GOEDENAVOND FANS!
Mijn oprechte excuses dat ik vandaag verstek moest laten gaan en daarmee jullie je dagelijkse portie Bommeriaanse wijsheden heb moeten onthouden. Doch zei het met een goede reden cq doel.
Misschien nog niet eerder verteld, maar tussen alle bedrijven waar wij zij het door hard werken goed aan verdienen hebben wij ook ons troetelproject, namelijk een grote school voor moeilijk opvoedbare en geestelijk gehandicapte kinderen.
Vandaag kwam voor 1 van die kinderen ( let op, de volgende woorden hebben niets te maken met mijn onbescheidenheid) naar eigen zeggen zijn droom uit. Hij mocht namelijk gaan werken met computers. Jawel Fans, Bommie heeft weer eens een staggiare. Afijn, een gezellige dikkerd van ruim 2 meter kwam vandaag begeleid door 2 overigens zeer appetijtelijke leraresjes kennis maken en aan de arbeid. Helaas kletst de beste knul 3 keer zo veel als ik, terwijl ik mensen al tot wanhoop drijf. Mijn toevallig aanwezige Directeur kroop steeds verder zijn eigen kleine wereldje in van ellende, maar fuck, voor die jongen is het een droom dus elke donderdag maar ff flink doorbijten.
Overigens wel humor, vandaag gaf ik de knul een makkelijk klusje, wat kaartjes in een partij computers inbouwen en draaiend krijgen en ik deed fijn met hem mee, waarop die jongen zei: "jij 4 pc's ik 1...ben ik dan zo traag", waarop ik antwoorde: "Mwah, zie je daar m'n directeur...die had nu nog de kaarten moeten uitpakken
![]()
"
Hoorde vanuit die hoek een niet al te positieve GBRMBLMBL....dus dat was mijn goede daad voor die dag
Maargoed ik neem aan dat dit een goede reden is, of een verdomd goede smoes voor diegenen die denken dat ik totaal niet in staat ben om iets voor de medemensch te doen
[ Bericht 1% gewijzigd door versabommie op 21-09-2006 20:56:01 (KAN GEEN KLOK KIJKEN!) ]