Milica gaat daar echt niet aan meewerken, dus daar gaat je hoopquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
Mijn hoop:
Ik hoop dat E10 gewoon Milica Keihard gaat nemen, en dat dat uiteraard snel door het hele huis bekend gaat worden. Gewoon om te kijken of echt MAATJE Sabbel het nog zo leuk vind allemaal!
Als ie gaat dreigen dat ie eruit gaat als het niet beter wordt, dan zul je zien hoe snel er een dokter komt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef Veulen het volgende:
Waarom vraagt Rik niet om een dokter?
Janine gilde meteen voor die ingegroeide haar.
Doen alsof ie niet verliefd is...echt bullshit ! Net als die opmerking eerder van ..."stel dat ik echt verliefd op je zou zijn..."quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Etienne zegt dat Monique en Sabrina denken dat hij verliefd is op Sabrina.
Rik: "Hoeveel kusjes heb je haar wel niet gegeven vanavond. Ik moest er bijna van kotsen"
Etienne: "Ja, maar zo ben ik. Het zit me niet lekker dus dat moet ik anders gaan doen""
(het nieuwe streamverslagen topic is er nog niet)
Passen we dat scenario iets aan. Niet E10, maar Tijn neemt Melica bruut.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Milica gaat daar echt niet aan meewerken, dus daar gaat je hoop![]()
Hij had natuurlijk ook eerst kunnen gaan vragen en dan kunnen gaan dreigen. DIit is een beetje cliche achtig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:53 schreef ruby het volgende:
Als ie gaat dreigen dat ie eruit gaat als het niet beter wordt, dan zul je zien hoe snel er een dokter komt.![]()
Als E10 zegt plat dan gaat milica plat, met haar flamoes open als rijpe bloesem gedrenkt in palingsnot!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
wijs mij die haar ff aanquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef Veulen het volgende:
Het ging er bij Rik en E10 om dat ze het niet snapten dat Milica niet doorhad dat Jeroen verliefd op haar is geworden. Schuld is misschien een groot woord maar daar kwam het wel een beetje op neer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zegt dan het Milica's schuld is dan?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wijs mij die haar ff aan![]()
[afbeelding]
Er is toch al een dokter geweest? Ik dacht dat hij al sinds zondag pillen ofzo had. Gister zei hij nog zoiets dat ze begonnen te werken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef Veulen het volgende:
nee maar Tijn maakt wel een kansjequote:Op vrijdag 22 september 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent klaarwakker nu heh, je bent niet in je bed aan het dromen *snap out of itquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als E10 zegt plat dan gaat milica plat, met haar flamoes open als rijpe bloesem gedrenkt in palingsnot!
wat vinden vrouwen nu eigenlijk aan die tijn?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:57 schreef itsme het volgende:
[..]
nee maar Tijn maakt wel een kansje![]()
Ojee dan heb ik dat even gemist. Dank.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:56 schreef NorthernStar het volgende:
Er is toch al een dokter geweest? Ik dacht dat hij al sinds zondag pillen ofzo had. Gister zei hij nog zoiets dat ze begonnen te werken.
Dat was ze inderdaad. Ik denk trouwens niet dat Jeroen verliefd is. Hij vindt haar wel een lekkere meid, heeft haar al meerdere keren naakt gezien en wil ook wel lekker met haar knuffelen (ook wel meer, maar hij weet dat dat er niet in zit). Bij Jeroen is het ook een hormonenkwestie denk ik.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het ging er bij Rik en E10 om dat ze het niet snapten dat Milica niet doorhad dat Jeroen verliefd op haar is geworden. Schuld is misschien een groot woord maar daar kwam het wel een beetje op neer.
Ik kreeg het idee dat het meer over Sab richting E10 was. Milica was echt oprecht verbaasd om hun uitspraken.
je maakt je veulste drukquote:
Meer reden om haar erin te houden dusquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:57 schreef itsme het volgende:
[..]
nee maar Tijn maakt wel een kansje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |