regenereren etc...
....ja heb ik ook hoor...welke wil je?quote:
Doe maar een rode, droog.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....ja heb ik ook hoor...welke wil je?
Wat loop jij nou dom te lachen, net of jij iets presteert?quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:47 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wat loop jij nou dom te lachen, net of jij iets presteert?![]()
alsjeblieft mevrouw...laat het lekker smaken!!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Doe maar een rode, droog.
Als ik dat drink, dan denk ik aan Hilde.![]()
waar wil je over praten?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:36 schreef teamlead het volgende:
![]()
SC mag in het daarvoor bestemde topic
Ik kom liever die fles ouzo zo ff bij je houden, die je wat luchtigers aan?quote:
Dank je wel!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alsjeblieft mevrouw...laat het lekker smaken!!![]()
Kan dat in de SC?quote:
nee? vertel!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
Nu kan ik me wat meer inleven in Hilde haar gevoelswereld.
Wisten jullie al dat Hil de digitale snelweg gevonden heeft?
zal ik doen schat...ik zet de deur vast voor je open..quote:Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kom liever die fles ouzo zo ff bij je houden, die je wat luchtigers aan?
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zal ik doen schat...ik zet de deur vast voor je open..![]()
Zie dit topic: Zwaai hier Hilde uit.quote:
Lieverd gaat eens leren linken, boven elke posting staat postingdatum als link, als je die copieert kun je mensen rechtstreeks naar betreffende postings sturenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Zie dit topic: Zwaai hier Hilde uit.
Vanaf 8.57 uur, 21 september.
En niet meteen een gat in de lucht springen, ze is nog geen Fokker.![]()
Hey, dat is een goeie tip. Wist ik niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd gaat eens leren linken, boven elke posting staat postingdatum als link, als je die copieert kun je mensen rechtstreeks naar betreffende postings sturen![]()
Kom maar eens in je eva komstuum buurten, leer ik je een hele nieuwe wereld kennenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef ruby het volgende:
[..]
Hey, dat is een goeie tip. Wist ik niet.
Cool, elke dag leer je weer bij.![]()
zo dus [BB SC # 25] Versabommies Isoleertopic 6quote:Op donderdag 21 september 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd gaat eens leren linken, boven elke posting staat postingdatum als link, als je die copieert kun je mensen rechtstreeks naar betreffende postings sturen![]()
TOPVOORBEELD!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zo dus [BB SC # 25] Versabommies Isoleertopic 6
Maak me gek, gooi je haar los. Grrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom maar eens in je eva komstuum buurten, leer ik je een hele nieuwe wereld kennen![]()
fuhuck...betrapt...hahaha ik heb zojuist echt moeite moeten doen om bij mijn eigen fob te komen hahahaquote:
heb 't trouwens ff aangepast Beeb, was je echt, ECHT vergetenquote:
kan ook via PI toch ja ja ik leer alquote:Op donderdag 21 september 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat geintje van die hoer was aanleiding, zijn gesputter erna volgens mij de druppel ....quote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat zat hij dan te 'etteren'?
Ik zal je zeggen eerlijk gezegd lees ik dat meldtopic vaak puur omdat sommige commentaren echt lachen zijn ;Pquote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
American Nightmare ook zie ik... Goh, wat jammer nou
Linkje?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat geintje van die hoer was aanleiding, zijn gesputter erna volgens mij de druppel ....
Wat jammerquote:Op donderdag 21 september 2006 22:53 schreef ruby het volgende:
[..]
En niet meteen een gat in de lucht springen, ze is nog geen Fokker.![]()
Denk als Hillie op fok komt, ik niet snel daarna een ban aan me broek heeft, hetgeen Kribbet weer tevreden zal stellen want die probeert me al dagen een ban aan te smerenquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk als Hillie op fok komt, ik niet snel daarna een ban aan me broek heeft, hetgeen Kribbet weer tevreden zal stellen want die probeert me al dagen een ban aan te smeren![]()
Kribbet is hier dagelijks te vinden, hij wil nog steeds de off topic koning zijn hequote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zo, dus Kribbet is hierIk geloof niet dat ik 'm al ergens heb getroffen.
Btw, reuze sneu voor ArneauxHet leek mij wel mee te vallen wat hij postte, maar ik begrijp ook dat er iets aan vooraf is gegaan.
Ik kon geen ge-etter vinden. Sommige mods zijn onvolgbaar.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
[COS #302] M&M maken snode plannen!
en het vervolg erop ...
Daar hoeft ie geen moeite voor te doenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kribbet is hier dagelijks te vinden, hij wil nog steeds de off topic koning zijn he![]()
En ook op andere fronten sterk, ad rem en zo. Echt een BB/streamliefhebber.quote:idd, er schijnt wat vooraf te zijn gegaan bij arneaux, jammer want hij was wel sterk met verzamelen van feitjes
tuurlijk mag dat, maar hij gaat het dit jaar niet reddenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar hoeft ie geen moeite voor te doenEn trouwens, dat mag toch in de SC.
[..]
Ja, dat vind ik ook, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Kan ze ook lekker bij COS slap zitten ouwehoeren. Haar bijdrage zal zeker met open armen ontvangen worden.quote:
Wat een nachtmerriequote:Op vrijdag 22 september 2006 00:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Kan ze ook lekker bij COS slap zitten ouwehoeren. Haar bijdrage zal zeker met open armen ontvangen worden.
HE Vriend, laat oortje ff met rust OKquote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef Inodder het volgende:
is er nog wat gebeurt ondertussen? hotline? of iets dergelijks. bommie al bij oortje in bed beland?![]()
Is dit nu aan mij gericht of aan bommie ik ben niet bij dr in de buurt geweest hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
HE Vriend, laat oortje ff met rust OK![]()
Ik weet het niet, maar dat leren we haar natuurlijk snel genoeg af.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een nachtmerrie![]()
ZOU ZE WETEN DAT HET NOT DONE IS OM JE CAPS LOCK TE GEBRUIKEN![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
HE Vriend, laat oortje ff met rust OK![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kom liever die fles ouzo zo ff bij je houden, die je wat luchtigers aan?
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zal ik doen schat...ik zet de deur vast voor je open..![]()
je moet die peop ff uit je ogen wassenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Is dit nu aan mij gericht of aan bommie ik ben niet bij dr in de buurt geweest hoor.
Zag echter wel iets ontstaan en vroeg me alleen af of ik iets gemist had![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat leren we haar natuurlijk snel genoeg af.
Overigens vond ik het wel weer typische Hilde-teksten. Echt in beschonken toestand geschreven met dat klagerige ondertoontje erin.
En ik zag al weer helemaal voor me hoe ze achter haar computertje zat te typen met een niet al te heldere blik, kreunend en in zichzelf pratend.
had er echt iemand met de strontemmer gerammeltquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
had er echt iemand met de strontemmer gerammelt![]()
smell you laterquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:18 schreef Inodder het volgende:
goed zal wel aan mij liggen ik ga wel ff wassen en zoals ik al eerder zij welterusten [ben nu echt weg]![]()
Ik ruik hem door mijn scherm heen iddquote:
Wie is nu je favoriet na Hilde?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
God, wat ben ik blij dat ze daar niet meer rondhuppelt (no pun intended).
het is hier wel stil ineens hequote:
quote:
ja heel vaagquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het is hier wel stil ineens he![]()
weinig hoor, een bejaarde in een opblaasboot kleur geel en een barbiekamer, verder weinigquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef Ymke het volgende:
Ik heb het nu al 4 dagen niet gezien , loop hopeloos achter![]()
De zusjes, toch. Semih (zonder aanhang). En daarna de broertjes, hoewel er iets scheef zit bij Tijn.quote:
quote:
Hans Andersquote:
gewoon die telefoon laten gaan en milica 4 man laten kiezen die genomineerd staan!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
weinig hoor, een bejaarde in een opblaasboot kleur geel en een barbiekamer, verder weinig![]()
joh tis geen spetter maar ze ziet er zo lief en leuk uit en met dat stemgeluid krijgt ze me nog rustig ookquote:
WA?quote:
Hmm, ik heb niet echt favorieten nog. Maar de zusjes vind ik wel komisch ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De zusjes, toch. Semih (zonder aanhang). En daarna de broertjes, hoewel er iets scheef zit bij Tijn.
Jij?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[BB SC # 25] Versabommies Isoleertopic 6
ff het HELE plaatje bekijken schat!!!!![]()
Nee nog niet, maar als ie gaat dan wil Egbert 'm absoluut opnemen. Hij zei: die is van mij. Dus wees op je hoede.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:32 schreef Ymke het volgende:
Ik heb heel wat gemist , is die telefoon eigenlijk al voor de 2e keer gegaan?
Ah ok , dank jequote:Op vrijdag 22 september 2006 00:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar als ie gaat dan wil Egbert 'm absoluut opnemen. Hij zei: die is van mij. Dus wees op je hoede.
BB7 weerquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:32 schreef Ymke het volgende:
Kun je nagaan als je op een school wil netwerkbeheren met honderden van die om je heenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[quote]Op donderdag 21 september 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
GOEDENAVOND FANS!
![]()
De wereld gaat naar de klote, Bommie schijnt toch ergens een hart te hebbenWaarschijnlijk klein en van steen maar toch
![]()
Ik las het een paar uur geleden maar moest echt van schrik een paar uur gaan liggen want ik verwachte een oerknal, zondvloed of een sprinkhanen plaag (bijna, mijn schoonouders kwamen op de koffie)
Maar nee, het is echt zo, Bommie schijnt aardiger te zijn dan hij zich wil voordoen![]()
Maar als je dacht dat 1 kind zwaar is, ga is met 15 kinderen met het downsyndroom aan de gang met klei![]()
![]()
Je stijgt wel weer een paar punten![]()
Je vergist je, je hebt echt nikx gemist!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:32 schreef Ymke het volgende:
Ice! Zullen we oorties bezoeken? ze heeft drank en is beregeil!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:44 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Je vergist je, je hebt echt nikx gemist!!!
We zullen die oortjes effe wassen!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ice! Zullen we oorties bezoeken? ze heeft drank en is beregeil!![]()
Zit dan ook al het klei tegen het plafond en is de beheerder van het gebouw niet zo blijquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je op een school wil netwerkbeheren met honderden van die om je heen
En er een "punt"aan draaienquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:49 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
We zullen die oortjes effe wassen!!!![]()
check dat tieten topic ffquote:
ach, ik zie het als een gepast antwoord op mijn grap van vanmiddag toen we die doblo van je op zijn kop hebben gelegd!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zit dan ook al het klei tegen het plafond en is de beheerder van het gebouw niet zo blij![]()
Ik probeerde nog de schuld te geven aan 1 van de kinderen maar ja, ze kunnen niet liegen dus moest wel vertellen dat ik ermee begonnen was![]()
Waren jullie datquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach, ik zie het als een gepast antwoord op mijn grap van vanmiddag toen we die doblo van je op zijn kop hebben gelegd!![]()
Heet jij vrouw soms Olga?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waren jullie datStelletje tuig
Nu moest mijn vrouw hem weer op zijn wieltjes zetten
![]()
Trouwens, mijn vrouw heeft vanmiddag een nieuw vervoersmiddel van me gekregen, een bakfiets van Nihola (de honden uitvoering) kan ze lekker fietsen en heb ik de auto![]()
...mmmmm....quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:49 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
We zullen die oortjes effe wassen!!!![]()
Eindelijk reactie op SCANMAN!!! PINK!!! #1 ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
check dat tieten topic ff
![]()
Hallo lekkere mod van me!quote:
Hoe weet jij dat nu weerquote:
is Day een engeltje of een fee????quote:
quote:
Een (b)engeltjequote:Op vrijdag 22 september 2006 01:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
is Day een engeltje of een fee????![]()
Ja ik kan niet alles tegelijk, ben geen vrouw hoor en tussendoor ben ik mijn nagels aan het lakkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:00 schreef versabommie het volgende:
KRIBBET!
Er moet wat aan je postingssnelheid gebeuren, zo wor je nooit een koning off topic meer![]()
Eindelijk een aardig en verstandig persoon hierquote:
okee, dan is het goedquote:
ik had er 1quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:01 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Eindelijk reactie op SCANMAN!!! PINK!!! #1 ?
Dank jequote:Op vrijdag 22 september 2006 01:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik had er 1![]()
[afbeelding]
Nee liefje, heb nog nooit een teken van leven van je op msn gezienquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Had je mjn berichtje op MSN niet gekregen?
GEIL!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik had er 1![]()
[afbeelding]
Wel eens gezegd : BLIJF WEG VAN DE DOPE?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer![]()
Ze is een topsportster, kogel en discus (af en toe speer) en weegt bijna 140 kilo![]()
Dat gebruikt ze niet. Die snor zit in de familiequote:Op vrijdag 22 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel eens gezegd : BLIJF WEG VAN DE DOPE?
Heb je gisteravond uitgenodigd. Maar je reageert maar niet!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee liefje, heb nog nooit een teken van leven van je op msn gezien![]()
Ik zie Day nog steeds als een hele goede feequote:Op vrijdag 22 september 2006 01:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee, dan is het goed....anders zegt bommie hele gekke dingen
...iets met wensen enzo!!
![]()
Doe me nog eens uitnodigen beeb!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Heb je gisteravond uitgenodigd. Maar je reageert maar niet!![]()
Jongens, laat me 'ns even lachen, er gebeurt weer geen moer op die streams en de E10/Saar-discussies ben ik nu wel zat.
Olga de braak?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat gebruikt ze niet. Die snor zit in de familie![]()
hond laat Kribbet uit?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
Zo terug, even een blokje om met de hond!
okee....wat wil je drinken... bommie heb een cola de griek....bas heeft een biertje...ik een shandy!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Heb je gisteravond uitgenodigd. Maar je reageert maar niet!![]()
Jongens, laat me 'ns even lachen, er gebeurt weer geen moer op die streams en de E10/Saar-discussies ben ik nu wel zat.
Je komt toch wel terug, Kribs?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
Zo terug, even een blokje om met de hond!
Oh Shandy, lekker. Lang niet op!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee....wat wil je drinken... bommie heb een cola de griek....bas heeft een biertje...ik een shandy!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |