O jij hebt wensen over de geaardheid van bewoners. Ok.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat maar. Zal wel aan mij liggen dan
is het weer zoverquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik het iets genuanceerder zie dan jij?![]()
![]()
Schijt aan BB toch. Sabrina wil hem graag bij haar... ook in dat bed. Dus waarom zou hij er dan wegblijven? Slaat hélemaal nergens op en gelukkig trapt hij er ook niet in.
Wat bedoel je eigenlijk met 'he, ho of bi'? Wat is dat 'ho' gedeelte zegmaar?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
O jij hebt wensen over de geaardheid van bewoners. Ok.
OMFGquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/aarsmadenklein.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, jij bekijkt dingen zeer genuanceerd, Scan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik het iets genuanceerder zie dan jij?![]()
![]()
Schijt aan BB toch. Sabrina wil hem graag bij haar... ook in dat bed. Dus waarom zou hij er dan wegblijven? Slaat hélemaal nergens op en gelukkig trapt hij er ook niet in.
Jep. Ze willen de schuld weer op Etienne schuiven. Voor de zoveelste keerquote:
Dude!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/aarsmadenklein.jpg]afbeelding][/URL]
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vindt Jeroen ook de liefste. Nog steeds. Alleen is ze totaal niet seksueel tot hem aangetrokken. Dat is ze meer tot Tijn (zei ze als voorbeeld, neem ik aan).
Ja, ik wel ja. Kun je van jou niet zeggen met je afkeer voor Etienne. Maar ik ga er verder niet meer op in. Dat heb ik al genoeg gedaan in het Etienne/Sabrina topic. Daar zagen de mensen het opeens wel een stuk genuanceerder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, jij bekijkt dingen zeer genuanceerd, Scan.
But never mind.
Gemist !!!!!!!! De schuld waarvan ??quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Ze willen de schuld weer op Etienne schuiven. Voor de zoveelste keer
Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met 'he, ho of bi'? Wat is dat 'ho' gedeelte zegmaar?
homo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ws gewoon een vraag hoor. Bedoel je met 'ho' een hoer?
Kan je dat echt niet aanvullen uit die context ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee joh, dat sloeg op mijn eerdere post. Homoseksueel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en hard ook!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef NorthernStar het volgende:
Etienne, je lult!
Dat Etienne weer bij Sabrina ligt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gemist !!!!!!!! De schuld waarvan ??![]()
of ging dit weer over handtastelijkheden
ik heb niks gezien, maar ik sluit me bij het anti e10 front aan, OPZOUTEN UIT DIE KAMERquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Ze willen de schuld weer op Etienne schuiven. Voor de zoveelste keer
Ja, ik sla mezelf ook al voor m'n kop inmiddels. Ik zat echt even te slapen. Neemt u mij niet kwalijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee joh, dat sloeg op mijn eerdere post. Homoseksueel.
Zo heeft iedereen zijn voorkeuren, Scan. Jouw afkeer voor Tijn druipt er ook in elke post af.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik wel ja. Kun je van jou niet zeggen met je afkeer voor Etienne. Maar ik ga er verder niet meer op in. Dat heb ik al genoeg gedaan in het Etienne/Sabrina topic. Daar zagen de mensen het opeens wel een stuk genuanceerder.
Geen probleemquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik sla mezelf ook al voor m'n kop inmiddels. Ik zat echt even te slapen. Neemt u mij niet kwalijk
Hetroseksueel, homoseksueel, biseksueel, dat zijn de drie smaken dacht ik (als we geiten ed. even buiten beschouwing latenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik vind dat terecht. BB heeft hem niet de les te lezen. Hij is 19 en bepaalt zelf wat hij doet. Zeker als Sabrina het ook zéér gewenst vindt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen zijn voorkeuren, Scan. Jouw afkeer voor Tijn druipt er ook in elke post af.
In had het in dit geval niet over Sabrina, maar over de les die E10 van BB moet leren en die hij niet aan wil nemen, klaar!
Blijft soms lastig..dat geschakel tussen de streams + forumquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat Etienne weer bij Sabrina ligt.
Ik vind een vrouw die bi is wel iets spannender dan 'gewoon' hetero. Vandaar de opmerking.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hetroseksueel, homoseksueel, biseksueel, dat zijn de drie smaken dacht ik (als we geiten ed. even buiten beschouwing laten)
Maar je gedachten over een BB bewoner hebben heeft weinig te maken met "wensen". Met zo'n opmerking lok je discussies uit.
Klopt, maar wat jij schijnbaar vergeet is dat we nog steeds in het BB-SPEL zitten, dus dit kan gevolgen hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik vind dat terecht. BB heeft hem niet de les te leren. Hij is 19 en bepaalt zelf wat hij doet. Zeker als Sabrina het ook zéér gewenst vindt.
Ah so. Nee doe mij maar gewoon hetero wat dat betreft.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind een vrouw die bi is wel iets spannender dan 'gewoon' hetero. Vandaar de opmerking.
Ligt aan mij, dat weet ik... maar is nou eenmaal zo
Prima vraag van E10. Waarom wil een 35-jarige vrouw, een 19-jarige knul op de billen slaan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:34 schreef ruby het volgende:
Mo stelt voor om op E10 z'n billen slaan. E10 wil weten waarom.
Gevolgen voor de halfslachtige relatie van een paar maanden die Sabrina buiten het huis heeft??? Een relatie waarover ze zelf ook regelmatig twijfels heeft geuit?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:35 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt, maar wat jij schijnbaar vergeet is dat we nog steeds in het BB-SPEL zitten, dus dit kan gevolgen hebben.
Meer zeg ik niet. Ik ben niet continue bezig met de Sab/E10-discussie. Ik probeer het allemaal van verschillende kanten te bekijken.
Afreageren natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Prima vraag van E10. Waarom wil een 35-jarige vrouw, een 19-jarige knul op de billen slaan?
Weet je Scan, laat dit maar zitten!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gevolgen voor de halfslachtige relatie van een paar maanden die Sabrina buiten het huis heeft??? Een relatie waarover ze zelf ook regelmatig twijfels heeft geuit?
Dan moet Hilde weer terugkomen dus.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rik gaat over week naar huis, als de huidirritaties (of huidkanker, zoals hij het omschrijft) zo blijven.
met Jeroen was datquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:40 schreef ruby het volgende:
E10 heeft getongd met een man begrijp ik? Hij wordt nu overhoord door de zusjes.
Dat was geen tongen. Jeroen hapte alleen een soesje uit zijn mond.quote:
gaat er huidkanker uit, komt er een acute leveraandoening voor terugquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan moet Hilde weer terugkomen dus.![]()
joepie!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zal er één dezer dagen wel van komen ja. E10 gefrustreerd, Jeroen gefrustreerd. Dus ja, dan zoeken ze het maar bij elkaar.quote:
Kan ik me voorstellen. Als je zelf geen idee had, dan valt zoiets toch koud op je dak. Je hebt kans dat ze nu veel afstandelijker gaat doen om hem geen valse hoop enzo te geven.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef Day het volgende:
OT: Milica schijnt toch wel met het feit te zitten dat Jeroen haar meer dan leuk vindt. Tijn en Eggie hebben indruk gemaakt.
Hoezo, moet er persé een zieke in het huis zitten ofzo ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, dat is het thema van dit jaar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoezo, moet er persé een zieke in het huis zitten ofzo ?![]()
![]()
Ik ben bang dat hoe BB nu tegen Etienne doet en hoe ze het uitzenden , met de bescherm de arme zusjes actie, nog meer boosheid gekweekt merk ik hier, dat degene die last van de gevolgen zal krijgen buiten het huis, Etienne is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gevolgen voor de halfslachtige relatie van een paar maanden die Sabrina buiten het huis heeft??? Een relatie waarover ze zelf ook regelmatig twijfels heeft geuit?
Dat denk ik dus ook en dat vind ik een zeer verkeerde zaak.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hoe BB nu tegen Etienne doet en hoe ze het uitzenden , met de bescherm de arme zusjes actie, nog meer boosheid gekweekt merk ik hier, dat degene die last van de gevolgen zal krijgen buiten het huis, Etienne is.
eensquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook en dat vind ik een zeer verkeerde zaak.
Milica ook... Ze wil nu ook niet meer da hij haar aanraakt enzo....quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:46 schreef ruby het volgende:
Rik wordt er altijd heel onpasselijk van als iemand verliefd op 'm is. E10 niet.
Ik denk eigenlijk meer terug aan de Menno-gate van vorig jaar. Op een gegeven moment heeft BB (Hummie) Menno als zondebok uitgekozen en werd zijn verblijf niet leuker in dat huis. Dit jaar hebben ze het blijkbaar voorzien op E10. Ik denk nl. dat die aparte zussenkamer en het feit dat zijn spullen letterlijk en figuurlijk de kamer uitgepleurd waren een boodschap waren naar hem toe (en dat laat ik het in het midden of het met Saar te maken heeft). Schijnbaar heeft hij de boodschap niet begrepen. Ben daarom benieuwd naar de tegen-actie van BB.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hoe BB nu tegen Etienne doet en hoe ze het uitzenden , met de bescherm de arme zusjes actie, nog meer boosheid gekweekt merk ik hier, dat degene die last van de gevolgen zal krijgen buiten het huis, Etienne is.
Tsja, het heeft nu toch een andere lading.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica ook... Ze wil nu ook niet meer da hij haar aanraakt enzo....
Soort Ruud "ff knuffelen" in negatieve zin....quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat heeft ze ooknooit toegestaan van Jeroen, dat was juist zijn klacht en nu is het Milica's schuld dat hij verliefd op haar isquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica ook... Ze wil nu ook niet meer da hij haar aanraakt enzo....
ze hebben al 2 polls gehad over jeroen en Milicia. Of het wat wordt tussen hen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Misschien heeft BB nu een storyline te pakken.... en moet eén van de twee eruit maandag
Wie zegt dan het Milica's schuld is dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat heeft ze ooknooit toegestaan van Jeroen, dat was juist zijn klacht en nu is het Milica's schuld dat hij verliefd op haar is![]()
Milica gaat daar echt niet aan meewerken, dus daar gaat je hoopquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
Mijn hoop:
Ik hoop dat E10 gewoon Milica Keihard gaat nemen, en dat dat uiteraard snel door het hele huis bekend gaat worden. Gewoon om te kijken of echt MAATJE Sabbel het nog zo leuk vind allemaal!
Als ie gaat dreigen dat ie eruit gaat als het niet beter wordt, dan zul je zien hoe snel er een dokter komt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef Veulen het volgende:
Waarom vraagt Rik niet om een dokter?
Janine gilde meteen voor die ingegroeide haar.
Doen alsof ie niet verliefd is...echt bullshit ! Net als die opmerking eerder van ..."stel dat ik echt verliefd op je zou zijn..."quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Etienne zegt dat Monique en Sabrina denken dat hij verliefd is op Sabrina.
Rik: "Hoeveel kusjes heb je haar wel niet gegeven vanavond. Ik moest er bijna van kotsen"
Etienne: "Ja, maar zo ben ik. Het zit me niet lekker dus dat moet ik anders gaan doen""
(het nieuwe streamverslagen topic is er nog niet)
Passen we dat scenario iets aan. Niet E10, maar Tijn neemt Melica bruut.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Milica gaat daar echt niet aan meewerken, dus daar gaat je hoop![]()
Hij had natuurlijk ook eerst kunnen gaan vragen en dan kunnen gaan dreigen. DIit is een beetje cliche achtig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:53 schreef ruby het volgende:
Als ie gaat dreigen dat ie eruit gaat als het niet beter wordt, dan zul je zien hoe snel er een dokter komt.![]()
Als E10 zegt plat dan gaat milica plat, met haar flamoes open als rijpe bloesem gedrenkt in palingsnot!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
wijs mij die haar ff aanquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef Veulen het volgende:
Het ging er bij Rik en E10 om dat ze het niet snapten dat Milica niet doorhad dat Jeroen verliefd op haar is geworden. Schuld is misschien een groot woord maar daar kwam het wel een beetje op neer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zegt dan het Milica's schuld is dan?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wijs mij die haar ff aan![]()
[afbeelding]
Er is toch al een dokter geweest? Ik dacht dat hij al sinds zondag pillen ofzo had. Gister zei hij nog zoiets dat ze begonnen te werken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef Veulen het volgende:
nee maar Tijn maakt wel een kansjequote:Op vrijdag 22 september 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent klaarwakker nu heh, je bent niet in je bed aan het dromen *snap out of itquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als E10 zegt plat dan gaat milica plat, met haar flamoes open als rijpe bloesem gedrenkt in palingsnot!
wat vinden vrouwen nu eigenlijk aan die tijn?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:57 schreef itsme het volgende:
[..]
nee maar Tijn maakt wel een kansje![]()
Ojee dan heb ik dat even gemist. Dank.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:56 schreef NorthernStar het volgende:
Er is toch al een dokter geweest? Ik dacht dat hij al sinds zondag pillen ofzo had. Gister zei hij nog zoiets dat ze begonnen te werken.
Dat was ze inderdaad. Ik denk trouwens niet dat Jeroen verliefd is. Hij vindt haar wel een lekkere meid, heeft haar al meerdere keren naakt gezien en wil ook wel lekker met haar knuffelen (ook wel meer, maar hij weet dat dat er niet in zit). Bij Jeroen is het ook een hormonenkwestie denk ik.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het ging er bij Rik en E10 om dat ze het niet snapten dat Milica niet doorhad dat Jeroen verliefd op haar is geworden. Schuld is misschien een groot woord maar daar kwam het wel een beetje op neer.
Ik kreeg het idee dat het meer over Sab richting E10 was. Milica was echt oprecht verbaasd om hun uitspraken.
je maakt je veulste drukquote:
Meer reden om haar erin te houden dusquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:57 schreef itsme het volgende:
[..]
nee maar Tijn maakt wel een kansje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |