als je gelezen had kon je zien dat ik nog wat te doen had vanavond maar ben er welquote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef Bocaj het volgende:
Jippie slaapt al (weggepest door mij) en inodder tja waar is 'ie...
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Eerst maar is ff koken daarna eten, de kat eten geven, afwassen, brood smeren voor morgen, douchen, was opvouwen, 21uur weer n wasje draaien, drogen, strijken en ondertussen hier de boel n beetje in de gaten houden.
![]()
en een goeden avond allemaal trouwens![]()
Mag ik die vraag met een wedervraag beantwoorden?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat nou discussie? Ik stel een simpele vraag.
Zeg het hem maar, Klodder!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
als je gelezen had kon je zien dat ik nog wat te doen had vanavond maar ben er wel![]()
mijn dag was prima, thanks for asking....quote:Op donderdag 21 september 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
is nu iedereen weer zo geschrokken dat er niet meer gepost wor in dit kwalitaties hoogstaande topic? Hoe was jullie dag?
owquote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
als je gelezen had kon je zien dat ik nog wat te doen had vanavond maar ben er wel![]()
nou slaap lekker dan hequote:Op donderdag 21 september 2006 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn dag was prima, thanks for asking....
ga zo maar eens lekker pitten geleuf ik....
Dat mag.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik die vraag met een wedervraag beantwoorden?
Me tooquote:Op donderdag 21 september 2006 22:25 schreef Inodder het volgende:
Sorry jongens ben niet zo spraakzaam vandaag druk met andere zaken en moe op dood
aanstelsters!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |