Nope, geen niewsbron ... dan default -> [GC]quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef Hallulama het volgende:
Voorstel:
Hernoem:
"Wat was er eerder, de kip of het ei???"
naar:
"Terrorisme: Wat was er eerder, de kip of het ei?"
quote:
quote:U2 - Acrobat
In dreams begin
Responsibilities
And I can love
And I can love
And I know that the tide is turning 'round
So don't let the bastards grind you down
Done... + quotesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:58 schreef Hallulama het volgende:
Kan iemand devoor 'Medewerkers Shell Nigeria ontvoerd ?" veranderen in een vraagteken?
Merci!

Volgens mij kunnen wij die niet veranderen, dan zal een FA dat moeten doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:06 schreef Hallulama het volgende:
Ik zie nog steeds dein plaats van de [afbeelding]
Het gaat me slechts om het icoontje er voor , de quotes hoeven voor mij niet.
Hmm okay da's ietwat overdreven tenzij de FA zich verveelt ofzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Volgens mij kunnen wij die niet veranderen, dan zal een FA dat moeten doen.
Heb het verzoek geplaatst iig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:11 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hmm okay da's ietwat overdreven tenzij de FA zich verveelt ofzo.
Blijft apart dat we niet zelf die smileys kunnen aanpassen bij het modificeren van een OP, wellicht iets voor een volgende big change?
Haai! Biertje?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:21 schreef zoalshetis het volgende:
hoi
Vaaaaaaaagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hmm, ook de FA's missen the Force wbt aanpassen van de topicicoontjes
Blik, fles of zoals het hoort gewoon uit de tap in de kroeg ?quote:
Oei, fles, das vaak de bruine originele versie. Die is best viesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:38 schreef sp3c het volgende:
fles maar ik zit te twijfelen of ik naar de kroeg ga
Ik had laatst liter blikken gescored met een of andere sub merk van Carlsberg, 12%quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:47 schreef sp3c het volgende:
och ... het kostte me nix want moeders drinkt geen bier
ik heb ook nog halve liter blikken EXPORT bier voor 35 cent per stuk ofzo dus ....
Hebben ze in Noorwegen ook, bier in Pet flessen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:52 schreef sp3c het volgende:
nice!
een vriendin van me komt binnenkort terug uit spanje daar hebben ze bier in plastic cola flessen en dat is nog best aangenaam
dus dat neemt ze mee, en een soort knoflook boter
Nee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:41 schreef SCH het volgende:
Misschien kan de eerste weer open!
Je kunt doorreageren waar Drugshond het aangaf.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:41 schreef SCH het volgende:
Ook al dicht door ene Snarf - lekkere samenwerking bij jullie zo
Misschien kan de eerste weer open!
Lees de OP, kneus. En kappen met topics aanmaken of ophoeren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:43 schreef SCH het volgende:
Nee Snarf, een topic hierover is volstrekt normaal dus gewoon vanaf blijven. Je bent hier geen mod.
ik zie ook niet zo heel goed in waarom het niet in dat centrale topic kan eerlijk gezegdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:43 schreef SCH het volgende:
Nee Snarf, een topic hierover is volstrekt normaal dus gewoon vanaf blijven. Je bent hier geen mod.
Sinds wanneer bepaal jij dat?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:47 schreef SCH het volgende:
Dit onderwerp is een topic waard dus gewoon afblijven
welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:47 schreef SCH het volgende:
Dit onderwerp is een topic waard dus gewoon afblijven, je hebt niets in NWS te zoeken.
topics over scheten worden ook gewoon weggemoffeld, zoek maar in Meki zijn userhistory andersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:49 schreef SCH het volgende:
Wat is er zo taboe aan die discussie?
Ik baal hiervan sp3c, over iedere scheet kan een topic geopend worden maar de dood an een militair moet weggemoffeld.
Ik open hem wel gewoon weer.
Maar waarom is dit geen topic waard, het is groot nieuws manquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
topics over scheten worden ook gewoon weggemoffeld, zoek maar in Meki zijn userhistory anders
Ja, maar het gaat dus gewoon weer open. 101 is voor NWS.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel
Disciple_of_Guinness ook trouwens en die maakte hem al dicht dus wat dat betreft ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |