I can't help it, it's my middlename.....quote:
Je kunt nog steeds niet bellen (vorige week kon je op woensdag al bellen) voor je favoriet, dus ik verwacht dat er nog iets met de nominaties gaat gebeuren.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Helaas wel een mislukt schilderij
Al staat venus voor vrouwelijk schoon...quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Helaas wel een mislukt schilderij
Heb je dat van de site, of van proberen ?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds niet bellen (vorige week kon je op woensdag al bellen) voor je favoriet, dus ik verwacht dat er nog iets met de nominaties gaat gebeuren.
Als ik Marlies zie moet ik altijd aan Kelly denkenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als ik MArlies zi, moet ik altijd aan dit schilderij denken:
[afbeelding]
Op de site staat nog nergens een nummer en op tv is ook niets gezegd.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb je dat van de site, of van proberen ?
OK stel dat er anderen bij komen, hebben jeroen of Milica dan een kans om te blijven?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds niet bellen (vorige week kon je op woensdag al bellen) voor je favoriet, dus ik verwacht dat er nog iets met de nominaties gaat gebeuren.
Ik dacht dat jij het goede voorbeeld moest geven?quote:
Omdat ik Marlies niet mooi vind? Nee hoor. Gewoon een reactie op een TTquote:
wat klopt er niet aan mijn constatering dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het goede voorbeeld moest geven?![]()
Ze zouden nog van een klagende invalide verliezen. En ja, ik bedoel haar.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef itsme het volgende:
[..]
OK stel dat er anderen bij komen, hebben jeroen of Milica dan een kans om te blijven?
Ik denk dat ze zelfs van een Janine verleizen, of een Marcia of Egbert.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik Marlies zie moet ik altijd aan Kelly denken![]()
Ik vond de TT van arneaux beter.
Okaaay!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik Marlies niet mooi vind? Nee hoor. Gewoon een reactie op een TT
1 van de 2 gaat dan blijven lijkt mequote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef itsme het volgende:
[..]
OK stel dat er anderen bij komen, hebben jeroen of Milica dan een kans om te blijven?
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan mijn constatering dan?
Ik ken jouw mening, maar ik denk dat Milica vrij populair is.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze zouden nog van een klagende invalide verliezen. En ja, ik bedoel haar.
Ik verwachtte geen uitlegquote:Op donderdag 21 september 2006 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, als ik dát moet gaan uitleggen...
Dat idee heb ik ook.. maar ik denk niet dat dat de "dodenlijst" helpt bij de nominatiesquote:Op donderdag 21 september 2006 20:03 schreef Sonique het volgende:
Maar, begin ik toch echt een flauw vermoeden te krijgen dat de groepen naar elkaar toe trekken....
tijd om eens flink te gaan stoken dus...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:03 schreef Sonique het volgende:
Maar, begin ik toch echt een flauw vermoeden te krijgen dat de groepen naar elkaar toe trekken....
Ik denk het niet alhoewel BB haar nu als het zielige kind portretteert. Als ik zo op de BB site lees, is het groepje waar zij ook toe behoort niet populair al denk ik dat ze wel van jeroen zal gaan winnen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken jouw mening, maar ik denk dat Milica vrij populair is.
De ene subgroep is wel heel erg klein geworden.... Jeroen en Milica denken ook, als ik er in blijf, zal ik moeten voorkomen dat ik de volgende keer genomineerd wordt...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:03 schreef Sonique het volgende:
Zóóó gezapig dat ik de streams al minder vaak aanzet, althans het geluid dan.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
tijd om eens flink te gaan stoken dus...
het wordt wel heel gezapig allemaal
We zullen zien.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk het niet alhoewel BB haar nu als het zielige kind portretteert. Als ik zo op de BB site lees, is het groepje waar zij ook toe behoort niet populair al denk ik dat ze wel van jeroen zal gaan winnen.
Zelfs de smsende meisjes knappen op Jeroen af, ben ik bang. Zeker nu hij zo gesmeekt heeft om aandacht bij Milica....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk het niet alhoewel BB haar nu als het zielige kind portretteert. Als ik zo op de BB site lees, is het groepje waar zij ook toe behoort niet populair al denk ik dat ze wel van jeroen zal gaan winnen.
Milica presenteert zich ook als zielig kind.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:05 schreef itsme het volgende:
[..]
gesprekje tussen eg en Jeroentje over het noodrantsoenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:08 schreef teamlead het volgende:
maarre: op de streams zelf gebeurt weinig nu begrijp ik?
daar kunnen ze dan beter maar satesaus van maken anders is het echt niet te hachelenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:08 schreef Sonique het volgende:
DAt is ook geen pindakaas in de emmer, dat is pindapasta zeg maar. zonder suiker of iets dergelijks...
Dat is de basis om pindasaus te maken...
op de emmer stond pindakaasquote:Op donderdag 21 september 2006 20:08 schreef Sonique het volgende:
DAt is ook geen pindakaas in de emmer, dat is pindapasta zeg maar. zonder suiker of iets dergelijks...
Dat is de basis om pindasaus te maken...
Ja, verstond ik ook.... De oploskoffie.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:10 schreef D.Rose het volgende:
brocht?
Nou ja, niet om het een of ander, maar wie niet van Jeroen wint kan gelijk aan de prozac.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |