O jij hebt wensen over de geaardheid van bewoners. Ok.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat maar. Zal wel aan mij liggen dan
is het weer zoverquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik het iets genuanceerder zie dan jij?![]()
![]()
Schijt aan BB toch. Sabrina wil hem graag bij haar... ook in dat bed. Dus waarom zou hij er dan wegblijven? Slaat hélemaal nergens op en gelukkig trapt hij er ook niet in.
Wat bedoel je eigenlijk met 'he, ho of bi'? Wat is dat 'ho' gedeelte zegmaar?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
O jij hebt wensen over de geaardheid van bewoners. Ok.
OMFGquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/aarsmadenklein.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, jij bekijkt dingen zeer genuanceerd, Scan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik het iets genuanceerder zie dan jij?![]()
![]()
Schijt aan BB toch. Sabrina wil hem graag bij haar... ook in dat bed. Dus waarom zou hij er dan wegblijven? Slaat hélemaal nergens op en gelukkig trapt hij er ook niet in.
Jep. Ze willen de schuld weer op Etienne schuiven. Voor de zoveelste keerquote:
Dude!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/aarsmadenklein.jpg]afbeelding][/URL]
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vindt Jeroen ook de liefste. Nog steeds. Alleen is ze totaal niet seksueel tot hem aangetrokken. Dat is ze meer tot Tijn (zei ze als voorbeeld, neem ik aan).
Ja, ik wel ja. Kun je van jou niet zeggen met je afkeer voor Etienne. Maar ik ga er verder niet meer op in. Dat heb ik al genoeg gedaan in het Etienne/Sabrina topic. Daar zagen de mensen het opeens wel een stuk genuanceerder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, jij bekijkt dingen zeer genuanceerd, Scan.
But never mind.
Gemist !!!!!!!! De schuld waarvan ??quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Ze willen de schuld weer op Etienne schuiven. Voor de zoveelste keer
Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met 'he, ho of bi'? Wat is dat 'ho' gedeelte zegmaar?
homo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ws gewoon een vraag hoor. Bedoel je met 'ho' een hoer?
Kan je dat echt niet aanvullen uit die context ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee joh, dat sloeg op mijn eerdere post. Homoseksueel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en hard ook!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef NorthernStar het volgende:
Etienne, je lult!
Dat Etienne weer bij Sabrina ligt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gemist !!!!!!!! De schuld waarvan ??![]()
of ging dit weer over handtastelijkheden
ik heb niks gezien, maar ik sluit me bij het anti e10 front aan, OPZOUTEN UIT DIE KAMERquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Ze willen de schuld weer op Etienne schuiven. Voor de zoveelste keer
Ja, ik sla mezelf ook al voor m'n kop inmiddels. Ik zat echt even te slapen. Neemt u mij niet kwalijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee joh, dat sloeg op mijn eerdere post. Homoseksueel.
Zo heeft iedereen zijn voorkeuren, Scan. Jouw afkeer voor Tijn druipt er ook in elke post af.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik wel ja. Kun je van jou niet zeggen met je afkeer voor Etienne. Maar ik ga er verder niet meer op in. Dat heb ik al genoeg gedaan in het Etienne/Sabrina topic. Daar zagen de mensen het opeens wel een stuk genuanceerder.
Geen probleemquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik sla mezelf ook al voor m'n kop inmiddels. Ik zat echt even te slapen. Neemt u mij niet kwalijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |