quote:Leraar gooit leerlinge uit raam
Uitgegeven: 25 september 2006 18:46
PEKING - Een boze Chinese leraar heeft een elfjarige leerlinge van drie hoog uit het raam gegooid. Volgens Chinese media maandag had de 28-jarige docent kort daarvoor het hoofd van de pupil tegen een tafel geslagen en hij zou haar ook hebben gemept met een stalen voorwerp. Het kind overleefde het geweld niet.
De precieze aanleiding is niet bekendgemaakt, maar de geschiedenisleraar zou al langer te boek staan als gewelddadig. De docent uit de provincie Hunan is aangehouden. De school is gesloten.
Precies, dat leerlingen hun docenten zó het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen...quote:
Het was een geschiedenis leraar en hij vond het tijd om zelf geschiedenis te 'schrijven 'quote:Op maandag 25 september 2006 20:23 schreef Ringo het volgende:
http://www.nu.nl/news/833(...)rlinge_uit_raam.html
[..]
En zó ga je om met vervelend jong gespuis!
Daar kunnen die softies hier nog een voorbeeld aan nemen..![]()
joh......... je meent um!quote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef zoalshetis het volgende:
laten we eerlijk zijn, dit is natuurlijk niet leuk.
nietquote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef zoalshetis het volgende:
Een leraar die door een leerling of vader van een leerling, in elkaar wordt geslagen of bedreigd ook nietquote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik blijf het onaardig vinden, zeker ook omdat de 11-jarige de dood heeft gevonden.quote:Op maandag 25 september 2006 23:32 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Een leraar die door een leerling of vader van een leerling, in elkaar wordt geslagen of bedreigd ook niet![]()
En dat komt niet eens meer in het nieuws![]()
En laten we wel bedenken dat die niet naast de deur is ....niet dat dat het minder erg maakt maar er gebeuren wel ergere dingen vlak bij huis![]()
Ik wil het ook zeker niet goed praten maar wat de leeftijd ermee te maken heeft ?quote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik blijf het onaardig vinden, zeker ook omdat de 11-jarige de dood heeft gevonden.
Tja , ik weet natuurlijk niet in hoevere geweld door leraren in China 'normaal ' wordt geacht ?quote:Op maandag 25 september 2006 23:41 schreef jogy het volgende:
Het leest als een comedy maar het is natuurlijk een triest bericht.
Als ik lees dat iemand een 11 jarige van 3 hoog uit het raam gooit zal ik het altijd een triest bericht vinden, daar hoef je geen context omheen te bouwen om het minder slecht te lullen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Tja , ik weet natuurlijk niet in hoevere geweld door leraren in China 'normaal ' wordt geacht ?
Natuurkijk niet een leerling het raam uit gooien maar bv een klap geven ?
Mag dat wel ?
Of is de situatie net als hier ,stijgend geweld tegen leerkrachten en steeds minder respect en een leraar die onderbetaald wordt en machteloos is ?
"het hoofd van de pupil tegen een tafel geslagen en hij zou haar ook hebben gemept met een stalen voorwerp. Het kind overleefde het geweld niet".quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Tja , ik weet natuurlijk niet in hoevere geweld door leraren in China 'normaal ' wordt geacht ?
Mag dat wel ?
Of is de situatie net als hier ,stijgend geweld tegen leerkrachten en steeds minder respect en een leraar die onderbetaald wordt en machteloos is ?
Het mag beide niet hier. Punt is dat aan geweld tegen leerkrachten bar weinig gedaan wordt dus ben je als leerkracht aardig vogelvrij.quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef Limburger_noord het volgende:
Mag dat wel ?
het was idd even hard dijenkletsenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:17 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.![]()
Wat zou ze tegen hem gezegd hebben?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:20 schreef zoalshetis het volgende:
het was idd even hard dijenkletsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |