quote:Op donderdag 21 september 2006 23:21 schreef Snoet123 het volgende:
Slaapt Marcia altijd met die knuffel?
Dat zie ik dan weer als 'daar moet ik snel bij zijn anders mis ik iets'quote:Op donderdag 21 september 2006 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies komt gezellig mee-analyseren
![]()
Jeroen?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:21 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Wie doe ik na?: "huhuh ghehe ghoah ghoah" (binnensmonds)
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarom moet Marlies altijd zo'n luisterend oor voor iedereen willen zijn? Is dat een tactiek van haar?
''Jaaa bizarrrrr... jaaaa super''
Ze is gewoon heel meelevend.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarom moet Marlies altijd zo'n luisterend oor voor iedereen willen zijn? Is dat een tactiek van haar?
''Jaaa bizarrrrr... jaaaa super''
Dat houdt toch ook een keer op als je achterin de twintig gaat lopen.quote:21 september 2006 23:18[/url] schreef mamapan het volgende:[/b]
[..]
Hij zei dat hij met zijn vriendin tot 4 uur 'smiddags in bed wil blijven liggen als ze 's ochtends om 6 uur naar bed zijn gegaan, en dat hij dan niet wil dat zijn vriendin om 9 uur wil gaan paardrijden. Vind ik niet zo eng![]()
Een tandenpoetsende Sjaan?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:21 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Wie doe ik na?: "huhuh ghehe ghoah ghoah" (binnensmonds)
Zei hij dat echt?? Dat is wel een lekkere ad-rem reactie jaquote:Op donderdag 21 september 2006 23:24 schreef Snoet123 het volgende:
Marcia zou het niet zo leuk vinden als haar vriend als grapje zou zeggen "hangbuikzwijntje"
Het zou hem zelfs een snauw op kunnen leveren.
Ze vind het schattig dat Mich en Semih zo met elkaar om kunnen gaan, zonder boos te worden op elkaar
Semih gelijk : " jij zou dan ook nooit mijn vriendin kunnen zijn"![]()
wat houdt op?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat houdt toch ook een keer op als je achterin de twintig gaat lopen.![]()
Of als je kinderen hebt bv. Die Tijn houdt er hele vreemde en bezitterige ideeën op na. Lijkt me zo iemand die helemaal gek wordt als zijn vriendin in de bar met iemand anders aan de klets is.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Semih kan heel scherp uit de hoek komen en ze pikken het allemaal van hem, of ze horen het niet eens !quote:Op donderdag 21 september 2006 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei hij dat echt?? Dat is wel een lekkere ad-rem reactie ja
Ben je dan mooi gezegend mee me zo'n type.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of als je kinderen hebt bv. Die Tijn houdt er hele vreemde en bezitterige ideeën op na. Lijkt me zo iemand die helemaal gek wordt als zijn vriendin in de bar met iemand anders aan de klets it.
Dat is heel snel afgeleerd hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ben je dan mooi gezegen mee me zo'n type.
Somigen denken dat Semih erg is (ik niet trouwens), maar ik denk dat Tijn nog 100x erger is in zijn dominantie tegenover een vriendin. Zijn vriendin moet hem als een soort god zien... en als dat niet zo is, heeft ze een probleem.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zat hij dan te 'etteren'?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef versabommie het volgende:
en En Arneaux heeft en heeft een ban lees ik net.
Toch Hulde voor zijn OP in het topic over Sabbel en E10, tis geen slechte pik!
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Tijn lijkt me niet zo'n typequote:Op donderdag 21 september 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
waarom? er is geen leeftijd aan verbonden hoor...quote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Idd, maar ik beschouw dit toch als post-puberaal gedrag of stoer doen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of als je kinderen hebt bv. Die Tijn houdt er hele vreemde en bezitterige ideeën op na. Lijkt me zo iemand die helemaal gek wordt als zijn vriendin in de bar met iemand anders aan de klets is.
American Nightmare ook zie ik... Goh, wat jammer nouquote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef versabommie het volgende:
zie SCquote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat zat hij dan te 'etteren'?
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
American Nightmare ook zie ik... Goh, wat jammer nou
Ik heb dat blijkbaar ook gemistquote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat zat hij dan te 'etteren'?
Volgens mij hoor jij andere dingen dan ikquote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Somigen denken dat Semih erg is (ik niet trouwens), maar ik denk dat Tijn nog 100x erger is in zijn dominantie tegenover een vriendin. Zijn vriendin moet hem als een soort god zien... en als dat niet zo is, heeft ze een probleem.
Dat ben ik met je eens, maar als dit een kriterium is voor je partnerkeuze is heb je geen lange termijnvisie imoquote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
waarom? er is geen leeftijd aan verbonden hoor...
Heb je net wel meegeluisterd dan. Hij zet zijn vriendin op een voetstuk en verwacht andersom hetzelfde. Hij wil niet dat zijn vriendin een paard heeft omdat hij haar niet wil delen (en dat uitslapen was daar maar één voorbeeld van. Je gaat tenslotte niet altijd stappen en áls je gaat stappen, kan het paard wel een keer wat later toch).quote:
En zitten er heel veel draadjes los.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar als dit een kriterium is voor je partnerkeuze is heb je geen lange termijnvisie imo![]()
Tot nu toe niets van dat..en vrees ook niet dat dat gaat gebeuren...........beetje erg introvert..quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef Morwen het volgende:
Marlies zit weer eens te analyseren, mens laat eens wat van jezelf los![]()
Blijkbaar. Dan heb jij toch echt niet goed geluisterd. Hij eist 100% aandacht op van zijn vriendin. Krijgt hij da niet, dan wil hij haar niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef mamapan het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij andere dingen dan ik![]()
Marcia hoort vanallesquote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia bespreekt de frutgeluiden, die ze de vorige nacht heeft gehoord.
Dat is toch logisch in het begin? Na een tijdje verzwakt dat wel weer. Ik vind het vrij normaal eigenlijk, maar ik val op type Tijn dus dat zou mee kunnen bepalen hoe ik over hem denk.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Dan heb jij toch echt niet goed geluisterd. Hij eist 100% aandacht op van zijn vriendin. Krijgt hij da niet, dan wil hij haar niet.
Inbond?? Huh??? Waar heb jij naar liggen luisteren dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef Yugor het volgende:
Blij met zo'n Tijn die met z'n ontwapenende eerlijkheid Milicia helemaal inbond![]()
'k Heb 't idee dat ie af en toe in de knoop zit met zichzelf. Dat gesprek met Egbert aan het zwembad over dat dingen slecht af lopen e.d was zo'n moment.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zitten er heel veel draadjes los.
Als jij zijn uitlatingen net niet eng vond, dan heeft dat er zeker mee te maken ja. Marlies haar mond viel ook open van verbazing... en die van de anderen ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is toch logisch in het begin? Na een tijdje verzwakt dat wel weer. Ik vind het vrij normaal eigenlijk, maar ik val op type Tijn dus dat zou mee kunnen bepalen hoe ik over hem denk.![]()
wat niet betekend dat ik wel een vriendin met een paard zou willen...quote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zitten er heel veel draadjes los.
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
'k Heb 't idee dat ie af en toe in de knoop zit met zichzelf. Dat gesprek met Egbert aan het zwembad over dat dingen slecht af lopen e.d was zo'n moment.![]()
![]()
Hij zoekt een vrouw die in al zijn klunzigheid, de weinige goede dingen die hij doet, waardeert. Hij gaf nog als voorbeeld het jatten van een bloem uit de tuin van de buurman, dat ze daar blij mee zou zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Dan heb jij toch echt niet goed geluisterd. Hij eist 100% aandacht op van zijn vriendin. Krijgt hij da niet, dan wil hij haar niet.
Met een vibrator, die notabene E10 - voor de lol - meerdere malen in zijn handen en broek heeft gehad.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:38 schreef Morwen het volgende:
Goh schokkend, Sjaan heeft "het" wel gedaan![]()
Marlies haar mond staat altijd open van verbazing en de reacties van de anderen heb ik niet meegekregen. Maar goed, jij mag Tijn duidelijk niet, kan ik ook best begrijpen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij zijn uitlatingen net niet eng vond, dan heeft dat er zeker mee te maken ja. Marlies haar mond viel ook open van verbazing... en die van de anderen ook.
Pasgeleden zei ze nog dat ze de vibrator niet gebruikt. Marcia zei juist dat ze het alleen kan mét vibrator. Leek me een hint voor Janine, maar die reageerde nietquote:Op donderdag 21 september 2006 23:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Met een vibrator, die notabene E10 - voor de lol - meerdere malen in zijn handen en broek heeft gehad.![]()
Kijk, ik vind Tijn af en toe ook heel symphatiek en meelevend in gesprekken met anderen (vooral in het begin), maar heb het idee dat ie er voor zichzelf nog niet helemaal uit is.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Dat was helemaal vaag ja. Heel zweverig allemaal. Niet echt met beide voeten op de grond.
Ja, daar snapte ik helemaal niets van.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
'k Heb 't idee dat ie af en toe in de knoop zit met zichzelf. Dat gesprek met Egbert aan het zwembad over dat dingen slecht af lopen e.d was zo'n moment.![]()
![]()
Tijn maakt misbruik van Mo. Mo is een labiele vrouw en met zijn redelijk agressieve houding probeert Tijn haar eronder te krijgen!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marlies haar mond staat altijd open van verbazing en de reacties van de anderen heb ik niet meegekregen. Maar goed, jij mag Tijn duidelijk niet, kan ik ook best begrijpen.![]()
Dat is me al vaker opgevallen. Ik vind Semih een leuke gozer maar hij zou met een sterkere vriendin beter uit de verf komen in het huis.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
Micheline is wel erg onderdanig tov. Semih........hij onderbreekt haar steeds als zij iets vertelt en zij staat dat toe.....
Opzij? Okee....quote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia leest (qua bladen) Psychologie magazine en Opzij.
is er nog steeds geen kartonnen-doos voor hem in het washok gezet dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef Inca het volgende:
Waar gaat E10 vanavond slapen???
Volgens mij doelde ze op het blad "Opzij"quote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies: Psychologie magazine, wat een heerlijk blad is dat.
![]()
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Volgens mij doelde ze op het blad "Opzij"
Ehm, heb je het nu niet over Sab en E10quote:Op donderdag 21 september 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tijn maakt misbruik van Mo. Mo is een labiele vrouw en met zijn redelijk agressieve houding probeert Tijn haar eronder te krijgen!
Monique is absoluut niet labiel.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tijn maakt misbruik van Mo. Mo is een labiele vrouw en met zijn redelijk agressieve houding probeert Tijn haar eronder te krijgen!
Nee, anders had ik die wel genoemd!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ehm, heb je het nu niet over Sab en E10![]()
OMFG had in Marcia niet echt een tuinpak gezienquote:Op donderdag 21 september 2006 23:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Volgens mij doelde ze op het blad "Opzij"
Vind je niet? Ik vind haar zo labiel als maar kan.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Monique is absoluut niet labiel.
Krijg de indruk dat je opgehouden bent bij de paard uitspraakquote:Op donderdag 21 september 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inbond?? Huh??? Waar heb jij naar liggen luisteren dan?
Monique is niet labiel, maar Sabrina imo wel. Maar voor beiden zijn die gasten een flirt.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Monique is absoluut niet labiel.
Jep, iedere avond.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:45 schreef Snoet123 het volgende:
Schiet me ineens te binnen, zien jullie E10 s avonds wel eens zn tanden poetsen?
Die zag ik vanavond tijdens de uitzending 2 x zijn tanden poetsenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:45 schreef Snoet123 het volgende:
Schiet me ineens te binnen, zien jullie E10 s avonds wel eens zn tanden poetsen?
Volgens mij heb ik hem dat nog niet vaak zien doen, nu moet ik zeggen dat hij bijna altijd als laatste zn bed inrolt en lig ik al lang op 1 oor
Maar de rest zie ik s avonds wel regelmatig tandenpoetsen.
Ok, danquote:Op donderdag 21 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, anders had ik die wel genoemd!![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
...
![]()
Het gesprek met Milica waar jij op doelt was vóór het 'paard' gedeelte hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 23:45 schreef Yugor het volgende:
[..]
Krijg de indreuk dat je opgehouden bent bij de paard uitspraak![]()
(Hij zei er zelf ook al bij dat ie heel erg was met dat soort dingen.)
Wat Milicia betreft - die gaf een aantal keer aan dat ze liever hem had dan Jeroen, en "zullen we verkering nemen, hebben ze iets om over te lullen hier "' Plus het goede nacht kusje die vol op de mond gegeven werd
Ze is wat kinderlijk, net als haar zus. Maar dat is ook hun charme.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je niet? Ik vind haar zo labiel als maar kan.
waarvan zeker één keer was, dat Sabrina in de badkamer bezig wasquote:Op donderdag 21 september 2006 23:46 schreef Inca het volgende:
[..]
Die zag ik vanavond tijdens de uitzending 2 x zijn tanden poetsen
is een leuk blad...vooral de eerste 5-10 pagina's met weetjesquote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Ik vind Marcia alleen totaal geen type voor de 'Opzij'.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
is een leuk blad...vooral de eerste 5-10 pagina's met weetjes![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:49 schreef Inca het volgende:
En Saar staat weer met E10 te kleven.
Sterker, ik WEIGER pertinent te geloven dat Marcia een Opzij-lezeres isquote:Op donderdag 21 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Marcia alleen totaal geen type voor de 'Opzij'.
Your Honour, I second thatquote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef Snoet123 het volgende:
dus kortom het zijn " onnozele kweezeltjes"![]()
![]()
Onevenwichtig vind ik toch wel vrij goed slaan op beide zusjes eigenlijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
De zusjes zijn - naar mijn mening - niet labiel..
la·biel (bn.)
1 onevenwichtig, wankel <=> stabiel
Dank uquote:Op donderdag 21 september 2006 23:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
De zusjes zijn - naar mijn mening - niet labiel..
la·biel (bn.)
1 onevenwichtig, wankel <=> stabiel
maar gewoon naïef..
na·ïef (bn.)
1 onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling => argeloos, dazig, in alle onschuld, ingénu, onnozel
2 onervaren terwijl dat niet zo zou moeten zijn => kwezelachtig
Als Marcia geen vriend zou hebben had ik gedacht dat ze een potje was. Vind het juist een opzij-type.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker, ik WEIGER pertinent te geloven dat Marcia een Opzij-lezeres is![]()
Waarschijnlijk om het wezen van het homo-zijn te doorgrondenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:52 schreef Inca het volgende:
Marlies zal vast en zeker wel de Gay krant lezen![]()
Alleen dat inspecteurs gedoe met Egbert en E10 was wel aardig om even te zienquote:Op donderdag 21 september 2006 23:52 schreef versabommie het volgende:
even een opmerking tussendoor....
Ondanks dat het rantsoen inging vanaf vandaag was vandaag toch wel een enorm saaie kutdag in het huis...er is nix maar dan ook nix gebeurt!
Stoer he?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Gaat ie weer met z'n push-ups...
Ik vind er eerlijk gezegd heel lief en zachtaardig...niet het potten-tuinpakkentype die de Opzij hoog in het vaandel heeft!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als Marcia geen vriend zou hebben had ik gedacht dat ze een potje was. Vind het juist een opzij-type.
LOL... Een topic was te klein geweest als Etienne het had gedaanquote:
Heb jij de jouwe al gedaan vandaagquote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Heeft die niet nodig heeft al een 10 packquote:Op donderdag 21 september 2006 23:55 schreef mamapan het volgende:
[..]
Heb jij de jouwe al gedaan vandaag![]()
Ja, vind ik ook (ik ben het met je eensquote:Op donderdag 21 september 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd heel lief en zachtaardig...niet het potten-tuinpakkentype die de Opzij hoog in het vaandel heeft!
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
..
En dat wat jij schrijft is 'inbinden' ?
Wat gek, Arneaux denkt ook al dat ze bi isquote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als Marcia geen vriend zou hebben had ik gedacht dat ze een potje was. Vind het juist een opzij-type.
'quote:Op donderdag 21 september 2006 23:56 schreef Inca het volgende:
[..]
Heeft die niet nodig heeft al een 10 pack![]()
Mjah.. ben ik het wel een beetje mee eens. Maar ze heeft ook iets van het "frigide boekenwurm" type. Vrij emotieloos ook vaak.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd heel lief en zachtaardig...niet het potten-tuinpakkentype die de Opzij hoog in het vaandel heeft!
Terecht, die ban van hem!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat gek, Arneaux denkt ook al dat ze bi is![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook trouwens.... maar geen Opzij typequote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Frigide komt ze misschien over, maar is ze alles behalve. Die staat de laatste week ook op knappen en baalt als een stekker dat ze geen seks kan hebben in het huis. Zo mag ik dat graag horenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mjah.. ben ik het wel een beetje mee eens. Maar ze heeft ook iets van het "frigide boekenwurm" type. Vrij emotieloos ook vaak.
quote:
Het zal mij verder aan m'n reet roesten of ze he, ho of bi is. Vind het alleen frappant dat er meerdere mensen zijn die denken dat ze niet 100 procent hetero zou zijn.quote:Marcia is een lief HETERO meisje, met een waanzinnig fijn stemgeluid en ze is lekker!![]()
Potten/tuinpakken moest het zijn. Met tuinpakken bedoel ik die extreempjes ajbwib!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Opzij wordt niet alleen door lesbo's gelezen, hoor. Feministen zijn niet allemaal lesbo's.
Stel je eens voor dat het Etienne was geweest en wat er dan zou zijn geschreven. Nou, dát is er dus nu ook mis aan.quote:
Was mijn indruk ook dat ze meisjes leuk vindt.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als E10 wil opdrukken, moet hij dat lekker doen. Daar ga je mij niet over horen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat het Etienne was geweest en wat er dan zou zijn geschreven. Nou, dát is er dus nu ook mis aan.
Hij had het over Sabrina hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Aardig gesprekje tussen Jeroen en Etiënne.
Etiënne is vrij negatief over Milica
Opgelost. Ik luister altijd naar je.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Twéé caps van Jeroen achter elkaar is een beetje te veel van 't goede, ScanNou ja, goed...
![]()
heeft ie al een keer geprobeerd, kwam ie helaas niet verder dan 4x ,.. was wel erg leukquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als E10 wil opdrukken, moet hij dat lekker doen. Daar ga je mij niet over horen.
Misschien ook wel wens en vader en gedachte enzo...quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het zal mij verder aan m'n reet roesten of ze he, ho of bi is. Vind het alleen frappant dat er meerdere mensen zijn die denken dat ze niet 100 procent hetero zou zijn.
Ik zou met open mond naar hem kijken en medelijden met hem hebben om zijn pogingen om op Tijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat het Etienne was geweest en wat er dan zou zijn geschreven. Nou, dát is er dus nu ook mis aan.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opgelost. Ik luister altijd naar je.
De regie zoomt echt IEDERE keer op zijn handen inquote:
maar ze gaf dus wel aan dat zij liever Tijn heeft dan jeroen? die was toch de liefste van het huis?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gesprek met Milica waar jij op doelt was vóór het 'paard' gedeelte hoor![]()
En dat wat jij schrijft is 'inbinden' ?
Gisteren toch ook niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:52 schreef versabommie het volgende:
even een opmerking tussendoor....
Ondanks dat het rantsoen inging vanaf vandaag was vandaag toch wel een enorm saaie kutdag in het huis...er is nix maar dan ook nix gebeurt!
Vond Millica wel opvallend "hitsig" kijken naar Tijn toen hij binnenkwam......quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:10 schreef itsme het volgende:
[..]
maar ze gaf dus wel aan dat zij liever Tijn heeft dan jeroen? die was toch de liefste van het huis?![]()
ben er inmiddels immuun voor gewordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
Ik ben niet bevooroordeeld..zover ik weet..maar Etienne samen met Sabrina geeft me lichte kokhalsingen..zachtjes uitgedrukt...![]()
Ze vindt Jeroen ook de liefste. Nog steeds. Alleen is ze totaal niet seksueel tot hem aangetrokken. Dat is ze meer tot Tijn (zei ze als voorbeeld, neem ik aan).quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:10 schreef itsme het volgende:
[..]
maar ze gaf dus wel aan dat zij liever Tijn heeft dan jeroen? die was toch de liefste van het huis?![]()
Etje, Semih en Tijnquote:
Daar is ie te dom voor, hij kan zich gewoon niet voorstellen dat men op hem, juist HEM, gestemd hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen begint steeds meer paranoia te worden. Ik vind hem moeilijk te peilen, maar dat komt o.a. omdat hij natuurlijk zo onvolgbaar is. Er zit hem iets goed dwars en volgens mij gaat hij nog iets onvoorspelbaars uithalen...
Dat is knapquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:13 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ben er inmiddels immuun voor geworden![]()
Je kon niet horen dat dat gein was?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef BeeDee het volgende:
E10 tegen Milica in de verte: "Love you !!" zachtjes tegen Jeroen: "en nou oprotten" ...... Achterbaks !![]()
Dat denk ik ook. Ik denk dat hij zeker één héle zin gaat afmaken voordat hij het huis uitmoetquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen begint steeds meer paranoia te worden. Ik vind hem moeilijk te peilen, maar dat komt o.a. omdat hij natuurlijk zo onvolgbaar is. Er zit hem iets goed dwars en volgens mij gaat hij nog iets onvoorspelbaars uithalen...
Gisteren vroeg E10 aan Melica; "Met wie in het huis zou je sex kunnen hebben?'' Waarop ze zei met niemand, maar als het moest, dan met Jeroen. - Kanttekening, Jeroen zat daar wel bij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vindt Jeroen ook de liefste. Nog steeds. Alleen is ze totaal niet seksueel tot hem aangetrokken. Dat is ze meer tot Tijn (zei ze als voorbeeld, neem ik aan).
En nog maar een paar keer "Bizar" Mijn Godquote:
Hoezo dan? (voor de 100e keer). Sabrina vraagt dat iedere keer aan hem!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:15 schreef Day het volgende:
En hij toch weer in dat bed.
Die jongen is écht hardleers.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik denk dat hij zeker één héle zin gaat afmaken voordat hij het huis uitmoet![]()
Maar dàt is optimistisch gedacht!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik denk dat hij zeker één héle zin gaat afmaken voordat hij het huis uitmoet![]()
Dan heeft hij nog 4 dagenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien ook wel wens en vader en gedachte enzo...
Ben je soms de vader van dat jong?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo dan? (voor de 100e keer). Sabrina vraagt dat iedere keer aan hem!
Wat heeft het in godsnaam met hardleers te maken. Je brengt het alsof Sabrina het niet wil ofzo.
Dat fake lieve gedoe ! Net over de top..quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:19 schreef ruby het volgende:
Oh my god Marlies.....ik word zo moe van 'r.
Laat maar. Zal wel aan mij liggen danquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op natuurlijk.
Wat voor "wens" zou je moeten hebben bij de indruk of iemand he, ho of bi is?
Mijn libido, wat doe je?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef intoyou het volgende:
[afbeelding]
Ennnn, met dit beeld ga ik naar bed. Maar eerst nog even lekker krabben!
Ja, ik ben er zeker van dat ie het veld moet ruimen. Milica is stukken interessanter voor de (mannelijke) kijkers/streamersquote:
Jakkes!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef intoyou het volgende:
[afbeelding]
Ennnn, met dit beeld ga ik naar bed. Maar eerst nog even lekker krabben!
Kreeg je jeuk?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
* zet stream 1 en 2 echt even uit nu *
Omdat ik het iets genuanceerder zie dan jij?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ben je soms de vader van dat jong?![]()
Of heef hij je aangenomen als zijn advokaat of zo?
Ik heb het niet over Sabrina, maar het is toch duidelijk dat hij tekenen van BB heeft gekregen dat hij daar beter weg kan blijven. Ze hebben 'm niet voor niks uit die kamer gepleurd.
O jij hebt wensen over de geaardheid van bewoners. Ok.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat maar. Zal wel aan mij liggen dan
is het weer zoverquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik het iets genuanceerder zie dan jij?![]()
![]()
Schijt aan BB toch. Sabrina wil hem graag bij haar... ook in dat bed. Dus waarom zou hij er dan wegblijven? Slaat hélemaal nergens op en gelukkig trapt hij er ook niet in.
Wat bedoel je eigenlijk met 'he, ho of bi'? Wat is dat 'ho' gedeelte zegmaar?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
O jij hebt wensen over de geaardheid van bewoners. Ok.
OMFGquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/aarsmadenklein.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, jij bekijkt dingen zeer genuanceerd, Scan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik het iets genuanceerder zie dan jij?![]()
![]()
Schijt aan BB toch. Sabrina wil hem graag bij haar... ook in dat bed. Dus waarom zou hij er dan wegblijven? Slaat hélemaal nergens op en gelukkig trapt hij er ook niet in.
Jep. Ze willen de schuld weer op Etienne schuiven. Voor de zoveelste keerquote:
Dude!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/aarsmadenklein.jpg]afbeelding][/URL]
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vindt Jeroen ook de liefste. Nog steeds. Alleen is ze totaal niet seksueel tot hem aangetrokken. Dat is ze meer tot Tijn (zei ze als voorbeeld, neem ik aan).
Ja, ik wel ja. Kun je van jou niet zeggen met je afkeer voor Etienne. Maar ik ga er verder niet meer op in. Dat heb ik al genoeg gedaan in het Etienne/Sabrina topic. Daar zagen de mensen het opeens wel een stuk genuanceerder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, jij bekijkt dingen zeer genuanceerd, Scan.
But never mind.
Gemist !!!!!!!! De schuld waarvan ??quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Ze willen de schuld weer op Etienne schuiven. Voor de zoveelste keer
Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met 'he, ho of bi'? Wat is dat 'ho' gedeelte zegmaar?
homo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ws gewoon een vraag hoor. Bedoel je met 'ho' een hoer?
Kan je dat echt niet aanvullen uit die context ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee joh, dat sloeg op mijn eerdere post. Homoseksueel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en hard ook!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef NorthernStar het volgende:
Etienne, je lult!
Dat Etienne weer bij Sabrina ligt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gemist !!!!!!!! De schuld waarvan ??![]()
of ging dit weer over handtastelijkheden
ik heb niks gezien, maar ik sluit me bij het anti e10 front aan, OPZOUTEN UIT DIE KAMERquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Ze willen de schuld weer op Etienne schuiven. Voor de zoveelste keer
Ja, ik sla mezelf ook al voor m'n kop inmiddels. Ik zat echt even te slapen. Neemt u mij niet kwalijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee joh, dat sloeg op mijn eerdere post. Homoseksueel.
Zo heeft iedereen zijn voorkeuren, Scan. Jouw afkeer voor Tijn druipt er ook in elke post af.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik wel ja. Kun je van jou niet zeggen met je afkeer voor Etienne. Maar ik ga er verder niet meer op in. Dat heb ik al genoeg gedaan in het Etienne/Sabrina topic. Daar zagen de mensen het opeens wel een stuk genuanceerder.
Geen probleemquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik sla mezelf ook al voor m'n kop inmiddels. Ik zat echt even te slapen. Neemt u mij niet kwalijk
Hetroseksueel, homoseksueel, biseksueel, dat zijn de drie smaken dacht ik (als we geiten ed. even buiten beschouwing latenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik vind dat terecht. BB heeft hem niet de les te lezen. Hij is 19 en bepaalt zelf wat hij doet. Zeker als Sabrina het ook zéér gewenst vindt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen zijn voorkeuren, Scan. Jouw afkeer voor Tijn druipt er ook in elke post af.
In had het in dit geval niet over Sabrina, maar over de les die E10 van BB moet leren en die hij niet aan wil nemen, klaar!
Blijft soms lastig..dat geschakel tussen de streams + forumquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat Etienne weer bij Sabrina ligt.
Ik vind een vrouw die bi is wel iets spannender dan 'gewoon' hetero. Vandaar de opmerking.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hetroseksueel, homoseksueel, biseksueel, dat zijn de drie smaken dacht ik (als we geiten ed. even buiten beschouwing laten)
Maar je gedachten over een BB bewoner hebben heeft weinig te maken met "wensen". Met zo'n opmerking lok je discussies uit.
Klopt, maar wat jij schijnbaar vergeet is dat we nog steeds in het BB-SPEL zitten, dus dit kan gevolgen hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik vind dat terecht. BB heeft hem niet de les te leren. Hij is 19 en bepaalt zelf wat hij doet. Zeker als Sabrina het ook zéér gewenst vindt.
Ah so. Nee doe mij maar gewoon hetero wat dat betreft.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind een vrouw die bi is wel iets spannender dan 'gewoon' hetero. Vandaar de opmerking.
Ligt aan mij, dat weet ik... maar is nou eenmaal zo
Prima vraag van E10. Waarom wil een 35-jarige vrouw, een 19-jarige knul op de billen slaan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:34 schreef ruby het volgende:
Mo stelt voor om op E10 z'n billen slaan. E10 wil weten waarom.
Gevolgen voor de halfslachtige relatie van een paar maanden die Sabrina buiten het huis heeft??? Een relatie waarover ze zelf ook regelmatig twijfels heeft geuit?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:35 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt, maar wat jij schijnbaar vergeet is dat we nog steeds in het BB-SPEL zitten, dus dit kan gevolgen hebben.
Meer zeg ik niet. Ik ben niet continue bezig met de Sab/E10-discussie. Ik probeer het allemaal van verschillende kanten te bekijken.
Afreageren natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Prima vraag van E10. Waarom wil een 35-jarige vrouw, een 19-jarige knul op de billen slaan?
Weet je Scan, laat dit maar zitten!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gevolgen voor de halfslachtige relatie van een paar maanden die Sabrina buiten het huis heeft??? Een relatie waarover ze zelf ook regelmatig twijfels heeft geuit?
Dan moet Hilde weer terugkomen dus.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rik gaat over week naar huis, als de huidirritaties (of huidkanker, zoals hij het omschrijft) zo blijven.
met Jeroen was datquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
E10 heeft getongd met een man begrijp ik? Hij wordt nu overhoord door de zusjes.
Dat was geen tongen. Jeroen hapte alleen een soesje uit zijn mond.quote:
gaat er huidkanker uit, komt er een acute leveraandoening voor terugquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan moet Hilde weer terugkomen dus.![]()
joepie!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zal er één dezer dagen wel van komen ja. E10 gefrustreerd, Jeroen gefrustreerd. Dus ja, dan zoeken ze het maar bij elkaar.quote:
Kan ik me voorstellen. Als je zelf geen idee had, dan valt zoiets toch koud op je dak. Je hebt kans dat ze nu veel afstandelijker gaat doen om hem geen valse hoop enzo te geven.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef Day het volgende:
OT: Milica schijnt toch wel met het feit te zitten dat Jeroen haar meer dan leuk vindt. Tijn en Eggie hebben indruk gemaakt.
Hoezo, moet er persé een zieke in het huis zitten ofzo ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, dat is het thema van dit jaar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoezo, moet er persé een zieke in het huis zitten ofzo ?![]()
![]()
Ik ben bang dat hoe BB nu tegen Etienne doet en hoe ze het uitzenden , met de bescherm de arme zusjes actie, nog meer boosheid gekweekt merk ik hier, dat degene die last van de gevolgen zal krijgen buiten het huis, Etienne is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gevolgen voor de halfslachtige relatie van een paar maanden die Sabrina buiten het huis heeft??? Een relatie waarover ze zelf ook regelmatig twijfels heeft geuit?
Dat denk ik dus ook en dat vind ik een zeer verkeerde zaak.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hoe BB nu tegen Etienne doet en hoe ze het uitzenden , met de bescherm de arme zusjes actie, nog meer boosheid gekweekt merk ik hier, dat degene die last van de gevolgen zal krijgen buiten het huis, Etienne is.
eensquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook en dat vind ik een zeer verkeerde zaak.
Milica ook... Ze wil nu ook niet meer da hij haar aanraakt enzo....quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:46 schreef ruby het volgende:
Rik wordt er altijd heel onpasselijk van als iemand verliefd op 'm is. E10 niet.
Ik denk eigenlijk meer terug aan de Menno-gate van vorig jaar. Op een gegeven moment heeft BB (Hummie) Menno als zondebok uitgekozen en werd zijn verblijf niet leuker in dat huis. Dit jaar hebben ze het blijkbaar voorzien op E10. Ik denk nl. dat die aparte zussenkamer en het feit dat zijn spullen letterlijk en figuurlijk de kamer uitgepleurd waren een boodschap waren naar hem toe (en dat laat ik het in het midden of het met Saar te maken heeft). Schijnbaar heeft hij de boodschap niet begrepen. Ben daarom benieuwd naar de tegen-actie van BB.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hoe BB nu tegen Etienne doet en hoe ze het uitzenden , met de bescherm de arme zusjes actie, nog meer boosheid gekweekt merk ik hier, dat degene die last van de gevolgen zal krijgen buiten het huis, Etienne is.
Tsja, het heeft nu toch een andere lading.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica ook... Ze wil nu ook niet meer da hij haar aanraakt enzo....
Soort Ruud "ff knuffelen" in negatieve zin....quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat heeft ze ooknooit toegestaan van Jeroen, dat was juist zijn klacht en nu is het Milica's schuld dat hij verliefd op haar isquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica ook... Ze wil nu ook niet meer da hij haar aanraakt enzo....
ze hebben al 2 polls gehad over jeroen en Milicia. Of het wat wordt tussen hen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Misschien heeft BB nu een storyline te pakken.... en moet eén van de twee eruit maandag
Wie zegt dan het Milica's schuld is dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat heeft ze ooknooit toegestaan van Jeroen, dat was juist zijn klacht en nu is het Milica's schuld dat hij verliefd op haar is![]()
Milica gaat daar echt niet aan meewerken, dus daar gaat je hoopquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
Mijn hoop:
Ik hoop dat E10 gewoon Milica Keihard gaat nemen, en dat dat uiteraard snel door het hele huis bekend gaat worden. Gewoon om te kijken of echt MAATJE Sabbel het nog zo leuk vind allemaal!
Als ie gaat dreigen dat ie eruit gaat als het niet beter wordt, dan zul je zien hoe snel er een dokter komt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef Veulen het volgende:
Waarom vraagt Rik niet om een dokter?
Janine gilde meteen voor die ingegroeide haar.
Doen alsof ie niet verliefd is...echt bullshit ! Net als die opmerking eerder van ..."stel dat ik echt verliefd op je zou zijn..."quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Etienne zegt dat Monique en Sabrina denken dat hij verliefd is op Sabrina.
Rik: "Hoeveel kusjes heb je haar wel niet gegeven vanavond. Ik moest er bijna van kotsen"
Etienne: "Ja, maar zo ben ik. Het zit me niet lekker dus dat moet ik anders gaan doen""
(het nieuwe streamverslagen topic is er nog niet)
Passen we dat scenario iets aan. Niet E10, maar Tijn neemt Melica bruut.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Milica gaat daar echt niet aan meewerken, dus daar gaat je hoop![]()
Hij had natuurlijk ook eerst kunnen gaan vragen en dan kunnen gaan dreigen. DIit is een beetje cliche achtig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:53 schreef ruby het volgende:
Als ie gaat dreigen dat ie eruit gaat als het niet beter wordt, dan zul je zien hoe snel er een dokter komt.![]()
Als E10 zegt plat dan gaat milica plat, met haar flamoes open als rijpe bloesem gedrenkt in palingsnot!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
wijs mij die haar ff aanquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef Veulen het volgende:
Het ging er bij Rik en E10 om dat ze het niet snapten dat Milica niet doorhad dat Jeroen verliefd op haar is geworden. Schuld is misschien een groot woord maar daar kwam het wel een beetje op neer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zegt dan het Milica's schuld is dan?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wijs mij die haar ff aan![]()
[afbeelding]
Er is toch al een dokter geweest? Ik dacht dat hij al sinds zondag pillen ofzo had. Gister zei hij nog zoiets dat ze begonnen te werken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef Veulen het volgende:
nee maar Tijn maakt wel een kansjequote:Op vrijdag 22 september 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent klaarwakker nu heh, je bent niet in je bed aan het dromen *snap out of itquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als E10 zegt plat dan gaat milica plat, met haar flamoes open als rijpe bloesem gedrenkt in palingsnot!
wat vinden vrouwen nu eigenlijk aan die tijn?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:57 schreef itsme het volgende:
[..]
nee maar Tijn maakt wel een kansje![]()
Ojee dan heb ik dat even gemist. Dank.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:56 schreef NorthernStar het volgende:
Er is toch al een dokter geweest? Ik dacht dat hij al sinds zondag pillen ofzo had. Gister zei hij nog zoiets dat ze begonnen te werken.
Dat was ze inderdaad. Ik denk trouwens niet dat Jeroen verliefd is. Hij vindt haar wel een lekkere meid, heeft haar al meerdere keren naakt gezien en wil ook wel lekker met haar knuffelen (ook wel meer, maar hij weet dat dat er niet in zit). Bij Jeroen is het ook een hormonenkwestie denk ik.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het ging er bij Rik en E10 om dat ze het niet snapten dat Milica niet doorhad dat Jeroen verliefd op haar is geworden. Schuld is misschien een groot woord maar daar kwam het wel een beetje op neer.
Ik kreeg het idee dat het meer over Sab richting E10 was. Milica was echt oprecht verbaasd om hun uitspraken.
je maakt je veulste drukquote:
Meer reden om haar erin te houden dusquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:57 schreef itsme het volgende:
[..]
nee maar Tijn maakt wel een kansje![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:59 schreef breege het volgende:
stop ermee!!! (ik wil het zo graag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |