quote:Op donderdag 21 september 2006 23:21 schreef Snoet123 het volgende:
Slaapt Marcia altijd met die knuffel?
Dat zie ik dan weer als 'daar moet ik snel bij zijn anders mis ik iets'quote:Op donderdag 21 september 2006 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies komt gezellig mee-analyseren
![]()
Jeroen?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:21 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Wie doe ik na?: "huhuh ghehe ghoah ghoah" (binnensmonds)
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarom moet Marlies altijd zo'n luisterend oor voor iedereen willen zijn? Is dat een tactiek van haar?
''Jaaa bizarrrrr... jaaaa super''
Ze is gewoon heel meelevend.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarom moet Marlies altijd zo'n luisterend oor voor iedereen willen zijn? Is dat een tactiek van haar?
''Jaaa bizarrrrr... jaaaa super''
Dat houdt toch ook een keer op als je achterin de twintig gaat lopen.quote:21 september 2006 23:18[/url] schreef mamapan het volgende:[/b]
[..]
Hij zei dat hij met zijn vriendin tot 4 uur 'smiddags in bed wil blijven liggen als ze 's ochtends om 6 uur naar bed zijn gegaan, en dat hij dan niet wil dat zijn vriendin om 9 uur wil gaan paardrijden. Vind ik niet zo eng![]()
Een tandenpoetsende Sjaan?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:21 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Wie doe ik na?: "huhuh ghehe ghoah ghoah" (binnensmonds)
Zei hij dat echt?? Dat is wel een lekkere ad-rem reactie jaquote:Op donderdag 21 september 2006 23:24 schreef Snoet123 het volgende:
Marcia zou het niet zo leuk vinden als haar vriend als grapje zou zeggen "hangbuikzwijntje"
Het zou hem zelfs een snauw op kunnen leveren.
Ze vind het schattig dat Mich en Semih zo met elkaar om kunnen gaan, zonder boos te worden op elkaar
Semih gelijk : " jij zou dan ook nooit mijn vriendin kunnen zijn"![]()
wat houdt op?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat houdt toch ook een keer op als je achterin de twintig gaat lopen.![]()
Of als je kinderen hebt bv. Die Tijn houdt er hele vreemde en bezitterige ideeën op na. Lijkt me zo iemand die helemaal gek wordt als zijn vriendin in de bar met iemand anders aan de klets is.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Semih kan heel scherp uit de hoek komen en ze pikken het allemaal van hem, of ze horen het niet eens !quote:Op donderdag 21 september 2006 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei hij dat echt?? Dat is wel een lekkere ad-rem reactie ja
Ben je dan mooi gezegend mee me zo'n type.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of als je kinderen hebt bv. Die Tijn houdt er hele vreemde en bezitterige ideeën op na. Lijkt me zo iemand die helemaal gek wordt als zijn vriendin in de bar met iemand anders aan de klets it.
Dat is heel snel afgeleerd hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ben je dan mooi gezegen mee me zo'n type.
Somigen denken dat Semih erg is (ik niet trouwens), maar ik denk dat Tijn nog 100x erger is in zijn dominantie tegenover een vriendin. Zijn vriendin moet hem als een soort god zien... en als dat niet zo is, heeft ze een probleem.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zat hij dan te 'etteren'?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef versabommie het volgende:
en En Arneaux heeft en heeft een ban lees ik net.
Toch Hulde voor zijn OP in het topic over Sabbel en E10, tis geen slechte pik!
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Tijn lijkt me niet zo'n typequote:Op donderdag 21 september 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
waarom? er is geen leeftijd aan verbonden hoor...quote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Idd, maar ik beschouw dit toch als post-puberaal gedrag of stoer doen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of als je kinderen hebt bv. Die Tijn houdt er hele vreemde en bezitterige ideeën op na. Lijkt me zo iemand die helemaal gek wordt als zijn vriendin in de bar met iemand anders aan de klets is.
American Nightmare ook zie ik... Goh, wat jammer nouquote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef versabommie het volgende:
zie SCquote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat zat hij dan te 'etteren'?
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
American Nightmare ook zie ik... Goh, wat jammer nou
Ik heb dat blijkbaar ook gemistquote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat zat hij dan te 'etteren'?
Volgens mij hoor jij andere dingen dan ikquote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Somigen denken dat Semih erg is (ik niet trouwens), maar ik denk dat Tijn nog 100x erger is in zijn dominantie tegenover een vriendin. Zijn vriendin moet hem als een soort god zien... en als dat niet zo is, heeft ze een probleem.
Dat ben ik met je eens, maar als dit een kriterium is voor je partnerkeuze is heb je geen lange termijnvisie imoquote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
waarom? er is geen leeftijd aan verbonden hoor...
Heb je net wel meegeluisterd dan. Hij zet zijn vriendin op een voetstuk en verwacht andersom hetzelfde. Hij wil niet dat zijn vriendin een paard heeft omdat hij haar niet wil delen (en dat uitslapen was daar maar één voorbeeld van. Je gaat tenslotte niet altijd stappen en áls je gaat stappen, kan het paard wel een keer wat later toch).quote:
En zitten er heel veel draadjes los.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar als dit een kriterium is voor je partnerkeuze is heb je geen lange termijnvisie imo![]()
Tot nu toe niets van dat..en vrees ook niet dat dat gaat gebeuren...........beetje erg introvert..quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef Morwen het volgende:
Marlies zit weer eens te analyseren, mens laat eens wat van jezelf los![]()
Blijkbaar. Dan heb jij toch echt niet goed geluisterd. Hij eist 100% aandacht op van zijn vriendin. Krijgt hij da niet, dan wil hij haar niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef mamapan het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij andere dingen dan ik![]()
Marcia hoort vanallesquote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia bespreekt de frutgeluiden, die ze de vorige nacht heeft gehoord.
Dat is toch logisch in het begin? Na een tijdje verzwakt dat wel weer. Ik vind het vrij normaal eigenlijk, maar ik val op type Tijn dus dat zou mee kunnen bepalen hoe ik over hem denk.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Dan heb jij toch echt niet goed geluisterd. Hij eist 100% aandacht op van zijn vriendin. Krijgt hij da niet, dan wil hij haar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |