quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:08 schreef Aoristus het volgende:
Sp3c, ik had het andere Navo topic niet gezien, prima dat je het sluit. Een opmerking, zou je dat figuur Kadesh eens willen beoordelen, hij heeft alleen maar pogingen ondernomen om het topic te verkankeren. Dit is news, geen pol.
SP accepteert lidmaatschap NAVO
thanks
Ik zag niet dat er al eentje opgetuigd was.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:07 schreef Snarf het volgende:
Potverdikkie interessant, zo'n FB-topic.
(Zie sig.)
Geen probleem, die heb ik alweer dichtgespijkerdquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zag niet dat er al eentje opgetuigd was.![]()
Wedden van wel?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:07 schreef Aoristus het volgende:
dat heb jij ook niet gedaan, fp-stagiair
Mijn weekend kan niet meer stuk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[NWS-FB] : De virtuele krantenbak.
Nu weet ie-de-reen waarom je ook alweer die stagiair was
Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:11 schreef NewOrder het volgende:
Dubbel:
'Onnodig veel doden door brand Schiphol'
Blunders rijk verergerden Schipholbrand
Reakties pleitos, maar dan zelf ook niet terug gaan schelden of overdreven gaan reageren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef Meki het volgende:
Engelse burgers mijden moslims in openbaar vervoer
zit een racist bij
Vraag is ook neergelegd bij de buurtjesquote:Op woensdag 6 september 2006 08:20 schreef NewOrder het volgende:
Dubbel:
Turkije laakt eis erkenning genocide Armeniërs
[EU] Censuur treft Turkije rapport Eurlings
Die in POL was eerder en bevat ook de aanleiding van alle ophef, maar in het andere topic is meer discussie. Merge?
Merge verzoek loopt.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:52 schreef rutger05 het volgende:
Kan het topic Media aandacht voor 911 na 5 jaar worden verplaatst naar TRU of gemerged worden met het lopende topic in NWS of gesloten worden met een verwijzing naar het lopende topic in NWS.
Opgelostquote:Op woensdag 6 september 2006 08:22 schreef NewOrder het volgende:
Geen gratis kinderopvang
Geen nieuws, in POL staat een topic over 'gratis kinderopvang'.
Ook al opgelostquote:Op woensdag 6 september 2006 10:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Vraag is ook neergelegd bij de buurtjes
partypooperquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:03 schreef Snarf het volgende:
no deal. graag nergens schreeuwerige capslock-reacties, niet in normale topics, niet in mekitopics.
Is het al 11-09 ?quote:Op zondag 10 september 2006 17:26 schreef _The_General_ het volgende:
Kan dat 9/11 conspiracy gedoe nou niet eens naar Truth toe?
quote:Op zondag 10 september 2006 18:56 schreef Apropos het volgende:
Kan de formule ''tweede domste president'' dan wel verbeterd worden?
Zoiets dan ?quote:De Amerikaanse president George Bush heeft slechts één voorganger gehad die dommer was dan hij. Dat constateren psychologen van de universiteit van Californië op basis van onderzoeken naar de intelligentie van de staatshoofden.
Dank.quote:Op zondag 10 september 2006 19:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Zoiets dan ?
G.W. Bush is de op een na domste (qua IQ) Amerikaanse president ooit
It works both ways, ga dan ook niet terug lopen schelden.quote:Op zondag 10 september 2006 19:51 schreef haaahaha het volgende:
9/11 complot of niet deeltje 8
Lijkt me niet helemaal o.k. gedrag wat onze grote vriend baajguardian hier laat zien, wel?
quote:Op maandag 11 september 2006 11:52 schreef _The_General_ het volgende:
De extreem domme, ontevreden of labiele onder ons, ( meki ? ) nemen zoiets als zoete koek aan.
quote:Op maandag 11 september 2006 11:54 schreef haaahaha het volgende:
om die domme labielen onder ons te overtuigen dat ze ongelijk hebben.
ah, je zit weer in je warme rol.quote:Op maandag 11 september 2006 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
Zal ik ook ff reageren in de kinderachtige stijl van de NWs-posters ? :
Lijkt me niet helemaal o.k. gedrag wat onze grote vriend ... hier laat zien, wel?
Sure ... als jij dat doet is het gerechtvaardigd natuurlijkquote:
Je hebt wel gelijk hoor, ik moet daar ook niet schelden.quote:Op maandag 11 september 2006 12:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sure ... als jij dat doet is het gerechtvaardigd natuurlijk![]()
Beste Drugshond,quote:Op maandag 11 september 2006 13:09 schreef Apropos het volgende:
Beste Drugshond,
Ik begrijp dat Meki je aapje is, maar da's nog geen reden ons aan zijn kunsten uit te leveren. Ja, we zijn allemaal verstandiger dan Meki en we kunnen de blaag allemaal negeren, maar dat mag geen reden zijn hem een vrijbrief te overhandigen.
Meki met een vraagteken erachter, hij is iemand die het allemaal klakkeloos aan neemt uit ontevredenheid. Daarmee zeg ik niet perse dat hij dom of labiel is. Het ging over een van de drie.quote:Op maandag 11 september 2006 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
Zal ik ook ff reageren in de kinderachtige stijl van de NWs-posters ? :
Lijkt me niet helemaal o.k. gedrag wat onze grote vriend ... hier laat zien, wel?
[Op maandag 11 september 2006 11:52 schreef _The_General_ het volgende:
De extreem domme, ontevreden of labiele onder ons, ( meki ? ) nemen zoiets als zoete koek aan. ]
Waar gij uw bijschrift (tof) verdiend hebt is mij ook een raadsel ... alleszins niet met je vriendelijk taalgebruik.quote:Op maandag 11 september 2006 16:48 schreef _The_General_ het volgende:
Meki met een vraagteken erachter, hij is iemand die het allemaal klakkeloos aan neemt uit ontevredenheid. Daarmee zeg ik niet perse dat hij dom of labiel is. Het ging over een van de drie.
quote:Op maandag 11 september 2006 16:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waar gij uw bijschrift (tof) verdiend hebt is mij ook een raadsel ... alleszins niet met je vriendelijk taalgebruik.
Ik ben nergens onvriendelijk, ik mag best zeggen dat de conspiracy gelovers in mijn ogen labiel zijn en de nagedachtenis van de slachtoffers besmeuren.quote:
ik doe niks verkeerdquote:Op maandag 11 september 2006 13:09 schreef Apropos het volgende:
Beste Drugshond,
Ik begrijp dat Meki je aapje is, maar da's nog geen reden ons aan zijn kunsten uit te leveren. Ja, we zijn allemaal verstandiger dan Meki en we kunnen de blaag allemaal negeren, maar dat mag geen reden zijn hem een vrijbrief te overhandigen.
Nou nou.... over feiten en waarheid lopen je wel op 7 miles laarzen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:02 schreef Meki het volgende:
[..]
ik doe niks verkeerd
ik neem alleen deel aan de discussie met een andere mening die inzicht heeft op de waarheid
ik scheld niet ik troll niet ik discussier alleen met de inzicht op de feiten en de waarheid
ik heb geen laarzen wel schoenenquote:Op maandag 11 september 2006 22:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou nou.... over feiten en waarheid lopen je wel op 7 miles laarzen.
Neem eens een weekje de tijd om alle video/google films te bekijken om een beter waarde oordeel te vormen.
Of lees voor het gemak alle 9 deeltjes een grondig door.
LC is leuk gemonteerd, maar verder zou ik er niet teveel achter gaan zoeken.
Of je probeert users over de streep te trekken met selectieve waarheidsbevinding wat alleen binnen je straatje past. Wat krijgen we morgen als hype ?..... dat de holocaust heeft nooit bestaan. Want als we het toch over ideologisch complotdenken hebben... daar zitten ook wel wat mensen bij die je huidige gedachtengoed als een grasspriet plat kunnen walsen , als je idd zo ontvankelijk bent voor propaganda.
Geen sandalen of pantoffels, lieve meki?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:09 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb geen laarzen wel schoenen![]()
ik beloof de komende 20 uur meer informatie aan te schaffen over 11/9 en de complot ik zal een onderzoek inlichten over 11/9 en hun complot.
het gaat mij erom dat er een bron en bewijzen zijn die dat bewijzen
Lees het topic eens door zou ik zeggen. Van joden naar reptilians via nazi's naar satan. Right.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
TU Delft-studenten bedreigt door Loose Change-aanhangers
Wat is hier nu exact bagger aan?
Nee, sterker nog, ik sluit het topic. Er zijn zat topics op het foru, waar jouw vraag tussen kan.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
9/11 - Loose Change 2nd Edition - Wat vinden jullie ervan?
Wil iemand mijn bagger verwijderen? Ik had het verkeerde bericht op CRTL-V.
Done, wat een gemiep weer (cartoonrellen zonder de toons).quote:Op zondag 17 september 2006 14:16 schreef Triggershot het volgende:
Kan iemand er deel 4 van maken Abrahamistische Wars deel IV
Thnx, doe je mee?quote:Op zondag 17 september 2006 14:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Done, wat een gemiep weer (cartoonrellen zonder de toons).
Mijn waspoeder wat doe jequote:Op zondag 17 september 2006 15:21 schreef du_ke het volgende:
DoG al een tijdje niet gezien
120 Teletekst zo 17 sep
Kort binnenlands nieuws
` De Noorse politie heeft een 38-jarige
Rotterdammer bevrijd,die in een huis in
Oslo werd vastgehouden.Bij de inval in
het pand zijn elf mensen aangehouden.De
politie vermoedt dat het om een ruzie
over een drugsdeal gaat.
Waarheid best, maar bagger liever niet Mekiquote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef Meki het volgende:
Hofstadgroep en moord Pim Fortuyn een COMPLOT
zeg maak het open
of mogen mensen geen waarheid zien
Ik was het niet, ik ben stukken jongerquote:Op zondag 17 september 2006 15:21 schreef du_ke het volgende:
DoG al een tijdje niet gezien
120 Teletekst zo 17 sep
Kort binnenlands nieuws
` De Noorse politie heeft een 38-jarige
Rotterdammer bevrijd,die in een huis in
Oslo werd vastgehouden.Bij de inval in
het pand zijn elf mensen aangehouden.De
politie vermoedt dat het om een ruzie
over een drugsdeal gaat.
jouw waarheid is net als in het 9/11 topic niet DE waarheid.quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef Meki het volgende:
zeg maak het open
Hadden we maar meer posters als jij. Jij hebt ten minste respect voor iedereen, en inhoudelijk ben je de beste.quote:Op zondag 17 september 2006 17:55 schreef GewoneMan het volgende:
@moderators
is er geen mogelijkheid dat als meki een topic opent dat hij begint in ONZ ? aangezien 99,99% van zijn posts daar behoren lijkt me dat de perfecte optievele users worden echt ziek van hem incl. moderators
![]()
ik heb nog nooit een ban gehad. ik heb nog nooit een topic gestart die gesloten werdt ivm TT of niet kloppende info. meki doet niet anders.quote:Op zondag 17 september 2006 18:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hadden we maar meer posters als jij. Jij hebt ten minste respect voor iedereen, en inhoudelijk ben je de beste.²
de reden dat jij en ik niet zo snel een ban krijgen is omdat ze ons qua postgedrag kennen, dat kennen ze van meki ook inmiddels. vandaar dat hij ook wat vrijheden krijgt.quote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een ban gehad. ik heb nog nooit een topic gestart die gesloten werdt ivm TT of niet kloppende info. meki doet niet anders.![]()
Jij hebt wel een ban gehad, niet liegen. Jij staat bekend om je zeer anti-Islamitische posts.quote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een ban gehad. ik heb nog nooit een topic gestart die gesloten werdt ivm TT of niet kloppende info. meki doet niet anders.![]()
Dat is zeker waar... Meki is wel een posting kanon.quote:Op zondag 17 september 2006 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
de reden dat jij en ik niet zo snel een ban krijgen is omdat ze ons qua postgedrag kennen, dat kennen ze van meki ook inmiddels. vandaar dat hij ook wat vrijheden krijgt.
Zoiets..... Maar toch zie ik dingen over the edge gaanquote:moet alleen niet te gek worden in een serieus subforum als nws of pol.
een typo big deal. en ik heb NEVER EVER een ban gehadquote:Op zondag 17 september 2006 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt wel een ban gehad, niet liegen. Jij staat bekend om je zeer anti-Islamitische posts.
En ga terug naar school: werd met dt
Pijnlijk is het voor een nationalist om van een Marokkaan/Moslim te horen dat zijn spelling niet klopt.²
Dus je hebt ook geen notesquote:Op zondag 17 september 2006 18:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
een typo big deal. en ik heb NEVER EVER een ban gehad![]()
Na wat searchwerk moet ik mij gewonnen geven, het is een wonder dat je nog niet eerder gebanned bent, je bent nl. een voorbeeld van het te ver doorvoeren van het tegenovergestelde van de politieke correctheid.quote:Op zondag 17 september 2006 18:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
een typo big deal. en ik heb NEVER EVER een ban gehad![]()
heb weleens een opmerking gehad. waar ik dan itt tot meki iets mee doe. wat er achter de schermen gebeurd weet ik niet. maar een ban NEVER.quote:
ik zou het zo doen maar dan moet ik al jouw posts eruit verwijderen en heel het topic de goede kant uit blijven sturen (maw al jouw posts eruit blijven verwijderen)quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef Meki het volgende:
zeg maak het open
zoekwerk...quote:Op zondag 17 september 2006 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Na wat searchwerk moet ik mij gewonnen geven, het is een wonder dat je nog niet eerder gebanned bent, je bent nl. een voorbeeld van het te ver doorvoeren van het tegenovergestelde van de politieke correctheid.
En wat niet is kan nog komen, ofnie Drugshond?²
nooitquote:Op zondag 17 september 2006 18:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb weleens een opmerking gehad. waar ik dan itt tot meki iets mee doe. wat er achter de schermen gebeurd weet ik niet. maar een ban NEVER.
quote:
uiteraard, maar dat maakt het niet minder irritantquote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
hey gewoneman aan de andere kant moet je natuurlijk ook inzien dat als iemand zich continue belachelijk maakt, het nieuwsbericht eerder een understatement wordt.
nee BSB corrigeerde mijn post met een dt foutje. ik corrigeerde hem met een half engels en half nederlands woord. en omdat ik een VOLLEDIG engels woord gebruikte vond sp3c dat de moeite waard om te herstellenquote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef Drugshond het volgende:
Voetbal ?
wel vermaeckelyck als het niet te ver in stupiditeit gaat. in pol en nws.quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
uiteraard, maar dat maakt het niet minder irritant
Ik ben redelijk stealth (soms).....quote:Op zondag 17 september 2006 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
wel vermaeckelyck als het niet te ver in stupiditeit gaat. in pol en nws.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben redelijk stealth (soms).....![]()
het is sp3c, megonemanquote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee BSB corrigeerde mijn post met een dt foutje. ik corrigeerde hem met een half engels en half nederlands woord. en omdat ik een VOLLEDIG engels woord gebruikte vond spc3 dat de moeite waard om te herstellenbeetje jammer maar heb hem een thumbs up gegeven is hij ook weer blij
![]()
okquote:Op zondag 17 september 2006 19:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is sp3c, megoneman
en ik ben over het algemeen zowieso blij, daar heb ik geen thumbs up voor nodig
ze zijn niet domquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:57 schreef sp3c het volgende:
omdat ze dom zijn
ik dreig dan om naar POL te gaan of naar GCquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:04 schreef sp3c het volgende:
sancties?
ik koop bij de C1000 dus een import/export verbod gaat niet werken
ook Appelsientjequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb genoeg bier staan en voldoende wijn en champie afgecaterd, dus mij treffen de sancties ook niet zo hard.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
ik dreig dan om naar POL te gaan of naar GC
![]()
![]()
beloof je dat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
ik dreig dan om naar POL te gaan of naar GC
![]()
![]()
Doe ik niet aan, vitamines behoren in pilvorm toegediend te worden Meki.quote:
Daarom moeten we heb ook pesten, beledigen en kleineren. Voor zijn ontwikkeling!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
als meiki zich echt boos maakt, schrijft hij ineens een stuk beter nederlands. nooit opgevallen?
wat ik vreemd vind is dat dit nu pas op begint te vallen bij mensen die heel de dag achter hem aan rennenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
als meiki zich echt boos maakt, schrijft hij ineens een stuk beter nederlands. nooit opgevallen?
nou ik ren niet achter hem aan dude. als je mijn hoeveelheid posts in nws zou zien dan denk ik dat ik hem vooral enorm vaak tegenkom. soms is het hylarisch, soms banwaardig...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat ik vreemd vind is dat dit nu pas op begint te vallen bij mensen die heel de dag achter hem aan rennen
en ook geen NWS topics open maken in NWSquote:
Ok, dan sluiten we naar NWS overgetrapte topics van jou wel gelijk, je wilt immers niks meer met NWS te maken hebben dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
en ook geen NWS topics open maken in NWS![]()
dat is valsspelen en niet eerlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ok, dan sluiten we naar NWS overgetrapte topics van jou wel gelijk, je wilt immers niks meer met NWS te maken hebben dan.
balie 1?quote:
ik was verveeldquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:
Meki heeft gelijk, het is oneerlijk dat er onzintopics worden gesloten in plaats van verplaatst. Meki, waarom?
oow ik zal doorgaan tot iedereen mij erkent als waarheidzoekerquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:25 schreef sp3c het volgende:
als jij beloofd dat je dan in POL gaat zitten maak ik al je topics dicht deal?
en gij zult niet liegen he volgens mij hoort dat bij de 10 geboden!
het is een complot een samenzwering tegen mekiquote:
je begint te radicaliseren. jammer ik mocht je eigenlijk best wel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
oow ik zal doorgaan tot iedereen mij erkent als waarheidzoeker
Weltrusten... het topic is verplaatst naar [LIF].quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:38 schreef Aoristus het volgende:
Meki heeft gelijk, het is oneerlijk dat er onzintopics worden gesloten in plaats van verplaatst. Meki, waarom?
o ja? vertel ons dan eens wat over Abou Nasr al-Farabi, ook wel bekend als Farabiquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weltrusten... het topic is verplaatst naar [LIF].
[WFL] was ook een optie geweest. Het blijft natuurlijk wetenschap.
radicaliseren doe ik niet ....quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je begint te radicaliseren. jammer ik mocht je eigenlijk best wel.
die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
o ja? vertel ons dan eens wat over Abou Nasr al-Farabi, ook wel bekend als Farabi
je doet me denken aan haywire uit prison break.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Een belangrijke filosoof die de islamitische stroming heeft gemaakt zoals het nu nu stroomt. Hij is dé filosoof die de politiek in het islamitische denken heeft vastgelegd.quote:
zit ons dan ook niet lekker te maken met je 'sancties'quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke stroming?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een belangrijke filosoof die de islamitische stroming heeft gemaakt zoals het nu nu stroomt. Hij is dé filosoof die de politiek in het islamitische denken heeft vastgelegd.
Ik hoorde het vandaag op radio 1.... indrukwekende verslaglegging.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:39 schreef sizzler het volgende:
Dekker en Donner treden af! is dubbel. In POL staat deze al: Donner en Dekker stappen op
aangepast.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:38 schreef sigme het volgende:
3 christenen gefusilleerd in Indonesie
Gewát?
Kost tijd, omdat [POL] goedkeuring moet geven. Maar het verzoek loopt.quote:Op maandag 25 september 2006 11:04 schreef GewoneMan het volgende:
Clinton schiet uit zijn slof of Fox News
merge graag
Verpakt op jouw manier: duidelijk wel dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:51 schreef Ringo het volgende:
Leraar flikkert leerlinge het raam uit!
Is vrolijk cynisme nu ook al verboden?
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:24 schreef Aoristus het volgende:
kan iemand anders dan die stagiair er niet even naar kijken
quote:
Ik zie niet echt een probleem, hij reageerd behoorlijk uitgebreid en ontopic.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:12 schreef Apropos het volgende:
911 complot of niet deeltje 12
Ik kan er wel tegen, hoor, maar er gaat een hoop ruimte verloren aan Pietje's haatcampagne. Ruimte die beter besteed zou kunnen worden.
Ik zie dat je zijn werkwoordvervoeging bewondert.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie niet echt een probleem, hij reageerd behoorlijk uitgebreid en ontopic.
Of je erin geloofd is een ander hoofdstuk. Maar die discussie los je niet op met 10,100 of 10000 topics.
Hap dan ook niet terug. Altijd hetzelfde gezeur met jou en je relletjes.quote:
ik heb hem niet doodgewenst , hij mij welquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:20 schreef Snarf het volgende:
[..]
Hap dan ook niet terug. Altijd hetzelfde gezeur met jou en je relletjes.
hoezo ontrolligquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:36 schreef sp3c het volgende:
je vraagt er ook gewoon zelf om met je onzinnige getroll iedere keer
En nu is hij pleitos.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:15 schreef Meki het volgende:
hoezo ontrollig
hij was het niet eens met mijn mening en toen ging hij doodwensen
Aanvraag loopt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:38 schreef NewOrder het volgende:
POL: PvdA-senator: ontkennen holocaust niet strafbaar
NWS: "Ontkennen holocaust niet strafbaar"
Jawel, zie OP van dit topic (we houden het lekker simpel).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg, heeft NWS geen FAQ?
We wachten nog 14 minutenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef roelofjan het volgende:
Koningin Beatrix overleden - Hoax ?
Waarom niet gewoon dicht?
Totaal geen betrouwbare bron, maar het is lekker spectaculair en goed voor de views dus we laten het open?
Nee hoaxen horen in [TRU].quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:50 schreef roelofjan het volgende:
Ah ok, je kan hier dus al je hoaxen kwijt, zolang je er maar bijzegt dat het over een uurtje echt bekend wordt.
Nee, nee! Heksen horen in [TRU] hoaxen horen in [ONZ] ofzo.quote:
Done, dank voor het melden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:43 schreef Napalm het volgende:
Ik geef mezelf aan:
Idiote uitspraak Comm. Gelijke Behandeling
Dubbel, dicht.
Ja, de term moslims klopt, net zoals de term mannen ook zou kloppen, of de term mensen, of de term vaders wellicht, neven, broers, carbon units, etc.quote:
Nou dat is geen raadsel hoor, de titel is gewoon generaliserend. Tientallen duidt een groep aan, geen Nederlands gehad op school? Moslims duidt op moslims en niet op een groep binnen de moslims.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:51 schreef sp3c het volgende:
kun je bezig blijven
Tientallen Nederlanders op de vuist in Noorwegen
dan moet die bv ook gewijzigd worden naar mariniers.
jammer dat men niet gewoon de originele titel (die ook van massamoord spreekt) heeft meegenomen maar echt verschrikkelijk is het niet, waarom mutant01 zich daar wel aangesproken voelt en bv johndope zich in het bovengenoemde topic niet is mij een raadsel
ik laat het gewoon staan
nee ik volgde de schriftelijke cursus via het internetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou dat is geen raadsel hoor, de titel is gewoon generaliserend. Tientallen duidt een groep aan, geen Nederlands gehad op school? Moslims duidt op moslims en niet op een groep binnen de moslims.
toch blijf je terugkomen ...quote:Maar laat het lekker staan, want NWS is qua kwaliteit er niet echt op vooruit gegaan.
Het grappige is dat NWS nu het niveau van FP heeft ingehaald (naar beneden toe dan), aangezien ze zelfs op de FP een betere titel hebben m.b.t dit nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:16 schreef Hallulama het volgende:
Soms heeft de koptekst te maken met de hoeveelheid beschikbare ruimte, zoals op Teletekst, en soms heeft de koptekst te maken met de oplagecijfers, zoals die van het AD nogal laag zijn
Dank.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:16 schreef Drugshond het volgende:
Aangepast.... Extremistische moslims in de TT... De eerste regel van de OP heeft dezelfde strekking.
als ik verontwaardigd ben dan merk je dat wel hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
Zou je misschien inhoudelijk kunnen antwoorden. Je voorbeeld sloeg dus nergens op, aangezien daar een groep wordt aangeduid dmv getallen. Kan je wel "verontwaardigd" doen, waarom ik me aangesproken voel, maar er zit dus een groot verschil tussen.
Ja, ik stel me aan, want ik wijs op een generaliserende TT en een verkeerd voorbeeld van jou kant.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik verontwaardigd ben dan merk je dat wel hoor
ik vind dat je je aansteld, maar goed je hebt mazzel dat Drugshond wel vriendelijk is
Alsof jij niet vriendelijk bent, misschien afentoe een beetje koppig, maar bon, dat heeft ook z'n voordelen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:20 schreef sp3c het volgende:
als ik verontwaardigd ben dan merk je dat wel hoor
ik vind dat je je aansteld, maar goed je hebt mazzel dat Drugshond wel vriendelijk is
Tientallen duidt een groep aan, het voorbeeld slaat nergens op want in TT van de moslims wordt geen groep binnen de moslims genoemd. Het is dus een verschil. Het is nog vroeg maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:22 schreef Drugshond het volgende:
sp3c heeft wel gelijk hoor met zijn voorbeeld over Noorwegen.
Maar het is nog vroeg, en het bericht hapert aan alle kanten. Maar het stond in de AD en dan kunnen we er niet zomaar van afwijken (zonder recrificatie).
Maar om daar nu zo'n halszaak van te maken..... pak maar een koekje.
Die misschien niet, omdat het de originele koptekst van het bericht is, dus niet door een FOK!-er verbasteld.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:23 schreef sp3c het volgende:
Politie Frankrijk: Muslims are waging civil war against us
en die moet ook aangepast worden?
ja ok daar wil ik nog best in meegaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:24 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Die misschien niet, omdat het de originele koptekst van het bericht is, dus niet door een FOK!-er verbasteld.
finequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:24 schreef Hallulama het volgende:
"Islamitische extremisten planden massamoord op Praagse joden"
![]()
Pas niet!
Neem toch gewoon de AD koptekst over, die past wel!
Dat is waar, het gaat hier echt om bijzonder kleine nuances, het is ook nog eens een uitspraak van de Franse politie, hoewel dat ook generaliserend is, het is in iedergeval een uitspraak van IEMAND binnen de Franse politie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:25 schreef sp3c het volgende:
ja ok daar wil ik nog best in meegaan
maar het is minstens even generaliserend als de eerste
Als dat zou kunnen, zou zeer netjes zijn, maar dat is de TT van het originele bericht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:23 schreef sp3c het volgende:
Politie Frankrijk: Muslims are waging civil war against us
en die moet ook aangepast worden?
Leuk hequote:
Die moet dus niet aangepast worden, maar dat vind ik dan weer he.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
Als dat zou kunnen, zou zeer netjes zijn, maar dat is de TT van het originele bericht.
Inderdaad ik zou het ook niet erg vinden als die gewoon zo blijft staan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:27 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Die moet dus niet aangepast worden, maar dat vind ik dan weer he.
Dus nu kunnen wij verder discussieren
ik houd er gewoon niet van geen gelijk te krijgenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:26 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Leuk he
Man, je bent een goede vent, en je levert niets in, dus zeur niet![]()
![]()
Gezien, en nogmaals aangepast.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:23 schreef Hallulama het volgende:
Drugshond, de koptekst van het AD luidt:
"Extremisten planden massamoord op Praagse joden"
Hij levert z'n status in. Hij moet buigen voor een moslim.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:26 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Leuk he
Man, je bent een goede vent, en je levert niets in, dus zeur niet![]()
![]()
Mens eigen he, heel suf is dat, ik heb 't ook, maar vraag je eens af, als jij iemand ziet die een punt verdedigd en uiteindelijk geen gelijk krijgt, veroordeel je die persoon dan op enige wijze? Kijk je dan opeens anders tegen die persoon aan? Of denk je slechts "Zo, ook weer opgelost."?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:27 schreef sp3c het volgende:
ik houd er gewoon niet van geen gelijk te krijgen
Hoe jij het wil zien is jouw zaak, maar je kan het dus nog erger maken door emotioneel te gaan lopen prikkelen, en dat doe je dus nu, tssk!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
Hij levert z'n status in. Hij moet buigen voor een moslim.![]()
Ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:32 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hoe jij het wil zien is jouw zaak, maar je kan het dus nog erger maken door emotioneel te gaan lopen prikkelen, en dat doe je dus nu, tssk!
Last van cognitieve dissonantie, sp3c?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:32 schreef sp3c het volgende:
nee ik zeg tegen mezelf 'eigenlijk had ik toch gelijk maar ik ben ook vriendelijk' en ik zet nog een kop koffie
Zo'n vermoeden had ik al, gelukkig heb je nu met mensen te maken die daar tegen kunnen.quote:
ik krijg al hoofdpijn van die eerste aliniaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:34 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Last van cognitieve dissonantie, sp3c?
Ik zou het eerst besproken hebben met mijn collega's.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:37 schreef Drugshond het volgende:
Als Mutant hier nog zou zitten zou hij zelf het bericht aan kunnen passen.
Die goeie oude tijd.... of niet M01 ?
Democratie op FOK! ?, dat wordt nix.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zou het eerst besproken hebben met mijn collega's.
Zet even door, duik er voor de lol eens in, dat hele fenomeen psychologie, je zult bizarre geheimen ontdekken, zelfkennis is het hoogste goed, daarna volgt zelfspot, en is het lachen, gieren, brullen geblazen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:36 schreef sp3c het volgende:
ik krijg al hoofdpijn van die eerste alinia
hahahahha.... ik heb nog wel een topic in FC gezet (afgeleide van dit onderwerp). Ik wil dat er achter de schermen ook eens meegedacht gaat worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:48 schreef sp3c het volgende:
dat zullen me dan drukke tijden geweest zijn in de fc feedback als je elke dubieuze topictitel achter de schermen gaat bespreken
moet je alhaast een centraal Meki topic voor gaan starten
Thxquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:11 schreef SCH het volgende:
Wilders wil direct grenzen dicht
dubbeltopic met POL
Ben ik met je eens, als je bijvoorbeeld het postgedrag ziet van Pony_Lover kun je onmogelijk er te goedertrouw vanuit gaan dat hij oprecht bezig is een serieus discours te starten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik word, net als veel postende mensen, een beetje moe van de radicale houding van enkele mensen in nws en pol. ze kunnen maar extreem en steeds meer extreem posten en historische 'waarheden' van al jazeera quoten.
het begint hier echt uit de hand te lopen.
maar dat betekent ook dat meki, en nog heel wat mensen die radicaal worden weg mogen. jij hangt aan een zijden draadje wat betreft de geschiedvervalsing.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, als je bijvoorbeeld het postgedrag ziet van Pony_Lover kun je onmogelijk er te goedertrouw vanuit gaan dat hij oprecht bezig is een serieus discours te starten.²
Je kan me meer vertellen, maar Meki is absoluut niet radicaal. Ik denk dat jij en ik het meer met elkaar eens zijn dan we denken, het feit dat we al bijna 5 jaar met elkaar in discussie zijn zegt wat mij betreft genoeg. Toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dat betekent ook dat meki, en nog heel wat mensen die radicaal worden weg mogen.
oh dat zegt absoluut genoeg. ik zou nu ook liever mano á mano met je willen praten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan me meer vertellen, maar Meki is absoluut niet radicaal. Ik denk dat jij en ik het meer met elkaar eens zijn dan we denken, het feit dat we al bijna 5 jaar met elkaar in discussie zijn zegt wat mij betreft genoeg. Toch?²
smart is in the eye of the beholder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:09 schreef Meki het volgende:
ik ben slim , nooit dom geweest
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
smart is in the eye of the beholder.
Genau!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:09 schreef Meki het volgende:
ik ben slim , nooit dom geweest
kan je dat vertalen we zijn niet in Londenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
smart is in the eye of the beholder.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
smart is in the eye of the beerholder.
ik zal het voor je vertalen:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
kan je dat vertalen we zijn niet in Londen
Ik kijk veel naar films en naar NOS en naar AT5 ik begin helemaal niet te radicaliseren en ik begin steeds meer in discussie te gaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal het voor je vertalen:
"ik begin heel erg moe van je te worden, je begint steeds meer te radicaliseren, je kijkt teveel al jazeera, en je sociale leven is beperkt op het moment".
ik heb een hekel aan one-issue users, jij ook?
One-isseu doe ik niet en zeker niet in NWSquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal het voor je vertalen:
"ik begin heel erg moe van je te worden, je begint steeds meer te radicaliseren, je kijkt teveel al jazeera, en je sociale leven is beperkt op het moment".
ik heb een hekel aan one-issue users, jij ook?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:19 schreef Meki het volgende:
[..]
One-isseu doe ik niet en zeker niet in NWS
met zijn humor is idd niks mis. wel met zijn geschiedvervalsing die hij uiterst serieus oreeert. maar goed dat gaat op voor meerdere mensen op fok!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:24 schreef SCH het volgende:
Ik ben helemaal weg van Meki - de grootste cabaretier van ons land. Hij heeft en neemt maling. Hulde.
Meki is tenminste authentiek. Dat filmpje met de Barcelona tas is echt geniaalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met zijn humor is idd niks mis. wel met zijn geschiedvervalsing die hij uiterst serieus oreeert. maar goed dat gaat op voor meerdere mensen op fok!
klopt geniaal. qua humor. maar zijn posts beginnen steeds radicaler te worden en steeds meer one-issue.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Meki is tenminste authentiek. Dat filmpje met de Barcelona tas is echt geniaal
uhu,quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:27 schreef ThinkTank het volgende:
Ik gok dat
Vertegenwoordiger van 0,32% politieagenten Frankrijk: Muslims are waging civil war against us
een te lange TT zou zijn?![]()
* ThinkTank begeeft zich naar het stemhokje
Nope, geen niewsbron ... dan default -> [GC]quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef Hallulama het volgende:
Voorstel:
Hernoem:
"Wat was er eerder, de kip of het ei???"
naar:
"Terrorisme: Wat was er eerder, de kip of het ei?"
quote:
quote:U2 - Acrobat
In dreams begin
Responsibilities
And I can love
And I can love
And I know that the tide is turning 'round
So don't let the bastards grind you down
Done... + quotesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:58 schreef Hallulama het volgende:
Kan iemand devoor 'Medewerkers Shell Nigeria ontvoerd ?" veranderen in een vraagteken?
Merci!
Volgens mij kunnen wij die niet veranderen, dan zal een FA dat moeten doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:06 schreef Hallulama het volgende:
Ik zie nog steeds dein plaats van de [afbeelding]
Het gaat me slechts om het icoontje er voor , de quotes hoeven voor mij niet.
Hmm okay da's ietwat overdreven tenzij de FA zich verveelt ofzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Volgens mij kunnen wij die niet veranderen, dan zal een FA dat moeten doen.
Heb het verzoek geplaatst iig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:11 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hmm okay da's ietwat overdreven tenzij de FA zich verveelt ofzo.
Blijft apart dat we niet zelf die smileys kunnen aanpassen bij het modificeren van een OP, wellicht iets voor een volgende big change?
Haai! Biertje?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:21 schreef zoalshetis het volgende:
hoi
Vaaaaaaaagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hmm, ook de FA's missen the Force wbt aanpassen van de topicicoontjes
Blik, fles of zoals het hoort gewoon uit de tap in de kroeg ?quote:
Oei, fles, das vaak de bruine originele versie. Die is best viesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:38 schreef sp3c het volgende:
fles maar ik zit te twijfelen of ik naar de kroeg ga
Ik had laatst liter blikken gescored met een of andere sub merk van Carlsberg, 12%quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:47 schreef sp3c het volgende:
och ... het kostte me nix want moeders drinkt geen bier
ik heb ook nog halve liter blikken EXPORT bier voor 35 cent per stuk ofzo dus ....
Hebben ze in Noorwegen ook, bier in Pet flessen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:52 schreef sp3c het volgende:
nice!
een vriendin van me komt binnenkort terug uit spanje daar hebben ze bier in plastic cola flessen en dat is nog best aangenaam
dus dat neemt ze mee, en een soort knoflook boter
Nee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:41 schreef SCH het volgende:
Misschien kan de eerste weer open!
Je kunt doorreageren waar Drugshond het aangaf.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:41 schreef SCH het volgende:
Ook al dicht door ene Snarf - lekkere samenwerking bij jullie zo
Misschien kan de eerste weer open!
Lees de OP, kneus. En kappen met topics aanmaken of ophoeren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:43 schreef SCH het volgende:
Nee Snarf, een topic hierover is volstrekt normaal dus gewoon vanaf blijven. Je bent hier geen mod.
ik zie ook niet zo heel goed in waarom het niet in dat centrale topic kan eerlijk gezegdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:43 schreef SCH het volgende:
Nee Snarf, een topic hierover is volstrekt normaal dus gewoon vanaf blijven. Je bent hier geen mod.
Sinds wanneer bepaal jij dat?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:47 schreef SCH het volgende:
Dit onderwerp is een topic waard dus gewoon afblijven
welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:47 schreef SCH het volgende:
Dit onderwerp is een topic waard dus gewoon afblijven, je hebt niets in NWS te zoeken.
topics over scheten worden ook gewoon weggemoffeld, zoek maar in Meki zijn userhistory andersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:49 schreef SCH het volgende:
Wat is er zo taboe aan die discussie?
Ik baal hiervan sp3c, over iedere scheet kan een topic geopend worden maar de dood an een militair moet weggemoffeld.
Ik open hem wel gewoon weer.
Maar waarom is dit geen topic waard, het is groot nieuws manquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
topics over scheten worden ook gewoon weggemoffeld, zoek maar in Meki zijn userhistory anders
Ja, maar het gaat dus gewoon weer open. 101 is voor NWS.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel
Disciple_of_Guinness ook trouwens en die maakte hem al dicht dus wat dat betreft ...
Ah, nu kun je me opeens wel persoonlijk aanspreken. Tof. Nou ja ik bepaal niet wát nieuws is, die zelfmoord is belangrijk nieuws, maar samen met mijn maten (mods) bepaal ik wel waar dat nieuwtje terecht komt, in het centrale verzameltopic voor Nederlanders in Afghanistan, that is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:08 schreef SCH het volgende:
Nog nooit in NWS gezien en nu zonder onderbouwing ineens bepalen wat wel en niet Nieuws is, zo werkt dat niet Snarf, spijt me voor je. Leg maar uit waarom je die beslissingen neemt in plaats van mensen voor kneus uit te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |