quote:Op donderdag 21 september 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh, jij als Mod zou dat door moeten hebben, ze is een kloon van Hilde!
Welkom Hilde!
Waar is de wijn?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh, jij als Mod zou dat door moeten hebben, ze is een kloon van Hilde!
Welkom Hilde!
Mocht Hilde willen inderdaadquote:
Je bent zo newbie als je je voelt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jij bent geen newbie![]()
Aantal posts: 3359 (gemiddeld 13 per dag)
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mocht Hilde willen inderdaad
Ben je dyslectisch?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij wil te graag terwijl je hier al zo'n tijd zit Sabina!![]()
nee, Sabbel!quote:
Dan ben ik dus dyslectisch.quote:
Einde discussie!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan ben ik dus dyslectisch.Wat bedoel je met Sabina en Sabbel?
(Zie je wel dat ik een newbie ben: je moet me alles uitleggen)![]()
als je gelezen had kon je zien dat ik nog wat te doen had vanavond maar ben er welquote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef Bocaj het volgende:
Jippie slaapt al (weggepest door mij) en inodder tja waar is 'ie...
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Eerst maar is ff koken daarna eten, de kat eten geven, afwassen, brood smeren voor morgen, douchen, was opvouwen, 21uur weer n wasje draaien, drogen, strijken en ondertussen hier de boel n beetje in de gaten houden.
![]()
en een goeden avond allemaal trouwens![]()
Mag ik die vraag met een wedervraag beantwoorden?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat nou discussie? Ik stel een simpele vraag.
Zeg het hem maar, Klodder!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
als je gelezen had kon je zien dat ik nog wat te doen had vanavond maar ben er wel![]()
mijn dag was prima, thanks for asking....quote:Op donderdag 21 september 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
is nu iedereen weer zo geschrokken dat er niet meer gepost wor in dit kwalitaties hoogstaande topic? Hoe was jullie dag?
owquote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
als je gelezen had kon je zien dat ik nog wat te doen had vanavond maar ben er wel![]()
nou slaap lekker dan hequote:Op donderdag 21 september 2006 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn dag was prima, thanks for asking....
ga zo maar eens lekker pitten geleuf ik....
Dat mag.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik die vraag met een wedervraag beantwoorden?
Me tooquote:Op donderdag 21 september 2006 22:25 schreef Inodder het volgende:
Sorry jongens ben niet zo spraakzaam vandaag druk met andere zaken en moe op dood
aanstelsters!quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's goed.
Oh wacht, je bent al klaar zo te zien.![]()
8 uur slapen per dag is gezond....quote:
Rare meldtquote:Op donderdag 21 september 2006 22:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
8 uur slapen per dag is gezond....
Er zijn mensen die maar 4 uurtjes slapen ofzo... toch raar want in je slaap moet je, je regenereren etc...
....ja heb ik ook hoor...welke wil je?quote:
Doe maar een rode, droog.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....ja heb ik ook hoor...welke wil je?
Wat loop jij nou dom te lachen, net of jij iets presteert?quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:47 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wat loop jij nou dom te lachen, net of jij iets presteert?![]()
alsjeblieft mevrouw...laat het lekker smaken!!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Doe maar een rode, droog.
Als ik dat drink, dan denk ik aan Hilde.![]()
waar wil je over praten?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:36 schreef teamlead het volgende:
![]()
SC mag in het daarvoor bestemde topic
Ik kom liever die fles ouzo zo ff bij je houden, die je wat luchtigers aan?quote:
Dank je wel!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alsjeblieft mevrouw...laat het lekker smaken!!![]()
Kan dat in de SC?quote:
nee? vertel!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
Nu kan ik me wat meer inleven in Hilde haar gevoelswereld.
Wisten jullie al dat Hil de digitale snelweg gevonden heeft?
zal ik doen schat...ik zet de deur vast voor je open..quote:Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kom liever die fles ouzo zo ff bij je houden, die je wat luchtigers aan?
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zal ik doen schat...ik zet de deur vast voor je open..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |