Monique is absoluut niet labiel.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tijn maakt misbruik van Mo. Mo is een labiele vrouw en met zijn redelijk agressieve houding probeert Tijn haar eronder te krijgen!
Nee, anders had ik die wel genoemd!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ehm, heb je het nu niet over Sab en E10![]()
OMFG had in Marcia niet echt een tuinpak gezienquote:Op donderdag 21 september 2006 23:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Volgens mij doelde ze op het blad "Opzij"
Vind je niet? Ik vind haar zo labiel als maar kan.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Monique is absoluut niet labiel.
Krijg de indruk dat je opgehouden bent bij de paard uitspraakquote:Op donderdag 21 september 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inbond?? Huh??? Waar heb jij naar liggen luisteren dan?
Monique is niet labiel, maar Sabrina imo wel. Maar voor beiden zijn die gasten een flirt.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Monique is absoluut niet labiel.
Jep, iedere avond.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:45 schreef Snoet123 het volgende:
Schiet me ineens te binnen, zien jullie E10 s avonds wel eens zn tanden poetsen?
Die zag ik vanavond tijdens de uitzending 2 x zijn tanden poetsenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:45 schreef Snoet123 het volgende:
Schiet me ineens te binnen, zien jullie E10 s avonds wel eens zn tanden poetsen?
Volgens mij heb ik hem dat nog niet vaak zien doen, nu moet ik zeggen dat hij bijna altijd als laatste zn bed inrolt en lig ik al lang op 1 oor
Maar de rest zie ik s avonds wel regelmatig tandenpoetsen.
Ok, danquote:Op donderdag 21 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, anders had ik die wel genoemd!![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
...
Marlies: Psychologie magazine, wat een heerlijk blad is dat.
![]()
Het gesprek met Milica waar jij op doelt was vóór het 'paard' gedeelte hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 23:45 schreef Yugor het volgende:
[..]
Krijg de indreuk dat je opgehouden bent bij de paard uitspraak![]()
(Hij zei er zelf ook al bij dat ie heel erg was met dat soort dingen.)
Wat Milicia betreft - die gaf een aantal keer aan dat ze liever hem had dan Jeroen, en "zullen we verkering nemen, hebben ze iets om over te lullen hier "' Plus het goede nacht kusje die vol op de mond gegeven werd
Ze is wat kinderlijk, net als haar zus. Maar dat is ook hun charme.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je niet? Ik vind haar zo labiel als maar kan.
waarvan zeker één keer was, dat Sabrina in de badkamer bezig wasquote:Op donderdag 21 september 2006 23:46 schreef Inca het volgende:
[..]
Die zag ik vanavond tijdens de uitzending 2 x zijn tanden poetsen
is een leuk blad...vooral de eerste 5-10 pagina's met weetjesquote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia leest (qua bladen) Psychologie magazine en Opzij.
Marlies: Psychologie magazine, wat een heerlijk blad is dat.
![]()
Ik vind Marcia alleen totaal geen type voor de 'Opzij'.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
is een leuk blad...vooral de eerste 5-10 pagina's met weetjes![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:49 schreef Inca het volgende:
En Saar staat weer met E10 te kleven.
Sterker, ik WEIGER pertinent te geloven dat Marcia een Opzij-lezeres isquote:Op donderdag 21 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Marcia alleen totaal geen type voor de 'Opzij'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |