quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opgelost. Ik luister altijd naar je.
De regie zoomt echt IEDERE keer op zijn handen inquote:
maar ze gaf dus wel aan dat zij liever Tijn heeft dan jeroen? die was toch de liefste van het huis?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gesprek met Milica waar jij op doelt was vóór het 'paard' gedeelte hoor![]()
En dat wat jij schrijft is 'inbinden' ?
Gisteren toch ook niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:52 schreef versabommie het volgende:
even een opmerking tussendoor....
Ondanks dat het rantsoen inging vanaf vandaag was vandaag toch wel een enorm saaie kutdag in het huis...er is nix maar dan ook nix gebeurt!
Vond Millica wel opvallend "hitsig" kijken naar Tijn toen hij binnenkwam......quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:10 schreef itsme het volgende:
[..]
maar ze gaf dus wel aan dat zij liever Tijn heeft dan jeroen? die was toch de liefste van het huis?![]()
ben er inmiddels immuun voor gewordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
Ik ben niet bevooroordeeld..zover ik weet..maar Etienne samen met Sabrina geeft me lichte kokhalsingen..zachtjes uitgedrukt...![]()
Ze vindt Jeroen ook de liefste. Nog steeds. Alleen is ze totaal niet seksueel tot hem aangetrokken. Dat is ze meer tot Tijn (zei ze als voorbeeld, neem ik aan).quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:10 schreef itsme het volgende:
[..]
maar ze gaf dus wel aan dat zij liever Tijn heeft dan jeroen? die was toch de liefste van het huis?![]()
Daar is ie te dom voor, hij kan zich gewoon niet voorstellen dat men op hem, juist HEM, gestemd hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen begint steeds meer paranoia te worden. Ik vind hem moeilijk te peilen, maar dat komt o.a. omdat hij natuurlijk zo onvolgbaar is. Er zit hem iets goed dwars en volgens mij gaat hij nog iets onvoorspelbaars uithalen...
Dat is knapquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:13 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ben er inmiddels immuun voor geworden![]()
Je kon niet horen dat dat gein was?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef BeeDee het volgende:
E10 tegen Milica in de verte: "Love you !!" zachtjes tegen Jeroen: "en nou oprotten" ...... Achterbaks !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |