Wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Gaat ie weer met z'n push-ups...
Frigide komt ze misschien over, maar is ze alles behalve. Die staat de laatste week ook op knappen en baalt als een stekker dat ze geen seks kan hebben in het huis. Zo mag ik dat graag horenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mjah.. ben ik het wel een beetje mee eens. Maar ze heeft ook iets van het "frigide boekenwurm" type. Vrij emotieloos ook vaak.
quote:
Het zal mij verder aan m'n reet roesten of ze he, ho of bi is. Vind het alleen frappant dat er meerdere mensen zijn die denken dat ze niet 100 procent hetero zou zijn.quote:Marcia is een lief HETERO meisje, met een waanzinnig fijn stemgeluid en ze is lekker!![]()
Potten/tuinpakken moest het zijn. Met tuinpakken bedoel ik die extreempjes ajbwib!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Opzij wordt niet alleen door lesbo's gelezen, hoor. Feministen zijn niet allemaal lesbo's.
Stel je eens voor dat het Etienne was geweest en wat er dan zou zijn geschreven. Nou, dát is er dus nu ook mis aan.quote:
Was mijn indruk ook dat ze meisjes leuk vindt.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat gek, Arneaux denkt ook al dat ze bi is![]()
Als E10 wil opdrukken, moet hij dat lekker doen. Daar ga je mij niet over horen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat het Etienne was geweest en wat er dan zou zijn geschreven. Nou, dát is er dus nu ook mis aan.
Hij had het over Sabrina hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Aardig gesprekje tussen Jeroen en Etiënne.
Etiënne is vrij negatief over Milica
Opgelost. Ik luister altijd naar je.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Twéé caps van Jeroen achter elkaar is een beetje te veel van 't goede, ScanNou ja, goed...
![]()
heeft ie al een keer geprobeerd, kwam ie helaas niet verder dan 4x ,.. was wel erg leukquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als E10 wil opdrukken, moet hij dat lekker doen. Daar ga je mij niet over horen.
Misschien ook wel wens en vader en gedachte enzo...quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het zal mij verder aan m'n reet roesten of ze he, ho of bi is. Vind het alleen frappant dat er meerdere mensen zijn die denken dat ze niet 100 procent hetero zou zijn.
Ik zou met open mond naar hem kijken en medelijden met hem hebben om zijn pogingen om op Tijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat het Etienne was geweest en wat er dan zou zijn geschreven. Nou, dát is er dus nu ook mis aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |