quote:Den Haag – Twee minderjarige meisjes uit Den Haag hebben sinds dinsdag 26 september hun woning in Moerwijk met onbekende bestemming verlaten. Het betreft twee uit Angola afkomstige weeskinderen, Eunice (15) en Mena (14), die bij een oudere zus woonden. De zus deed woensdagochtend aangifte van vermissing. Van de twee kinderen ontbreekt sindsdien elk spoor. De politie verzoekt iedereen, die informatie heeft over de verblijfplaats van de meisjes, contact op te nemen met de recherche van het Bureau Zuiderpark via 0900-8844.
Kerelquote:
Ik hoop niet dat iemand anders dat ook vondquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:54 schreef Piovan het volgende:
Erg dat het zovaak voorkomt.
De linker btw ziet er goed uit.
Ja sorry, dit is niet echt gepast zie ik.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:59 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ja sorry, dit is niet echt gepast zie ik.
Het spijt me, vergeef me, ik zal het echt nooit meer doen, oke![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel eigenlijk meer dat het gewoon een lelijke orca is.
Ook smaak kent geen grenzen meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel eigenlijk meer dat het gewoon een lelijke orca is.
Ik ben al een tijdje wakker. Maar goed, ik hoop dat een beetje fatsoen in je donder geen links thema is natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:11 schreef Logician het volgende:
kijk uit, links fok wordt zo weer wakker
En anders laten we mijn kat gewoon over ze heenzeikenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:14 schreef gelly het volgende:
Ik ben al een tijdje wakker. Maar goed, ik hoop dat een beetje fatsoen in je donder geen links thema is natuurlijk.
Ik zeik terugquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:20 schreef Logician het volgende:
[..]
En anders laten we mijn kat gewoon over ze heenzeiken
Ik ben het met Gelly eensquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje wakker. Maar goed, ik hoop dat een beetje fatsoen in je donder geen links thema is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |