Your Honour, I second thatquote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef Snoet123 het volgende:
dus kortom het zijn " onnozele kweezeltjes"![]()
![]()
Onevenwichtig vind ik toch wel vrij goed slaan op beide zusjes eigenlijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
De zusjes zijn - naar mijn mening - niet labiel..
la·biel (bn.)
1 onevenwichtig, wankel <=> stabiel
Dank uquote:Op donderdag 21 september 2006 23:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
De zusjes zijn - naar mijn mening - niet labiel..
la·biel (bn.)
1 onevenwichtig, wankel <=> stabiel
maar gewoon naïef..
na·ïef (bn.)
1 onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling => argeloos, dazig, in alle onschuld, ingénu, onnozel
2 onervaren terwijl dat niet zo zou moeten zijn => kwezelachtig
Als Marcia geen vriend zou hebben had ik gedacht dat ze een potje was. Vind het juist een opzij-type.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker, ik WEIGER pertinent te geloven dat Marcia een Opzij-lezeres is![]()
Waarschijnlijk om het wezen van het homo-zijn te doorgrondenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:52 schreef Inca het volgende:
Marlies zal vast en zeker wel de Gay krant lezen![]()
Alleen dat inspecteurs gedoe met Egbert en E10 was wel aardig om even te zienquote:Op donderdag 21 september 2006 23:52 schreef versabommie het volgende:
even een opmerking tussendoor....
Ondanks dat het rantsoen inging vanaf vandaag was vandaag toch wel een enorm saaie kutdag in het huis...er is nix maar dan ook nix gebeurt!
Stoer he?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Gaat ie weer met z'n push-ups...
Ik vind er eerlijk gezegd heel lief en zachtaardig...niet het potten-tuinpakkentype die de Opzij hoog in het vaandel heeft!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als Marcia geen vriend zou hebben had ik gedacht dat ze een potje was. Vind het juist een opzij-type.
LOL... Een topic was te klein geweest als Etienne het had gedaanquote:
Heb jij de jouwe al gedaan vandaagquote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Heeft die niet nodig heeft al een 10 packquote:Op donderdag 21 september 2006 23:55 schreef mamapan het volgende:
[..]
Heb jij de jouwe al gedaan vandaag![]()
Ja, vind ik ook (ik ben het met je eensquote:Op donderdag 21 september 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd heel lief en zachtaardig...niet het potten-tuinpakkentype die de Opzij hoog in het vaandel heeft!
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
..
En dat wat jij schrijft is 'inbinden' ?
Wat gek, Arneaux denkt ook al dat ze bi isquote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als Marcia geen vriend zou hebben had ik gedacht dat ze een potje was. Vind het juist een opzij-type.
'quote:Op donderdag 21 september 2006 23:56 schreef Inca het volgende:
[..]
Heeft die niet nodig heeft al een 10 pack![]()
Mjah.. ben ik het wel een beetje mee eens. Maar ze heeft ook iets van het "frigide boekenwurm" type. Vrij emotieloos ook vaak.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd heel lief en zachtaardig...niet het potten-tuinpakkentype die de Opzij hoog in het vaandel heeft!
Terecht, die ban van hem!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat gek, Arneaux denkt ook al dat ze bi is![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook trouwens.... maar geen Opzij typequote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Frigide komt ze misschien over, maar is ze alles behalve. Die staat de laatste week ook op knappen en baalt als een stekker dat ze geen seks kan hebben in het huis. Zo mag ik dat graag horenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mjah.. ben ik het wel een beetje mee eens. Maar ze heeft ook iets van het "frigide boekenwurm" type. Vrij emotieloos ook vaak.
quote:
Het zal mij verder aan m'n reet roesten of ze he, ho of bi is. Vind het alleen frappant dat er meerdere mensen zijn die denken dat ze niet 100 procent hetero zou zijn.quote:Marcia is een lief HETERO meisje, met een waanzinnig fijn stemgeluid en ze is lekker!![]()
Potten/tuinpakken moest het zijn. Met tuinpakken bedoel ik die extreempjes ajbwib!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Opzij wordt niet alleen door lesbo's gelezen, hoor. Feministen zijn niet allemaal lesbo's.
Stel je eens voor dat het Etienne was geweest en wat er dan zou zijn geschreven. Nou, dát is er dus nu ook mis aan.quote:
Was mijn indruk ook dat ze meisjes leuk vindt.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als E10 wil opdrukken, moet hij dat lekker doen. Daar ga je mij niet over horen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat het Etienne was geweest en wat er dan zou zijn geschreven. Nou, dát is er dus nu ook mis aan.
Hij had het over Sabrina hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Aardig gesprekje tussen Jeroen en Etiënne.
Etiënne is vrij negatief over Milica
Opgelost. Ik luister altijd naar je.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Twéé caps van Jeroen achter elkaar is een beetje te veel van 't goede, ScanNou ja, goed...
![]()
heeft ie al een keer geprobeerd, kwam ie helaas niet verder dan 4x ,.. was wel erg leukquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als E10 wil opdrukken, moet hij dat lekker doen. Daar ga je mij niet over horen.
Misschien ook wel wens en vader en gedachte enzo...quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het zal mij verder aan m'n reet roesten of ze he, ho of bi is. Vind het alleen frappant dat er meerdere mensen zijn die denken dat ze niet 100 procent hetero zou zijn.
Ik zou met open mond naar hem kijken en medelijden met hem hebben om zijn pogingen om op Tijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat het Etienne was geweest en wat er dan zou zijn geschreven. Nou, dát is er dus nu ook mis aan.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opgelost. Ik luister altijd naar je.
De regie zoomt echt IEDERE keer op zijn handen inquote:
maar ze gaf dus wel aan dat zij liever Tijn heeft dan jeroen? die was toch de liefste van het huis?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gesprek met Milica waar jij op doelt was vóór het 'paard' gedeelte hoor![]()
En dat wat jij schrijft is 'inbinden' ?
Gisteren toch ook niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:52 schreef versabommie het volgende:
even een opmerking tussendoor....
Ondanks dat het rantsoen inging vanaf vandaag was vandaag toch wel een enorm saaie kutdag in het huis...er is nix maar dan ook nix gebeurt!
Vond Millica wel opvallend "hitsig" kijken naar Tijn toen hij binnenkwam......quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:10 schreef itsme het volgende:
[..]
maar ze gaf dus wel aan dat zij liever Tijn heeft dan jeroen? die was toch de liefste van het huis?![]()
ben er inmiddels immuun voor gewordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
Ik ben niet bevooroordeeld..zover ik weet..maar Etienne samen met Sabrina geeft me lichte kokhalsingen..zachtjes uitgedrukt...![]()
Ze vindt Jeroen ook de liefste. Nog steeds. Alleen is ze totaal niet seksueel tot hem aangetrokken. Dat is ze meer tot Tijn (zei ze als voorbeeld, neem ik aan).quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:10 schreef itsme het volgende:
[..]
maar ze gaf dus wel aan dat zij liever Tijn heeft dan jeroen? die was toch de liefste van het huis?![]()
Daar is ie te dom voor, hij kan zich gewoon niet voorstellen dat men op hem, juist HEM, gestemd hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen begint steeds meer paranoia te worden. Ik vind hem moeilijk te peilen, maar dat komt o.a. omdat hij natuurlijk zo onvolgbaar is. Er zit hem iets goed dwars en volgens mij gaat hij nog iets onvoorspelbaars uithalen...
Dat is knapquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:13 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ben er inmiddels immuun voor geworden![]()
Je kon niet horen dat dat gein was?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef BeeDee het volgende:
E10 tegen Milica in de verte: "Love you !!" zachtjes tegen Jeroen: "en nou oprotten" ...... Achterbaks !![]()
Dat denk ik ook. Ik denk dat hij zeker één héle zin gaat afmaken voordat hij het huis uitmoetquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen begint steeds meer paranoia te worden. Ik vind hem moeilijk te peilen, maar dat komt o.a. omdat hij natuurlijk zo onvolgbaar is. Er zit hem iets goed dwars en volgens mij gaat hij nog iets onvoorspelbaars uithalen...
Gisteren vroeg E10 aan Melica; "Met wie in het huis zou je sex kunnen hebben?'' Waarop ze zei met niemand, maar als het moest, dan met Jeroen. - Kanttekening, Jeroen zat daar wel bij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vindt Jeroen ook de liefste. Nog steeds. Alleen is ze totaal niet seksueel tot hem aangetrokken. Dat is ze meer tot Tijn (zei ze als voorbeeld, neem ik aan).
En nog maar een paar keer "Bizar" Mijn Godquote:
Hoezo dan? (voor de 100e keer). Sabrina vraagt dat iedere keer aan hem!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:15 schreef Day het volgende:
En hij toch weer in dat bed.
Die jongen is écht hardleers.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik denk dat hij zeker één héle zin gaat afmaken voordat hij het huis uitmoet![]()
Maar dàt is optimistisch gedacht!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik denk dat hij zeker één héle zin gaat afmaken voordat hij het huis uitmoet![]()
Dan heeft hij nog 4 dagenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien ook wel wens en vader en gedachte enzo...
Ben je soms de vader van dat jong?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo dan? (voor de 100e keer). Sabrina vraagt dat iedere keer aan hem!
Wat heeft het in godsnaam met hardleers te maken. Je brengt het alsof Sabrina het niet wil ofzo.
Dat fake lieve gedoe ! Net over de top..quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:19 schreef ruby het volgende:
Oh my god Marlies.....ik word zo moe van 'r.
Laat maar. Zal wel aan mij liggen danquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op natuurlijk.
Wat voor "wens" zou je moeten hebben bij de indruk of iemand he, ho of bi is?
Mijn libido, wat doe je?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef intoyou het volgende:
[afbeelding]
Ennnn, met dit beeld ga ik naar bed. Maar eerst nog even lekker krabben!
Ja, ik ben er zeker van dat ie het veld moet ruimen. Milica is stukken interessanter voor de (mannelijke) kijkers/streamersquote:
Jakkes!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef intoyou het volgende:
[afbeelding]
Ennnn, met dit beeld ga ik naar bed. Maar eerst nog even lekker krabben!
Kreeg je jeuk?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
* zet stream 1 en 2 echt even uit nu *
Omdat ik het iets genuanceerder zie dan jij?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ben je soms de vader van dat jong?![]()
Of heef hij je aangenomen als zijn advokaat of zo?
Ik heb het niet over Sabrina, maar het is toch duidelijk dat hij tekenen van BB heeft gekregen dat hij daar beter weg kan blijven. Ze hebben 'm niet voor niks uit die kamer gepleurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |