Dan heb je te laat ingeschakeld. Daarvoor was het een monoloog van Milica.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk een monoloog van Sabrina, en af en toe een vraag of opmerking van Milica tussendoor.
Echt kletsen noem ik dit niet.
Eens. Het is niet om áán te horenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:18 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ik vind Marcia het ergst. Ze heeft zo'n verveelde, schaap-achtige, met-een-wasknijper-op-de-neus stem. En daarnaast praat ze net zo Goofy-achtig als haar pa.
Neen! Hummie en ik vinden dat dat tegen de regels is!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoezo? Een mens kan toch meerdere kanten hebben?
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen! Hummie en ik vinden dat dat tegen de regels is!![]()
dat kan.. maar ik denk echt dat ze zich dommer/naiever voordoen dan ze zijn om zo sympathie te winnenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieverd, dank je wel schat, je snapt wat ik bedoel. Schat.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon: het bordeel. Want zeg nou zelf, het ziet eruit als een bordeel.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:24 schreef scanman01 het volgende:
De zussen weer in de pri..... (ik krijg het m'n strot niet uit)
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eens. Het is niet om áán te horen![]()
Priestergewaad?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:24 schreef scanman01 het volgende:
De zussen weer in de pri..... (ik krijg het m'n strot niet uit)
Inderdaad, en ze hebben ook een vaste klant: E10mmquote:Op donderdag 21 september 2006 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon: het bordeel. Want zeg nou zelf, het ziet eruit als een bordeel.
Nou!!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon: het bordeel. Want zeg nou zelf, het ziet eruit als een bordeel.
Hij is uitgenodigd, dus mag gratisquote:Op donderdag 21 september 2006 22:26 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Inderdaad, en ze hebben ook een vaste klant: E10mm
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:25 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Tja, Etienne ligt prettig in het gehoor met zijn binnenmonds gebrabbel........
![]()
Dat denk ik absoluut niet, ze zijn nog erger als ze alleen zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat kan.. maar ik denk echt dat ze zich dommer/naiever voordoen dan ze zijn om zo sympathie te winnen
Hoer.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Nou!!Mijn 11-jarige peetdochtertje heeft ook zo'n roze prinsessenkamer!
Maar dan mag 'tquote:Op donderdag 21 september 2006 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Nou!!Mijn 11-jarige peetdochtertje heeft ook zo'n roze prinsessenkamer!
Ik vond t ook een beetje een rare actie.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap niet waarom Marcia nu bij Semih en Micheline gaat liggen
Dan toch maar Micheline, want dat is tenminste nog een lekker ding en praat wat slimmer.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef BeeDee het volgende:
Ik schakel net in, maar wat micheline nou aan het doen is ?!! Errug irritant ! En ook die stem. Dan toch liever de zusjes. Het beste van twee kwaden![]()
![]()
Lig dubbelquote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoer.
dit is dus een grap-je he, stelletje emotieterroristen
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoer.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef Sonique het volgende:
Soms, dan mis ik Joost echt in het huis.
Die bedacht tenminste nog verhalen en maffe spelletjes zoals de jostiflip ed.
Ja, oké, maar dat gezever tegen het spiegelbeeld in het raam vond ik even een beetje simpel, maar goed !quote:Op donderdag 21 september 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan toch maar Micheline, want dat in tenminste nog een lekker ding en praat wat slimmer.
Wat is ze leuk he, Marcia?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vond t ook een beetje een rare actie.
Met r mislukte Kermit stem.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is ze leuk he, Marcia?![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:32 schreef wolferl het volgende:
Een brug te ver arneaux?
Ik waarschuw je nog één keer voor dit soort uitlatingen. De volgende keer dat je weer eens zo denigrerend of over the top post ten opzichte van een mede-user of mod zal ik ook eens een grapje uithalen. En dan heb je minimaal 48 uur de tijd om te clou te snappen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |